Nejvíce peněz v ČR utratil za inzerci Hyundai. Lidé si ale vybaví hlavně Škodu

Nejvíce peněz v ČR utratil za inzerci Hyundai. Lidé si ale vybaví hlavně Škodu

Když se někoho zeptáte, co se mu vybaví za značku pod pojmem „osobní auto“, téměř každý druhý odpoví, že Škoda. Tvrdí to průzkum společnosti Nielsen Admosphere, která se kromě jiného zabývá právě marketingovými výzkumy a monitoringem reklamy. 

Přesně řečeno si pod pojmem „osobní automobil“ představí značku Škoda 49 % dotázaných. Na druhém místě následuje Volkswagen, který ale uvedlo pouhých sedm procent respondentů, třetí příčku obsadil s šesti procenty Ford. Žádná další značka se nedostala přes pět procent. 

Český trh v červenci 2016: Po dlouhé době zase pokles

Český trh v červenci 2016: Po dlouhé době zase pokles

Zajímavé je toto zjištění především ve vztahu k penězům utraceným za reklamu. Společnost Nielsen Admosphere totiž dále ve své tiskové zprávě uvádí, že nejvíce peněz za prvních šest měsíců utratil za reklamu v České republice Hyundai, jenže ani on nepřekročil pětiprocentní hranici u takzvaného kritéria top-of-mind. 

Klepněte pro větší obrázek

Hyundai utratil za marketingové aktivity podle Nielsen Admosphere zhruba 246 milionů, druhá je Škoda s částkou 196 milionů a třetí Volkswagen (188 milionů). Ford je až na deváté příčce (79 milionů). 

Výzkum dále uvádí, že obecně automobil platí v České republice za nejvyužívanější dopravní prostředek. Alespoň jednou týdně s ním jede 66 % dotázaných (jako řidič nebo spolujezdec). Na druhé příčce využívaných dopravních prostředků skončila městská hromadná doprava (minimálně jednou týdně tento druh dopravy využije každý čtvrtý) a třetí místo patří jízdnímu kolu, které minimálně jednou za týden použije pětina lidí. 

Skandál? Ale vůbec ne, Volkswagen zatím prodal nejvíc aut na světě

Skandál? Ale vůbec ne, Volkswagen zatím prodal nejvíc aut na světě

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků