Největší internetová hvězda? Nový Porsche 911

Největší internetová hvězda? Nový Porsche 911

Největší hvězdou frankfurtského autosalonu se stal Porsche 911. Nová generace legendárního sporťáku byla nejčastěji zmiňována ve zpravodajství, v diskuzích, u bloggerů, na Twitteru.

Podle agentury Kantar Media Precis, která sídlí ve Velké Británii, právě tento sportovní automobil přispěl k tomu, že největší zájem lidé projevovali o německé značky. Na druhém místě skončil Mercedes-Benz třídy B, následoval koncept BMW i3, koncept Audi Urban. Hegemonii německých značek narušily pouze koncept Ford Evos a Fiat Panda.

Nejvíce se uživatelé internetu zajímali o design a výkon jednotlivých vozů. Debata o elektromobilech a nových technologiích byla silnější na sociálních sítích, čtyři z deseti zde nejčastěji zmiňovaných vozů byly buď elektromobily nebo hybridy (Audi A2, Audi Urban, Ford Evos, Mercedes-Benz F-125).  

Agentura Kantar Media Precis analyzovala téměř 20 000 článků, monitorovala 5666 diskuzí.

Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků