Největší internetová hvězda? Nový Porsche 911

Největší internetová hvězda? Nový Porsche 911

Největší hvězdou frankfurtského autosalonu se stal Porsche 911. Nová generace legendárního sporťáku byla nejčastěji zmiňována ve zpravodajství, v diskuzích, u bloggerů, na Twitteru.

Podle agentury Kantar Media Precis, která sídlí ve Velké Británii, právě tento sportovní automobil přispěl k tomu, že největší zájem lidé projevovali o německé značky. Na druhém místě skončil Mercedes-Benz třídy B, následoval koncept BMW i3, koncept Audi Urban. Hegemonii německých značek narušily pouze koncept Ford Evos a Fiat Panda.

Nejvíce se uživatelé internetu zajímali o design a výkon jednotlivých vozů. Debata o elektromobilech a nových technologiích byla silnější na sociálních sítích, čtyři z deseti zde nejčastěji zmiňovaných vozů byly buď elektromobily nebo hybridy (Audi A2, Audi Urban, Ford Evos, Mercedes-Benz F-125).  

Agentura Kantar Media Precis analyzovala téměř 20 000 článků, monitorovala 5666 diskuzí.

Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků