Nejvíce peněz v ČR utratil za inzerci Hyundai. Lidé si ale vybaví hlavně Škodu

38 komentářů

Laudonof
21. srpna • 20:22

No Hyundai to musi mit tezky dostat se na spici prodeju v nasi Skodovacke zemi, kde je je v bazarech polovina ze vsech uat jenom skodovek... no tak at investujou dal, stejne jim to nepomuze :D

Dr.River
18. srpna • 9:51

Jinými slovy, Vosicky si kupuje trh a pumpuje prachy do reklamy bez ohledu na to, jestli to dava ekonomicky smysl. V momente, kdy pumpovat prestane, pujdou prodeje dolu… Dotaz na znalce Petra: tak nam porad mudrlante, ci skodovka je pokud není ceska. Rad se pobavim…

Petr
17. srpna • 11:35

urcite keby som chcel si kupit povedzme auto v primeranej cene tak Hyundai Elantra ev i30combi ev Hodna civic tourer este by som usetril aj 4-5 tisic eur oproti Vokswagen -derivat skoda-ktorej nepatri ani špendlik... su dost predrazene,takze derivaty volkswagenu pre mna
nie su top auta...reklama myslim aj na autorevue pre VW skoda je 10 15x vacsia ako pre ostatne rovnako kvalitne ak nie kvalitnejsie auta....
B-]

Defekt
16. srpna • 19:29

Škoda?co to je?

Tom
16. srpna • 21:30

Ted to neres, az povyrostes, tak v tom budes jezdit a dokonce i vpredu :-)

Petr Dominik
16. srpna • 12:53

Nechápu jak může někdo z HUJDAJA dělat české auto. Ko..ti!!!!

Tombas
16. srpna • 13:58

Hyundai je české auto úplně stejně jako škodovka. Pokud budeš brát za české auto to, co se vyrobí na našem území, je to u hyunadie jen pár modelů, ale jsou české.
Pokud to budeš brát podle vlastníka, ani jedna značka není česká.
Pokud to bereš historicky, tak škoda byla česká a už dlouho není.

K&K&K
16. srpna • 18:08

Škoda je česká firma bez ohledu na to, kdo je její vlastník, v ČR vznikla, působí zde mnoho let, má zde sídlo, má zde vývoj, vyrábí zde většinu modelů.
Stejně jako je Daimler/Mercedes německá firma bez ohledu, že jeho největší vlastník jsou Katařané, stejně jako Jaguár britská firma bez ohledu, že vlastník jsou Indové, Peugeot francouzská firma bez ohledu, že největší vlastník jsou Číňané, Nissan japonská firma bez ohledu, že největší vlastník je Renault, Volvo švédská firma bez ohledu, že největší vlastník jsou Číňané a VW je německá firma bez ohledu na to, že jeho hlavní vlastníci jsou Rakušané.

Petr
17. srpna • 11:38

potom aj hyundai je ceska firma ev Pugeot Toyota etc...takže Ford vyrabaný povedzme v Spanielsku je spanielska firma rovnako ako Seat??? cudna logika...
BMW vyrabane v USA je potom americka firma??

Tom
17. srpna • 20:47

Petre, jsi opravdu tak nechapavy? Skoda Auto je firma, ktera se "narodila" v cesku. Dokonce v cesku "zije" a pracuje, jen jeji "zakonny zastupce" je nemec - s pribuzenstvem v rakousku... ;-) Ta nase skoda je proto stale češka, ktera si tu zaridila pekne bydleni a pecuje o budoucnost tim, ze investuje do vzdelani a vlastniho vyvoje u sebe doma.
V porovnani s tou nasi rodackou je Hjundaj nebo PSA takovy eritrejsky privandrovalec, ktery vysava zdejsi socialni system a otevrel si nekde na vlakaci stanek s kebabem, ktery muze kdykoliv, az dosaje, zbalit a jit sat zase o dum dal...

Tom
16. srpna • 21:29

Mas sice spoustu minusu, ale mas naprostou pravdu! ;-) Kdyby se tak nektere z tech minusovacich telatek rozepsalo, ale je to zjevne nad moznosti jejich intelektu :-D

Petr
17. srpna • 6:45

Tak tedy "selsky"... Když něco prodám tak je to stále moje??? Není !!! Patří to tomu kdo to koupil!!! Tak bohužel Škodovka NENÍ Česká a už nebude.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
K&K&K
17. srpna • 10:48

Ale tady nejde o to kdo si co koupí a kdo je vlastník, ale o to kde firma působí, kde vyvíjí, kde platí daně, kde převážně vyrábí a kde má historické kořeny.

Petr Dominik
16. srpna • 18:43

Tak, tak.

Petr Dominik
16. srpna • 15:34

Takže Philips který kdysi měl fabriku v Hranicích, byla taky česká televize, jo??? Škoda je česká značka ať je vlastníkem kdo chce.

šofér
16. srpna • 16:55

Phillips nebla nikdy čeká televize,když v Hranicích vyráběli jen obrazovky a ty vozili do NL, máte to splantané..

Petr Dominik
16. srpna • 18:41

To vím že se tam vyráběli jen obrazovky, a když se vozily do NL tak televize Philips byli Holandské jo??? ŠKODOVKA je česká, to nějaký Hujdaj nikdy nebude.!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
16. srpna • 21:25

Je az s podivem, jak mnoho jedincu ma problem s pochopenim elementarni logiky, ze Skoda Auto, Plzensky Prazdroj, Tatra nebo treba ČSA jsou ceske znacky. na tom se nic nezmeni, i kdyby je vlastnilo deset cinanu. Byt maji zahranicniho vlastnika, jedna se o ceske znacky. Hjundaj je korejska znacka s nejakou vyrobni halou na Morave, kde se montuje par ceskych aut korejske znacky. Jak proste, jak jednoduche. Ke cti Skody pak patri to, ze je to naprosto plnohodnotna fabrika na auta. Ma vlatni hute, lisovny, vyrobu motoru a prevodovek, kompletni vyvoj, vlastni skoly... Vse v CR.

tom
16. srpna • 14:48

Tak to ale musis jmenovat jednotlive modely. Skoda vyrabi vsechny v CR, hyundai zcela jiste ne.

šofér
16. srpna • 16:56

Kecy, vážený Citigo se vyrábí na Slovensku, Hyundai tady vyrábí 3 z 5 modelů, co tu prodává..

Zelí
16. srpna • 10:24

Vošický jede ... jako dříve u fordu, o kterém dnes snad ani neslyšíte.

Kankunen
16. srpna • 10:57

Reklamy H jsou směřovány svým pojetím na lidský dobytek. Slušný člověk by se v tom styděl jezdit.

pcwifi
16. srpna • 11:19

hele znami poridili tukson plna palba za 840 klacku, chvali kudy chodi ( a byt k mani šprcky s Hčkem, tak i ty koupí), aby ne, i pomyslne levna cinska elektronika pojede par mesicu vesmes bez problemu, co bude pak nikdo nevi. Zklamanim pro mne je, ze takove auto neumi sezvejkat soubory FLAC, smutne o to vic, ze to radio Kenwood za 15 stovek umí. Teda, on FLAC pry neumi ani radio v Š SuperB posledni generace, coz je taky zarazejici. Takze pro kvalitni zvuk si musim nechat nakecat, ze si dopreji 320kbit MP3 a nebo sebou tahat haldu ACD, pekne dekuji.

