Největší internetová hvězda? Nový Porsche 911

Největší internetová hvězda? Nový Porsche 911

Největší hvězdou frankfurtského autosalonu se stal Porsche 911. Nová generace legendárního sporťáku byla nejčastěji zmiňována ve zpravodajství, v diskuzích, u bloggerů, na Twitteru.

Podle agentury Kantar Media Precis, která sídlí ve Velké Británii, právě tento sportovní automobil přispěl k tomu, že největší zájem lidé projevovali o německé značky. Na druhém místě skončil Mercedes-Benz třídy B, následoval koncept BMW i3, koncept Audi Urban. Hegemonii německých značek narušily pouze koncept Ford Evos a Fiat Panda.

Nejvíce se uživatelé internetu zajímali o design a výkon jednotlivých vozů. Debata o elektromobilech a nových technologiích byla silnější na sociálních sítích, čtyři z deseti zde nejčastěji zmiňovaných vozů byly buď elektromobily nebo hybridy (Audi A2, Audi Urban, Ford Evos, Mercedes-Benz F-125).  

Agentura Kantar Media Precis analyzovala téměř 20 000 článků, monitorovala 5666 diskuzí.

Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků