Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Jan A.K.  |  04. 02. 2021 17:21

https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tisk-a-medi... ...
Tady je pravda o teto impozantni TATRA
Autor si dopral hodne basnicke licence , jak jsme mohli cist

Odpovědět  |   | 
Inovace  |  04. 02. 2021 22:43

V této souvislosti se nabízí upravené přísloví: Opisování je matkou blbosti!

Odpovědět  |   | 
proti průmislu  |  04. 02. 2021 17:23

Prí sejim to roslomylo vejpůl, semse nasmáál!!!

Odpovědět  |   | 
josephko  |  04. 02. 2021 18:39

A sdroj mate de?

Odpovědět  |   | 

haha, tak odšroubují rouru a dají novou, tys asi viděl fotku, jak tam dávali převodovku.

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 02. 2021 19:40

Žádnou fotku neviděl, chtěl být vtipný

Odpovědět  |   | 
 |  04. 02. 2021 19:39

Koukám, že zde píše samý expert a odborník s dobrou češtinou. Také jsem se zasmál.

Odpovědět  |   | 
oborník  |  04. 02. 2021 21:32

přesně tak hlupáčku..

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 02. 2021 21:43

Obornik
To se ti povedlo ty odborníku

Odpovědět  |   | 
oborník  |  04. 02. 2021 23:15

to já vím to mě nemusíš říkat ty prázdná a falešná tečko

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 02. 2021 23:22

Já jsem ta chytrá a inteligentní tečka

Odpovědět  |   | 
Adam  |  04. 02. 2021 21:42

Není to špatny stroj

Odpovědět  |   | 
Mates Novotny  |  05. 02. 2021 07:57

Co se podvozku a motoru tyce, neni tomu co vytknout. Nicmene spoluprace s firmou Streicher (mimochodem vyrabi kolotoce) se mi nejevi,jako nejlepsi tah. Osobne jsem mel cest delat na dvou typech tehle mobilnich vezi (MD80 a MD150). Naprosto tragicke brzdy hlavniho vratku, zmatkoidni ovladani samotneho vratku a pouzite nektere komponenty,stavi tyhle stroje do skupiny "dodelej si sam" . A pritom v Nemecku existuje firma, ktera je spickou v oboru vyroby vrtnych souprav. Jmenuje se Bentec. Zrejme jsou oproti "kolotocarum" drazsi...

Odpovědět  |   | 
jean  |  05. 02. 2021 10:56

Tatra vyrába špecifický podvozok, ktorý sa hodí pod všelijaké píčoviny. A dodá ho hocikomu, kto si ho objedná.... Im môže byť jedno, že nadstavba je k hovnu, s tou nič nemajú, resp. ju vyrobia podľa želania zákazníka.

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  05. 02. 2021 11:13

Pokud neco nefunguje a je na tom znak 'TATRA '' jako pr..e,tak je to pr..er .
Meli by si davat pozor,komu prodavaji. Lide vidi auto a nadstavbu jako celek.
Treba Toyota byla obvinena z napomahani terorismu jen pro Land Cruisery a Hiluxy pouzivane IS. I tohle je chory lidsky mozek schopen vytvorit .

Odpovědět  |   | 

to máš těžký. kdyby ISIL měla koncern, tak už nejsou...toyota se sama omluvila a vysvětlila to, jak to kupují.

Odpovědět  |   | 
Mates Novotny  |  06. 02. 2021 09:30

To Jean: To jsi prave vedle jak ta jedle. Pokud mam znacku,spojovanou s kvalitou,tak si musim sakra vybirat,s kym budu spolupracovat. Neprodam to kazdemu,kdo si rekne.To si se*u pak do vlastniho brneni prece. Jak uz se tu pise, ma to velke loga Tatra a Streicher je nekde za kabinou a malym pismem. Takze pro 90 procent lidi je to Tatra. Super,prodam dva podvozky ale udelam si takovou reklamu,ze uz pak neprodam do tohodle odvetvi zadny,protoze to nikdo nebude chtit. Ano, to je fakt cesta, jenomze akorat tak do pekel