Tombas
16. srpna • 14:06

FLAC v autě je ti platný, jako opalovací krém na ponorce ty audiofile.
Na poslouchání špičkové reprodukce jsou úplně jiné prostory a zařízení, než auto a mediální audiosystém za pár tisíc.

hijk
17. srpna • 14:27

To je samozřejmě pravda, i v tichém autě je tolik rachotu, že to všechno přebije. Je tu jiný problém, když máš všechnu muziku doma ve flac, tak se Ti z toho nechce ještě v nějakém programu konvertovat do mp3, to je zbytečně zabitý čas.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ABC
21. srpna • 1:35

Na jednu stranu máš pravdu na stranu druhou kolik ti ta konverze zabere, minuty čistého času, pustíš přes noc celou diskografii a ráno je hotovo. ;-)

Quebe
16. srpna • 12:15

A nemáš to náhodou nějak popletené? Tohle je auto a ne hifivěž. U auta se řeší, jak jezdí a tyhle blbinky kolem jsou až podružné. To je to samé jako u reprosoustavy na kolečkách řešit, jaké má v zatáčkách jízdní vlastnosti.

mpolan
16. srpna • 12:37

Pokud ta soustava bude od Škody, tak zaručeně špičkové, ne?

mpolan
16. srpna • 11:17

Slušný člověk řeší vlastnosti auta a reklama je mu volná. Reklamu řeší pouze pokrytci a hlupci.

Kankunen
16. srpna • 11:51

Jistě, když auto bereš povrchně jako přemísťovač, ale ty odporné reklamy patří k filosofii značky. Taky se hned tak neví, že když projedeš škarpu Oplem, tak vyměníš ohnutý tlumič a když projedeš škarpu nejlepším československým kombíkem na světě tak se ohne tlumič a taky nápravnice z plechu za cenu půlky nového auta.

mpolan
16. srpna • 12:10

Pak bys nemohl koupit ani Škodu, jejich reklama je taky odporná a lživá. Nemohl bys koupit vlastně cokoli od VW, protože je to podvodník (i s Audi a spol.). Nemohl bys koupit Mercedes, protože rezne a BMW, protože má image auta pro vypatlance. Nemohl bys koupit japonce, protože ti mají drahé díly a francouze, protože nejsou spolehliví...
Vlastně bys nemohl koupit vůbec nic.
Chápu, že máš s Hyundai osobní problém, ale nepromítej sebe do ostatních...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
16. srpna • 14:49

Jen pro moji informaci, v cem je reklama skodovky lziva? Odporna neberu, to je subjektivni, takze tvuj pocit respektuji.

Kankunen
16. srpna • 13:05

Ne, nikdo jiný nemá tak nechutné reklamy, ani Kia. Nic není černobílé, takže úplně košer není nic, ale fucktor H je za hranicí slušnosti.

šofér
16. srpna • 16:52

Tak snad nikdo tady nepochybuje, že české zastoupen í Hyundaie je dost tupohlavé, protože na Euru byla reklama Hyundai jako hlavního sponzora slušná... ale dá se říct, že až se Vošický a jeho sqarda odklidí, zablýská se na na lepší časy....

pcwifi
16. srpna • 9:08

za 5 let treba ani Skoda nereknou, ted si vybavi stare poctive modely od r.97, ktere byli casto echt festovnimy drzaky a jak se jiz i tu psalo, nebyl problem aby najeli pul mega km. To co se vyrabi ted u toho je budoucnost silne nejista, pul mega to mozna stoji ale jestli to i najede, nevim nevim... a to plati obecne, nejen u Skodovek. Ano, je mozne ze SuperB 2/3 rady vydrzi taky velmi dlouho, bohuzel porizovaci cena je pro bezneho cloveka hodne mimo.

Andor
16. srpna • 12:50

Jo souhlasím, moje poctivá Felicie z roku 96 vydržela celých 100 tisíc km do GO. A u Octavky z 99 se měnilo turbo poprvé až ve 115 tisících, věci jako převodovka následovaly celkem záhy. Fakt to byly držáky :D

tom
16. srpna • 14:44

A co tvoje dalsi auta? Podle toho, co pises to vypada spise na problem ridice

Andor
17. srpna • 14:13

Další auta jsou v pohodě, Mondeo 2,0 TDCI z 05 najeto 380 tisíc km a krom pravidelného servisu žádný výdaj. Aktuálně O2 1.2 TSI najeto 415 tisíc km a taky žádný problém. Rozvody jsem měnil jen jednou ve 200 tisících. Nebude to s tou dnešní "nekvalitou" tak špatný

Doporučujeme

Články odjinud