Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid (2023) Zdroj: Porsche
27
Fotogalerie

Nejvýkonnější Porsche Cayenne v historii má českou cenu. Stojí strašně moc, ale nejdražší není

Z těch cen až skoro bolí oči, ale s přihlédnutím k tomu, že dost možná ukážete sousedovi s Urusem záda, to asi tak špatné není.

Je to jen pár dní, co nám Porsche představilo vrcholnou verzi modernizovaného modelu Cayenne. Jedná se o Turbo E-Hybrid, ze kterého můžeme mít radost především v Evropě, protože dosavadní vrcholná varianta Turbo GT pro nás u druhého faceliftu modelu nebyla dostupná. Ve zkratce získáte dvakrát přeplňovaný osmiválec s elektromotorem, které dávají kombinovaný výkon 739 koní na všechna čtyři kola. Takové auto zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy a jede až 295 km/h.

Česká cena je stanovena na 4.466.759 Kč (Coupé je za 4.559.106 Kč). Na výběr máte ze standardních laků i metalíz zdarma, za speciální laky dáte 58.080 Kč a barva na přání zákazníka vyjde na 236.444 Kč. Standardem jsou 21palcová kola, ale můžete mít i 22palcová. V obou případech je na výběr z mnoha designů. Interiér je již ve standardu částečně čalouněný kůží a má sportovní sedadla s textilními středy a koženými boky.

Atraktivním balíčkem je určitě Lightweight Sport paket, který za 284.650 Kč obsahuje střechu z karbonu, 22palcová kola v designu GT, sportovní výfuky, dynamičtější design nárazníků, různé prvky interiéru čalouněné tkaninou Race-Tex včetně stropnice, karbonové lemy difuzoru a karbonový paket v interiéru. Ten samý balíček je možné objednat s vyšším podílem karbonových dílů za 348.248 Kč.

Jinak standardem jsou pro tento vůz položky jako HD Matrix-LED světlomety, vyhřívání předních i zadních sedadel, adaptivní vzduchové odpružení, PASM, Porsche Torque Vectoring Plus, paket Sport Chrono nebo výfukové koncovky z nerezové oceli. Připlatit si můžete aktivní stabilizátory za 79.889 Kč, řízení zadní nápravy za 41.527 Kč nebo dvě 10,1palcové obrazovky na opěrkách předních sedadel jako zábavní systém pro cestující vzadu za 46.464 Kč.

K mání je pak i tento vůz v karosářské variantě kupé s paketem GT za 5.285.454 Kč. Ani tak tedy nejde o nejdražší Cayenne, protože předchozí Turbo GT mělo v roce 2021 cenu 5.299.000 Kč. S tímto paketem získáte ještě ostřejší design se zlatými koly, zadním křídlem, černě nalakovanými doplňky karoserie a tmavě zbarveným interiérem pokrytým spoustou Race-Texu. K tomu ještě karbon-keramické brzdy a trochu dynamičtější jízdní vlastnosti, kdy na stovku vystřelíte za 3,6 sekundy a můžete jet až 305 km/h. Na auto s hmotností 2495 kg slušné.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud