picanto je najbezpecnejsie a najnebezpecnejsie auto
pokial dobre viem tak u Corsy sa da objednat balik ECO a potom je spotreba uvadzana vyrobcom 4,8l/100km
Slovenský AutoAktual v minulom roku testoval Picanto aj Atos s motormi 1,1 (Picanto 47,7kW Atos 43,3kW) Je zaujímavé, že Kia má uvádzanú kombinovanú spotrebu 4,9 a Atos 5,9 a pritom v testoch dosiahli redaktori takmer rovnakú spotrebu Kia 6,5 - Atos 6,3.Na tých 4,8 zabudnite.
S vozy Hyundai je třeba počítat 10-15tis km, než si motor "sedne" a ustálí se spotřeba na přibližných hodnotách výrobce.. Do té doby můžete jezdit třeba jen na ventily , ale spotřeba bude tak nějak okolo 7l +/- 0,3l. Co vím ze zkušeností jiných tak je to i u dieslů. Sám mám HG 1.1, a po 6tis jsem se dostal na kombinovaný průměr 6,7l. Je fakt, že co tisíc km, to motor jede lépe.
Mam Hyundai Getz takmer rok a musim potvrdit ze spotreba je asi o pol litra vacsia ako deklarovana, ale za tych 8500km co som zatial najazdil je auto o poznanie zivsie. Ono to s tymi 15000km moze byt pravda, vtedy je totiz naplanovana vymena sviecok, oleja atd. takze som na to zvedavy.
Zaplat panbuh aspon za tyhle usporny auticka co nepusej jako velky auta.Otazka je ale jak dlouho to bude jeste vubec vyhodne se spalovacem dopravovat - dnes opet padl dalsi rekord na svetovych trzich s ropou uz to neni ani zadne novum to bude nadale jen setrvaly stav - a bude hur $70 za barel do roka je znacne pravdepodobne pri rostouci spotrebe a stagnujici tezbe (nova naleziste levne ropy neexistuji a ty zbyvajici nejsou tak snadno dostupna a vytezna). Proc myslite ze Putin 'znarodnil' Yukoz tesne potom co se Bushova texaska parta rozhoupala a vlitla do Iraku 'demokratizovat ropny prumysl' to docvakne snad kazdemu
Počkej až osvobodí Írán,to bude paráda.
pri Kia Picanto mate zly rozmer pneu..pochybuje, ze to auticko by malo doteraz neexistujuci rozmer 155/70 R16 !
Opraveno.
Neni pravda ze se prodava "pouze se dvema motory". K dostani je samozrejme i s 1.3 JTD. Nevim jestli to je "drobna chyba", nebo neschopnost, ale prijde mi smutne kdyz nekdo pise clanek a neni schopny si ani prjit WWW vyrobce.Jinak by takovy clanek byl zajimavy, ale v podstate nic noveho v nem neni. Srovnat tyto informace je otazka cca 1 hodiny. Pokud by clanek prinesl napriklad zkusenosti z realneho provozu a potom porovnani, bylo by to zajimave, takto je to jenom opsani udaju od vyrobce.
V článku je to špatně formulováno, má tam být se dvěma benzínovými motory... Opravím.
mno taky je trosku skoda, ze 1.3 JTD je fiatacky motor a je uveden jen u Corsy a ne u Pandy. ALe to nevadi, to vsichni vi.
I to jsem doplnil...
doufam ze vam to nebere chut do prace, kdyz ke kazdemu clanku tu je tolik kibicu
Dekuji autorovi clanku za doplneni udaju. Jako 'kibic' si nepripadam, pokud upozornim na "chybu", nepresnost nebo jak to chcete nazyvat, pripadne pokud projevim svuj nazor.Zkuste se zamyslet nad tim, v cem je tento clanek skutecne prinosem. Mate vsechny informace na jednom miste - to je pekne, to nezpochybnuji. Ale neprinasi zadnou podstatnou nebo novou informaci. Vzhledem k tomu ze takove srovnani si delam sam pro sebe pred nakupem jakekoli veci, vim kolik casu zabere takove porovnani.Ten clanek klidne mohl vypadat tak, ze pod sebe seradite 10 odkazu na stranky o 10ti autech. V cem by byl rozdil?Jak sem psal, bylo by pekne si vsechna ta auta pujcit, najet v nich treba 1000km a pak zverejnit vysledek a porovnat mezi sebou a s udaji od vyrobce - to by byl prinosny clanek.Neutocim na autora clanku, nic proti nemu nemam. Spis bych byl rad kdyby byl muj nazor bran jako "konstruktivni" pripominka.
ono Panda má opravdu jen DVA BENZÍNOVÉ motory, viz. nadpis, takže žádná chyba. A to povinné ručení by se mělio podle mě platit podle výkonu a třeba zkušenosti řidiče...
To Haya: Určitě je chyba platit pov. ručení podle Vz, ale kritérium "zkušenost řidiče"-čím by byla vyjádřena, kdo by ji posuzoval,jak by se "měřila", co když by s autem jel nezkušený řidič a boural, co když by bylo registr. na tzv. zkuš.řidiče a jezdil s tím výlučně začátečník(něco na způsob poj. podvodu) atd, atd...?Konečně: malé a nevýkonné auto může zavinit velice drahou poj. událost.Je to špatně nastaveno, to uznávám(a sám na to s ropákem doplácím), no je to nákladová položka, naštěstí...
Chevrolet Matiz umí i 3,8l/100km !!!!!! Musí se umět jezdit!
3,8? Tolik? Za tolik dojela posádka na Economy Run s Octavií 1.8 turbo Za 3,8 lze jezdit s jakýmkoliv benzínem do kubatury 1.5 l. U Matize bych se tím teda nechlubil...
Matiz vážně umí jezdit pod 4,0L/100km, ale nenazval bych to, že se musí umět jezdit. Spíše, že se musí umět brzdit provoz. Normální jízda mimo město si žádá 5,0l/100km, dlouhodobou kombinaci Praha a okolí mám teď v zimě 6,2l/100. Na druhou stranu, jednou z nouze jsem s Matizem musel vyrazit do zahraničí a aby to jelo, držel jsem na dálnicích podlahu. Ten minimotor dokázal sežrat 8,5l/100Km
Taky si nemyslím , že 3.8 je nějaký extrém. Jednou jsem si zkusil sám pro sebe v Matizu 0.8 takovou eko jízdu. 130 km okruh po okreskách ve zvlněném teréneu na Ostravksu jsem zajel s průměrnou rychlostí 55 km/h se spotřebou 3.26 l/100km. Měřeno systémem "2x po hrdlo". Jel jsem večer, tudíž jsem svítil a měl puštěné rádio (to s večerem nesouvisí ), takže dostat to pod 3.2 taky není problém. Jinak jezdím dlouhodobě (přes 3 roky) s průměrem 5.7, většinou město, průměrně cca 50km denně. Dálnice okolo 7, mimo město pod 5. Při ustálené tachometrové 150 na dálnici si veme podle palubáku okamžitě zhruba 9-10 litrů.
V článku jsou spotřeby uváděné výrobcem.
To by me zajimalo, proc se vlastne povinne ruceni odviji od kubatury motoru, kdyz to logicky nema absolutne zadnou souvislost ... neco jako pocitat velikost splatek zivotniho pojisteni od velikosti bot. Jinak co se tyce Daewoo, zni to zvlastne, ten Chevrolet Matiz
V clanku se pise o Corse jako o 2.generaci-ale tato Corsa je uz treti generaci, proto se ji tez rika Corsa C. Je to jen mala bezvyznamna chyba, jinak mi clanek pripadal dosti zajimavy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.