Nejvyhledávanější automobilky podle Googlu: Vítěz v Česku vás překvapí

Jaromír Veka  |  12. 11. 2018 20:09

Nejvyhledávanější značkou na světě je ... no, ano, je to tak! Božská - ikonická - nenapodobitelná - průkopnická - skandálně inovativní - vždy originální - Š K O D A !!! Svět je ještě v pořádku!

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 11. 2018 22:27

tohle je okurka jak vyšitá..hlavně nepsat o poklesu prodejů vw..

Odpovědět  |   | 
Vaněk  |  13. 11. 2018 10:11

U nás se zase vyhledává:
hynudai+problem
hynudai+service
hynudai+stb
hynudai+panoptikum
hynudai+kramny
hynudai+prasecina
hynudai+zraneni
hynudai+failure
hynudai+defect
hynudai+kscm
hynydai+ovcacek
hynudai+prujem
hynudai+koroze
hynudai+autonehoda

Odpovědět  |   | 
vyhledat Hovnaj  |  13. 11. 2018 11:03

Hygiena rukou a Guttalax

Odpovědět  |   | 
God  |  12. 11. 2018 22:23

Co je překvapivého na zjištění, že nejvyhledávanější značkou v česku je Hyundai?
Je to naprosto logické, protože víc jak 85 procent škodovek jde do firem a ty nic nehledají, jedou ze setrvačnosti a lhostejnosti k jejím neopodstatněně vyšším cenám. Domácnosti jdou nejvíc do Hyundaie, protože jsou prozíravější a odpovědnější ke svým financím a nechtějí akceptovat škodovácko folksvágnovskou nenažranost.
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...
Dalším z mnoha důvodů většího zájmu o Hyundai je kvalitnější a líbivější design. Německý výrobce VW/Škoda je proslulý jalovým, naprosto nudně fádním industriálním a odosobněným designem.
O zájmu o hlubší informace ohledně všeobecně známého komfortu, bezpečnosti a spolehlivosti vozů Hyundai ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  12. 11. 2018 23:06

Tolik kravin na jednom místě už jsem dlouho nečetl.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  13. 11. 2018 09:44

Ten autor je trol od Hovnajistu. Krive Hacko ma posledni dobou dost problemy, tak ho tady nasadili v domeni ze zvrati trend Jenze krivopicari jsou spis pro smich

Odpovědět  |   | 
God  |  13. 11. 2018 13:01

Hochu, jsi pěkně paranoidní. Troll nejsem a s Hyundaiem nemám vůbec nic společného. Jen se zajímám také i o ostatní kvalitnější značky než většina zdejších fanaticky omezených a naivních trollů od koncernu VW, hlavně z řad směšně ukřivděných zamindrákovaných škodafilů, kterým Hyundai způsobuje mozkové trauma v podobě migrén a nespavosti.
Trefná pravda a skutečná realita někdy pěkně bolí...

Odpovědět  |   | 
Martin Dvořák  |  13. 11. 2018 13:17

Gode, na rovinu. Možná jsem z jiné sociální skupiny, ale nikdy v životě jsem se nepotkal s "ukřivděným zamindrákovaným škodafilem".
Můžete mi poradit, kde bych takové tvory, kterým, jak píšete Hyundai způsobuje mozkové trauma v podobě migrén a nespavosti potkal?
Nebudu litovat času a vydám se tam.
Děkuji předem za tip.

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  13. 11. 2018 17:38

Clovece, vzdyt k tomu, aby jste sam prisel na to, kde s nejvetsi pravdepodobnosti asi tak muzete potkat "ukrivdeneho zamindrakovaneho skodafila", nepotrebujete doktorat z casticove fyziky. Na reditelstvi Skody v Mlade Bolehlavi jich tam bude plno.

Odpovědět  |   | 
Martin Dvořák  |  13. 11. 2018 19:24

Vy jste tam někdy byl?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 11. 2018 12:17

Je zrejme, ze na autorevue.cz necitas clanky ;)

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  13. 11. 2018 04:28

tak upřímně, já jsem aktuálně taky hodně hledal hjundaj. i30 jsem měl ve výběru na rodinne kombi, protože co si budeme vykladat takova Octavka už jenom letos zdražila 2x a i proti golfu ME je výrazně draží (pokud nechcete automat). I tak jsem i30 nakonec vyřadil, ale k vyhledavani jsem přispěl

A než tu začne Mirek a jemu podobni zase něco blbabolit:, tady jsou duvody
- Hjondé má naprosto tragickou servisní síť (a když je ten jediný servis v okolí špatný máte smůlu)
- Hjondé neumí vyhřívané čelní sklo
- Na zadnich sedadlech je velmi málo místa (podle tabulek o cca 10cm méne podelne v prostoru kabiny a 8cm na výšku) Připomíná to fabii.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 11. 2018 06:06

Jestli sis nevšiml, tak blábolíš jen ty. Když napíšeš a, měl bys napsat i b. Kde máš ty nižší ceny?
Já žádné hlouposti ani opěvování ničeho a nikde nepíšu.

Odpovědět  |   | 
M.F.A.  |  13. 11. 2018 08:25

Mirku ty nepiš raději vůbec. V hlavě máš nasráno a jen se o to snažíš podělit s ostatními.
Jenže on o debatu s takovým debilem nikdo nestojí.
Tak si ustříkni z hujdy do trenclí a běž dělat něco užitečného. Když se přestaneš flákat na podpoře, budeš si moci dovolit koupit slušný auto namísto rákosky.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2018 09:12

Jestli vlastni Hyundai, tak uz slusne auto ma. On kazdy nekupuje Hyundai ze je levny a nema na drazsi, jak si s tim vasim omezenym mozeckem myslite. Kamaradovo rodina ma dve X6, audi S5, meli RX8 a stale maji 4 Hyundaie a novou Kiu Sportage. To ze nesnasite jednu znacku aut neznamena, ze je spatna.

Odpovědět  |   | 
Redim C.  |  13. 11. 2018 11:26

Slušné auto od firmy, jejíž firemní kultura je krajně neslušná? To je protimluv, ne?
Jestli je značka špatná nebo ne napovídá způsob její prezentace.
Krejčíř je možná také v hloubi duše dobrý člověk, ale pro mě je to grázl.A s grázly já se nestýkám a neobchoduju s nimi.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2018 11:49

Aha, takze vy si nekupujete auto na zaklade motorizace, designu, vybavy,..., ale na zaklade neceho, co s tim zda auto spolehlive jezdi nema vubec nic spolecneho. Tak to pak jo.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 11. 2018 11:54

Ono těch aut, které jsou z hlediska motorizace, výbavy, dizajnu, atd... na tom velmi podobně, je víc. Takže nakonec může ve prospěch nějaké značky (resp. v neprospěch značky) rozhodnout i taková drobnost, jak se ta značka prezentuje, jak se chová ke svým dealerům a podobně. Jasně, spousta lidí to neřeší, ale někdo ano.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2018 12:59

To jsme se zrovna sesli 2, kteri na koupi noveho auta nahlizi zcela odlisne. Ja treba prezentaci Hyundaie v reklamach rad nemam, nelibi se mi narazky na Skodu, ale ve vyberu auta to u me roli nehraje. Reklama je jedna vec, vyrobek druha a zrovna u Hyundaie maji kvalitni vyrobky s nekvalitni reklamou.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 11. 2018 13:02

Mě se ta reklama nelíbí a nelíbí se mi ani jejich chování k dealerům. To pak může trpět servis, spousta dealerů od nich odešla. A to už je na pováženou.

Já nevím, jakou váhu bych tomu dal, nové auto jsem už dlouho nekupoval a kupovat Hyundai jako ojetinu mi nedává smysl...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2018 13:32

Naposledy jsme kupovali nove pred temer 7 lety a nikdy nas hyundai nezklamal. Take ale odesel servis ve meste, kde jsme ho kupovali a ten v dalsim meste stoji za prd. Nastesti uz je to tak "stare", ze se to uz nevyplati davat do autorizovaneho servisu. Premyslime nad Tucsonem, ale ten servis musime vzit v potaz tak na prvnich 5 let, kdyz do 50km snad zadny autorizak neni, nebo za nic nestoji.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 11. 2018 17:46

Ze zkušenosti mohu napsat, že v podstatě jsou, u kategorie těchto aut bez rozdílu značky, servisy skoro stejné. Kdo tvrdí, že jsou nějaké zásadní rozdíly, tak kecá. Vždy jde u jednotlivých automobilek narazit na dobrý a také špatný servis. Stačí si přečíst na fórech automobilek, jak kdo servisy hodnotí. Vystřídal jsem jich několik a moc velké rozdíly jsem nezaznamenal. Jediné servisy, které si snad dávaly pozor na to, co dělají, byly asi Toyota. Po návštěvě sevisu mi prakticky vždy volali z centrály a ptali se na spokojenost s daným servisem, chtěli vše ohodnotit, oznámkovat. Na závěr se zeptali, jestli mi nabídli občerstvení, časopisy, pokud jsem na auto čekal a jestli mi umyli auto před předáním a dali možnost se seznámit s novými, jinými auty Toyota. Tenhle přístup jsem nikde jinde zatím nezaznamenal. Otázka je, jak to vypadá dnes, když před nějakými léty zrušili české zastoupení, přestěhováno do Maďarska, radikálně se snížila síť servisů (autosalónů). Nyní se to asi snaží mírně napravit, opět je české zastoupení. Toyota má prakticky také jen jedno dealerství v kraji, tak se také musí jezdit dost daleko. Já jsem jezdil do Fordu necelých 50 km, nelíbil se mi servis v blízkosti bydliště. A v současnosti jezdím do servisu vzdáleného asi 30 km. Neberu to jako problém.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2018 18:36

Já netvrdím že všechny servisy Hyundai jsou špatné. V mém blízkém okolí je na nic i servis Škoda a to nemám jen z vlastní zkušenosti. Dnes je dost obtížné najít si ten správný servis.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 11. 2018 19:23

Já netvrdím, že jsou všechny špatné, ale že je to u všech automobilek podobné a samozřejmě, musí se hledat. Ford měl svolávací akci, vlastně stále asi ještě má, na možný únik chladící kapaliny a vím, že se našel servis, který to odflákl tak, že ta úprava nemohla nikdy fungovat, udělal ji ani ne z půlky. Myslím si, že takové servisy se najdou u mnoha automobilek.
Přeji hodně štěstí v hledání.

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  13. 11. 2018 19:29

"Po návštěvě servisu mi prakticky vždy volali z centrály a ptali se na spokojenost s daným servisem, chtěli vše ohodnotit, oznámkovat. Na závěr se zeptali, jestli mi nabídli občerstvení, časopisy, pokud jsem na auto čekal a jestli mi umyli auto před předáním a dali možnost se seznámit s novými, jinými auty"

Prakticky stejné zkušenosti mám i se servisem Hyundai. Sice mi z centrály nevolají, ale posílají on-line dotazník se stejnými otázkami jako u Tebe, navíc s otázkami na spokojenost s lidským přístupem, slušností a pokorou personálu. Stejně tak se mi můj servis po každé návštěvě, třeba po garanční prohlídce, ptá pomocí sms na spokojenost se službami. Přání k narozeninám, svátku, Vánocům, Nového roku,... je příjemným bonusem.
Se svým značkovým servisem jsem nadmíru spokojený. Ale nebudu ho moc chválit, aby mu chvála nevlezla do hlavy a neusnul na vavřínech... Servisní síť autorizovaných servisů Hyundai je v mém okolí hustá, cca každých 10-15km. Ovšem využívám jen jediný, ve kterém jsem auto koupil. Nevím jaký přístup mají ostatní autorizované servisy, ale myslím, že to bude podobné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 11. 2018 20:57

Se servisem Hyundai nemám zkušenosti žádné. Asi příklady táhnou, tak používají podobný postup jako u Toyoty.

