Nejvyšší ztráty v České republice dosáhla automobilka TPCA

11 komentářů

Ráďa
2. srpna • 17:28

Ono je to taky o tom, že takové auto je za tu cenu skoro neprodejné. U nás totálně, na západě napůl, je to něco jako Smart. Prostě červená čísla jsou jasná. Kdyby udělali něco ve stylu Logana, ale aspoň 4,5m za 290.000Kč tak by to bylo hned něco jiného.

petrumr
2. srpna • 20:43

není nikdy pozdě,aby v Kolíně začali dělat yaris I za 200t,to jim,ale musí někdo říct.

Pavel
2. srpna • 11:09

Když jsem viděl to auto a ty ceny, tak se vůbec divím, že někdy budou vydělávat a že měli takový obrat.... je to sice slušné auto do města, ale za cenu slušně vybaveného rodinného vozu, cena jejich aut by se měla pohybovat do 200 tis. v maximální výbavě s koženými sedadly, to by bylo možná adekvátní a pak bych řekl, že je to rozumné auto za slušné peníze.

T.E.CH
2. srpna • 12:50

V ČR vše vypadá jinak.Tady prodeje nebudou nikdy vysoké.To auto v ČR nemá co nabídnout, ale jinde je to jinak.:-D

Switch
2. srpna • 15:36

Jj, přesně tak. U nás přezdražený, v zahraničí po tom skočí všemi deseti :-)

Dusan
2. srpna • 17:40

No nevim, kdyz se podivam na planovanou vs. skutecnou vyrobu, tak to nevypada na moc velke skakani ani v cizine.

Ron Jeremy
2. srpna • 9:53

Ani se nedivím, prodeje malých potvor za velké peníze nejdou ani zdaleka tak, jak si asi páni managoři představovali, ve fabrice jim za nabízené peníze nikdo nechce pracovat...
Prodávat chudobku, která má uvnitř plochy z plechu, vydávat to za "stylovku", a patřičně tomu natavit cenu - to je sázka na extrémní naivitu zákazníků, která nevyšla.

T.E.CH
2. srpna • 10:26

Prosím tě Jeremi zdrž se vyjadření.Vůbec nevíš o co jde a píšeš věci které s tím nesouvisí.To si jako myslíš že se celá investice do továrny vráti za jeden rok nebo co?? :-O

Ron Jeremy
2. srpna • 22:59

Nevrátí se za rok, to je mi jasné, ale pomalý nájezd výroby svědčí o prodejnosti těch chudobek - potkávám všech třech dohromady na silnicích méně, než S-klasse.
3 malé předražené mrchy se v čechách prostě prodávají výrazně hůře, než páni managoři předpokládali, a ani při cestách po Německu jsem si nevšiml, že by tam zázraků z TCPA jezdily mraky.
TCPA trpí i problémem z druhé strany - almužny místo platů za otročinu zaměstnance vůbec nelákají, a už vůbec ne takové, kteří by měli šanci projít vstupními testy.Na závěr bych tě, chytrolíne, požádal o vysvětlení, o co tady tedy vlastně jde, evidentně o tom máš informace do hloubky a rád to tady všechno vysvětlíš. Doufám, že si mezitím uděláš nějaký kurs psaní na PC, kde ti vysvětlí, že za interpunkcí se píše mezera, a také kurs ČJ, kde tě naučí psát čárky ve větách. Přece si nebudeš kazit své hodnotné informace hrozivou úrovní psaného projevu.

Občan
3. srpna • 11:14

TPCA dává dělníkovi 24000, dělník na výplatní pásce uvidí 17000hrubého, dostane 13000čistého a zboží si po odečtu dph koupí v hodnotě 10700, přičemž v ceně toho zboží jsou mzdy těch, kdo ho vyrobili , tedy opět zahrnuty neskutečně velké daně ... tomu se říká sociální stát

petr
3. srpna • 7:28

Podle tebe je 17.000,- Kč hrubého pro nejnižšího dělníka almužna ? Nic proti, ale spoustě lidí v ČR se o takovém platu ani nesní.

Doporučujeme

Články odjinud