Levné Škodovky Čechy tolik nelákají. Nejčastěji sahají po výbavě Style

34 komentářů

Jaromír
5. listopadu • 9:23

Dnes sa pise,že coca cola nie je coca cola/pre východný trh/,tak isto si myslim,že autá od volkswagenu nie su to iste ,staci jedna dve suciastky povedzme do octavie pre vychodný trh a pre západný trh
pre východný trh suciastka,ktorá vyzerá rovnako ako pre západný,ale je povedzme od 30-50% lacnejsia/a tým aj menej kvalitná/,pri vyrobe 100 000 ks,kolko ušetria?!! až tak by som nedôveroval že to iste je to isté!!:-/

Čechystán
4. listopadu • 15:28

Upřímně... tak jsem prodal svého třetího korejce v řadě... koupeného 2013. A ačkoliv bych se pasoval do antiškodováka, nakonec jsem s ohledem na skutečnost, že budu chtít do "nového" auta dát max. 300tkč, skončil právě u Fobie Combi. Nic jiného, v dané cenové z rv 2016+, jsem nenašel... tedy s "motorem" a požadovanou výbavou. Clio Grandtour bylo jen s 0.9TCE (výbava taky super), což je ale proti 1.2TSI jako nebe a dudy... (ale zvuk mají dosti podobný... u Šáde zamrzí, zní to jako tříhrnek).
Auto slouží manželce, já mám svůj služebák... mimochodem taky se "zmoklou slepicí". Roční vozejk, 8tkm najeto, bílá perleť, aut. klima, vyhř. sedačky a nějaké další serepetičky. Nakonec za 270 tyček.
Takže rozhodla výbava, motor a cena.
Korejci, bohužel, v této třídě nabídnou špatné kombinace výbav a motorů. Ve hře bylo zejména RIO, ale to je s obdobnou výbavou a 1.4 za cenu kolem 350 u skladovek...brrr.No, takže po více jak deseti letech s korejcema jsem se nakonec stal českým Pepkem a domů koupil po "Stodváce" první Šáde... sňatek z rozumu.A za sebe můžu říct, že je to neočekávaně dobré vozítko... ta 66kW TSI jede pocitově lépe, než 1.6MPI v původní i30 ;-):-P

twistedTSD
4. listopadu • 0:52

Tady se zase přišlo vyzvracet pěkných pár expertů. V garáži v lepším případě 20letý pežot v hodnotě šrotu a v diskusi největší machři.K věci, u levnějších škodovek se Style vyplácí a můj dojem je takový, že i v soukromé sféře lidé berou právě jej. Člověk si k Ambitionu přihodí pár příplatků a už je deset tisíc od Stylu. Ne jako u nejmenovaných konkurentů, že už výchozí cena je vysoko a kvůli provázanosti s motorizacemi a absenci příplatků jsou mezi výbavami velké odstupy.A pro ty, co tvrdí, že vrchol u Škodovky je jinde základ...ukažte mi konkurenta pro Rapid za 400k s xenony/LED, autoklimou, ALU, multifunkcí, pokročilým infotainmentem + BT, ambientním osvětlením, Rain + Light assïstem, vyhřívanými sedadly, 4x el. okny...a další.

Fousek
4. listopadu • 18:49

Toyota Corolla? :-D

Aladin
4. listopadu • 11:24

Já vlastním Škodovku a jsem s ní velmi spokojen. Dříve jsem měl Nissana. Co budu mí pak, to nevím. Zkusit se má vše, že. :-)Nicméně o Rapidu bych pomlčel. To totiž není Škodovka, je to jakýsi silně předražený paskvil, který nedosahuje ani na standardy Citigo. Nic horšího jsem v životě ještě neřídil. Ale k té výbavě. Nemá xenony, ale "xenonová světla", které mimochodem svítí dost bídně. Alu jsou mizerná, měkká, snadno se poškrábou. Vytápění sedaček je parodie, pod řití se ti rozžhaví jeden tenký drát a zbytek sedáku je ledový. El. okna nemají dojezdy. Při vypnutí motoru přestanou fungovat tlačítka na volantu, atd, atd... Pokud někdo chce utratit 400tis za Škodu, nechť si vezme základní Octavii, nebo třeba Fabii s automatem. Oboje se řídí mnohem mnohem mnohem lépe.Jinak souhlasím, style se u Škodovek vyplatí. Je to příjemný stupeň výbavy, kde je vše potřebné za dobré peníze.

Dadulinek
4. listopadu • 15:28

Jek již zde bylo napsáno. Škodovka se kupuje do firmy, ne do soukromých rukou. Do rodiny je spousta levnějších a lépe vybavených aut v kvalitně stejné nebo lepší. Výhoda Škody je v servisu na každém rohu. Ale v tom případě člověk počítá s tím, že se bude podělávat. Kvůli tomu ale nikdo auto nekupuje. Raději spolehlivé auto, než auto se servisem blízko, ale věčně v něm.

