"Pro srovnání - v Hradci Králové budou mít letos největší tuzemskou flotilu elektrických autobusů a bude čítat celkem 10 (!) takových vozů."aha, tak co to maj teda v Trinci, kdys tam maj 10 elektrobusu jiz dnes :-D mensi flotilu? a to je Trinec asi 2.5x mensi mesto, stejne tak Hranice na Morave kde maji 6 elektrobusu a jsou tusim prvni kdo ma elektrifikovanou celou MHD, ty jsou asi petinove oproti HK
"jedno město" ... to píšete jako kdyby to bylo nějaké průměrné město, ale je to Shenzen. Třetí největší přístav na světě, přes který jde obrovské procento čínské resp. celosvětové produkce. A tam bych viděl to hlavní ložisko emisí. Metro které tam je, tak je relativně málo husté (tedy s ohledem na 12mil. obyvatel), tramvaje tam nemají vůbec (tím chci říci, že zatímco třeba u nás se elektrifikuje kolejovou cestou, tak oni to dali do baterek ... které v jejich podání s ekologií nebudou mít mnoho společného). Mířím tím k tomu že účelové srovnání např. s Hradcem je parodie na novinařinu
Při 12 mil. se nabízí ke srovnání jiné evropské město: Česko.
Náš dopravní podnik taky dostal za bruselské peníze jeden francouzský autobus, když koukám na Šen-čen tak my se tady asi naopak vracíme k tomu rybolovu.
Chtel bych videt vstupni elektroinfrastrukturu do nabijeciho parkoviste :O jakepak jsou asi ztraty v prenosove soustave? Wle v MHD to beru,tam to elektro ma smysl. V bezne doprave opravdu ne
Prenosova sustava je cele dekady bezna sucast nasich poli, luhu a haju, ako sa u Vas hovori. Napoveda: 400kV.
Přesně, tohle je takový článek na nic. Zajímavé by byly informace, z jakých zdrojů čerpá město energii a jaké nepřímé emise tyto busy mají.
Kdykoli v otevřu Googl tak tam je info o Tesle.Tak buďme rádi že aspoň nějaká zpráva odjinud.
Mají největší solární a větrné elektrárny, oni vědí co dělají, no a my tady máme starost zaplatit do těch autobusů řidiče.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.