Nejvyhledávanější automobilky podle Googlu: Vítěz v Česku vás překvapí

72 komentářů

Mato
30. srpna • 7:06

To bylo jasný že toyota

Bouu
16. června • 12:26

Měl jsem půjčené auto Tuson diesel
Podzim 2018 na dva měsíce, příjemné auto.
Březen 2019 nová verze Tusonu 1.6 benzín. Až na tu spotřebu to samé. Hyundai se hodně zlepšila. Jak dlouho vydrží, netuším.
Za to zkušenost se servisem dražších aut je děsivá, prijedeš na garančku a říkáš vedoucímu servisu že když pootevřu okýnko, tak začne drnčet. Frajer se zamyslí, podívá se na mne a povídá s kamenným ksichtem, máte klimatizaci, říkám že ano a von, tak proč otvíráte okno?! Ne, nedělám si srandu, jindy se rozohnil kvuli reklamaci brzd, prý proč jsme si auto kupovali když se nam pořad neco nelíbí (V německu mi to opravili, zjistili že tam dali kratší destičky a že je vadné čelisti)

666
1. března • 14:28

Hyundai? Neznám B-]

JirkaX
4. května • 7:47

To nevadí, až dospěješ tak se to možná zlepší.:-D

Rüdiger
14. listopadu • 8:09

Zajímavý je ten minimální rozdíl mezi Audi a Renault.

mpolan
13. listopadu • 10:24

Jako... dovedu pochopit leccos, ale tak tupou a primitivní nenávist vůči Hyundai, jak je tu prezentováno, můj mozek zkrátka nepobírá.

pan Michaelis
13. listopadu • 10:54

Skodafilove jsou nesmirne hodni lide...ovsem jen do chvile,kdy s nimi nesdilis jejich oddanost a nadseni jejich modle.

Marek71
13. listopadu • 11:01

Ono to je úplně stejné i u Hyundaifilů :-) Každý nekritický fanatismus je směšný...

Mirek
13. listopadu • 11:19

Hlupáci se najdou na obou stranách, nemá to však nic společného s auty jako takovými. Bohužel to nejde mnohým vůbec vysvětlit. Já si například budu muset na znak svého auta Ford přilepit asi znak Hyundai, ať alespoň nějak uspokojím tvrdé jádro škodafans. :-D

Otakar
13. listopadu • 9:06

... no tak autorem článku je britská pojišťovna, nebo outsourcovaná PR agentura (někde v EU nebo přímo v UK). Vyhledávali předpokládám řetězec znaků "Skoda", kdežto CZ a SK uživatelé vyhledávají "Škoda" ... Možná jsou výsledky agentury od skutečnosti nepatrně odlišné.

Joe Doe
13. listopadu • 12:20

Cinania nevyhladavaju Toyota ale 豐田.... Francuzi nehladaju Citroen ale Citroën.... Google je natolko inteligentny, na rozdiel od niekoho, ze mu diakritika a akcenty nerobia problem.

pan Michaelis
13. listopadu • 9:35

Pochopitelne,ze kazdy z nas vyhledava ono magicke sluvko,a to nekolikrat denne! Je to znacka,ktera nema konkurenci - je bozska!

Torsus Praetorian
13. listopadu • 8:49

A kolikrat je vyhledavane p.o.r.n.o? Prekvapive i casto ruzne prasarny se zviraty nebo Zeman :-D:-D:-D takze asi tak. Hovaj samozrejme nebrat, ale jako sranda dobry :-P

Ludek_II
13. listopadu • 6:10

V Libyi žerou jen písek, ale nejvíc čumí na BMW. Asi jak se těší do Německa.

mpolan
13. listopadu • 7:45

To už víc pobaví Lamborghini v Pákistánu, Nepálu nebo Burkina Faso. Venezuela taky není zrovna nejbohatší země.

Radim H.
16. listopadu • 8:18

:-) Ono už pobaví i to, že v Česku a na Slovensku je nejvyhledávanější automobilkou Hyundai. Na tom je vidět, že se v těchto zemích stává modlou. Většina zdejších lidí po něm touží, ale buď na něj nemají dostatek peněz nebo přemýšlí, jak by vypadali před povrchními sousedy, aby je nepomluvili, že si koupili něco jiného než "domácí českou" škodovku. Popřípadě, že jezdí v autě značky, která se svými reklamami trefuje do škodovky.
Tak mě tak napadá, že kdyby se v Česku nikdy nevyskytla jakákoli pro čecháčky popudivá reklama, tak už tu jezdí většina aut se znakem Hyundai.

God
12. listopadu • 22:23

Co je překvapivého na zjištění, že nejvyhledávanější značkou v česku je Hyundai?
Je to naprosto logické, protože víc jak 85 procent škodovek jde do firem a ty nic nehledají, jedou ze setrvačnosti a lhostejnosti k jejím neopodstatněně vyšším cenám. Domácnosti jdou nejvíc do Hyundaie, protože jsou prozíravější a odpovědnější ke svým financím a nechtějí akceptovat škodovácko folksvágnovskou nenažranost.
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...
Dalším z mnoha důvodů většího zájmu o Hyundai je kvalitnější a líbivější design. Německý výrobce VW/Škoda je proslulý jalovým, naprosto nudně fádním industriálním a odosobněným designem.
O zájmu o hlubší informace ohledně všeobecně známého komfortu, bezpečnosti a spolehlivosti vozů Hyundai ani nemluvě.

Marek71
13. listopadu • 8:42

Pokud firma kupuje několik aut (ideálně pravidelně), dostane se u Škodovky na takovou cenu, o které se soukromému zákazníkovi může jenom zdát. Otázka je, jestli by takovou cenu nabídl i Hyundai. Firmy nejsou hloupé, finančnící v nich to mají zřejmě dobře spočítané. A taky roizhoduje dobrý přístup k servisu a mnohdy taky to, že mateřská společnost je třeba z Německa a tedy je véce-méně nařízeno kupovat auta z koncernu.

Petr Čopák
13. listopadu • 13:00

Dělal jsem v několika nadnárodních firmách a nikdy jsem se s podobným "nařízením" nesetkal.
Někdy bylo cenově výhodné nakoupit auta přes mateřský německý závod, měli zkrátka výhodnější podmínky než kdybychom auta nakupovali v ČR. Někdy to bylo i tím, že výbava byla jiná než v nabídce tuzemského dovozce.
Někdy ovšem bylo naopak výhodnější nakupovat auta u nás.
To že se mnohdy jednalo o německé vozy bylo dáno mnohdy tím, že je prostě manažeři chtěli. BMW ani Mercedes neměli možnost dostat a tak obvykle chtěli Passaty.

Marek71
13. listopadu • 13:05

V předchozí firmě (Němci) to bylo jasné... jako poolová ayta Fabka a pak Rapid, střední manažment Octávky a pak výš Passat a úplně nahoře bez omezení značky (všechno Audi), jenom to musel být koncern a do limitu financí.

Petr Čopák
13. listopadu • 13:34

Tak třeba má mateřská firma nějakou smlouvu s dotyčnou automobilkou a je to pro ni výhodné z hlediska dosažení odběrů.
Ono také pokud se jedná o auta pro nižší pozice a je rozpočet omezený, tak ani nic moc na výběr není.
A dále to omezuje obvyklý požadavek na jednotné servisní místo, takže nezbyde, než zvolit dodavatele, který nabídne ve slušné kvalitě širší spektrum vozů při konkurenceschopné ceně. A tady VW splňuje všechny požadavky jak obchodníků, tak managementu. Možná ještě Opel a Ford, ale tady je zase cena jinde...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hugo
13. listopadu • 20:10

Bylo nám řečeno, že VW-Škoda nesplňuje požadavky na spolehlivost, solidnost (dieselgate), proto nám přikázali nakupovat jen Hyundai a PSA.

Lukino
14. listopadu • 15:38

Nekdo nekomu sypnul, aby se kupovalo jeho, woe. Ja bych Hovnajku nechtel ani fasovat. U PSA zalezi jak co.

Jaroslav Strachota
13. listopadu • 20:42

Vtipálku :-D:-D:-D:-D

Hugo
13. listopadu • 12:30

Není vždy pravdou. Naše německá firma zakázala nákup vozů od koncernu VW a nařídila nakupovat od PSA a Hyundaie.

JirkaX
4. května • 7:40

To bude hlavně o kvalitě a jaká je kvalita Škodovek ví snad každý.

Antonín
13. listopadu • 11:32

Marku, to co píšete je obecně rozšířená představa, která se nezakládá na realitě. Někteří lidé mají za to, že když někdo koupí xy aut, dostanete na ně slevu 30, 50, četl jsem zde i o 70 procentech...
Pravda je ovšem taková, že marže prodejců jsou řádově v jednotkách procent. U Citröenu to je např. 3,5 - 4 %.

Marek71
13. listopadu • 11:49

To, že Škoda prodává do firemních fleetů (a třeba i leasingovkám) s velmi slušnou slevou + další bonusy na servis, je fakt. A nejen do firem, zkuste si zjistit, za kolik nabízela třeba v tendrech pro státní správu... ceníkové ceny to nejsou.

Antonín
13. listopadu • 12:52

Do tendrů ale jde automobilka sama za sebe. To se běžné firemní klientely netýká, pokud se nejedná o stovky aut. U leasingovek se pak zase čaruje se zůstatkovou hodnotou odkupu apod.
Slevy tam jsou, ale zapomeňte na desítky procent.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Palo
2. května • 1:05

Antonine nemas spravne informacie. Aj bezny klient dostane zlavu 20-30%. Ziadne carovanie. Diler ma mozno z toho 5%, rozhodne to nedava zo svojho. Ale ked splni pocty predajov (aj vdaka zlave centraly) tak ma ine bonusy
Citroen a BMW su zname tym,ze daju zlavu aj 40% (no teda, to bolo pocas krizy,mozno uz az tak vela nedavaju).
Je to dnes v trhacej ekonomike vseobecny pristup- nasadit ceny ake trh max. akceptuje, teda ti co netusia ako to chodi a zaplatia take velke ceny. Ostatni vedia od znamych. Len je to smutne pre tu mlciacu vacsinu.

qwertz
13. listopadu • 4:28

tak upřímně, já jsem aktuálně taky hodně hledal hjundaj. i30 jsem měl ve výběru na rodinne kombi, protože co si budeme vykladat takova Octavka už jenom letos zdražila 2x a i proti golfu ME je výrazně draží (pokud nechcete automat). I tak jsem i30 nakonec vyřadil, ale k vyhledavani jsem přispěl:-DA než tu začne Mirek a jemu podobni zase něco blbabolit:, tady jsou duvody
- Hjondé má naprosto tragickou servisní síť (a když je ten jediný servis v okolí špatný máte smůlu)
- Hjondé neumí vyhřívané čelní sklo
- Na zadnich sedadlech je velmi málo místa (podle tabulek o cca 10cm méne podelne v prostoru kabiny a 8cm na výšku) Připomíná to fabii.

JirkaX
4. května • 7:22

Hochu, to sis trochu spletl se Šodofkou.

Mirek
13. listopadu • 6:06

Jestli sis nevšiml, tak blábolíš jen ty. Když napíšeš a, měl bys napsat i b. Kde máš ty nižší ceny?
Já žádné hlouposti ani opěvování ničeho a nikde nepíšu.

M.F.A.
13. listopadu • 8:25

Mirku ty nepiš raději vůbec. V hlavě máš nasráno a jen se o to snažíš podělit s ostatními.
Jenže on o debatu s takovým debilem nikdo nestojí.
Tak si ustříkni z hujdy do trenclí a běž dělat něco užitečného. Když se přestaneš flákat na podpoře, budeš si moci dovolit koupit slušný auto namísto rákosky.

JirkaX
4. května • 7:25

Ty vypadáš na pořádný mindrák, nebude to tím že musíš jezdit Škodofáckou služebkou?

Mirek
13. listopadu • 11:12

Doufám, že tě qwertz pochválí za věcnou a plodnou diskuzi. Já mém Ford. A ty máš co, že by nervy v prdeli? :-DHele, qwertz, takové příspěvky jsi myslel do diskuze, jako píše M.F.A., abys byl spokojený s kvalitou?

Jan
13. listopadu • 9:12

Jestli vlastni Hyundai, tak uz slusne auto ma. On kazdy nekupuje Hyundai ze je levny a nema na drazsi, jak si s tim vasim omezenym mozeckem myslite. Kamaradovo rodina ma dve X6, audi S5, meli RX8 a stale maji 4 Hyundaie a novou Kiu Sportage. To ze nesnasite jednu znacku aut neznamena, ze je spatna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Redim C.
13. listopadu • 11:26

Slušné auto od firmy, jejíž firemní kultura je krajně neslušná? To je protimluv, ne?
Jestli je značka špatná nebo ne napovídá způsob její prezentace.
Krejčíř je možná také v hloubi duše dobrý člověk, ale pro mě je to grázl.A s grázly já se nestýkám a neobchoduju s nimi.

Jan
13. listopadu • 11:49

Aha, takze vy si nekupujete auto na zaklade motorizace, designu, vybavy,..., ale na zaklade neceho, co s tim zda auto spolehlive jezdi nema vubec nic spolecneho. Tak to pak jo.

Marek71
13. listopadu • 11:54

Ono těch aut, které jsou z hlediska motorizace, výbavy, dizajnu, atd... na tom velmi podobně, je víc. Takže nakonec může ve prospěch nějaké značky (resp. v neprospěch značky) rozhodnout i taková drobnost, jak se ta značka prezentuje, jak se chová ke svým dealerům a podobně. Jasně, spousta lidí to neřeší, ale někdo ano.

Ondra
13. listopadu • 13:34

Mně se velmi trefné a realistické reklamy (např. "malý soused z Boleslavi", který je oproti až nepředstavitelně gigantické společnosti Hyundai neporovnatelně a směšně maličký) od hjundé naopak velmi líbí. Fandím jim.

Michal Starý
13. listopadu • 14:26

Fandíš korejcům proti vlastnímu národu?
¨
Tak to bys za války fandil Gesrtapu při boji s domácím obdojem, později NKVD v doji proti Československu, Brežněvovi v potlačení Pražského jara....zkrátka slušnej oddíl.

Jan
13. listopadu • 15:21

Pole teto teorie bych si nemohl koupit nic, co neni ceske a vlastne ani tu Skodu ne, kdyz patri Nemcum, abych nefandil cizim.

Michal Starý
13. listopadu • 15:46

Koupit klidně. Ale proč fandit někomu, kdo se ke mně chová vrcholně přezíravě a uráží mojí národní hrdost?

Jan
14. listopadu • 6:48

Urazi Skodu, ne narodni hrdost a na Skodu uz dnes nemuze byt snad nikdo hrdy, nedava k tomu zadny duvod.

Tomket
14. listopadu • 8:19

Neřekl bych, že někoho uráží. To, že je společnost -
značka Škoda oproti společnosti - značce Hyundai absolutně malá, je nikým nezvratitelný fakt. To je realita. A jen naprostý idiot může tvrdit něco jiného.

Jan
14. listopadu • 9:46

Kazdopadne si nemyslim, ze i kdyz jdou proti Skode, meli by na ni v reklame takhle narazet. Ta reklama je o Hyundai, ne o tom sdelit "fakta" o jine automobilce.

===
4. května • 18:25

O jiné, neschopné automobilce.

Mirek
13. listopadu • 17:49

Tak to by mě tedy zajímalo. Čímpak uráží tvou národní hrdost?

Jan
13. listopadu • 12:59

To jsme se zrovna sesli 2, kteri na koupi noveho auta nahlizi zcela odlisne. Ja treba prezentaci Hyundaie v reklamach rad nemam, nelibi se mi narazky na Skodu, ale ve vyberu auta to u me roli nehraje. Reklama je jedna vec, vyrobek druha a zrovna u Hyundaie maji kvalitni vyrobky s nekvalitni reklamou.

Marek71
13. listopadu • 13:02

Mě se ta reklama nelíbí a nelíbí se mi ani jejich chování k dealerům. To pak může trpět servis, spousta dealerů od nich odešla. A to už je na pováženou.Já nevím, jakou váhu bych tomu dal, nové auto jsem už dlouho nekupoval a kupovat Hyundai jako ojetinu mi nedává smysl...

Jan
13. listopadu • 13:32

Naposledy jsme kupovali nove pred temer 7 lety a nikdy nas hyundai nezklamal. Take ale odesel servis ve meste, kde jsme ho kupovali a ten v dalsim meste stoji za prd. Nastesti uz je to tak "stare", ze se to uz nevyplati davat do autorizovaneho servisu. Premyslime nad Tucsonem, ale ten servis musime vzit v potaz tak na prvnich 5 let, kdyz do 50km snad zadny autorizak neni, nebo za nic nestoji.

Mirek
13. listopadu • 17:46

Ze zkušenosti mohu napsat, že v podstatě jsou, u kategorie těchto aut bez rozdílu značky, servisy skoro stejné. Kdo tvrdí, že jsou nějaké zásadní rozdíly, tak kecá. Vždy jde u jednotlivých automobilek narazit na dobrý a také špatný servis. Stačí si přečíst na fórech automobilek, jak kdo servisy hodnotí. Vystřídal jsem jich několik a moc velké rozdíly jsem nezaznamenal. Jediné servisy, které si snad dávaly pozor na to, co dělají, byly asi Toyota. Po návštěvě sevisu mi prakticky vždy volali z centrály a ptali se na spokojenost s daným servisem, chtěli vše ohodnotit, oznámkovat. Na závěr se zeptali, jestli mi nabídli občerstvení, časopisy, pokud jsem na auto čekal a jestli mi umyli auto před předáním a dali možnost se seznámit s novými, jinými auty Toyota. Tenhle přístup jsem nikde jinde zatím nezaznamenal. Otázka je, jak to vypadá dnes, když před nějakými léty zrušili české zastoupení, přestěhováno do Maďarska, radikálně se snížila síť servisů (autosalónů). Nyní se to asi snaží mírně napravit, opět je české zastoupení. Toyota má prakticky také jen jedno dealerství v kraji, tak se také musí jezdit dost daleko. Já jsem jezdil do Fordu necelých 50 km, nelíbil se mi servis v blízkosti bydliště. A v současnosti jezdím do servisu vzdáleného asi 30 km. Neberu to jako problém.

Karel M.
13. listopadu • 19:29

"Po návštěvě servisu mi prakticky vždy volali z centrály a ptali se na spokojenost s daným servisem, chtěli vše ohodnotit, oznámkovat. Na závěr se zeptali, jestli mi nabídli občerstvení, časopisy, pokud jsem na auto čekal a jestli mi umyli auto před předáním a dali možnost se seznámit s novými, jinými auty"Prakticky stejné zkušenosti mám i se servisem Hyundai. Sice mi z centrály nevolají, ale posílají on-line dotazník se stejnými otázkami jako u Tebe, navíc s otázkami na spokojenost s lidským přístupem, slušností a pokorou personálu. Stejně tak se mi můj servis po každé návštěvě, třeba po garanční prohlídce, ptá pomocí sms na spokojenost se službami. Přání k narozeninám, svátku, Vánocům, Nového roku,... je příjemným bonusem.
Se svým značkovým servisem jsem nadmíru spokojený. Ale nebudu ho moc chválit, aby mu chvála nevlezla do hlavy a neusnul na vavřínech... Servisní síť autorizovaných servisů Hyundai je v mém okolí hustá, cca každých 10-15km. Ovšem využívám jen jediný, ve kterém jsem auto koupil. Nevím jaký přístup mají ostatní autorizované servisy, ale myslím, že to bude podobné.

Mirek
13. listopadu • 20:57

Se servisem Hyundai nemám zkušenosti žádné. Asi příklady táhnou, tak používají podobný postup jako u Toyoty.

Karel M.
13. listopadu • 21:22

Ano, nebo je to naopak, že Toyota si bere příklad u Hyundaie. ;-)

Mirek
14. listopadu • 5:49

Tuhle praxi jsem u Toyoty zažil již asi před necelými dvaceti léty, to Hyundai ještě prodával kdejaký "domovní" prodejce. V jednom takovém autosalónu jsem tehdy byl, kamarád měl koupenou novou Sonatu třetí generace. Nic takového u nich ještě nebylo.

Karel M.
14. listopadu • 9:52

Já měl na mysli značkové prodejce Hyundai ve zbytku automobilně "civilizovaného" světa . A ne u nás před dvaceti třiceti léty, kdy tu prodával kdejaký překupník auta světových značek někde na ulici, v lepším případě v nějakém skladu.

Mirek
14. listopadu • 11:19

Tihle prodejci byli již tehdy zaštítěni značkou Hyundai, byl to značkový autosalón v Novém Jičíně. Nějakou firemní kulturu tomu začali dávat až někdy o deset let později.

Jan
13. listopadu • 18:36

Já netvrdím že všechny servisy Hyundai jsou špatné. V mém blízkém okolí je na nic i servis Škoda a to nemám jen z vlastní zkušenosti. Dnes je dost obtížné najít si ten správný servis.

Mirek
13. listopadu • 19:23

Já netvrdím, že jsou všechny špatné, ale že je to u všech automobilek podobné a samozřejmě, musí se hledat. Ford měl svolávací akci, vlastně stále asi ještě má, na možný únik chladící kapaliny a vím, že se našel servis, který to odflákl tak, že ta úprava nemohla nikdy fungovat, udělal ji ani ne z půlky. Myslím si, že takové servisy se najdou u mnoha automobilek.
Přeji hodně štěstí v hledání.

.x.
12. listopadu • 23:06

Tolik kravin na jednom místě už jsem dlouho nečetl.

Joe Doe
13. listopadu • 12:17

Je zrejme, ze na autorevue.cz necitas clanky ;)

Kenny
13. listopadu • 9:44

Ten autor je trol od Hovnajistu. Krive Hacko ma posledni dobou dost problemy, tak ho tady nasadili v domeni ze zvrati trend :-D Jenze krivopicari jsou spis pro smich :-D

God
13. listopadu • 13:01

Hochu, jsi pěkně paranoidní. Troll nejsem a s Hyundaiem nemám vůbec nic společného. Jen se zajímám také i o ostatní kvalitnější značky než většina zdejších fanaticky omezených a naivních trollů od koncernu VW, hlavně z řad směšně ukřivděných zamindrákovaných škodafilů, kterým Hyundai způsobuje mozkové trauma v podobě migrén a nespavosti.
Trefná pravda a skutečná realita někdy pěkně bolí...

Martin Dvořák
13. listopadu • 13:17

Gode, na rovinu. Možná jsem z jiné sociální skupiny, ale nikdy v životě jsem se nepotkal s "ukřivděným zamindrákovaným škodafilem".
Můžete mi poradit, kde bych takové tvory, kterým, jak píšete Hyundai způsobuje mozkové trauma v podobě migrén a nespavosti potkal?
Nebudu litovat času a vydám se tam.
Děkuji předem za tip.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kunigunda Schwanzhof
13. listopadu • 17:38

Clovece, vzdyt k tomu, aby jste sam prisel na to, kde s nejvetsi pravdepodobnosti asi tak muzete potkat "ukrivdeneho zamindrakovaneho skodafila", nepotrebujete doktorat z casticove fyziky. Na reditelstvi Skody v Mlade Bolehlavi jich tam bude plno.

Martin Dvořák
13. listopadu • 19:24

Vy jste tam někdy byl?

Jaromír Veka
12. listopadu • 20:09

Nejvyhledávanější značkou na světě je ... no, ano, je to tak! Božská - ikonická - nenapodobitelná - průkopnická - skandálně inovativní - vždy originální - Š K O D A !!! Svět je ještě v pořádku!

.
12. listopadu • 22:27

tohle je okurka jak vyšitá..hlavně nepsat o poklesu prodejů vw..

Vaněk
13. listopadu • 10:11

U nás se zase vyhledává:
hynudai+problem
hynudai+service
hynudai+stb
hynudai+panoptikum
hynudai+kramny
hynudai+prasecina
hynudai+zraneni
hynudai+failure
hynudai+defect
hynudai+kscm
hynydai+ovcacek
hynudai+prujem
hynudai+koroze
hynudai+autonehoda

vyhledat Hovnaj
13. listopadu • 11:03

Hygiena rukou a Guttalax :-D

Doporučujeme

Články odjinud