Nejžádanější ojetiny? Vede stříbrná Škoda Octavia Combi 1.9 TDI

128 komentářů

antonín
24. února • 11:58

Octavky jsou srdovky :D. Taky mám jednu a jsem spokojenej. Sen přeci každého Čecha ne? :D btw měl jsem jí z auto-story bazaru za skvělou cenu a dobře zachovanou :)

Martina
14. ledna • 12:21

dnes v noci nám ukradly stříbrnou octavii combi 1,9tdi 66kw

jouda
17. dubna • 15:24

Jen ať si kupují koncerny s naftou. Díky tomu si můžu kupovat levně japonce s benzínem :-), já totiž rád auto co jezdí a nemusí se opravovat.

Petr Maleček (dj.kure)
16. prosince • 18:28

Přesně tak. A my, co nás prodej náhradních dílů živí, máme alespoň své věrné odběratele. Není nic veselejšího, než nový zákazník, který právě přijel ve své naftové oktávii před naši prodejnu. To je jistota, že si nejede jen pro novou žárovku do blinkru :-)

Toper
17. dubna • 16:29

No, nevím kolik si toho už nakoupil, ale japonci rozhodně levní nijak zvlášť nejsou. ;-)

Tycoon
12. dubna • 13:58

Vzhledem k tomu, že Auto Esa má pobočku jen v Praze (nově otevírají v Brně), není to dost reprezentativní vzorek na celou naši republiku. V Praze se složení vozového parku celkem dost odlišuje od zbytku země.

onka
7. února • 16:27

Auto ESA je už pár let i v Pardubicích...nejen Praha.-)

Aeg
11. dubna • 22:03

to Mirus: Pristupnost a rozmery zavazadloveho prostoru jsou pomerne dulezity. Pokud teda nejezdis ve svym Astonu do Monaka na jachtu. A to ty asi ne, vid? OBI sem nemotej, o tom rec nebezi.
Isofix, sklopné opěradlo sedadla předního spolujezdce, adaptivní tempomat, elektrické sedadlo řidiče s pamětí bez kůže, nezávislé topení, ceskou navigaci... tohle vsechno neni vysadou jen skodovky, to te muzu uklidnit. Spis jde o to, ze to Hyundai neumi. Kazda lace ma svou odvracenou stranu... A ano, ja mam 188 a on 186cm a nevejdeme se do toho...

Mirus
13. dubna • 19:03

Ano jsou dulezity, ale ne pro tchana, ktery chce SEDAN ze? OBI byla nadsazka ze kufr sedanu nikdy nebude mega objemny, z logiky veci.
Zkus jedno auto ze segmentu, ktery tohle vsechno nabizi a vynech koncern, jsem sam zvedavy co to bude? diky.Tohle je vytrzeny z jednoho testu i40, je s podivem ze s Vasima 186ti resp 188cm mate problem....
"U i40 CW není co řešit, čtveřice dvoumetrových se v autě může vyloženě povalovat a ti vzadu si mezi sebe klidně mohou přibrat ještě děcko i se sedačkou. Místo uvnitř je fajn a v i40 je hodně místa."

Aeg
14. dubna • 9:16

To mirus: mozna jsem mel byt presnejsi – tchan nechtel kombika coz v tehle tride implikuje, ze muze jit bud do sedanu nebo liftbacku, zkratka do triprostorove karoserie…
Ten test bych si rad precetl cely, ta poslední veta je pomerne dost podezrela: „Místo uvnitř je fajn a v i40 je hodně místa." To zrovnal nepsal nejakej lumen… V i40 je problem, jak uz jsem psal, jak s posazem na prednich sedadlech (sedadlo je prilis vysoko a horni hrana celniho skla moc nizko) tak i vzadu (hlavne mista na kolena malo – pokud si sednu sam za sebe tak mam kolena v ledvinach ridice). Zdaleka nejvetsi problem jsou ale jizdni vlastnosti. Ale to jsem taky popsal celkem podrobne…

Mirus
14. dubna • 10:57

Najdi si to na Autoforum - tečka - cz, test se jmenuje "První test Hyundai i40 CW: mat štikou
" zrovna jizdni vlastnosti jsou dalsi veci co chvalej, takze bud je problem v tobe, nebo jsi vetsi odbornik nez pisatel, tezko rict, kazdopadne i z meho okoli jsi prvni kdo si stezuje na prostor...

Aeg
18. dubna • 15:20

To mirus: Ale to je v poradku, na webu je dneska vic motoristickych novinaru nez je v tehle zemi lidi… V necem se s timhle testerem shodnu (slaby diesel, kupodivu i tu jizdni stabilitu kritizuje – viz ostre brzdeni a neschopnost vozu přitom drzet směr), v necem se naprosto neshodnu („U i40 CW není co řešit, čtveřice dvoumetrových se v autě může vyloženě povalovat a ti vzadu si mezi sebe klidně mohou přibrat ještě děcko i se sedačkou“). To je vyložený blábol. Dvoumetrový dlouhán se jistě složí do Supa ale s místem nad hlavou bude mít problém i tam. Není až zas tak podstatné, co napsal na webu člověk, který si auto na pár dní/hodin půjčil od importéra, podstatné je jak hlasuje zákazník svými penězi. A já jen říkám, že na průměr třídy i40 nestačí…

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
19. dubna • 16:38

neznat Jandu, který píše všude možně (a je uznávaný recenzent), to je docela legrační. Má toho odježděno už docela dost a jeho videa ukazují, že jezdit umí.Mimochodem, co je podle tebe ten průměr třídy? A v čem je přesně průměrný? Abychom si ujasnili stanoviska..

Aeg
22. dubna • 14:47

Nepochopils, zkusím ještě jednou: webtester napíše „čtveřice dvoumetrových se v autě může vyloženě povalovat“. Možná má ten Janda 2 metry, sehnal si k sobě ještě další 3 baskeťáky a chvíli se v tom autě povalovali…….no asi ne. Za pár hodin/dní to auto vrátí a tím to pro něj hasne. Na web přibyde x-tý test. Člověk, který nese reálně svoje peníze na trh a to auto si jde skutečně koupit, ne že o něm jen píše, jde si ho skutečně koupit, si seřídí řidičovu sedačku na sebe, sedne si za sebe a bez nějakého blábolení o povalování dvoumetrových vidí, že v i40 je to s prostorem bída. Reálný kupec v tom autě bude prostě mnoho let jezdit a velmi pečlivě zvažuje každý detail. O převracení na střechu jsem nemluvil, i40 je ovšem při prudkém brždění nestabilní a špatně drží stopu. Co se děje při 99% běžného brždění mě až zas tak nezajímá, pro mě je podstatné co se děje když se brzdí na krev. Nevím, z čeho pramení tvoje psychóza ze škodárny (btw na shortlist se vůbec nedostala – Superb až zbytečně velký, je ve výběhu, Octa III 2.0TDI RS DSG výborný auto ale podvozkově moc tvrdý). Ve finále se vybíralo mezi Insignií, Passatem, Mondeem, Mazdou 6 a Avensisem. To je pro mě průměr třídy.

Mirus
18. dubna • 21:42

"Není až zas tak podstatné, co napsal na webu člověk, který si auto na pár dní/hodin půjčil od importéra"A tvuj nazor, ktery sis udelal po par minutach je relevantni? :-O to je vtip.P.S. zase nahodou uvedeny Superb, jako priklad, je videt ze jsem se trefil s tvoji oblibenosti Skody.... :-P

Mirus
18. dubna • 21:52

Jinak ke clanku, precti si pozorne pasaz o brzdach, to co ty kritizujes pise jako "maly neduh" a to takovy, kde se odlehcuje zad vic nez je zdravo, kdezto ty si z toho udelal pomalu prevraceni na strechu, o cemz nemuze byt ani rec. V 99% bezneho brzdeni je opet chvaleno, to jsi samozrejme take prehlednul.Ono vubec z tve reakce je hezke cist, jak souhlasis se zapory co autor napsal a pridas sve dalsi, takze to vyzni, ze vlastne to auto je cele spatne... jak rikam, vem tchana do Skodovky, tam si bude chrochtat, ty mu to patricne pribarvis jak je vse skvely a on neodola... sry, neudrzel jsem se.

LOL
17. dubna • 15:59

to si troufám tvrdit, že nebude, přece jen dotyčný autor je špičkou ve svém oboru (PJ).

Aeg
10. dubna • 10:35

Tchán se rozhodl, že si na důchod koupí auto. Vzhledem k tomu, že je zřejmě poslední generace, která si bude moct na důchod koupit auto, přišel s tím, že to bude nový auto. Hyundai i40. Podezírám tchýni, že ho navedla. Ať to prý s ním jdu vybrat.
Design nehodnotím, každý má jiný vkus. Prodejce nám dal mezi dveřma slevu 20%, nezačalo to špatně. Tchán chtěl sedan, diesel, automat. Takovou předváděčku dealer neměl ale ochotně během pár dní sehnal. Byla to vyšší výbava Experience, 1.7CRDI, 136 koní, nic silnějšího nemaji. První dojem, když vlezete dovnitř je, že si člověk sednul do čínský boty. Smrad z laciných plastů. Posaz za volantem špatný, sedadlo nejde dát níž a vzhledem k fluidně zkosenému čelnímu sklu mám horní zatmavený pruh ve výši očí. Pro Vietnamce s výškou 150 cm dobrý, pro Evropana až zas tak ne… Pokud si sednu za sebe tak kolena vmáčknu do opěradla před sebou a hlavu do stropu. Kufr nepoužitelnej pro kočárek, resp. nic jinýho se tam už nevejde. Tady šly body dolu. Jízda: motor utlumenej průměrně. Koně jsou jen na papíře, dynamika mizerná. Hyundai neumí dvojspojkové automaty, převodovka řadí s velkou prodlevou a cukavě. Řízení gumové, vazba od volantu nulová. Člověk má pocit, že sedí na židli na autě a šasi už k němu nepatří. Zkusil jsem panické brždění při plně obsazeným autě při 130km/h. Auto šlo málem bokem do svodidel.
Nicméně auto je levné. Tady zdánlivě. V momentě, kdy potřebujete přidat nějakou výbavu, si můžete vybírat jen z paketů. V těch je spousta věcí, které nepotřebujete. Naopak výbavu, kterou potřebujete, Hyundai vůbec nemá: Isofix na přední sedadlo spolujezdce (tchýně vozí vnoučata) – nejde. Sklopné opěradlo sedadla předního spolujezdce – nejde. Adaptivní tempomat – nejde. Elektrické sedadlo řidiče s pamětí bez kůže – nejde. Nezávislé topení – originál nejde. Dobastlej tam sice nějaké neorigo ale pak z nich vylezlo, že záruka bude kratší než na auto a servis až zas tak úplně nezvládnou. Česká navigace – nejde. Poděkovali jsme a odešli. Shrnuto dvěma slovy: navoněná bída.

George
10. dubna • 17:06

Konečně někdo,kdo tu hrůzu viděl live,a netlachá nesmysly jen od počítače! ;-)

Revan_21
10. dubna • 12:37

Už se těším až přijdou další korejco-uchylové, a začnou tě napadat, že sis to cele vycucal z prstu a že to není pravda... A pak si jeste naví vymyslej nějakou urazku na německá auta.

LOL
10. dubna • 15:55

Revane, už sis někdy kupoval funglovku, řekněme s cenou přes 600 tisíc? Já jo a taky jsem pomáhal tchánovi s výběrem jeho "posledního" auta. Jeho základním požadavkem bylo (ač je celkem movitý), že nechce nic velkého, protože se s tím blbě manévruje a parkuje a hlavně že to má bez nějaké extra údržby vydržet alespoň 10 let (což celkem vylučuje auto v plné palbě, plné kurvítek - a je fuk, jestli to je Korejec, Amerika, Japončík nebo tvůj vymodlený überwagen). Navíc vozí i naše děti, ale určitě k tomu nepotřebuje jezevčíka typu i40.

Antiautomat
17. dubna • 15:01

Mazda3

Revan_21
10. dubna • 18:37

Já ve tvém příspevku nevidim moc duležitých informací... Krom toho, že se chvástáš jak jsi kupoval auto přes 600k

LOL
10. dubna • 22:07

ptal jsem se tě, protože když se kupuje auto v takové cenové hladině, většinou se taky zohledňují jiné vlastnosti, než když probíráš vrakáče - teda bazáče.A s těmi 600k jsem tě nechtěl nijak urazit a nijak se nechvástám (i když poslední auto stálo "trochu" víc)

Mirek
10. dubna • 14:01

Tím myslíš sebe? Správně ses vyhodnotil.

Revan_21
10. dubna • 14:17

Potrefená husa se vždycky ozve :DDDDD

Mirek
11. dubna • 6:19

V tomto případě jsi ta husa ty. Jestli sis nevšímnul, tak já tady nevyskakuji na žádnou automobilku na rozdíl od tebe. Tak pa, huso.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
11. dubna • 14:31

Jenom to zamlouváš :)

LOL
10. dubna • 11:34

Tchán bude na stará kolena otcem, že jste řešili kočárek? :-D Tak to gratuluji, je to bejk!Nízko položené přední okno, to je bolest všech nízkých aut, je to úplně stejné v Oktávce, pašíkovi, apod. rozdíl je jen pár cm.Smrad bych neřešil, všechna nová auta smrdí (někdo to i fetuje) :-)Pokud ale hledáš auto v plné palbě, tak bych se poohlédl po něčem exkluzivnějším a hlavně s nedownsizem (ona ta okta s 1,6TDI taky vůbec nejede a požadovaná výbava by tě přišla hrubě přes půl mega).I tak si ale myslím, že sis to vycucal, protože servisně živit takové auto delší dobu a ještě důchodcem, to bych rád viděl (důchodce za vodou tohle řešit nebude a rovnou si pořídí něco pořádného). Celé mi to tedy připadne jako "hodnověrně přibarvený příběh" ;-) Sorry.

Aeg
10. dubna • 20:08

to LOL: Tchyne se stara o vnoucata a kocarek potrebuje vozit.
i 40 ma problem nejen s vyhledem sikmo vzhuru jako vetsina jinych aut ale i vpred – kvuli vysoko umistene sedacce a nizko polozene horni hrane celniho skla – dan za ten podivny design... A kazdy centimetr je velmi dulezity.
To jak nove auto voni nebo smrdi neni samozrejme az zas tak podstatne. Ale preci jen to neco napovida.
Vybavu, kterou potreboval nepovazuju za plnou palbu ale slusnej standard (nizsi) stredni tridy.
Jinak diky za podrobny sociologicky rozbor ohledne toho co by si takovy duchodce mel poridit a jestli to auto uzivi atd atd. Budu ho informovat. No a jestli je muj tchan skutecny nebo vycucany, to si budes muset probrat se svym psychoanalytikem, tady se spis debatuje o autech, zkusenostech s jejich provozem, co se komu na nich libi nebo ne apod...

Mirus
11. dubna • 10:25

Takze tchan vybira auto a zapor je, ze do SEDANU neda kocarek a jeste pulku OBI, to je fakt zvlastni.
Tchan vybira auto, ale chyba je, ze se TY tam nevejdes, jo samozrejme, treba mate oba pres dva metry, stava se.
No a zbytek zaporu (priplatku) co si vyjmenoval, jen cirou nahodou pasuji na tuzemskou znacku auta vid :-))
Vis, ono kdyz mas ty oblibenou znacku a nekdo te posle "vybrat" auto u neoblibene, tak to nikdy nemuze dopadnout dobra, byt by bylo to auto sebelepsi.Vem ho do Skodovky, tam poridi vrchol dokonalosti, nezahazuj se u Hyundaie ;-)

Revan_21
11. dubna • 16:06

Mirus nepřekousnul že tu někdo vlastní zkušeností rozmáznul ten jeho milovaný Hjoooondéééé:D
Nevím co ti vadí... Ten chlapík to naprosto vystihnul.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirus
13. dubna • 18:48

ale vubec ne, jen je to stejne jako kdyz napochoduju do Skodovky a reknu, chci nizsi stredni tridu, atmosferu bez turba, vykon kolem 100kW, solidni vybavu, viceprvek a cenu do 320tis, co mi slavna SKODA nabidne? NIC! VUBEC NIC! a takhle presne to udelal Ludek se svym tchanem, sel tam s tim, ze se mu to nebude libit.... Ja na rozdil od tebe kritiku snesu u jakekoliv znacky, v tom jsme rozdilni ;-)

Revan_21
13. dubna • 21:57

No promin, ale tohle ti nepřeje ani jundéé...
Já na škodovku snesu taky kritiku:D Ale musi to být inteligentní kritika :D A tu umí málo kdo :) Ale to je dost částo zpusobené tím "nemam na to, tak to budu kritizovat" A pak tu pišou zvratky jako třeba Mex.

Mirus
14. dubna • 7:30

Ale samozrejme ze nabidne, staci hledat v predvadeckach.... jen dukaz toho ze o H moc nevis, jen kritizujes aniz bys mel fakta.

Mirus
13. dubna • 19:05

Sry Ludek, to psal Aeg...

Ludek_II
11. dubna • 15:03

Já si myslím, že žádný tchán stejně není. Má jen tchýni a už mu to leze na mozek. :-P

Ludek_II
11. dubna • 8:37

A proč se o svý děcka nestaráš ty a manželka a necháš je kazit tchýní ? :-O Že se nestydíš. :-D

Jarda
10. dubna • 11:13

Pěkně popsáno..:-)
Mám podobnou zkušenost s kombíkem i30....narozdíl od KIA , která má interier i design více evropský. Ale vzal jsem VW Touran , pro rodinu ideální..
A co vlastně tedy tchán koupil??

defender110
10. dubna • 7:12

Vidím, že to individuum s inteligencí zrnka máku se opět přidalo do diskuze, a opět prokázalo svou neskutečnou tupost a zakomplexovanost. Hájit koncern za každou cenu. B-]

mex
10. dubna • 12:03

Ale moc mu to nejde, jeho existence se stává jeste nicotnejsi, než byla driv :D

express333
9. dubna • 11:06

Ještě by taky mohli říct, jaký je nejžádanější počet kilometrů :-D Kolik by to asi bylo, hm?

Zooland
9. dubna • 14:01

snem pravýho čecháčka je "octávka v plný palbě, nejlépe do 4 let stáží a najeto max 120 000": sice si z toho tady dělám srandu ale je to realita. lidi jsou holt jak stádo ovcí, co kouká jenom na cenu a budíky.

matej novak
10. dubna • 8:46

a poptávce odpovídá nabídka...z tohohle "snu" jsem se vyléčil, když jsem nebyl schopnej sehnat jedinej kus ve slušným stavu, který by nebyl buď bouranej nebo stočenej. trh je přecpanej ojetýma oc, který jsou na rozsypání a lidi to pořád kupujou. našel jsem oc, inzerát byl na netu cca 3 dny, nájezd 160 tkm, podle cebie stočená o 250tkm (!). Za týden už byla pryč...

Dave
17. dubna • 11:01

No vidíš, já prodávam přesně tento "skvost" O2 combi 1.9 koupené v čr a komplet servis v autorizáku, jenže nestočený nájezd 200 000 je moc a ještě jsem neprodal, i když každej kupec byl víc než spokojenej. Bo je okolo plno jinejch s "menším" nájezdem.B-]

LOL
17. dubna • 14:46

Přitom 200 tisíc je ještě celkem akceptovatelných, je to mez, kdy se to sice už začíná srát, ale dá se s nějakou tou údržbou najet dalších 100 bez potíží.Fakt to nechápu, pokud máš doloženou historii, tak bych čekal, že si to kupce najde (já s tím problém neměl - prodával jsem auto jako 1. vlastník se 190 tisíci na hrbu a auto bylo za týden pryč). A stejné pako, co nad takovým autem ohrne nos jde obratem do "áček" kde koupí "zaručeně nestočenou" vraždu "po německým důchodcovi", která má ale na hrbu klidně 350 tisíc..Takoví voli si to stáčení asi fakt zaslouží.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dave
17. dubna • 16:39

jako zájemci jsou, jen chtěj dost handlovat, naštestí na to nespěchám. Stočit to, tak mam doma fronty :-D

LOL
9. dubna • 14:43

to je relikt komančismu. Soused měl stodvácu, my musíme mít stodvácu. Soused má chatu, my musíme mít chatu, soused má video, my na něj našpárujem taky!. Důležité je mít to stejné, abychom nebyli za chudáky (slovo "socka" tehdy ještě neexistovalo), ale taky abychom nevyčuhovali z řady.Taková ulice někde na sídlišti nebo satelitu plná popelnic (tehdy Š120/VAZ/Trabi/Wartburg, dnes Ochca/Trapid/Foblije/Fočus), to je ten pravý duch stáda!

defender110
10. dubna • 7:08

Jak ty mi mluvíš z duše .:-) Nelze než souhlasit.

mex
9. dubna • 14:57

Je fakt, ze fasizmus a pak komunismus tenhle národ zadupal hluboko do země. Zatim se stále rodí zdegerovani jedinci jako je Jerevan , kteri by v minule dobe byli skvělými aparatciky a cleny lidových milici. Jakmile má někdo jiný názor, okamžitě ho musí napadnout, zesměšnit nebo urazit, pokud to nepomůže, tak se mu snaží zakázat diskutovat i zabanovanim, které si vybreci u místních administrátorů. Jeste to bude trvat několik generaci, než se z toho dostaneme.

Petr K.
9. dubna • 7:59

Před několika lety jsem četl, že je Oktávka snem Českých řidičů.
Chlapi to fakt neumíte snít????

Wikidy
9. dubna • 8:18

Ne ne, vlhký sen českého řidiče je Ochcávka kombál ftédéíčku fmetle na hlínách...:-D

mex
9. dubna • 13:22

Zkratka f plny palbě se sporákem a fialkama, voe.

Ludek_II
11. dubna • 8:31

Páč táhne vocpoda pyčo B-]

Revan_21
9. dubna • 11:37

Já nerozumět řeči tvého kmene.

mex
9. dubna • 13:21

Ano, jsi hloupý :D

Revan_21
9. dubna • 13:44

Ignore

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
9. dubna • 14:01

Dneska zase nemáš svůj den, stejně jako včera :D

Revan_21
9. dubna • 18:13

ignore

komisar
9. dubna • 0:28

Mokry sen omezeneho ceskeho ridice ... !

Jofrey
8. dubna • 21:13

Miluju svého 19 let mladého youngtimera Legenda coupe KA8 B-]

zbyvy
8. dubna • 19:37

Cesi proste miluji Skodovky i kdyz jsou extremne predrazene, ja sam jezdim e46 a ted jsem se rozhodnul koupit si nove (ojete) auto, chtel jsem Superba combi ale nakonec si koupim e90, priznavam ze nejak se nemuzu smirit s tim, ze bych jezdil Skodovkou !;-)

Revan_21
8. dubna • 20:09

No, aspon že jste nekoupil Hjooooondééé :D

zbyvy
8. dubna • 22:43

O tom jsem ani nepremyslel, to neni nic pro me, uz jen ten nazev je odpudivi a o designu ani nemluvim.

Revan_21
8. dubna • 23:24

Tak tak... Nehledě na to, že ten rádoby design korejcu je už za 2 roky nekoukatelný...

Karamba
9. dubna • 9:20

Tak Superb je hnusný již nyní. Nevím, co je pak horší.

Mirek
9. dubna • 6:10

Víš kolik roků se i40 již prodává (....za 2 roky....)? Dle tvých reakcí je jasné, že jsi v tom nikdy neseděl a jen jako obvykle pindáš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
9. dubna • 11:37

Prosimtě, vubec se nevyjadřuj.

mex
9. dubna • 13:21

Ty STBckej udavači a Babisuv pohunku, neurcuj nikomu, kam má co a jak psát! Ses zakomplexovanej ubozak.

Revan_21
9. dubna • 13:44

Ignore, hlupáku.
Nevim kdo tady furt brečí jak malej harant a snaží se mě urazit :))) Ty si ani nekážeš přestavit uroven toho, jak moc tě mam na háku :)

mex
9. dubna • 14:00

:D

zbyvy
8. dubna • 22:45

odpudivy je samozrejme tvrde y :D

vojta
8. dubna • 17:20

No jo to je holt sen ukazkovyho cechacka :-D

Revan_21
8. dubna • 18:11

Sen ukázkováho čecháčka je kia ceed se zaklepávájícíma-se ventilama :)

Mitch Bjukenen
8. dubna • 18:38

No to aspon koupi rozumnej clovek. Skodivku a FauVe pri dnesni konkurenci je rozumne koupit uz jen v extra vyprodeji. Pac za tolik co se prodavaj, je koupi jen v.l. Pak kdyz clovek presedne treba z i40, do Passata, rika si:"To se ti skopcaci zblaznili?"