666
4. listopadu • 6:08

"A pro ty, co tvrdí, že vrchol u Škodovky je jinde základ...ukažte mi konkurenta pro Rapid za 400k s xenony/LED, autoklimou, ALU, multifunkcí, pokročilým infotainmentem + BT, ambientním osvětlením, Rain + Light assïstem, vyhřívanými sedadly, 4x el. okny...a další."Mohu Vás uklidnit,že podobě historické vozidlo postavené na přes 20 let staré technice přední části z FI a a zadní z OI, s xenony s naschvál sníženýmým výkonem někam na úroveň halogenů, aby se ušetřilo na ostřikovačích, nenabízí nikdo. Nejblíže tomuto je Dacia Logan a Sandeo, ale tam nemůžete olizovat palubku (což u tvrdých plastů v Rapidu jde taky blbě). Případně lze uvažovat o Peugeotu 301 případně Citroën C-Elysée

Tycoon
4. listopadu • 9:23

FI přeběhla dobu. Multiplexní elektrická síť, xenony, ESP, elektrohydraulický posilovač řízení, motory plnící Euro4, čtyři hvězdičky za čelní a boční náraz v EuroNCAP ... to v roce 1999 nebylo běžné ani ve střední třídě. Proto FIII a Rapid mohou evoluci této platformy s klidem využívat i dnes a nic jim nechybí.

666
4. listopadu • 15:20

Zrovna elektrickou sítí a spotřebou žárovek bych se nechlubil. Podobně poddimenzovaností přední naprávy u naftových motorizací. Navíc nechápu, když vysolím u Rapida 350 až 400 kKč a sednu s do toho, tak proč bych měl cítit kovové výztuhy v sedáku.Jednoduchou odpovědí, proč nikdo jiný stené auto nevyrábí je, že pokud by ho vyrobila jiná automobilka než Škoda, tak by ho nikdo nekupoval.

Tycoon
4. listopadu • 20:04

Je pravdou, že na Fabii se ta nová platforma ladila. Ložiska kol, zadní silentbloky přední nápravy, jezdce stahování oken, spínače brzdových světel a spousta dalších chronických bolestí. FII nebo FIII už to mají vyřešené.
Rapid plní v rámci koncernu VW roli levného auta. Proto nikdy nedostane kvalitní sedačky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
666
5. listopadu • 9:15

Ano, máte pravdu. Rapid je velice výrobně levné auto prodávané za "drahé" peníze. Za velmi podobnou cenu můžete mít Focuse, kde se až tolik nešetřilo a je to značně jiný level.Ano, FIII už není katastrofa jako předchozí modely. V zásadě je o obyčejné, levně vyrobené auto. Má už jedinou nevýhodu, kromě možnosti krádeže. Konkurence dokáže stejné a možná odolnější vozidlo vyrobit klidně o 60 kKč levněji.

twistedTSD
13. listopadu • 10:17

Tak to mi ukaž, tu záplavu konkurence levnější o 60 k při srovnatelném výkonu a výbavě. Třeba se mi to bude časem hodit.

moje jméno
3. listopadu • 20:50

To je tu zase od "odborníků" nablito... U nás ve firmě se za 26 let vyzkoušely Renaulty, Oply, Fordy, Suzuki a posledních cca 8 let už jen a pouze Škodovky. Důvod ?? Je s nimi prostě nejméně problémů a při nákupu vycházejí cenově velmi přijatelně. A můžete klidně zvracet dál B-]

k
4. listopadu • 11:16

U nas ve firme je to podobne. Celkem asi 30 aut. cca 50% Octavia, 50% VW Caddy podle ucelu. Vse v nafte. Vybavy jsou ruzne. Po nekolika experimentech uz nikdo ani nevymysli, ze by chtel neco jineho.

Tycoon
3. listopadu • 11:16

Nedělal bych z toho nic ohromujícího. Škoda 120 L se taky prodávala mnohem lépe než Škoda 105 S. Octavia 1.9 TDI SLX se prodávala mnohem lépe než Octavia 1.9 SDI LX. No a dnes je ten trend stejný. A netýká se to jen Škodovek a jen naší republiky. Platí to i pro jiné značky a jiné země.
Výjimkou byla Fabie první generace. Tam byly příplatky za vyšší výbavové stupně a lepší motory dost vysoké, takže prodeje táhly spíše levnější verze, ale ty úplně nejlevnější Juniory oblíbené nebyly. Zajímavostí je Škoda Favorit, kde základní verzi 115 S nakonec Škodovka ani neuvedla na trh, šla koupit jen prostřední verze 135 L.

adv
3. listopadu • 9:15

je legrace sledovat, jak si mentálové dávají srazy pod články o škodovce, kde musí celému světu vyřičet, jakej je to šrot a že je vůbec nezajímá...
Mudr. Chocholoušek by měl radost :-D

Gašpo
3. listopadu • 10:38

Tá averzia mi tiež príde hodne hysterická, skoro to vyzerá na platenú dikutérsku gerilu od Hjúndé.:-D
Nie je to tak dávno, čo sme na dovolenke v požičovni dostali nový Rapid 1.2 TSI, najazdil som s ním jeden a pol tisíca km a musím povedať že pre normálne jazdenie to nie je vobec špatné auto. Len by mohla byť Škoda fakt lacnejšia, príde mi proste predražená, najviac je to vidieť na kvalite interiéru, s cenou to moc nekorešponduje. V inom článku som čítal, že Škodovka má marže 10%, zatiaľ čo VW má 3%. Keby mala Škodovka rovnako nízku, tak vďaka lacnejšej pracovnej sile by bola omnoho dostupnejšia. Ale to by pre Nemcov asi nastal problém.

adv
3. listopadu • 11:16

cílem každé firmy je výdělek. A vsadil bych se, že ve škodovce sedí desítky lidí, který balancujou cenu vůči konkurenci a objednávkám. Dokud je o jejich auta zájem, je logické že nejdou s cenou dolů. Až zájem poklesne, půjde dolů i cena, nebo se objeví akční balíčky nebo výhodné pakety...
Nižší marže u vw jsou důsledkem toho, že tam lidi dělaj minimálně za dvojnásobek. O cenách dalších služeb nemluvě...

Ferda
3. listopadu • 9:09

Po Škodovce už dávno netoužím. Jsou i jiná a lepší auta.

marthys
2. listopadu • 22:17

Autor článku zapomněl na drobný detail. 80% nových vozů v Česku kupují firmy, organizace a úřady. Tomu potom samozřejmě odpovídají i požadavky na výbavu nových vozů. Soukromé osoby upřednostňují více cenu nového vozu. Škoda Mladá Boleslav nám takto podsouvá, že jejich výrobky jsou vlastně levné. Chytrý marketing.

Posraldescu
2. listopadu • 21:38

Škodovka se nekupuje, ale fasuje.

belga
5. listopadu • 13:00

Taky jste jednu "nafasoval"?

milanekjablonecak
2. listopadu • 21:05

Zákazníci kupují je spíše firmy kupují dle rozpočtu na to který místo a je úplně buřt v jaký výbavě, důležitej je strop financí a sleva dle počtu objednávek, takže tento váš "výzkum" je absolutně na h.ovno. Auf wiedersehen.

PePe
2. listopadu • 20:48

Jestli ono to nebude tím, že style u škodovky odpovídá základní výbavě japonských a korejských aut :D

aliencz
3. listopadu • 22:58

Jo a kterých prosimtě? Ukaž mi nějakého SUV Japonce, který je v základu vybavený jako Kodiaq ve Style....Bez šance.

Joe Doe
4. listopadu • 9:18

Ziadny japonec nie je v zaklade taky chudobny ako ‘Skoda uz od’, spravidla zacinaju niekde na urovni prvej tretiny vyssich skodovackych vybav.A ked si nakonfigurujem auta sa maximalnou vybavou, skodovka je prakticky vzdy drahsia ako napr. Mazda. Kua, ved Superb v plnej polnej stoji viac ako Lexus GS a ten rozdiel vo vybave je minimalny.

Rüdiger
2. listopadu • 19:15

Škodovky někoho lákají ??? To je snad nonsens. Ale dobře jsem se pobavil :-D

Milhaus
2. listopadu • 19:06

Škodovka není auto, je to předražený pekáč. Ale znám spoustu bláznů ve svém okolí co si ji koupí novou a pak si cákaj do trenek jak jsou nejlepší.

Jumbo
2. listopadu • 18:50

Škodovka je použitelná tak na šrot, nechápu kdo to kupuje

aliencz
3. listopadu • 23:02

To mi připomíná reakce Drojdometů na ajfouny ...

Petr
2. listopadu • 18:58

Berou to firmy za dumpingove ceny. Za cenikove rozhodne ne. A soukromnici? Znas nekoho se zdravym rozumem, kdo by si za sve vydelane penize koupil Skodovku?

J
2. listopadu • 19:18

Já bych ten odpad nechtěl ani zadarmo :) jsou to šílenci co to kupujou

Antiautomat
2. listopadu • 19:06

Ja som si kupil vybehovku. Za cenu malej a uzkej fabie, som kupil novu koktu v jednoduchom benzine. Zatial sluzi a sluzi lacno a spolahlivo a vsetko si na tom pekaci spravim sam. V tomto smere jej nemam co vycitat.

€€€
2. listopadu • 18:52

Škoda je totální sračka, blázni odvést na díly na skládku

Doporučujeme

Články odjinud