Tak už je jasné, proč je Japonsko nejzadluženější země světa, dotace na hybridy.
Takže největší prasata jsou Indové a Evropani,ještě by to chtělo tabulku s největším výskytem rakoviny a budeme mít jasno.
Viděl jsi někdy analytiku karcinogenních mikročástic z benzínových motorů? Ve skutečnosti jde o daleko závažnější problém, než obří a tedy snadno zachytitelné a likvidovatelné částice, které produkují vznětové motory.
Leda kdyz proti sobe postavis nejhorsi benzin a nejlepsi diesel.
Nikoliv. Jakýkoliv benzín včetně Euro6 versus diesely počínaje Euro4
A mas pro to dukaz, nebo je to jenom nejaka traktoristicka urban legend?
Myslím že diesel už přestane být výhodný , benzín drahý takže asi bude nejlepší plyn ( skoda octavia cng ) atd.
Dle mého názoru, budoucnost CNG, LPG v ČR není. Podle posledních kontrol se tyto směsy výrazně šidí. Než tyto produkty začnou prodávat benzínky s dobrým (dobrá nebo trochu lepším :-)) jménem, aby se více řidičů nebálo čerpat, bude to trvat dlouho. Navíc do veřejných krytých prostor je vjezd zakázán. Což je velká překážka. Je to i z důvodu náročnějších předpisů na vzduchotechniku. Další překážka je pravidelná údržba tohoto systému. Všechny tyto překážky brání v hromadném rozšíření a naopak nerozšíření brání k odstaranění těchto překážek. Minimálně dalších 10-15 podíl nevzroste. To se spíš z dotací začnou budovat zásuvky na dobíjení. :-/
Směsi, ne směsy.Pančování zemního plynu dusíkem v tlakových plynárnách sice vždy jako jeden muž plynaří i stát popírají, ale jak jinak zdůvodní prokazatelně nižší výhřevnost plynu v obdobích se zvýšenou spotřebou? Náhoda? Těžko, to nikdy nikdo nevysvětlil.Zákaz vjezdu vozidel na CNG do krytých garáží, na rozdíl od LPG, nemá žádné smysluplné odůvodnění a jde ryze o český folklór. Opět zřejmě čekáme, až nám EU nařídí harmonizaci legislativy nejen provést, ale též uplatnit a pod hrozbou sankcí teprve stavební úřady přestanou tento nesmysl (již dnes v rozporu s legislativou) uplatňovat.
Omluva za pravopis. Jak jsem psal, aby byl povolen vjezd CNG, musí prostory splňovat náročnější požadavky ohledně požární ochrany, s tím souvisí třeba i vzduchotechnika. V zahraničí do toho developeři investují běžně, u nás téměř nikdy. Zkrátka vše co nejlacinější. Jak píšeš, dokud to nenařídí EU, nebude nic.
Osobne si taky myslim, ze budoucnost je v CNG ... maximalne doplnem necim jako micro-hybrid drive (zesilena baterka a starter).Konec koncu, trend malych turbomotoru je pro CNG to prave. Methan je prirozeny produkt veskeryho tleni, takze proc to nevyuzit? Rozvody plynu jsou taky vsude. Navic to neni ani nijak extremne drahe elektro auta ci dalsi hovadiny.Skoda jen, ze treba nova CNG oktavka se moc nepovedla ... maly dojezd a vykon na plyn by taky mohl byt vyssi nez na benzin.
A zkoušeli jste uvažovat nad tím, že se, v nějakém množství CNG automobilů na silnicích, jistě stane, že na plyn zavedou spotřební daň? Nebo si myslíte, že peníze budou platit jen řidiči aut s benzínovými a dieselovými motory?
Daň na CNG už existuje.
Ne daň ve smyslu spotřební daně z pohonných hmot. Tu sice do roku 2020 blokuje EU, ale pokud by došlo k rychlejšímu nárůstu počtu vozidel na CNG a s tím spojenému poklesu výběru spotřební daně z tekutých paliv, nepochybně státy samé novou formu výpalného vymyslí, nebo vyvinou takový tlak na EU, že ta podlehne a zdanění umožní. ono jde totiž o jednotky až desítky miliard. A v bleděmodrém totéž čeká elektřinu, vodík či cokoli jiného, určeného k pohonu vozidel.Navíc je nutno si uvědomit, že energie z CNG je dražší, než z kapalných paliv před zdaněním a aktuální bonus žije a padá pouze s daňovou výhodou, ničím jiným..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.