Revan_21
8. dubna • 20:08

Stím passatem to myslíte vážně?:DDDDD
Hundaj se stím příšerným korejským hypermoderním designem muže jít zahrabat... protože za rok to bude hnus na kterej se nebude dát koukat.

Mirus
10. dubna • 8:52

Design i40 bude za rok hnus?? Je na trhu 3 roky a porad je na co se divat, narozdil od sterilniho passatu, kterej si spletes s Jettou....

Mitch Bjukenen
8. dubna • 22:49

Ne, opravdu si v Passatu nepripadam lip. Ani jizdne ani jinak neni proste markantne lepsi, coz bych u lidoveho vozu cekal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
8. dubna • 23:23

Podivej... Dost často jezdi v Kii Sprotage II... A kvalita interieru je mimořádně otřesná... tvrdé, nekvalitní a nevzhledné plasty... Interieru v OI která je starší to nesaha ani po kotníky...
TO, že i40 se prezentuje jako auto střední trídy ještě vubec nic neznamená... Dokažu si představit ten příšerný design přistrojovky (jak maji korejci ve zvyku) a takhle po ruznu otřesné plasty.Passat je prostě uplně jiná liga.

Pepik z Čechystánu
9. dubna • 7:55

Prej interiér O1 .... ty jsi vážně ultrathebill.Kde by ses ty bl.e dostal "dost často" ke Sportage, když jezdíš olítané spodky? B-]Ale jo, pobavils... jako vždy :-D:-D:-D

Revan_21
9. dubna • 11:39

Co je tobě do toho kde bych se kní dostal?
Mě je uplně jedno jestli mi věří hlupák jako ty... To je mířené na inteligentnější lidi.

mex
9. dubna • 12:39

Ty ses fakt ultradebil.

Revan_21
9. dubna • 13:43

"podle sebe soudím tebe"

mex
9. dubna • 13:57

Koukám, ze ses podíval do zrcadla a uviděl realitu :D

Revan_21
9. dubna • 18:14

Nebreč

Mirus
10. dubna • 8:58

V dobe kdy jezdila Kia Sportage II, u Skodovky nevedeli co je to SUV :-P ale z principu to musime pomluvit, vid Jerevane B-]

Revan_21
10. dubna • 12:47

To nemáš pravdu. V té době byl koncept Yetiho už dávno hotove... Do výroby se ale dostal až o pár let pozdeji...
A navíc OCtavia Scout muže Sportage II hravě konkurovat

LOL
10. dubna • 13:17

to je fakt, převisy vpředu i vzadu ukazují u Rochty ty pravé (soft)offroadové geny.. ;-)

Revan_21
10. dubna • 14:18

Víš, ono to u toho Sportage taky není žádná sláva.

LOL
10. dubna • 15:30

myslíš převisy nebo že to je offroad jen do úrovně městských pangejtů? S převisy se s Rochtáfkou soupeřit nedá, ta je mistrem bez debat :-) No a takzvané SUV si kupují lidé, kteří se domnívají, že si kupiují terénní auto (ve skutečnosti maximální terén co ta auta dají, je ten pangejt následovaný trávníkem v parku :-D). Rozdíl mezi těmi auty je ten, že žlutokožec nezůstane trapně viset na každé větší nerovnosti nebo dokonce prudším nájezdu, protože nemá ty sexy převisy. ;-)

Revan_21
10. dubna • 18:36

Co to tady placaš o převisech:D Ted jsem se byl před barak podivat na Sportage II... A od předních kol k masce je to asi pul kilometru... Ikdyž je kia rádoby SUV tak najezdové uhly jsou nejsou nic moc.
Takže co tu mame... Scout používá stejný system pohonu všech kol... interier (tedy oproti Sportage II) je na mnohem větší urovni... A další věc je cena dílu na sportage... Kinetak na zadní napravu KIE stojí asi 18 000 (a druhovýroba u nas není).
Sorry, ale scout prostě vede.. .Vzhledem ktomu že lidi jsi kupují takové auta do rádoby terenu... Jak si rika "travníkem v parku".

Revan_21
11. dubna • 20:36

A upřímě... Do jakýho "terenu" si myslíš že se budou tyto auta brát? Maximum je tak polní cesta, kde Scout obstojí stejně dobře jako SP II... Běžný bude spíš nějaký ten obrubník ve městě.

LOL
16. dubna • 19:00

No já bych čekal, že takovému autu nebude zatěžko vyjet šikmější nájezd do garáže ;o)

Revan_21
17. dubna • 14:03

Lol a jeho hloupočké přehánění.

LOL
17. dubna • 14:40

Bohužel krutá realita. :-P

Revan_21
11. dubna • 20:34

Lolečku Lolečku... Ty nerozeznaš OIII od OII... To jsi teda pěkný amatér.
Když už chceš posilat obrazky, tak to udělej pořadně... at pak nejsi za pako.
http://i717.photobucket.com/albums/ww171/beautiliciou... ... Zde je OII Scout, a tady jsou ty najezdové uhly oproti OIII dost jiné, stačí se podívat na sešikmení nárazníků.