Odpovědět  |   | 
Úvaha  |  06. 02. 2021 22:20

Těch podvozků pro vrtné soupravy prodala TATRA víc, i když ne s tolika nápravami, viz např.: https://www.atsjicin.cz/clanky/specialy-tatra-sto... ... (2x Streicher, 1x Upet) . Jednu takovou šestinápravovou Tatru s vrtnou nadstavbou jsem viděl i někdy před r. 2000 na Slovensku (asi TATRA GVS 3070 - viz https://www.poziadavka.sk/ponuky/ponuka-81639/Mobil... ... ).
Protože jsou to speciály, tak je asi celkem jedno, co si myslí 90% lidí. Důležité je, co chce zákazník. Že by si nějaká těžařská firma vybrala Tatru jako podvozek a rozhodnutí o dodavateli nadstavby nechala na dodavateli podvozku? To spíš bude obráceně, tedy těžař asi bude poptávat dodavatele mobilní vrtné soupravy, a ten by případně hledal subdodavatele podvozku?

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  07. 02. 2021 06:55

Ty si nedáš pokoj .
Hloupost nad hloupost .
Twat nic víc

Odpovědět  |   | 
Úvaha  |  07. 02. 2021 09:16

Co přesně se Vám nezdá - to, že ty další TATRY s vrtnými nadstavbami vyrobeny nebyly?
Nebo, že si vrtař vybírá podle toho, co potřebuje primárně:
a) buď soupravu pro vrtání s nějakýmni parametry. Až pak, jak to dostat na místo, tedy pohon a podvozek?
b) primárně jak něco dostat na místo - tedy pohon a podvozek. Na tom, čím tam bude vrtat, mu až tak nezáleží a tak to nechá na výrobci náklaďáků?
Třeba tomu opravdu nerozumím. Tak napište svůj chytrý a odborný názor, jak je to správně, prosím.

Odpovědět  |   | 
Mirek st  |  06. 02. 2021 14:51

Opakovat reklamni clanek po x letech neni vubec vtipne a uz vubec to neni potrebne.
Pokud by mel byt clanek o pet let starem aute uzitecny, mel by obsahovat zkusenosti z provozu a zvlaste v pripade tak extremni delky a extremni konstrukce by to mohlo byt zajimave cteni

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  06. 02. 2021 15:30

Tak ty opravdu vtipny jsi.
Tohle zase pustili z Bohnic, bez debat .
Neskutecna benevolence - blazni na svobode.
Asi neni nebezpecny, je jen hloupy - hodne hloupy.

Odpovědět  |   | 
Mates Novotny  |  07. 02. 2021 21:51

Takze asi tak. Je to paskvil a ano, muze za to tezebni firma,ktera setri a snazi se o neco,co uz je davno vymyslene. Aby to mohlo na silnici, musi se z toho spousta veci sundat,tim padem je to komplikovane a nespolehlive. Ten podvozek uz byl u Drillmecu v italii,tam se to moc nepovedlo (rekl bych,ze talosi pochopili,ze rozumne to postavit nepujde) tak to zkusili u Streichera. Tatre to samozrejme muze byt jedno ale nemelo by. Jeden z tech stroju rajzuje po cizine a moc extra dobre jmeno tam nedela (skrze vysokou poruchovost) a hadejte komu? Tatre!

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  08. 02. 2021 12:50

V ČR nějaké ty vrtné soupravy jsou občas vidět ze silnice I55 přes plot areálu MND u obce Lužice. Podle jejich web stránek mají několik souprav Bentec, ale i od dalších výrobců:
https://www.mnd-drilling.eu/cs/vrtani/seznam-vrtnych-... ...
https://www.mnd-drilling.eu/cs/pos/seznam-souprav-pro... ...
Podle těch stránek mají nějaké i od Streichera - MD 150 a MD 80. O podvozcích se tam ovšem nic nepíše, a ani podle těch fotek to nejde poznat. Občas tam v okolí stávají nějaké takové věže v polích třeba i několik týdnů či měsíců. Většina lidí stejně asi podle vzhledu nepozná ani to, co je to za soupravu, natož jak se asi přepravuje, jaké má ovládání či poruchovost, ... Že by běžní cizinci byli lepší znalci různých vrtných souprav a podvozků TATRA, než zdejší obyvatelstvo, je asi poměrně nepravděpodobné?

