Nejvyhledávanější supersporty podle Googlu: Po čem nejvíc touží Češi?

Joe Doe  |  27. 02. 2019 08:49

Celkom to sedi, ked vezmeme do uvahy, ze 80% populacie ma IQ medzi 90 a 110.

Odpovědět  |   | 
bob  |  27. 02. 2019 09:25

To víš, viděli v TV že s Audi jezdí Iron man, tak to chtějí taky :D

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 02. 2019 09:40

Když vezmeme v úvahu iq 91 u prezidenta Bushe, tak 110 je opravdu velmi, velmi dobrá hodnota.

Odpovědět  |   | 
k22  |  27. 02. 2019 10:14

Někteří prezidenti mají IQ ještě o něco menší - a vadí to?

Odpovědět  |   | 
Radim  |  27. 02. 2019 13:30

Jj , třeba Porošenko , Macron , atd ... :D

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 02. 2019 10:19

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 02. 2019 10:19

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 03. 2019 11:13

A co nejdřív pouzit vlastni iq? Jak vite, proc ti lide vyhledávaní zrovna toto auto? Ze ho vyhledávaní jako supersport tvrdí jen novinari a autor statistiky. A samozřejmě tedka i vy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  27. 02. 2019 10:03

skor mi tie auta pridu ako rychle GTcka ... supersporty su podla mna niektore speciality od lotusu alebo koenigsegg .. mozno tak amg project one

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  27. 02. 2019 10:31

to 10. miesto s GT86 to je fakt supersport... to uz ste tam nemali viac druhov Ferrari?! Az na Chiron vsetko "velko produkcia" ziadny Koenigseeeeeeeeäôég Ludia vidia len max. rychlost a Iron Mana

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 02. 2019 13:00

gt86 je najlepsie sportove auto dekady .. mozno nie je supersportove vykonom ale to nikomu netreba vysvetlovat, ze sportove auto nie je o vykonie nie? .. a druha vec 86 je najviac individualizovatelne auto , ma nekonecno aftermarketovych suciastiek a moze mat dokonalu stabilitu alebo vykony kludne 400-500 koni aj viac .. takze ako sa to vezme je to subjektivny nazor pre kazdeho

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  27. 02. 2019 11:46

Tak oni jsou lidé obecně dost mimo, ale sami automobilky tomu značně přispívají.. Člověk si koupí auto které má 400 koní a hned si myslí že má sporťák. Źe ten jeho sporťák má 1,6 metru na výšku, brodivost 50 cm a dvě tuny ho nijak netrápí. Když to má Sport v názvu tak to přece sporťák je né?!

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 17:27

nj. u SUV holt lidi nepochopili, že jsou to oni, kdo má sportovat, ne auto

Odpovědět  |   | 
Radim  |  27. 02. 2019 13:28

Nějak zapoměli (asi úmyslně) na Porsche ... :D

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 02. 2019 17:30

Poněkud mne překvapil počet českých spoluobčanů zajímajících se o superauta...
Přiznám se, já jsem v uplynulých měsících několikrát kliknul pouze na jediné auto z uvedených - na GT86. Můj finanční limit je na hranici Mustanga, který se kupodivu do "desítky" nevešel přesto, že jsem na něj též "klikal" opakovaně...
Ale je hezké, kolik tisíců mých spoluobčanů "kliká" na superauta, na která já nikdy finančně nedosáhnu. Proto mne ani nezajímají a nemám důvod na ně "klikat" (vyhledávat informace, porovnávat výhodnost ceny, ...atd.). Ale ostatním to přeji a zejména to, aby si je vybrali a koupili. Rrád uvidím na našich silnicích stovky nových superaut z uvedeného seznamu s českými SPZ...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 02. 2019 13:13

nad mustangom a gt86 som rozmyslal aj ja ..nakoniec som to koli stavaniu domu musel nechat na neskor .. ak rozmyslas nad tymto autami tak urcite 86ka .. je to proste tak, ze mutang je auto, ktore pekne ide na rovine ale je tazke a v zakrutach uz nie je tak zle ako sa hovori o aamerike ale nie je to japonsky sportiak ... japonci vzdy robili dobre rozlozenie vahy a to bol zenith sportovych aut... mustang je skor na ukazovanie sa a 86 ma potencial by prave sportove auto

Odpovědět  |   | 
Josef  |  28. 02. 2019 18:45

Mustang byl "ukončen"....manželka... GT86 dopadlo dobře. Také i mně se více líbila GT - je vymazlenější než Mustang a v detailech kvalitnější a na silnici příjemnější. Mustang mi připadal takový "surový" a "neuhlazený" brutální ve srovnání s GT a i s tím, co si člověk někde přečte. Jenže si manželka u Toyoty všimla Camry a bylo po "ptákách". Ženská a její "praktičnost" a "efektivní" vynaložení "investic". Zatím jsem to pozdržel s tím, že náš sedan ještě nějakou dobu vydrží.... No, kdyby ten Camry měl 6 válec tak bych to skousnul... Ale hybrid? Už jen to slovo mne "straší".... Budu muset opatrně "strategicky" (dlouhodobě - kapky vody i skálu rozruší...) argumentovat tím, že si musíme udělat radost a ne pořád myslet na "praktičnost" a třeba nalákat na vymazlenější Lexus RC. Ještě je ve hře Lexus IS, proti kterému manželka nikdy nic nenamítala - bohužel už také jen čtyřválec...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 02. 2019 19:16

rozumiem ti , ked tak rozmyslas nad ISkom je to super auto, mne osobne sa paci 1.generacia , ale jasne ako spolahlive rodinne by trebalo nove ,ale ako project by sa dalo aj starsie .. inac mozno ked budes rozmyslad nad alternativou camry a chces nieco plus sportovejsie tak mozno kia stinger , ja viem ani ja by som sa davnejsie na to nepozrel , ale v dnesnej dobe GTcko so zadnym pohonom a s cenovkou okolo 37k nie je zle

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 02. 2019 18:30

Supercars bych asi neprelozil jako supersport, to na okraj. Fascinujeme dvojnasobne zastoupeni Bugatti v top 10 (wtf!) a absence Porsche (resp. az na 28. miste).

Odpovědět  |   | 
Pepa z české vsi  |  27. 02. 2019 21:32

A kde je Octavia RS? Ta naše modla nejsportovnější a mezigalakticky nejúspěšnější ze všech supersportů...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A