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  13. 11. 2018 21:22

Ano, nebo je to naopak, že Toyota si bere příklad u Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 11. 2018 05:49

Tuhle praxi jsem u Toyoty zažil již asi před necelými dvaceti léty, to Hyundai ještě prodával kdejaký "domovní" prodejce. V jednom takovém autosalónu jsem tehdy byl, kamarád měl koupenou novou Sonatu třetí generace. Nic takového u nich ještě nebylo.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Karel M.  |  14. 11. 2018 09:52

Já měl na mysli značkové prodejce Hyundai ve zbytku automobilně "civilizovaného" světa . A ne u nás před dvaceti třiceti léty, kdy tu prodával kdejaký překupník auta světových značek někde na ulici, v lepším případě v nějakém skladu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 11. 2018 11:19

Tihle prodejci byli již tehdy zaštítěni značkou Hyundai, byl to značkový autosalón v Novém Jičíně. Nějakou firemní kulturu tomu začali dávat až někdy o deset let později.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  13. 11. 2018 13:34

Mně se velmi trefné a realistické reklamy (např. "malý soused z Boleslavi", který je oproti až nepředstavitelně gigantické společnosti Hyundai neporovnatelně a směšně maličký) od hjundé naopak velmi líbí. Fandím jim.

Odpovědět  |   | 
Michal Starý  |  13. 11. 2018 14:26

Fandíš korejcům proti vlastnímu národu?
¨
Tak to bys za války fandil Gesrtapu při boji s domácím obdojem, později NKVD v doji proti Československu, Brežněvovi v potlačení Pražského jara....zkrátka slušnej oddíl.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2018 15:21

Pole teto teorie bych si nemohl koupit nic, co neni ceske a vlastne ani tu Skodu ne, kdyz patri Nemcum, abych nefandil cizim.

Odpovědět  |   | 
Michal Starý  |  13. 11. 2018 15:46

Koupit klidně. Ale proč fandit někomu, kdo se ke mně chová vrcholně přezíravě a uráží mojí národní hrdost?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 11. 2018 17:49

Tak to by mě tedy zajímalo. Čímpak uráží tvou národní hrdost?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  14. 11. 2018 06:48

Urazi Skodu, ne narodni hrdost a na Skodu uz dnes nemuze byt snad nikdo hrdy, nedava k tomu zadny duvod.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  14. 11. 2018 08:19

Neřekl bych, že někoho uráží. To, že je společnost -
značka Škoda oproti společnosti - značce Hyundai absolutně malá, je nikým nezvratitelný fakt. To je realita. A jen naprostý idiot může tvrdit něco jiného.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  14. 11. 2018 09:46

Kazdopadne si nemyslim, ze i kdyz jdou proti Skode, meli by na ni v reklame takhle narazet. Ta reklama je o Hyundai, ne o tom sdelit "fakta" o jine automobilce.

Odpovědět  |   | 
===  |  04. 05. 2019 18:25

O jiné, neschopné automobilce.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Mirek  |  13. 11. 2018 11:12

Doufám, že tě qwertz pochválí za věcnou a plodnou diskuzi. Já mém Ford. A ty máš co, že by nervy v prdeli?

Hele, qwertz, takové příspěvky jsi myslel do diskuze, jako píše M.F.A., abys byl spokojený s kvalitou?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 05. 2019 07:25

Ty vypadáš na pořádný mindrák, nebude to tím že musíš jezdit Škodofáckou služebkou?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 05. 2019 07:22

Hochu, to sis trochu spletl se Šodofkou.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 11. 2018 08:42

Pokud firma kupuje několik aut (ideálně pravidelně), dostane se u Škodovky na takovou cenu, o které se soukromému zákazníkovi může jenom zdát. Otázka je, jestli by takovou cenu nabídl i Hyundai. Firmy nejsou hloupé, finančnící v nich to mají zřejmě dobře spočítané. A taky roizhoduje dobrý přístup k servisu a mnohdy taky to, že mateřská společnost je třeba z Německa a tedy je véce-méně nařízeno kupovat auta z koncernu.

Odpovědět  |   | 
Antonín  |  13. 11. 2018 11:32

Marku, to co píšete je obecně rozšířená představa, která se nezakládá na realitě. Někteří lidé mají za to, že když někdo koupí xy aut, dostanete na ně slevu 30, 50, četl jsem zde i o 70 procentech...
Pravda je ovšem taková, že marže prodejců jsou řádově v jednotkách procent. U Citröenu to je např. 3,5 - 4 %.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 11. 2018 11:49

To, že Škoda prodává do firemních fleetů (a třeba i leasingovkám) s velmi slušnou slevou + další bonusy na servis, je fakt. A nejen do firem, zkuste si zjistit, za kolik nabízela třeba v tendrech pro státní správu... ceníkové ceny to nejsou.

Odpovědět  |   | 
Antonín  |  13. 11. 2018 12:52

Do tendrů ale jde automobilka sama za sebe. To se běžné firemní klientely netýká, pokud se nejedná o stovky aut. U leasingovek se pak zase čaruje se zůstatkovou hodnotou odkupu apod.
Slevy tam jsou, ale zapomeňte na desítky procent.

Odpovědět  |   | 
Palo  |  02. 05. 2019 01:05

Antonine nemas spravne informacie. Aj bezny klient dostane zlavu 20-30%. Ziadne carovanie. Diler ma mozno z toho 5%, rozhodne to nedava zo svojho. Ale ked splni pocty predajov (aj vdaka zlave centraly) tak ma ine bonusy
Citroen a BMW su zname tym,ze daju zlavu aj 40% (no teda, to bolo pocas krizy,mozno uz az tak vela nedavaju).
Je to dnes v trhacej ekonomike vseobecny pristup- nasadit ceny ake trh max. akceptuje, teda ti co netusia ako to chodi a zaplatia take velke ceny. Ostatni vedia od znamych. Len je to smutne pre tu mlciacu vacsinu.

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  13. 11. 2018 12:30

Není vždy pravdou. Naše německá firma zakázala nákup vozů od koncernu VW a nařídila nakupovat od PSA a Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 05. 2019 07:40

To bude hlavně o kvalitě a jaká je kvalita Škodovek ví snad každý.

Odpovědět  |   | 
Petr Čopák  |  13. 11. 2018 13:00

Dělal jsem v několika nadnárodních firmách a nikdy jsem se s podobným "nařízením" nesetkal.
Někdy bylo cenově výhodné nakoupit auta přes mateřský německý závod, měli zkrátka výhodnější podmínky než kdybychom auta nakupovali v ČR. Někdy to bylo i tím, že výbava byla jiná než v nabídce tuzemského dovozce.
Někdy ovšem bylo naopak výhodnější nakupovat auta u nás.
To že se mnohdy jednalo o německé vozy bylo dáno mnohdy tím, že je prostě manažeři chtěli. BMW ani Mercedes neměli možnost dostat a tak obvykle chtěli Passaty.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 11. 2018 13:05

V předchozí firmě (Němci) to bylo jasné... jako poolová ayta Fabka a pak Rapid, střední manažment Octávky a pak výš Passat a úplně nahoře bez omezení značky (všechno Audi), jenom to musel být koncern a do limitu financí.

Odpovědět  |   | 
Petr Čopák  |  13. 11. 2018 13:34

Tak třeba má mateřská firma nějakou smlouvu s dotyčnou automobilkou a je to pro ni výhodné z hlediska dosažení odběrů.
Ono také pokud se jedná o auta pro nižší pozice a je rozpočet omezený, tak ani nic moc na výběr není.
A dále to omezuje obvyklý požadavek na jednotné servisní místo, takže nezbyde, než zvolit dodavatele, který nabídne ve slušné kvalitě širší spektrum vozů při konkurenceschopné ceně. A tady VW splňuje všechny požadavky jak obchodníků, tak managementu. Možná ještě Opel a Ford, ale tady je zase cena jinde...

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  13. 11. 2018 20:10

Bylo nám řečeno, že VW-Škoda nesplňuje požadavky na spolehlivost, solidnost (dieselgate), proto nám přikázali nakupovat jen Hyundai a PSA.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Strachota  |  13. 11. 2018 20:42

Vtipálku

Odpovědět  |   | 
Lukino  |  14. 11. 2018 15:38

Nekdo nekomu sypnul, aby se kupovalo jeho, woe. Ja bych Hovnajku nechtel ani fasovat. U PSA zalezi jak co.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  13. 11. 2018 06:10

V Libyi žerou jen písek, ale nejvíc čumí na BMW. Asi jak se těší do Německa.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 11. 2018 07:45

To už víc pobaví Lamborghini v Pákistánu, Nepálu nebo Burkina Faso. Venezuela taky není zrovna nejbohatší země.

Odpovědět  |   | 
Radim H.  |  16. 11. 2018 08:18

Ono už pobaví i to, že v Česku a na Slovensku je nejvyhledávanější automobilkou Hyundai. Na tom je vidět, že se v těchto zemích stává modlou. Většina zdejších lidí po něm touží, ale buď na něj nemají dostatek peněz nebo přemýšlí, jak by vypadali před povrchními sousedy, aby je nepomluvili, že si koupili něco jiného než "domácí českou" škodovku. Popřípadě, že jezdí v autě značky, která se svými reklamami trefuje do škodovky.
Tak mě tak napadá, že kdyby se v Česku nikdy nevyskytla jakákoli pro čecháčky popudivá reklama, tak už tu jezdí většina aut se znakem Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  13. 11. 2018 08:49

A kolikrat je vyhledavane p.o.r.n.o? Prekvapive i casto ruzne prasarny se zviraty nebo Zeman takze asi tak. Hovaj samozrejme nebrat, ale jako sranda dobry

Odpovědět  |   | 
Otakar  |  13. 11. 2018 09:06

... no tak autorem článku je britská pojišťovna, nebo outsourcovaná PR agentura (někde v EU nebo přímo v UK). Vyhledávali předpokládám řetězec znaků "Skoda", kdežto CZ a SK uživatelé vyhledávají "Škoda" ... Možná jsou výsledky agentury od skutečnosti nepatrně odlišné.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  13. 11. 2018 09:35

Pochopitelne,ze kazdy z nas vyhledava ono magicke sluvko,a to nekolikrat denne! Je to znacka,ktera nema konkurenci - je bozska!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 11. 2018 12:20

Cinania nevyhladavaju Toyota ale 豐田.... Francuzi nehladaju Citroen ale Citroën....

Google je natolko inteligentny, na rozdiel od niekoho, ze mu diakritika a akcenty nerobia problem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 11. 2018 10:24

Jako... dovedu pochopit leccos, ale tak tupou a primitivní nenávist vůči Hyundai, jak je tu prezentováno, můj mozek zkrátka nepobírá.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  13. 11. 2018 10:54

Skodafilove jsou nesmirne hodni lide...ovsem jen do chvile,kdy s nimi nesdilis jejich oddanost a nadseni jejich modle.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 11. 2018 11:01

Ono to je úplně stejné i u Hyundaifilů Každý nekritický fanatismus je směšný...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 11. 2018 11:19

Hlupáci se najdou na obou stranách, nemá to však nic společného s auty jako takovými. Bohužel to nejde mnohým vůbec vysvětlit. Já si například budu muset na znak svého auta Ford přilepit asi znak Hyundai, ať alespoň nějak uspokojím tvrdé jádro škodafans.

Odpovědět  |   | 
Rüdiger  |  14. 11. 2018 08:09

Zajímavý je ten minimální rozdíl mezi Audi a Renault.

Odpovědět  |   | 
666  |  01. 03. 2019 14:28

Hyundai? Neznám

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 05. 2019 07:47

To nevadí, až dospěješ tak se to možná zlepší.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A