Odpovědět  |   | 
driller  |  08. 02. 2021 17:14

Paneboze a koho zajimaji lidi,co jezdi kolem? Tady jde o to,ze kdyz ta souprava nedke vrta,vetsinou je to pro nekoho a ten nekdo se zajima,co je to za stroj a v dnesni dobe internetu se informace sdili velmi rychle. Ja pracuji zrovna nahodou v MND a take jsem mel co docineni s temito stroji. Je to slatanina a nikdo to nechce. Kazdy radeji zrenovuje stare americko/rakouske stroje SBS Ideco. Protoze sice nemaji superodolny podvozek od tatry ale jako celek funguji a funguji bezchybne. Streicher je sracka a nezachrani to ani ta tatra

Odpovědět  |   | 
Zvědavec  |  09. 02. 2021 15:43

Když přece jen autorevue.cz je web o autech. O té vrtné soupravě na tom dlouhém podvozku od Tatry v článku celkem nic není. Dokonce ani v tom originálu na webu tatra.cz, ze kterého to asi bylo částečně převzato(?), o samotné nadstavbě příliš nepíšou. Asi proto, že to není jejich obor. Možná by to čtenáře či redaktory webu o autech asi ani moc nezajímalo podobně, jako asi vrtaře moc nezajímají lidi, co jen jezdí kolem. Ale když už sem píše příspěvky někdo, kdo se v tom asi opravdu vyzná - co je to tedy vlastně za nadstavbu na tom zatím nejdelším podvozku, jaký kdy Tatra vyrobila?

Odpovědět  |   | 
driller  |  09. 02. 2021 16:39

Jako nacionalistu me to stve,protoze to nedela Tatre opravdu dobre jmeno. Jen ostudu. Kdyz reknu,ze z mesice bylo treba dohromady kolikrat 7dni na opravy, tak jsem jeste ubral. Rika se,ze spatna reklama taky reklama. Spousta firem uvazuje o modernizaci sveho parku a presne tady mohla Tatra zabodovat. Jenze diky spolupraci s kolotocarema to od nich nikdo nechce a radsi upgraduje ty sve stare kousky. Jedna se o vrtnou vez, tzn. stozar s kladkostrojem a hydropohonama. vpodstate jerab,ktery umi jezdit hakem nahoru a dolu. na haku je zaveseno zarizeni,na ktere se srubuji trubky a to zarizeni s nimi toci. jednoduse receno: skladaci vrtacka na podvozku.

Odpovědět  |   | 
Zvědavec  |  11. 02. 2021 12:51

Původně zřejmě sídlili v Gommern, tedy na bývalém území NDR, ale pak se přesunuli do Bavorska, aspoň podle: http://www.energy-oil-gas.com/2013/09/17/streicher-dril... ...
Vypadá to, že dělali i něco s Mercedesem - https://images.app.goo.gl/oiRtULZtcyfp9m9f6...
Přímo na jejich stránkách nabízí i nějakou MD 250: https://www.streicher-drillingtechnology.de/en/reference-projects/dri... ... . Že by ten nejdelší podvozek od TATRY byl pro tu MD 250?
Ovšem v letáku https://bit.ly/3rJioOO... se píše mj. "... easy operations and simple maintenance". Kde asi udělali soudruzi z NDR chybu?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam můžete a co hrozí při porušení?

Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam …

Pohyb osob po České republice bude hlídat 26 tisíc policistů a téměř čtyři tisíce vojáků. V prvních dnech však budou kontroly benevolentnější.

1.  3.  2021 | | 47 N/A
Vladimír Kadera
koronavirus
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi