Největší zorbing na světě: Nissan zavřel Note do nafukovací koule

Největší zorbing na světě: Nissan zavřel Note do nafukovací koule

Auta a jejich systémy jsou prezentovány různými způsoby. Třeba takové BMW předvedlo BMW M4 na letadlové lodi, Land Rover si pro změnu postavil off-road trať na lodi uprostřed Paříže a Nissan podnikl největší zorbing na světě. Jednoduše vyrobil nafukovací kouli s průměrem zhruba šest metrů, do které zavřel model Note a vše pustil ze svahu.

BMW M4 předvádí své schopnosti na celkem netradičním okruhu

BMW M4 předvádí své schopnosti na celkem netradičním okruhu

Tuhle akci má na svědomí novozélandská pobočka automobilky Nissan, přičemž příprava zabrala dva měsíce. Smyslem veškerého snažení je obrazně ukázat, co dokážou systémy Safety Shield zahrnující hlídání jízdních pruhů, sadu kamer nebo asistenta sledujícího přijíždějící dopravu při couvání z řady. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků