Největší lákadla pro zloděje? Škodovky a německé vozy

43 komentářů

Mikes
24. února • 18:19

A jak je tomu na v jiných státech? Nejspíš tam budou nejkradenější auta ta nejrozšířenější. Nebo snad v Japonsku se nekradou nejvíce japonská auta? Ve Francii francouzská a v Itálii italská?

ACE
24. února • 19:46

V USA je to kupodivu Honda, ale popravdě nevím jestli poměrně nebo v absoutních číslech, to už si nepamatuju, je to údaj tak 2-3roky starý.

M.
24. února • 19:31

:-) JAPONCI asi nemají slovo "ukrást" a " zloděj" ani ve slovní zásobě... u nás platí pořád to, že kdo nekrade, okrádá svoji rodinu:-( Bohužel...

MMX
24. února • 18:43

Ano nejvíc se ukradne Škodovek, ale někde jsem viděl statistiku ukradených vozů dle rozšíření a Škoda byla někde až na 8-9 místě. Suveréně vedl Mercedes a Audi. Pojistka proti krádeži na nejrozřířenější Octavku zase nestojí tolik, aby ji "hdrý" majitel nezvládl.

Jirka
24. února • 14:13

Hele vy blázni co jste nadržení do německých značek. Kdysi se říkalo japonec až na konec. Já říká že nakonec to vichni pochopíte a půjdete si toho japonce koupit. Protože kvalita a design je to co japonce zajímá. Néé vychrlit každý rok facelift nějakého modelu ať si můžu říct že mám něco nového. Prostě blázni lidi kteří kupují německé aristokratické šunky. Vozit za sebou budete muset benzínku a v servise zaplatíte min 4 000,- Kč za to že jste tam vůbec přijeli. A nenadávejte na japonské auta protože komu vděčíte za hybridní pohony ve vašich německých "luxusních" vozech.

Pavel 528
24. února • 16:07

To by mi zajimalo,co je na japonskych autech designovyho?Z 99% je vnitrek total hnus a nicem,samy tvrdy plasty,knofliky titerny,ergonometrie silena,displeje skoro vsude stale zeleny indigo jako se delaly pred 20lety,kolem radicky vetsinou ta hnusna gumova harmonika jak v ziguliku.....no hruza..:-D
V motorovem prostoru vse tak nejak udelane"proste kam se mi to zrovna povedlo prisroubovat tam to dame"...:-D
Ano,je to tak janonec az nakonec(cti NIKDY):-D:-D

keks
25. února • 10:23

Co mate vsetci s tymi tvrdymi plastami? Vy na plastovom oblozeni v interieri auta spite? Moze mi niekto konecne vysvetlit v com je makceny plast iny ako tvrdy? Volant a hlavicu riadiacej paky a rucnej brzdy mam potiahnute kozou a ta je na dotyk prijemna. Ovladacie prvky su v mojom aute z tvrdeho plastu a na miesta, kde sa ich clovek dotyka najviac je chrom. Z akeho plastu je zvysok je mi lauter jedno.

Oťan
24. února • 22:28

No když jsme si koupili subaru,tak se mnou tchán 3měsíce nebavil,páč jsem podle něj ,svou rodinu na leta finančně zabil.V podstatě ve stejný čas koupil hranol(fábku) 2 r starou a za půl roku do ní dal 75 000,-aby to vůbec rozchodil a my zatím jen pravidelný servis.Příklad naší famílie naznačuje proč se kradou koncerny,ta auta,zejména ta malá z das škoda fakt stojí za prd.Kradený díl je přeci jen levnější.

M.
24. února • 23:06

Když jsem kupoval auto já, stála nová Honda Jazz 339tis. a kamarádi-neználkové se smáli...za to bys mohl mít bla-bla...Ale auto mělo vše potřebné, kufr 380l, super variabilní interiér, navíc vozy zn. Honda mají v cené vždy metalízu, CD, klimu... Jen jsem se pousmál a svoje malé-velké auto objednal, páč auta téhle značky mám rád a znám je dlouho... Pokud ale někdo chtěl a byl schopen to strávit a přemýšlet reálně, tak uznal(po papírovém srovnání na kuchyňském stole s kalkulačkou v ruce...), že moje sériově vybavená Honda byla ve finále o cca 40tis. levnější, jak stejně vybavená Škoda (se srovnat. motorem-výkonově, výbavou, barvou...)Garančky jsou levnější, jak u fábky a spolehlivost, renomé, kultivovanost....to je nebe a dudy!To je to, proč ty japon. auta mám tak rád. Netváří se, jako furt a za každou cenu "in", ale umí a jezdí spolehlivě a hlavně dlouho a pořád stejně!!! A kdo zná např. úžasný zvuk motorů BOXER od SUBARU, krásný "ryk" vytočené benzinové HONDY, šepot TOYOTY...těžko rozchází rpztřepané "tédéíí" v nějakém "českém" lidovém autě...nebo HTP,alias šicí stroj. Všechna čest automobilce ŠKODA, myslím si ale, že bez VW by jsme byli určitě někde jinde, hlavně cenou, českou originalitou a přístupem k českému zákazníkovi...

Jarda
25. února • 18:09

Bez VW by byla Škoda originálně česky vytunelovaná a továrna v MB by byla stejná ruina na odstřel jako např. kladenská Poldovka. A pokud by čirou náhodou fungovala, produkovala by dnes Favouše po 15. faceliftu, kterého by prodávala za stejnou cenu jako VW nového Golfa. A český přístup k zákazníkovi? To radši nebudu ani komentovat.......

homer
25. února • 14:57

kolik ti je? 13 nebo kolem 90?

M.
24. února • 19:28

...a asi právě proto v Německu nejvíc lidí vyjádřuje spokojenost se značkou Honda (servis, spolehlivost, nenáročnost na provoz ... ) A to jsou nějací patrioti!! Už jsem tady psal několikrát, nechci opět srovnávat nesrovnatelné, ale Pavle 528. Přál bych Ti vidět interiér mé soukromé Hondy po 6 letech (tvrdé plasty, ale perfektně slícované, žádný pazvuk, čistota....mimochodem, už jsi zkusil udržovat měkčený plast (polyuretan), který je navíc pórovitý a nerovný ve vozech našeho přívětivého koncernu???). Moje služební auto ŠKODA vypadá po 3 letech (auto vyrobeno v r. 2009 -leden) provozu (střídají se na ní 2 řidiči - oba střední věk, zkušení řidiči a žádní vandalové, nebo závodníci!!!) Škodovka vypadá dost omatlaně, plasty nedrží, vrže toho dost a volant vypadá jako v Toyotě po 350tis. km.
Vystřídal jsem hodně aut, německé, italské, francouzské (to byl nej...průser) Po zkušenostech s japon. zn. (hlavně HONDA a TOYOTA) už vím, že jiné auto nechci. Kvalita a serioznost.

Pavel 528
24. února • 20:15

no ja beru jako nemecka auta proste tri znacky,tedy MB,BMW a Audi...zbytek jsou stejny pixly jako ty japonsky[pokud nebereme premiovku Lexus]...co mi dale drti u japonskych je zavirani dveri,to si clovek mysli,ze zavira a otevira konzervu:-D zkuste si nekdy zavrit i treba 10let stary bawo 10 let starou toyotu,rozdil neuveritelnej....
co se tyce udrzovani starych modelu od bmw co jsem kdy mel[e30,e34,e46,e39,e60]tak nikdy zadny problem....

M.
24. února • 20:39

Buďme ale objektivní PAVLE, srovnávejme srovnatelné....Takže ne MB a Toyota, ale na jedné straně MERCEDES, BMW, AUDI a na druhé LEXUS, INFINITY, ACCURA !!!!
... a pokud se nepletu, u těch modelů BMW, co jste napsal byl skoro pokaždé použit sice měkčený, ale vždy hladký (nepórovitý) povrch plastu. Já psal o udržování interiéru.

Toper
24. února • 19:47

Ještě napiš, jaké modely porovnáváš, protože pokud vezměš základní Fabii a pak k tomu hodíš střední třídu od hondy, tak bych tomu bez problému věřil. Což není nic neobvyklého.Ale pravda je taky ta, že když v bazaru natrefíš na koncernové auto, tak má na 99% stočený tachometr, protože interiér vypadá i po čtvrt milionu tak, jako u jiných aut ve 120 tis. km. Tak si to klidně lajznou.

M.
24. února • 20:26

srovnával jsem HONDA JAZZ (r.v. 9/2005 -70tis. km) - kupoval jsem ji jako novou./Do teď bez závad, pouze výměn. dvě žárovky!!!/ a ŠKODA FABIA 1.4 TDi (59kW) - necelých 50tis. km - jezdím ji od 0 km, takže nestočeno!!!
Máš určitě pravdu v tom, že interiér např. GOLFU je hezký a kvalitní...určitě "etalon" své třídy. Ale udržovat ten plast doma v garáži nelze...trochu zapomenutého prachu a nejde to pryč ani spec. přípravkem. Jedině vyčištění ve spec. firmě (asi 1600,-)První "Fábku"(SDi) jsem si zamiloval, moc povedené a spolehlivé auto.... ale toto 1.4 tdi?? Těch závad...Nechci dělat antireklamu, určitě bych se někoho dotknul a to nemám zapotřebí, ale auto je nespolehlivé a "spíchnuté horkou jehlou"... A taky je nepěkné!!! (ale opět subjekt. názor, někomu se třeba líbí)
Znám člověka, který dovezl z Německa stejně starou Toyotu Avensis(D4-D) a současně Ford Mondeo (TdCi). Oba tuším 2004. Jedno chtěl pro sebe, druhé na prodej...dlouho váhal. které si nechá a vybral si Mondeo. Dnes lituje, páč ten motor Fordu na čistou a "košér" naftu např. v Německu určitě funguje, ale tady...jeden problém za druhým. Toyota jezdí pořád pouze s pravidelným servisem (zůstala v rodině), nebudí sice tolik emocí, v zatáčce se s ní musí jet o 10-20km/hod. pomaleji, jak s Mondeem, ale FUNGUJE na stejné palivo pořád stejně spolehlivě nic nevybruje, nehrká, jakýkoli knoflík je funkční, nerozpadají se potahy a proti Mondeu není vidět ani náznak reznutí (i když víme, že to není problém všech kusů Mondea...). Je to pouze subjektivní názor, nemám předsudky vůči jiným značkám a poslední dobou např. hodně fandím FIATu! Udělal ne krok, ale skok k lepší kvalitě...opravdu bych se ho teď nebál. Ale stejně si vždy koupím asi jednu z těch dvou japonských značek, které ještě nepodlehly "globalizaci" a nemají potřebu se spolčit s "někým" jako např. Nissan, Mazda...(kde jsou ty časy krásných Datsunů). A ještě jeden názor na konec. Ceny náhradních dílů jsou na stejné úrovni, ne li levnější, jak u některých německých lidových značek a určitě levnější, jako u franc. a ital. vozů.

Honza
24. února • 18:04

V lednu jsem prestoupil z nemeckyho auta '09 do japonskyho '07 a do ted se nestacim divit o kolik je japonec lepsi i pres to, ze je o dva roky driv vyrobenej: vsechno dotazeny do detailu, kvalitnejsi materialy, zadny pazvuky, kdyz zvednes kapotu, tak je vsechno cisty a schovany a kouka jen vicko kap ostrikovacu, atd...tak tu nepindej nesmysly! dik!Nemecky auta se hodne kradou, protoze se hodne prodavaj, hodne bouraj a hodne sypou a holt je na ne potreba hodne dilu, to je snad jasny vsem :-D

Toper
24. února • 19:01

Já mám zkušenost naprosto opačnou a to do puntíku. ;-)PS: Němci se kradou především proto, že jich tady nejvíc jezdí. Jednoduchá matematika, stejně tak jako se v Rumunsku bude nejvíc krást Dacia a Rusku zase žiguly.

ACE
24. února • 19:43

Zas tak jednoduchá meatematika to není, oni se kradou víc i poměrně a to je tedy čím? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
24. února • 19:50

Kterou statistiku hodnotíš?

pete
25. února • 16:10

Statistika poměru ukradených vozů na jejich počet. Tady jsou výsledky za rok 2008:
zpravy.idnes.cz ... 1) Audi
2) VW
3) BMW

Toper
25. února • 17:44

Přemýšlel jsem nad tím, a mnohem více by vypovědělo, kdyby se uvedl i věk kradených vozů.Osobně si myslím, že nové auta se kradou na prodej. Staré auta zase na součástky. Což je i logické. Statistika o tom, jaký je průměrný věk třeba ukradených BMW, to by hodně vypovědělo.Plácat se tady v tom, že němci se kradou proto, že se furt kazí a jsou nutné náhradní díly, je trošku hloupé.

ACE
24. února • 16:29

Vidiš a to je právě věc názoru a osobního vkusu, sedni do japonce a pak do nějakýho koncernu a je to jako bys cestoval v čase 20let zpátky a na tom se shodují i zarytí zastánci němčourů, jak jsou krásně konzervativní, jak se nádherně nic nemění nebo jen malinko. Já mám zase rád když to vypadá moderně a automob. se nebojí trošku experimentovat.
Ale nemám nic proti německýmu (ne)vkusu, když se to někomu líbí a vyhovuje mu technika, za těžký příplatky, co japonci dávájí téměř v základu už do Swifta :-D

Saj
24. února • 15:00

Právě že ten japonskej design je divnej, napul je to krasa, a pak clovek najde uplne nechutne prvky.To neni proste sladeny

Toper
24. února • 14:32

Nějaký komplex?

carpediem
24. února • 14:16

Hehe, az kym si nepouzil slovo "dizajn" prvy krat, som bral tvoj prispevok celkom vazne :)

Mitch
24. února • 11:46

Kupte si japonce a budete vzdy spokojeni, to je jedine reseni.

M.
24. února • 19:10

;-) To tady ale pochopí málokdo...pěkný názor.

Jirka
24. února • 11:59

Neee kupte si ameriku 4litrovej 6 tiválec se spotřebou 20l vám taky nikdo neukradne i když ho necháte odemčenej.:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Toper
24. února • 12:04

:-D

Jamaši Šikuzu
24. února • 13:07

3-[

Saj
24. února • 9:16

Tak je jasné, že se nejvíce kradou koncernové vozy, protože když jde zloděj na parkoviště, má tam 99 procent vozů koncernu. Proč by se učil, jak obejít nějaké fičurky u japonců, když jich je tak málo? Nadriluje si koncern a má žně.
S tím ale potom vyvstává myšlenka, že sice statisticky nejvíc kradený je koncern, ale je jich také nejvíc. Poměrově pak na tom může být zájem zlodějů jen o málo horší, než u jiných aut...

Fantomas
24. února • 7:15

Taky to nechápu. Možná je to podobné, jako v případě ČOI a neochoty zveřejňovat špatné pumpy. Prostě úřady a státní instituce žijí s falešnou utkvělou představou, že oni jsou tím, kdo určuje jak co bude a hloupý občan je jen na to, aby poslouchal a plnil příkazy a ne tak, že úřady a instituce jsou službou zřízenou státem, tedy placené z peněz občanů a sloužící pro potřeby občanů.

xx
24. února • 9:11

no a co s tim budeme delat?

aaa
24. února • 7:13

Kupte si koncerna a druhý den si pojedete pro další...vlastně půjdete:-))Ještě, že mám značku, která se nekrade....běda jestli jsem to zakřikl3-[

JayDeeSq
24. února • 16:23

už chápu ty jejich velký prodeje:-D

xx
24. února • 9:10

zkratka mas auto, ktery proste nidko nechce :-)

ACE
24. února • 11:10

Nebo má auto, které se nekrade kvůli náhradním dílům jako lidovka a škoda. Na frantíky, němce a taloše je furt něco potřeba, proto se kradou a díly prodávají pod cenou ;-)

aaa
25. února • 7:17

Ne...mám ameriku a v ČR jich bude cca do 100kusů. Takže ho ukrást by bylo hódně nenápadné:-D

pete
24. února • 9:45

A nebo má auto na které nejsou potřeba tak často náhradní díly :-D

mv
24. února • 9:21

No to je ale moudrost. Co je lepší? Mít auto které nikdo nechce, nebo nemít auto, který chce každej? :-P

Saj
24. února • 9:14

Nějakou japonskou šitku, nebo dokonce francouzskou,bleee:)

Buc
27. února • 13:36

kdybys četl pořádně, tak by ses dočetl, že frantíci se kradou hned za němcema. A ta japonská "šitka"? No bodejd by se kradla, když se to nese.... a funguje to. Pak na to nepotřebuješ náhradní díly a není důvod je krást.... inženýre. Přestaň se stydět, za koncernové německé auto a skoč si radší na freefo... mezi autama neuspěješ

Doporučujeme

Články odjinud