LOL
12. dubna • 9:46

jo, kus zešikmeného nárazníku, to je panečku rozdíl ;-)

Revan_21
12. dubna • 16:43

Nojo:D jako bych od tebe mohl čekat inteligentní odpověd :D Prostě AVE korea :D

Mirus
10. dubna • 19:04

Takze co tu mame.... Interier O3 je na mnohem vetsi urovni, to je vtip, on to takovej kus nebude vid ;-) Cena nahradnich dilu, to resis proc? Jo uz vim, za dva roky si to platis u O3 sam, ale u Kie je pred tebou dalsich 5 let bez starosti, tak to je dost chaby argument.ale ted prijde neco jako, ze u Kie tu zaruku neuznaj na to a na to a na to, takze si to taky budes platit vid, bla bla bla.... takze kde Scout vede? V porizovaci cene? :-D

Revan_21
10. dubna • 20:13

Mirus neví která bije... Momentalne byla řeč o Sportage II... Takže ekvivalent od škodovky je OCtavia II scout... Takže přehodnot svuj přispěvěk, a nemontuj sem OIII

Mirus
10. dubna • 21:48

Takze srovnani aktualnich verzi obou aut jsem vystihl, koukam ze k tomu nic nenamitas :-P

Revan_21
10. dubna • 22:09

O5 promluvila tvá inteligence:D Když se bavíme o Sportage II, tak se bavime o Sportage II a ekvivalentu od škodovky - Octavia II scout... NE od Sportage III a octavii III...
TO je to opravdu tak nepochopitelné?

Mitch Bjukenen
9. dubna • 8:36

No ony superplasty v Passatu jsou sice hezke na omak, coz ocenim 2x do roka, kdyz cistim auto. Ale na pohled bida a jeste k tomu vrzou. Takova Kia - hezkej interier, nevrze a ty plasty jsou i mekceny. Asi si jel ve Sportage 20 let stary. Ta dnesni je na mile daleko od Tiguana, Yetiho a pod koncernovych predrazenych kurvitek.

Revan_21
9. dubna • 11:40

Je to rok 2006... A bohužel tam není ani známka měkčeného platu...

Mitch Bjukenen
9. dubna • 14:39

Projed se v nove Sportage a zapomenes na koncern. Jak jizdne, tak interierem je koncern 5 let pozadu. A Passat? No co k tomu napsat - uz bych ho nekoupil. Jsou dve moznosti bud koupis poradne auto jako Mercedes C a priplatis, nebo koupis neco levnejsiho jako Mazda 6, Hyondee i40 apod. - a svezes se stejne jako v Passatu + usetris. A za druhe - byt vykraden 3x po sobe je taky na pytel. Nedavno jsem se projel v Chevroletu Malibu a muzu rict, ze ac ten diesel neni zrovna ideal kultivovanosti, podvozkove to Malibu bylo lepsi nez Passat - lepe tlumilo nerovnosti a na dalnici to bylo tissi. Pro olizovace plastu takove auto neni, ale ma sve nesporne vyhody v cene a v tom, ze mu nikdo neukradne navigaci, pripadne neveme cele auto. Jinak Octavka - to je holy nesmysl... jako firemni plecka ok, ale rozumne uvazujici clovek nekoupi za pul mice krap s TSI a vleckou, kdyz tu jsou mnohem vyspelejsi auta z Japonska, Korei apod. Driv jsem nedal na koncern dopustit, ale dneska mi prijde, ze jedina jeho vyhoda je v tom, ze kdyz to clovek olita a chce to strelit, koupi to kazdej buran, protoze to je "kvalitni" koncern. Je to proste setrvacnost, ktera jeste radu pojede. Kazdej at si koupi co chce.. nerikam ze WV jsou spatny auta, ale rozhodne nejsou nikterak kvalitnejsi nez prave tolik nenavidene Hyundai, ci Kia.
A to ze lidi koupej 1,9TDi z bazace na rocni najezd 10 000Km je proste nasledek. Holt ne kazdej se o auta zajima a ne kazdej vi, ze mnohem lepsi sluzbu by mu udelal benzin.

Jarda
10. dubna • 11:22

KIS Sportage jsem se projel..nic extra. Motor průměr , podvozek průměr , interier sotva průměrný , sedadla špatná - bolí záda , řízení nekomunukativní , zpětná vazba žádná , řazení manuálu solidní , znám lepší.
Výhled z vozu tragedie , okénka jak v tanku , dozadu nevidíš nic!! B-]
Design až na ty okénka je pěkný , je vidět že ho dělal němec..
Pokud sedneš a projedeš Ford Kuga , VW Tiguan nebo Škodu Yeti , jseš v jiné světě!!
A ceny už mají korejci podobné..3-[
Servis drahý , a nutno jezdit každý rok! Nikoliv jako u konkurence 30 tis či 2.roky!!
Plusem je 5+2 roky záruky! To je hlavní a jediná výhoda.

Revan_21
9. dubna • 18:18

Nová Kia Sportage? Mysliš to neuvěřitelně hnusné a nesouměrné auto? To i první generace Sportage byla hezčí.
Koncern v žádněm případě není 5 let pozadu... Jen nemá tendence tam cpát ruzné ty hovadiny, ruzně kroucené plasty... A prostě to obecně přeplácávát... Jen proto, že ted je to v modě, ale za par let to bude hnus.
Interier v koncernu sice nijak nenadchne, ale bude vypadat normálně i za 10 let.Vyspelejsi auta? Včem vyspělejší? Japonci možná... Ale korejci se zaklepávájícímase ventalama do hlavy válcu? S mizernýma atmosferama s tragickým krouticim momentem??
Mužeš si řikat co chceš... Ale korejci prostě kvalitou na němce nemají.

pacho
9. dubna • 20:04

Dizajn je individuálna vec, niekomu sa páči pokrútene niekomu rovné, ale dizajnérsky skvost Škodovky zadných dverí neprekoná žiadne krivky. O zadných partiach Škodovky sa môže s kľudom napísať, že je to hnus.

Revan_21
9. dubna • 20:33

Pane pacho... Není to tak dlouho co jsem na internetu viděl nějaký model škodovky... Myslim že to byl Rapid... Foto bylo zezadu a měl upravené zadní dveře... tzn. zarovnané do hladka...
A musim říct, že to vypadalo opravdu odporně... Škodovka dobře ví proč tam ten prohyb je.

mex
10. dubna • 6:44

Zase lžeš, ten prolis je tam kvůli tomu, ze do toho Kaban mlátil popelnici :D

Mirus
10. dubna • 8:55

Omyl! Kaban uz nevedel co na tom sterilnim designu vymyslet tak do toho prasknul z na.rani kladivem a HLE! paty dvere byly na svete i s "prolisem" :-D

LOL
10. dubna • 10:19

Pánové, musím se zastat Revana. Ten prolis je typický český fištrón (zase jsme o kus dál!). Soudruzi v Junge Schmerzfeiern si všimli, že spousta aut jezdí s nabořenými 5. dveřmi (protože řidiči jednoduše neumějí couvat s kombajny a liftback/sedan co mají zadní okna pánubohu do oken), a tak jednoduše vymysleli další chytré české řešení - nabořené 5. dveře už z výroby, všechny stejně a se zárukou! Myslím, že se tento heroický výkon českých šikovných rukou a mozků zařadí hned po bok schránky na deštník ze starého supa.. ;-)

Revan_21
10. dubna • 18:40

Ale jo, pobavil jsi mě...
Každopádně jsem to myslel vážně... Snažil jsem se ten obrázek najít, ale nepovedlo se...
Ale opravdu to nevypadalo hezky... Navíc mě prolis nevadí...
Mimochodem, dnes jsem videl nové Picanto... A to má kupodivu prohnutou celou zadní čast auta... Jak kdyby to do toho napalil nekdo s SUV... TO bylo opravdu ošklivé.

mex
10. dubna • 12:01

:D

LOL
9. dubna • 14:46

jenže Revan ti řekne, že do Huňadaj jej dostanou jen nohama napřed, s věncem "Spi sladce"

mex
9. dubna • 14:51

Tak to není špatná představa, diky, zasmál jsem se :-)

mex
9. dubna • 14:43

Tesat do kamene...

LOL
9. dubna • 14:38

tj. osm let stará vražda...

George
8. dubna • 19:30

,, z i40, do Passata"?? Si děláš prdel?? To je, jako bych zahodil svou plazmovou televizi,a koupil si zpátky černobílou Teslu :D Se mi líbí,jak všichni na Škodovku a koncern nadávají,a pak jsou to nejžádanější ojetiny.Tady něco nehraje.Že by závist,nebo česká malost? ;-)

LOL
9. dubna • 14:37

spíše česká blbost. No ale co chtít po sockách co nakupují olítané sračky. O2 v 1,9TDI stála nová nějakého půlmelouna v rozumné výbavě, olítaný vergl se stočeňákem bude za "bratru stopáďo." Ale třeba mají Češi zálibu v měnění váhy vzduchu nebo gumových trubek okolo motoru, co tak náramně chutnají kunám :o)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
10. dubna • 18:42

Nevím proc hned narazis škoda=stocený tachometr...
Ty jsi opravdu tak naivní že si myslíš, že ostatní auta stažený tachometr nemají? :D Děla se to u všech... Německá auta, korejská auta, volvo, fiat, rencek, citroen, pažout...
Takže tím "stočenákem" bych se zase tolik neohaněl.

LOL
10. dubna • 22:01

mně to je jedno, já v bazáčích nenakupuju.

Revan_21
10. dubna • 22:07

Když je ti to jedno, tak neplácej hovadiny.

Ludek_II
11. dubna • 8:27

Všechny auta v bazáču jsou stočený a tady je řeč o Ochcávce, tak je logické, že ji zdůraznil. Přece nebude mluvit o Mercedesu. B-]

Atomas
8. dubna • 15:31

Hezký titulek. To bude asi rovněž korespondovat se statistikou odcizených vozidel dle PČR ;-)

Jiří Kokoška
8. dubna • 17:32

JJ kdo chce kam a komu není z hůry dáno!:-D

Revan_21
8. dubna • 16:35

Autor by to měl do titulku ještě připsat :DDDDDD

Doporučujeme

Články odjinud