Nejvíce peněz v ČR utratil za inzerci Hyundai. Lidé si ale vybaví hlavně Škodu

Nejvíce peněz v ČR utratil za inzerci Hyundai. Lidé si ale vybaví hlavně Škodu

Když se někoho zeptáte, co se mu vybaví za značku pod pojmem „osobní auto“, téměř každý druhý odpoví, že Škoda. Tvrdí to průzkum společnosti Nielsen Admosphere, která se kromě jiného zabývá právě marketingovými výzkumy a monitoringem reklamy. 

Přesně řečeno si pod pojmem „osobní automobil“ představí značku Škoda 49 % dotázaných. Na druhém místě následuje Volkswagen, který ale uvedlo pouhých sedm procent respondentů, třetí příčku obsadil s šesti procenty Ford. Žádná další značka se nedostala přes pět procent. 

Český trh v červenci 2016: Po dlouhé době zase pokles

Český trh v červenci 2016: Po dlouhé době zase pokles

Zajímavé je toto zjištění především ve vztahu k penězům utraceným za reklamu. Společnost Nielsen Admosphere totiž dále ve své tiskové zprávě uvádí, že nejvíce peněz za prvních šest měsíců utratil za reklamu v České republice Hyundai, jenže ani on nepřekročil pětiprocentní hranici u takzvaného kritéria top-of-mind. 

Klepněte pro větší obrázek

Hyundai utratil za marketingové aktivity podle Nielsen Admosphere zhruba 246 milionů, druhá je Škoda s částkou 196 milionů a třetí Volkswagen (188 milionů). Ford je až na deváté příčce (79 milionů). 

Výzkum dále uvádí, že obecně automobil platí v České republice za nejvyužívanější dopravní prostředek. Alespoň jednou týdně s ním jede 66 % dotázaných (jako řidič nebo spolujezdec). Na druhé příčce využívaných dopravních prostředků skončila městská hromadná doprava (minimálně jednou týdně tento druh dopravy využije každý čtvrtý) a třetí místo patří jízdnímu kolu, které minimálně jednou za týden použije pětina lidí. 

Skandál? Ale vůbec ne, Volkswagen zatím prodal nejvíc aut na světě

Skandál? Ale vůbec ne, Volkswagen zatím prodal nejvíc aut na světě

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků