Toyota si za minulý rok uzmula zpátky prvenství  automobilky s celosvětově nejvyššími prodeji vozů , tady ovšem vedoucí pozice japonského výrobce v globálním měřítku nekončí. Zdroj: Compare the Market

Toyota si za minulý rok uzmula zpátky prvenství automobilky s celosvětově nejvyššími prodeji vozů, tady ovšem vedoucí pozice japonského výrobce v globálním měřítku nekončí. | Zdroj: Compare the Market

S výsledky své každoroční statistiky teď přichází i web Compare the Market, sledující, kterou automobilovou značku lidé nejvíce vyhledávali přes Google. Zdroj: Compare the Market

S výsledky své každoroční statistiky teď přichází i web Compare the Market, sledující, kterou automobilovou značku lidé nejvíce vyhledávali přes Google. | Zdroj: Compare the Market

Za rok 2020 tak získává prvenství Toyota, která byla nejvyhledávanější značkou v celkem 55 zemích světa. | Toyota RAV4 Zdroj: Toyota

Za rok 2020 tak získává prvenství Toyota, která byla nejvyhledávanější značkou v celkem 55 zemích světa. | Toyota RAV4 | Zdroj: Toyota

Analýza pracuje s daty vyhledávaní Googlu napříč 158 zeměmi, kdy Toyota svou popularitou zastává 34,8 % z celkového počtu analyzovaných zemí. | Toyota RAV4 Zdroj: Toyota

Analýza pracuje s daty vyhledávaní Googlu napříč 158 zeměmi, kdy Toyota svou popularitou zastává 34,8 % z celkového počtu analyzovaných zemí. | Toyota RAV4 | Zdroj: Toyota

Japonská automobilka si tedy navzdory pandemii polepšila, jelikož v roce 2019 skončila na druhém místě jako nejvyhledávanější ve 28 zemích (17,7 %). | BMW M3 Competition Zdroj: BMW

Japonská automobilka si tedy navzdory pandemii polepšila, jelikož v roce 2019 skončila na druhém místě jako nejvyhledávanější ve 28 zemích (17,7 %). | BMW M3 Competition | Zdroj: BMW

Z prvního místa odsunula Toyota německé BMW, které bylo nejvyhledávanější značkou v roce 2019, kdy vedlo v celkem 118 zemích. | BMW M3 Competition Zdroj: BMW

Z prvního místa odsunula Toyota německé BMW, které bylo nejvyhledávanější značkou v roce 2019, kdy vedlo v celkem 118 zemích. | BMW M3 Competition | Zdroj: BMW

Loni však BMW zadávali lidé do Googlu nejčastěji jen v 34 zemích. Při pohledu do mapy výsledků se mimochodem BMW ukazuje jako nejvyhledávanější také v Česku. | Mercedes-Benz třídy S Zdroj: Mercedes-Benz

Loni však BMW zadávali lidé do Googlu nejčastěji jen v 34 zemích. Při pohledu do mapy výsledků se mimochodem BMW ukazuje jako nejvyhledávanější také v Česku. | Mercedes-Benz třídy S | Zdroj: Mercedes-Benz

Na třetím místě se za rok 2020 ukazuje Mercedes-Benz jako nejvyhledávanější v 15 zemích. Na kompletní výsledky, a to rovněž za roky 2019 a 2018 se můžete podívat v galerii. Více v článku... | Mercedes-Benz třídy S Zdroj: Mercedes-Benz

Na třetím místě se za rok 2020 ukazuje Mercedes-Benz jako nejvyhledávanější v 15 zemích. Na kompletní výsledky, a to rovněž za roky 2019 a 2018 se můžete podívat v galerii. Více v článku... | Mercedes-Benz třídy S | Zdroj: Mercedes-Benz

S výsledky své každoroční statistiky teď přichází i web Compare the Market, sledující, kterou automobilovou značku lidé nejvíce vyhledávali přes Google. Zdroj: Compare the Market
Za rok 2020 tak získává prvenství Toyota, která byla nejvyhledávanější značkou v celkem 55 zemích světa. | Toyota RAV4 Zdroj: Toyota
Analýza pracuje s daty vyhledávaní Googlu napříč 158 zeměmi, kdy Toyota svou popularitou zastává 34,8 % z celkového počtu analyzovaných zemí. | Toyota RAV4 Zdroj: Toyota
Japonská automobilka si tedy navzdory pandemii polepšila, jelikož v roce 2019 skončila na druhém místě jako nejvyhledávanější ve 28 zemích (17,7 %). | BMW M3 Competition Zdroj: BMW
8
Fotogalerie

Nejvyhledávanější značkou na internetu je Toyota. Z první příčky sesadila BMW

Oproti roku 2019 se BMW ve statistice vyhledávaní na Googlu propadlo opravdu silně.

Toyota si za minulý rok uzmula zpátky prvenství automobilky s celosvětově nejvyššími prodeji vozů, tady ovšem vedoucí pozice japonského výrobce v globálním měřítku nekončí. S výsledky své každoroční statistiky teď přichází i web Compare the Market, sledující, kterou automobilovou značku lidé nejvíce vyhledávali přes Google.

Za rok 2020 tak získává prvenství Toyota, která byla nejvyhledávanější značkou v celkem 55 zemích světa. Analýza pracuje s daty vyhledávaní Googlu napříč 158 zeměmi, kdy Toyota svou popularitou zastává 34,8 % z celkového počtu analyzovaných zemí. Japonská automobilka si tedy navzdory pandemii polepšila, jelikož v roce 2019 skončila na druhém místě jako nejvyhledávanější ve 28 zemích (17,7 %).

Z prvního místa odsunula Toyota německé BMW, které bylo nejvyhledávanější značkou v roce 2019, kdy vedlo v celkem 118 zemích. Loni však BMW zadávali lidé do Googlu nejčastěji jen v 34 zemích. Při pohledu do mapy výsledků se mimochodem BMW ukazuje jako nejvyhledávanější také v Česku.

Na třetím místě se za rok 2020 ukazuje Mercedes-Benz jako nejvyhledávanější v 15 zemích. Na kompletní výsledky, a to rovněž za roky 2019 a 2018 se můžete podívat v galerii. Compare the Market k průzkumu dodává, že některé země musely být vynechány, jelikož pro ně existují pouze omezená data vyhledávání nebo nejsou přístupná vůbec.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud