Nejvíce peněz v ČR utratil za inzerci Hyundai. Lidé si ale vybaví hlavně Škodu

Nejvíce peněz v ČR utratil za inzerci Hyundai. Lidé si ale vybaví hlavně Škodu

Když se někoho zeptáte, co se mu vybaví za značku pod pojmem „osobní auto“, téměř každý druhý odpoví, že Škoda. Tvrdí to průzkum společnosti Nielsen Admosphere, která se kromě jiného zabývá právě marketingovými výzkumy a monitoringem reklamy. 

Přesně řečeno si pod pojmem „osobní automobil“ představí značku Škoda 49 % dotázaných. Na druhém místě následuje Volkswagen, který ale uvedlo pouhých sedm procent respondentů, třetí příčku obsadil s šesti procenty Ford. Žádná další značka se nedostala přes pět procent. 

Český trh v červenci 2016: Po dlouhé době zase pokles

Český trh v červenci 2016: Po dlouhé době zase pokles

Zajímavé je toto zjištění především ve vztahu k penězům utraceným za reklamu. Společnost Nielsen Admosphere totiž dále ve své tiskové zprávě uvádí, že nejvíce peněz za prvních šest měsíců utratil za reklamu v České republice Hyundai, jenže ani on nepřekročil pětiprocentní hranici u takzvaného kritéria top-of-mind. 

Klepněte pro větší obrázek

Hyundai utratil za marketingové aktivity podle Nielsen Admosphere zhruba 246 milionů, druhá je Škoda s částkou 196 milionů a třetí Volkswagen (188 milionů). Ford je až na deváté příčce (79 milionů). 

Výzkum dále uvádí, že obecně automobil platí v České republice za nejvyužívanější dopravní prostředek. Alespoň jednou týdně s ním jede 66 % dotázaných (jako řidič nebo spolujezdec). Na druhé příčce využívaných dopravních prostředků skončila městská hromadná doprava (minimálně jednou týdně tento druh dopravy využije každý čtvrtý) a třetí místo patří jízdnímu kolu, které minimálně jednou za týden použije pětina lidí. 

Skandál? Ale vůbec ne, Volkswagen zatím prodal nejvíc aut na světě

Skandál? Ale vůbec ne, Volkswagen zatím prodal nejvíc aut na světě

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský