Nejúspornější Škoda Octavia si vystačí s přídělem 3,4 l/100 km

37 komentářů

jozef
3. ledna • 15:37

ked stoji na dvore a nie je pustena klima :-D

Lojzo
3. ledna • 16:04

:-O Kristusa maria vono to ma take klimu??????????????

Petr
31. prosince • 0:07

"Normované" měření spotřeby je zcela mimo realitu...
www.autoweb.cz/special-o-spotrebe-paliva-vse-co-musite-vedet :-O

Reven_21
2. ledna • 19:54

Udaje o spotřebě hodnoťte až podle poznatků lidí. Nereálné to není... Vzpomeňte si za kolik jezdila Octavia I 1.9tdi. S lehkou nohou se dalo i za 4.1l.

pavel
30. prosince • 10:22

:-D Opet super klamava reklama! Vzpomente na nedavno vychvalovan Rapid! A dnes nejvetsi propadak Skodovky! Nova Ochcavka celkem slusna plechovka a jinak vse ostatni jen osizeny, odlehceny sunt!!!

Reven_21
2. ledna • 19:14

Pane. Blbější komentář jsem dlouho nečetl:D Jak jste prisel na to, že Rapid je největší propadák roku? To že lidi na to nestojí fronty jako ovce na Ifouny neznamená, že to je propadák.

pavel
2. ledna • 19:19

Bohuzel se jedna na nazory prodejcu a cisla prodeju! Nejste a obraze, priznava to i sama Skodovka!

Reven_21
2. ledna • 19:50

Vaši šifru bylo opravdu těžké rozluštit. At jsou názory jakékoliv aa říká je kdokoli, tak se nedá prodejní popularita hodnotit podle pár týdnu prodeje.

pavel
2. ledna • 20:12

:-D Zadejte si na seznamu: Skoda Rapid propadak! A mate tam cca 10 clanku tykajicich se vami tak obdivovaneho Rapidu! A jsou to nazory odborniku! Informujte se ve vyrobnim zavode Skody z jakych nizkotaznych plechu je karoserie vytvorena a jake procento Cinskych dilu je na tomto zazraku! Proc vsecny nove koncernove vozy jiz maji motory typ 211 a ne problemove 111 jejich zivotnost dosahuje vetsinou jen cca 30 000km! Poznatky znackovych servisu SKODA! A takto muzeme pokracovat dale a dale! Nakonec letosni rok ukaze!!! Pokud jste si tento zazrak koupil, tak drzim vsechny palce a preji dobre nervy!

pavel
2. ledna • 20:12

:-D Zadejte si na seznamu: Skoda Rapid propadak! A mate tam cca 10 clanku tykajicich se vami tak obdivovaneho Rapidu! A jsou to nazory odborniku! Informujte se ve vyrobnim zavode Skody z jakych nizkotaznych plechu je karoserie vytvorena a jake procento Cinskych dilu je na tomto zazraku! Proc vsecny nove koncernove vozy jiz maji motory typ 211 a ne problemove 111 jejich zivotnost dosahuje vetsinou jen cca 30 000km! Poznatky znackovych servisu SKODA! A takto muzeme pokracovat dale a dale! Nakonec letosni rok ukaze!!! Pokud jste si tento zazrak koupil, tak drzim vsechny palce a preji dobre nervy!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Reven_21
2. ledna • 20:38

Pane. Za 1. inteligentní člověk hledá na googlu a ne na seznamu poté, co si přečte nějaký bulvár na novinky.cz. Za 2. 10 článků mi vyjede ke všemu, ikdyž tam napíšu třeba Kia ceed propadak nebu hundai i30 propadák:D To co mi tady popisujete o činskách součástkách jse žrejmě slyšel někde v hospodě po 10ti pivech... Muj dobrý kamarád dělá ve Škodovce a sám jsem automechanik, takže otom něco vím. A ještě něco:D Ja vubec Rapid neobdivuji. Líbí se mi, ale přikláním se raději k Octavii.

pavel
2. ledna • 22:51

:-D Buhuzel jsem take automechanik, takze se v oboru pohybuji take dost dlouho, ale netvrdim ze jsem nejchytrejsi jako pan Klaus! Svagr pracuje ve znackovem servisu Skoda a tak vim o co jde! Pokud vas kamarad pracuje ve Skodovce, pravdepodobne nekde na pasu, takze je take vysoce kvalifikovany pracovnik, ktery zajiste vi, ze ve Skodovce je specielni oddeleni, kde se testuji cinske dily na vydrz! V pripade ze splnuji pozadavky aby prezily dobu zaruky a nejsou pochopitelne nebezpecne pro provoz vozu, tak se montuji do prvovyroby! Neni to jen problem Skodovky, ale tyka se to vsech evropskych vyrobcu aut! Nahradni dily prodavane v obalech Skoda,VW, Seat, Audi jsou take dily vetsinou cinske vyroby ve standartni kvalite, ale bohuzel znacne predrazene! Doba kvalitnich aut skoncila nekdy kolem roku 2008 a od te doby se vetsinou v ramci uspor a zlevneni vyroby jiz vse sidi a zivotnost neboli uzitna hodnota se pocita na 5let, nebo 150000km! Co se tyce Skodovky, tak si dovolim tvrdit ze posledni kvalitni auto je Octavie 2 s motorem 1,9TDI bez filtru pevnych castic!? Jen tak pro zajimavost vlastnim Cinsky Volvo S60 2,5T 154kw! S pozdravem Pavel

Antiautomat
14. ledna • 11:54

Myslim ze posledna kvalitna bola OI tour 1.6 benzin. Jedinym problemom bol uplne zduseny motor, poslednou tzv.'eko' upravou ho uplne s.urvili, ale to sa da za par supiek dat doporiadku.

pavel
30. prosince • 10:17

:-D Opet super klamava reklama! Vzpomente na nedavno vychvalovan Rapid! A dnes nejvetsi propadak Skodovky! Nova Ochcavka celkem slusna plechovka a jinak vse ostatni jen osizeny, odlehceny sunt!!!

pavel
30. prosince • 10:09

:-D Ale skodovka neuvadi, ze zavadi novou normu spotreby! Jedna se o spotrebu na 50km, misto puvodnich 100!!!!!

X1
28. prosince • 20:04

Ochcafka a 1,2TSI to musi byt brutalna kombinacia:-D Len s vodicom to bude mat problem sa hybat. Ak tam nastupia styria a zaplni sa ten propagovany giganticky kufor na zemaky pre vesnicanov tak s tou 1,2 bude potrebne tlacit Ochcafku aj po rovine:-DA k tej spotrebe naftaka 3,5l, v laboratornych podmienkach mozno, v realy tazko, pri lahkej nohe snad okolo 5l. Skodovke ide jedna vec a tou je oblbovanie.

Antiautomat
31. prosince • 13:52

Hybat-nehybat, najprv si to treba skusit. Aj s tym spominanym nakladom sa to nehybe zase az tak zle a na normalne jazdenie to bohate staci, s vykonom tu problem ani v tejto motorizacii nevidim. Problemom je ale samozrejme fakt, VW (ako je dobrym zvykom) najprv vytrubi do sveta aky je ten jeho novy a nevidany produkt uzasny...no a nasledujuce roky sa budu na tom novom a nevidane uzasnom produkte len odstranovat chyby. No a zadruhe v takych laboratornych podmienkach a 'zatazi' pri teste ma rovnaku spotrebu aj obstarozna 1.6...3.5l....dajme tomu po rovine, prazdne auto, s patricne prehustenym pneu, ustalenou 90-kou a vetrom v zadku apod...ja som len zvedavy, kedy sa konecne docitame, ze auto ma zapornu spotrebu ako dalsi to z tajnych zbrani na konkurenciu, to bude uplna supa. Uz sme v takych cislach predsa davno mali byt, stale citam rozne variacie vety 'spotreba nizsia o x litrov' - pokial si to dobre spocitam, tak dochadzam k zaveru ze moja neboha 1.8-ka podla toho musi mat spotrebu 15litrov priemer a 25 litrov mesto, pripadne ze zrejme nejakym zazrakom s vekom prislo k zahadnemu nabobtnaniu nadrze (nakolko 600+km je bezny dojazd) a vsetky stojany na pumpe maju problemy s pocitadlom....

Kenny
29. prosince • 3:58

Hýbat nehýbat, jak byla v minulé generaci atmosferická 1.4 nebo Fabia junior měla 37kW tak každý byl zticha. Na základní pohyb vpřed to dostačovat bude. 1.4TSI je pak ideál. Navíc oni schválně nabídnou základní motor 0,000nic aby jim to do průměru foukalo hezké emise. Spotřeby je kapitola sama pro sebe, to bych neřešil. Jen si počkám, aby rozvody byly opravdu už rozvody a né parodie s vylepšeným maskováním.

X1
28. prosince • 20:04

Ochcafka a 1,2TSI to musi byt brutalna kombinacia:-D Len s vodicom to bude mat problem sa hybat. Ak tam nastupia styria a zaplni sa ten propagovany giganticky kufor na zemaky pre vesnicanov tak s tou 1,2 bude potrebne tlacit Ochcafku aj po rovine:-DA k tej spotrebe naftaka 3,5l, v laboratornych podmienkach mozno, v realy tazko, pri lahkej nohe snad okolo 5l. Skodovke ide jedna vec a tou je oblbovanie.

Filip Krampera
6. ledna • 16:57

Zase jeden chytrej ze Slovenska, raději zalez do nory než z Tebe začnou padat podobne blaboly, nejdrive vyzkousej motor 1.2 TSI a potom hodnot, nema problem trhnout kdejake TDI...

dodo
30. prosince • 9:55

musím s tebou souhlasit,vyřvaná něm.kvalita,ale vše ukradou(nejlépe italúm)a vyvázávat mozky taky umí

dodo
30. prosince • 9:51

ochcavka je určitě dobrá lidovka jako vw,ale co čínské Volovo nebo Indicky džaguar ??????????

plejtvak
28. prosince • 17:01

Bych rad vedel jak k tomu cislu dosli? Merili spotrebu na okruhu ci na brzde pri ustalene rychlosti a otackach? Se divim ze jim ty hausnumera jeste nekdo basti.

Mino
28. prosince • 23:56

No jak... Norma je daná, podle té se to změří a to, že praktickému provozu norma neodpovídá, už Škoda nemůže. Ta může za to, že se auto snaží přizpůsobit normě :-) A ne, podle mě to zažalovat nepůjde, protože to odpovídá stanovené normě (pokud ji neochcávají, jak se to teď stalo v USA).

jenik
28. prosince • 23:05

Je mozny se soudit a vyhrat,pokud by ta oktavka zrala vic jak 3,4 l/100km po vzoru USA?)

Seabow
28. prosince • 14:52

Viacprvkovu zadnu napravu ma mat aj 2.0 tdi nie? Lebo v clanku sa pise ze len pre 1.8 tsi..

Caderom
28. prosince • 18:31

A co 1.4 TSI? Koncernový Leon má, pokud vím, víceprvkovou nápravu již od této motorizace.

Caderom
29. prosince • 1:12

Tak jsem se zřejmě zmýlil. U nového Leona je až s motory s výkonem nad 110kW, od 90kW (1.4 TSI) ji má Golf.
Každopádně Octavia by si ji zasloužila taky od té 1.4 TSI.

m.dlouhy
28. prosince • 14:21

No tak když si všude člověk připočte tak 1,5l/100 km, tak už by to mohlo bejt reálný, ale takhle to dělaj všechny automobilky... Mě by zajímalo spíš jak se škodovce a VW vyplatí ten skokovej přechod na novou techniku. Najednou nový platformy, nový motory - na těch autech toho z těch starších generací moc nezůstalo. Tak aby nakonec octávka a golf nebyli absolutní propadák (co se kvality týká)

dodo
30. prosince • 9:46

máš pravdu, jitě jsi vyzkoušel tu vw kvalitu,ale japan je japan,nebo ne

jiri
28. prosince • 13:35

takže u benzínu papírová spotřeba v realu:-D nesmysl real min 20 procent na vrh a ta 1.8 za 5 a něco to je fantas magoria. Když s tím bude člověk určitě jezdit normálně průměr dokážu si představit 8 litrů a pod plnou palbou takovejch 14 15 litrů.

John
28. prosince • 13:20

Až bude mít spotrebu 3.4l tak popremyslim ze výměním A6 se spotřebou 7.7 :D

Rattus rattus
28. prosince • 10:58

A nejúspornější bude verze bez grýn sraček s 6st. převodovkou:-D:-D:-D

Fero
28. prosince • 10:18

To jsou zase keci....:-D

petr valouek
28. prosince • 11:50

kecy zvané odborně Marketing:-D To Škodě jde dobře

Fantomas
28. prosince • 11:23

Když už, tak kecY!

Vendelín
28. prosince • 10:49

To je zase hodnotný začátek diskuze

Doporučujeme

Články odjinud