Nejspolehlivější auta roku 2007 dle ADAC

mumintroll  |  20. 04. 2008 02:25

To je sila, ako nemci nadrziavaju svojim znackam, az to pekne nie je. Minule som mal v rukach tu v kanade casopis, s vyhodnotenim roznych kriterii spolahlivosti aut. A ked to zhrniem, tak suverejne najspolahlivejsie auta boli tieto: 1.LEXUS, 2.INFINITY,3.ACURA, potom nasledovali normalne znacky ale JAPONSKE, ako 1.toyota, Honda. A najvacsi pokles, ale stale lepsie ako americke znacky, zaznamenali nemecke auta z ktorych este najlepsie obstalo porche. Nejaky BMW, mercedes, AUDI, a pod boli vobec nie na prednych miestach, ale niekde v strede tabulky na konci boli americke auta. Ako krasne vidno, ako sa lisia vysledky podla toho, kto prieskum robil. V poslednych rokoch nemecke auta isli pekne kvalitou dole.

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  20. 04. 2008 07:55

Dobry den, mate nejaky konkretni dukaz, ze v poslednich letech sla nemecka auta s kvalitou dolu, nebo je to jen takovy internetovy blabol?

Odpovědět  |   | 
Marek  |  20. 04. 2008 08:21

Ano mam - svuj naprosto poruchovy passat pred domem

Odpovědět  |   | 
abapneu.cz  |  21. 04. 2008 08:26

Musím taky reagovat - mně před domem stojí taky jeden Passat - nový dislový 3C. Absolutně největší šmejd jaký jsem kdy vlastnil. Značku VW už nikdy nechci v chalupě. Zlatí japonci.....

Odpovědět  |   | 
anawarr  |  21. 04. 2008 09:14

to marek> a z kterého roku a s kolika skutečnými kilometry na budíku?

Odpovědět  |   | 
koot  |  20. 04. 2008 08:23

Mám korejce a po 6 letech jediná závada a to vadná váha vzduchu Bosch(made in Germany).

Odpovědět  |   | 
io  |  20. 04. 2008 10:45

Mam passat. Auto vubec nesetrim.
Jedina zavada - turbo po 300 tisicich s cim jsem pocital. Jinak naprosto bezproblemovy vuz.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  20. 04. 2008 18:44

Tak spíš made in čína,že...oni toho vyrábějí..

Odpovědět  |   | 
jansko  |  21. 04. 2008 22:58

Ano, do svojho 5 rocneho nemeckeho auta som uz investoval cez 150 tisic a stale nemam pokoj. :(

Odpovědět  |   | 
io  |  20. 04. 2008 10:43

blabolas, nebo jsi cetl nejakou jinou statistiku s jinymi parametry, ale nemecka auta jsou samozrejme jedny z nejspolehlivejsich. A taky to nelze brat globalne, ale model od modelu !

Odpovědět  |   | 
po  |  20. 04. 2008 19:04

LEXUS je de facto Toyota, INFINITY je de facto Nissan, Acura je Mazda

Odpovědět  |   | 
XXX  |  20. 04. 2008 19:13

ACURA=HONDA chytráku

Odpovědět  |   | 
mumintroll  |  20. 04. 2008 21:46

Ospravedlnujem sa, ale tam hore som sa zabudol tiez jasne vyjadrit, ze tie prve tri znacky su samozrejme tiez japonske. Takze Lexus(toyota), Infinity(nissan), Acura(honda). Takze teraz je to uz spravne.

Odpovědět  |   | 
pepo  |  21. 04. 2008 15:35

Kedze zijem v Kanade, musim reagovat na autora "otvaracieho prispevku". Ano japonske auta maju vseobecne lepsiu spolahlivost (najma nizsia a stredna trieda) ako nemecke, ale problem nie v nemeckych autach, problem je v tom, ze su vyrabane v Mexiku. Kvalita tam skutocne ide dole vodou, preto som si kupil "nemca" vyrobeneho v Nemecku, na kvalitu sa nemozem stazovat....
Skutocny odpad su vsak americke auta... Ked sa tu spomenie Ford, tak to hned naskakuju vyrazky...

Odpovědět  |   | 
mumintroll  |  21. 04. 2008 17:53

Inak som cital v novinach, ze ford velmi stupol na kvalite produkcie. Kto vsak klesol uz na same dno bolo podla novin Dodge. Aj kamaratka mala dodge a odisiel jej motor po 66000 km!! Inak samotni kanadania sa vyjadruju, ze dodge mozes mat len raz v zivote a potom uz nikdy.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 04. 2008 06:25

Podle mě pokud u toho pořadí nebudou procenta nebo konkrétní čísla, tak to je zavádějící. Mezi prvním a třetím místem může být rozdíl v setinách procenta (a pak je skoro jedno kdo je první a kdo třetí) a nebo tam může být rozdíl zcela zásadní. Takto je to na prd.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  21. 04. 2008 16:39

Presne tak. Autoruv komentar "Renault Laguna, jejiž výsledky jsou u pět let starých vozů zcela katastrofální" tomu zvlast nasazuje korunu. Ty rozdily sou maxilmalne v jednotkach procent vetsinou.

Odpovědět  |   | 
Petr H.  |  20. 04. 2008 07:32

Dá se vůbec takové německé firmě věřit? Známe z minulosti případ kdy Dacii Logan nazuli do nesprávných pneumatik a pak s ním provedli losí test. Auto se samozřejmě převrátilo a ADAC halasně vytruboval do světa, že Logan testem neprošel. Co to udělalo s trhem je jasný, auto dostalo nálepku to je to co se převrátilo př losím testu. Až později se provalily skutečnosti které celý tento test zpochybnily a celý tento případ narostl do podezření, že Němci měli strach z konkurence svého VW Golf. Jinak je velice zarážející že téměř na všech prvních místech jsou opravdu hlavně vozy německé provenience, to už je opět podezřelé vzhledem k tomu že v minulých letech se tyto vozidla objevovaly v podstatně nižších místech takových žebříčků a jak poznamenal diskutující přede mnou, bez čísel a vysvětlení jak byly tyto auta porovnávány nemají takové tabulky žádný smysl. Je to jen marketingový tah aby zvýšili prodejnost německých neluxusních a špatně vybavených aut ( když chcete komfort připlaťe si nemalé peníze). Škoda že pro porovnání zde není i test nějaké jiné firmy zabývající se stejnými testy aut, bylo by zajímavé vidět, ja tyto TOP auta prošly testy jiných neněmeckých testovacích firem. Na druhou stranu chápu že pro zvýšení prodejnosti svých aut jsou schopni Němci udělat cokoliv, ale já bych si raději koupil Citroena C5 v plné výbavě s pěti hvězdičkami NCAP než německé auto s cenou o dost vyšší jak v základu tak i ve výbavě, ale to je jen můj osobní názor s kterým nemusí nikdo souhlasit

Odpovědět  |   | 
xxx  |  20. 04. 2008 10:05

No zrobna minulý týden mne v obci předjel jeden loganista rychlostí asi 80 km.Za obcí je ale 4x docela ostrá zatáčka(tam už je povoleno 90)a sledoval jsem jsem jak si s tím poradí.Doslova musel vyjet do levého pruhu, a místy to vypadalo,že silnici opustí úplně.po projetí tohoto úseku okamžit zbrzdil na 40.Takže tomu testu docela věřím!Poté co jsem ho objel,tak jsem si všiml ve zpětném zrcátku, že ho dokonce objížděla i multikára s uhlím.To musí být ale vůz ten Logan??? Tolik prostoru a tak velké auto???Já osobně bych už do ničeho takového nesedl!!!Prostor je sice užitečný,ale je mi k ničemu,pokud mi auto nesedí pořádně na cestě!

Odpovědět  |   | 
Flash  |  20. 04. 2008 11:45

Nezlobte se, ale když jste v tom neseděl, nevíte vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
Dejvid  |  20. 04. 2008 16:33

Mam znameho, ktory v rychlosti 20km/h na Logane vysiel na obrubnik a zlomil napravu... Fakt smutne... Nech mi nikto nehovori, ze Logan je hodne kupy... Nie som az taky bohaty, aby som si mohol kupit tak nekvalitne auto ako Logan...

Odpovědět  |   | 

Zajímavé... já do obrubníku najel přímo, pravou přední nápravou v rychlosti cca 45km/h, kdy jsem se vyhýbal lehce neskromnému tiráku na malé obecní cestičce v zatáčce a nápravu jsem nezlomil. Abych nezapomněl - seděl jsem v Loganu.

Lenovo ThinkPad T440s | Nokia Lumia 925 | Xbox One + Xbox 360 + PSone
Lenovo Blog CZ

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 04. 2008 22:48

Jasně, dokonce ani geometrii to nerozhodilo, že. Dobrá a teď tu o Sněhurce.

Odpovědět  |   | 

Doporučuji se nejdříve vyrovnat se svými komplexy a dětinskými sklony a pak zkoušet formulovat nějaké myšlenky či dokonce vytvářet si vlastní názor. Ale pomalu - začínat se nemá prudce. Jinak ano - znalec se pozná tak, že dokáže posoudit automobil i metodou "vhledmo".

Lenovo ThinkPad T440s | Nokia Lumia 925 | Xbox One + Xbox 360 + PSone
Lenovo Blog CZ

Odpovědět  |   | 
anawarr  |  21. 04. 2008 09:27

to xxx> nezastávám se levných aut, mám bmw M5 2003, ale když, to co jsem dal za novej a co dávám do servisu, dá nějaký mlaďák do oprav loganu a spol, tak mají pořád auto jak z výrobní linky

Odpovědět  |   | 
pavelcz1  |  22. 04. 2008 18:45

co to tady povídáš za nesmysly? Nezlob se na mě, ale to je styl "jedna baba povídala", a to uplně ukázkově!!! Výrazy "asi 80km/h", "4x docela ostrá zatáčka", "musel vyjet do levého pruhu", no už přesně vím jak to bylo, a máš pravdu, losím testem neprojde, a nikdy si ho nekoupim

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 04. 2008 07:46

1) jak tu nekdo psal z USA: LEXUS, 2.INFINITY,3.ACURA, jsou taky japonsky značky :)
2) většinou BMW, Mercedes, Audi... mají vlastní asistenční službu, takže nevolají žluté anděli ale své vlástní - to se pak do statistik pochopitelne neuvede :) Takže tím dochazí ke znatelnému zkreslení...

Odpovědět  |   | 
xps  |  20. 04. 2008 08:18

A navíc mají tyto statistiky obrovskou chybu už v základu - na prvním místě je auto, ke kterému vyjížděli nejmíň a ne všechna auta ke kterým nevyjížděli vůbec, protože se nerozbily. Myslím, že vzhledem ke způsobu sběru dat je rok příliš krátká doba.

Odpovědět  |   | 
lubo777  |  20. 04. 2008 09:51

Zaujímavý postreh.

Odpovědět  |   | 
Tudor  |  21. 04. 2008 09:10

Hamburgrožrout píchne a volá žlutý anděly.
Není to spíš statistika četnosti defektů pneumatik u různých značek automobilů?

Odpovědět  |   | 
Hans  |  20. 04. 2008 12:35

To same jsem chtel take podotknout - prvni majitel ma narok na bezplatnou asistencni sluzbu vyrobce. Staci, kdyz stisknu tlacitko "SOS" na stropnim panelu v 3er E90 a mam operatora na drate, ktery zaridi prijezd asistenciho vozu (vetsinou X5) nebo v pripade nehody zaridi vse ostatni, hlasi to i moji polohu. Ve firme mame/meli jsem za poslednich 6 let celkem 8 ruznych 3er a 5er, kazda kara nalitala (nenajezdila, ale nalitala) 150k km (pak se vracela) a nikdy se nic nepokazilo na motoru ci pohonnem ustroji, nikdy jsme nezustali nekde "viset", a to ta auta nikdo vubec nesetri .... Takze statistiky ukazuji jen stare "pekace", ktere nevyuziji firemni assitecni sluzbu (asi bude drazsi, nez obecna pres ADAC).

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 04. 2008 22:25

neda mi, ale ak nepracujete pre BMW, nikdy ste nezostali visiet, odkial viete, ze to vsetko zariadi vacsinou X5ka, operator atd? Mimochodom nechcem sa hadat, ale napriklad v 7micke je SOS tlacitko na 112 a nie na asistencnu sluzbu BMW. Nehovoriac o tom,ze bezne BMW bez navi a hlavne bez BMW ASSIST nebude nic hlasit a uz vobec nie polohu do nemecka. Mali sme takisto viacero BMW a ani v jednom to nefunguje tak ako popisujete. Napriklad stara E38 mala dve tlacitka jedno na assist a jedno na SOS. Vacsina BMW ma samolepku na kufre s asistencnym cislom platnym pre uzemie v ktorom bolo predane. Pre uplnost BMW assist treba platit rocne poplatky. Po predaji je to 1 alebo 3 roky neviem presne zdarma.

ale je pravdou,ze ked vybila baterka (na 3mes aute s 90Ah po 1 dni statia ) tak dosli do 30 min z BMW ani by ma nenapadlo volat nieco ine. BTW, promptne vymenili baterku za novu a dovidenia.

Odpovědět  |   | 
Hans  |  21. 04. 2008 00:34

... jen dodavam, ze vsechny auta maji navi a nase firma ma sidlo v Mnichove. Tu servisni X5 clovek potkava tu a tam, hlavne v Mnichove. Je videt, ze za hranicemi ty sluzby jsou nic moc. Jak ale opravdu fungure SOS tlacitko nevim, jeste jsem nepotreboval, ale takto mi to vysvetloval prodejce.

Odpovědět  |   | 
mumintroll  |  20. 04. 2008 14:50

Ospravedlnujem sa, ale tam hore som sa zabudol tiez jasne vyjadrit, ze tie prve tri znacky su samozrejme tiez japonske. Takze Lexus(toyota), Infinity(nissan), Acura(honda). Takze teraz je to uz spravne.

Odpovědět  |   | 
hamster  |  20. 04. 2008 08:40

Americkije komponěnty, russkije komponěnty - vsjo Taiwan...

Odpovědět  |   | 
feferón  |  20. 04. 2008 09:54

Přijde mi to hodně humorné - není to až tak dávno, co jsem (a nevím, zda tady) viděl citovaný podobný žebříček spolehlivosti, ale s úplně jiným pořadím (např. Hyundai před Škodou apod.). Nyní se s něčím vytasil ADAC, který má problém naprosto s čímkoli, aby to nebylo proněmecké (aspoň co nejvíce, bylo by hloupé nedat občas nahoru něco z venku ;).

Nevím, ale tomuto přehledu nevěřím ani to "D" mezi "A" u ADAC.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  20. 04. 2008 10:16

Suhlasim s Tebou. Tieto tabulky nemaju absolutne ziadnu relevantnu vypovediacu hodnotu o spolahlivosti jednotlivych znaciek

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 04. 2008 10:28

Nevím dřív se na korejce dost nadávalo... máme ted novou Sonatu... a fakt celkem dost překvapila... a to se musela po Opel Omega dost snažit... a vážně... až místy na tvrdé plasty tak opravdu vše v pořádku. Myslim, že už se směle vyrovnaj škodovkám...
Děda má už nějakej rok Elantru a taky vše v pořádku...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  20. 04. 2008 14:21

Hodnocení aut není a nemůže být vždy přesné a i u kvalitních aut může dojít k poruše. Je však důležité jak si s touto poruchou poradí výrobce.
Na mém VW Passatu Variant v Chorvatsku na dovolené "shořela" spojka. Auto vté době mělo najeto 18.000 km a bylo rok staré.
Opravu sice provedl VW servis v Chorvatsku, ale nebyly mi nabídnuty žádné asistenční služby a co nejhůře ani po několika odvoláních mi nebyla uznána záruční oprava.Musel jsem pěkně všechno zaplatit z vlastní kapsy. Podotýkám, že Passat je mé 5-té auto. Na žádném jiném autě jsem poruchu na spojce neměl. U posledního Forda Mondeo se žádná závada nevyskytla ani po 10 letech provozu.

Odpovědět  |   | 
evo  |  20. 04. 2008 16:35

a ja jaj ako to do oči byjúce je pošahaný koncer VW si určite priplatil za vyššie priečky není možne, není možne aby za tak krátku dobu vw zlepšil kvalitu to je absurdné Mazda 2 nejako podivne nízko/ golf pred civikom :D/passat pred mazdou 6 aj avensisom/Touareg mi nesedí a Sharan na prvom mieste tak to je vtip roka :D tak to je šou zlepšiť kvalitu ani bohovi radšej si priplatíme za vyššie priečky :D

Odpovědět  |   | 
tsukubai  |  20. 04. 2008 21:39

Sharan je opravdu vtip roku

Odpovědět  |   | 
Matyáš  |  20. 04. 2008 16:41

Ahoj,
no ono o té "věrohodnosti" vypovídá už to, že zařadili oktávku mezi střední třídu. Tam možná patří délkou, ale díky rozvoru velikostí vnitřního prostoru rozhodně nikoli (ať již pocitově - srovnejte jí třeba s mondeem), nebo srovnáním velikostí kufru po sklopení sedadel a před sklopením sedadel (např. kontra focus - před sklopením má sice O2 místa víc, po sklopení ale méně => hodně málo místa na zadních sedadlech; kromě toho méně místa v kufru značí že auto je prostě menší). Teda leda že by to doháněla obrovským místem na předních sedadlech, což jaksi nedohání, že..... Nic proti Oktávce, pro někoho může být dobrou volbou (obzvlášť když si ji přiveze z německa, kde stojí o dost míň), ale je to autp nižší střední s velkým kufrem, ekvivalent např. k zmíněnému focusu či jiným velkým NS autům).
Matyáš

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 04. 2008 11:16

souhlas, to docela vypovida o "kvalite" teto statistiky. Oct je treba s tim Focusem srovnatelna na centimetry ve vsech rozmerech, nejvetsi rozdil je u kufru a to diky ruzne pouzite metodice.
Pokud nejsou schopni ani spravne rozdeli auta do trid, jak pak verit vysledkum?
Neprekvapilo by me kdyby poradi urcovali losem

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  22. 04. 2008 13:02

Teď jsi to odhalil. Pořadí určil los

Odpovědět  |   | 
SB  |  21. 04. 2008 14:00

Přesně tak, to sou jednoduchý počty: Kde se vzalo u Oktávky to místo v kufru? No přeci chybí v prostoru pro pasažéry! Pro srovnání Xantia: Vevnitř místa pro pasažéry jak kráva, ale kufr je pidi (verze hatchback). Nehledě na to, že se stačí podívat na rozvor ZROVNA těchhle dvou aut a je jasný, kerá bije. Mimochodem rozvor je jedno z nejjednodušších a nejspolehlivějších měřítek pro řazení aut do tříd, neoficiálně střední třída má od 2,7 m do asi 2,8 m, což případ Oktávky není ani omylem.

Odpovědět  |   | 
D.D.  |  22. 04. 2008 08:34

no já bych jenom k té Xantii ... měl jsem tu čest s tímhle skvělým autem jezdit v letech 1997 až 2006 (bez větších poruch) a uvnitř vážně místa jako kráva, i před zadními sedadly úplný taneční parket. Jenom se mi nezdá, že by kufr byl nějak pidi. Na dobu kdy Xantka vznikla (rok 1993 tuším) bylo 480 L ve střední třídě celkem dost řekl bych.

Odpovědět  |   | 
SB  |  23. 04. 2008 08:46

Tak se omlouvám, pidi bylo silný slovo, ale je na střední třídu je to podprůměr (zde http://clanky.katalog-automobilu.cz/auta-automobily-recenze/939-citroen-xantia-1-8-recenze/ je 426 l). Porovnávám to s Mondeem, to má 460 a vejde se toho tam MNOHEM víc (a ještě k tomu se dá nadzvednout mnohem větší plato, proto je to použitelnější). Jeli sme Xantiou na hory a měli sme problém se nabalit.
To ale nevyvrací, že je to jedno z nejpohodlnějších a pro pasažéry nejprostornějších aut, kterým sem jel. Když chce někdo vozit náklad, tak pak Break, že?

Odpovědět  |   | 
D.D.  |  24. 04. 2008 13:08

ok - není za co se omlouvat, to já jen tak ze setrvačnosti bránil auto, ke kterému ještě pořád cítím určitý sentiment
Jinak je asi pravda, že ten kufr nebyl z největších ani v době svého vzniku, i známý měl tehdy u Peugeota 405 ten zavazadelník tuším větší. Ale stejně jsme v Jeanovi jezdili většinou jenom ve dvou, takže problém s nedostatkem místa nás netrápil. No a pro ty ostatní tu byly verze Break.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 04. 2008 08:35

Rozvor je pomocný ukazatel protože záleží na konceptu podvozku. Např.BMW 3,5,6,7 umístuje motory podél osy a má zadní náhon takže přední nápravu může posunout dopředu a zvětšit rozvor na rozměry neodpovídající třídě vozidla.

Odpovědět  |   | 
SB  |  24. 04. 2008 14:30

To jo, taky sem koukal, jak divně to bramboráky (a meďoury?) maj. A zadní nápravu maj zase dost vpředu, takže zadní dvířka sou malý a extra místa v tom taky není, vzadu velkej převis.
Jiný extrém je třeba Picasso s rozvorem 276 cm díky buginovýmu podvozku... Ale pro ty klasický koncepce ten rozvor docela přesně platí.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 04. 2008 22:08

Jel jsem jako spolujezdec v novém focusu loni v prosinci a nevím, kde jste to vzali, že je ve focusu nějak extra moc místa. Vyloženě málo a vzadu taky nic moc o kufru ani nehovoře. Každému doporučuji osobní zkoušku.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  20. 04. 2008 16:54

Od kdy se radi octavka do stredni tridy? Pokud Vim tak patri do nizsi stresni tridy spolu napr.z focusem,golfem apod..

Odpovědět  |   | 
Daniel Čech  |  20. 04. 2008 17:10

Zvláštní:
"Do střední třídy zařadili Němci i naši Octavii, jež se díky svým stabilním úspěchům usadila na znamenité čtvrté pozici..."
Přitom bych řekl, že v tom žebříčku ji vidím na pozici 5. a to tam jsou ještě dvě první místa...
"1. Audi A4
1. Mercedes C
2. VW Passat
3. Mazda 6
4. Peugeot 407
5. Skoda Octavia"

Odpovědět  |   | 
4x4  |  20. 04. 2008 17:29

2007 Nameplate Ranking Problems per 100 Vehicles

Buick 145
Lexus 145
Cadillac 162
Mercury 168
Honda 169
Toyota 178
BMW 182
Lincoln 182
Subaru 192
Oldsmobile 196
Jaguar 197
Acura 207
Mercedes-Benz 212
Infiniti 215
Industry Average 216
Jeep 219
Pontiac 220
Scion 220
Ford 221
GMC 222
Chevrolet 226
Hyundai 228
Mitsubishi 228
Volvo 230
Audi 234
Dodge 236
Hummer 242
Mini 247
Chrysler 249
Porsche 252
Nissan 274
Saturn 274
Kia 288
Mazda 289
Volkswagen 298
Saab 319

Isuzu 322
Suzuki 324
Land Rover 398

Odpovědět  |   | 
4x4  |  20. 04. 2008 17:41

v USA

Odpovědět  |   | 
misakxt  |  21. 04. 2008 08:08

Nechápu kdo pořád cpe oktávku do střední třídy!!!!neni o nic lepší ani vetší než třeba focus nebo golf a pořád jí někdo rve k mondeu nebo passatu!!!chce se mi zracet!!!

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  21. 04. 2008 08:30

Je vacsia, ako Golf. O velky kufor, ktory jej nalepili za zadnu napravu. A to podla niektorych uz staci na to, aby bola Octavia v strednej triede, aj ked je postavena na golfovom podvozku...

Odpovědět  |   | 
MikeH  |  21. 04. 2008 10:56

Jasně, patří přece mezi luxusní vozy.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  22. 04. 2008 12:59

No když to tvoří "odborníci", kteří mají přehled a rozumí tomu, pak lehce může být Octavia ve střední. I to svědčí o důvěryhodnosti celé této šaškárny

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  20. 04. 2008 17:50

To je zase počteníčko. Japanofilové a Holoprdelníci nevidí, co by si přáli, tak si vytvářejí svoje "pravdy". Když byla "nejspolehlivější" Corolla, tak nevadilo, že je to německá statistika.

Odpovědět  |   | 
evo  |  20. 04. 2008 17:54

toto čo tu je to je do oči byjúce ! aj s trapas koncernom VW

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 04. 2008 20:50

Tak, tak, napr. Sharan, ktory radicne vymeta posledne priecky spolahlivosti je zrazu na prvom mieste. Tomu neuveria uz ani samotni Nemci.

Odpovědět  |   | 
evo  |  20. 04. 2008 17:57

ne nevadilo to si ešte Nemci mysleli šak treba vw trocha pritlačiť nech zlepšia kvalitu ale kvalita sa nezlepšila ba naopak :D a tak trocha im pomôžeme a šup hore :D

Odpovědět  |   | 
koot  |  20. 04. 2008 19:06

Statistika Adac a Tuw je něco jiného,i když obě málo objektivní.

Odpovědět  |   | 
jandaxx  |  20. 04. 2008 19:38

Tak já jsem na podzim koupil nového Colta, takže mně to celkem pohladilo po duši. I když je mi jasné, že statistika je jedna věc a spolehlivost konkrétního auta věc druhá.

Odpovědět  |   | 
VW  |  20. 04. 2008 22:07

co tam dělaj ty německý sračky, nejvíc mě dostává Tuareg dyť je u nás na servisu denodeně.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 04. 2008 22:54

Cucáš příliš dlouho jeden bonbón. Zkus si ho už vybalit z celofánu. Touareg měl skutečně zásadní problémy na začátku výroby v modelovém roce 2003 a 2004. Od srpna 2004 je vše jinak. A to jsou už pomalu čtyři roky.

Odpovědět  |   | 
evo  |  21. 04. 2008 12:48

tak colt je v pohode my máme doma rv 93 kúpili sme ho 94 a dnes ma cca cez 130 tis km nabehane a žiaden problém len bežne veci olej . . . ak niečo neposerú naročky ! pri bežnej kontrole v servise tak no problém skúsenost orig. servis Kosice od vtedy ani na bežne kontroly nechodime a žiaden problém :) ako som písal colt je tam v pohode colt bol vždy do 10 miesta ale niektoré auta su podivne nízko a niektoré zase naopak vysoko Mazda 2/VW

Odpovědět  |   | 
a  |  22. 04. 2008 21:18

no za 14 rokov 130 000km tak to sa ti ani nema co pokazit,
ja mam auto necely rok a mam 42 000km

Odpovědět  |   | 
War  |  20. 04. 2008 23:22

Alfa Romeo - u ní Adac nikdy nebyl

Odpovědět  |   | 
stará Blažková  |  21. 04. 2008 00:39

... Frantíci a Taliáni na chvostě ...

Odpovědět  |   | 
Staník  |  21. 04. 2008 08:52

Tak to asi neumíš číst voe? Co ta Panda a Punto,he? Stilo už je historie.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  21. 04. 2008 00:46

Korejska auta opet kraluji, za nimi opet frantici a vpredu klasika. Aneb kdo ma rozum, koupi japonce, nebo nemce. Chronicti zastanci korejcu si sice najdou vzdy svuj argument, ale my uz vime Nekde se setrit musi.

Odpovědět  |   | 
Mnaga  |  21. 04. 2008 02:02

Važei, v roce 2004 jsem si pořídil nové Audi A6 kombi, S-line, 2,5 tdi převodovka Multitronik v nejvyší vybavě. Cena byla po slevě 1 920 000,- kč! Na konce loňskěho roku jsem ho prodal za bezmála 530 000,- kč. Najel jsem celkem 129 000 km prevažně po dalnici jK NĚMECKÝCH TAK ČESKÝCH. Za tu dobu jsme opravil: Převodovka: začala klouzat a špatně řadit. Zjistil jsem že montovali namesto 7 lamelova 6 lamelova spojka. V servisu měly dokonce servizny film kde je tato zavada nafilmovana, neboli vědi o tom od vyroby...Oprava za cca 33 000 kč.
2) Oprava predni napravě. Uplny propadak. Cela hliniková, nevydržela nerovnosti českych silnic a dalnice D1 prevažně....Odešli ramena spodni a 1tlumič...Oprava asi za 69 000,- kč.
3) Neustale problemi s el. instalace. Jsem-tam se vypne ABS, pak zase protikluz, pak zase pravidelně odhazeli žarovky H7 a leve zadne brzdové světlo..Pořad stejne každy 2 měsíce..
4) Odešla řidicí jednotka a to tak že simulovala poruchu.Pořad to připominalo auto šizofrenie. Ta oprava bi stala cca dalši 70 000,-kč.
Podtrhnute: Nechci o te značce ani slišet!!!!!!At jsi ten novy německy šmejd nechají. Lidi tady u nas opravdu Audi vyhvalují ale prevažně starší modely a vyroby. Nove vyroby davno nejsou tak kvalitny dnes. Prostě němec už nikdy!!!!!

Odpovědět  |   | 
Kato  |  21. 04. 2008 02:25

Můžu se prosím jenom zeptat, co děláte? Tolik pravopisných hrubek v tak krátkém textu jsem již dlouho neviděl

Odpovědět  |   | 
Mnaga  |  21. 04. 2008 10:12

Děkují za otazku. Snažím se naučit se český.... Jsem cizinec a ta čeština je opravdu velmi těžka.Omlouvam se všem ktery jsem tim pohoršil. Myslel jsem si že je to diskuze o autech. Ale znam lídí ktery maji ve svem slovníku cca 250 slov...Na testy nekoukají a auta pod 5 mil. korun je naprosto nezajimájí... velmi smutně....

Odpovědět  |   | 
mumintroll  |  21. 04. 2008 02:27

Tiez si myslim, ze nemecke auta stratili za posledne roky vela na kvalite a este budu plakat za zakaznikmi. Bohuzial sa to uz tazko dozenie, pokial raz stratite doveru, uz to ostane. Ja forda windstar a malu kiu rio. Zatial vsetko v pohode, asi 2 roky.

Odpovědět  |   | 
evo  |  21. 04. 2008 12:55

Ouuú nechcel by som ale verím verím už som sa tolko toho načítal o zlých skusenostiach majitelov audi že až Nemci slabota pojdu cez nich korejčania

Odpovědět  |   | 
Sem napište své jméno  |  21. 04. 2008 07:21

Hehe, koktavka pred 3er :)

Odpovědět  |   | 
ali  |  21. 04. 2008 08:11

divim se že nenacpali fábii do nižší střední když oktávka je ve štřední....někdo by si to měl trošku srovnat

Odpovědět  |   | 
Frantisek Koudelka  |  21. 04. 2008 10:36

At si ji cpou kam chteji, dulezite je ze se umistila pred bramboraka :-p
VW rulez! 8-)

Odpovědět  |   | 
coolio  |  21. 04. 2008 08:24

Mohu se zeptat kde je Espace? Jen pro zajímavost...

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  21. 04. 2008 10:17

Clanek je mimo. Ze tam chybi procenta? Ale samozrejme, staci se podivat do original reportu a je jasne, ze to poradi je naprosto k nicemu. V originalu je totiz toto poradi za poslednich 6 let dle nejake blize nespecifikovane metodiky. Je to tedy mismas vsech kategorii, autorum se s tim jen nechtelo "drbat" a radit auta dle poradi v jednotlivych letech, tak se spokojili s tim celkovym poradim a cisla chybeji.

Takze v kategorii do jednoho roku stari by P307 byl 8., v tomto zebricku je vsak 14., pricemz je pred nim Almera, ktera uz 3 roky ve statistice neni, respektive je ted jen v kategoriich 4, 5 a 6-letych aut. Protoze vsak v techto letech je na tom lip, nez P307, je pred nim i "celkove". Dalsi priklad je C4 - celkove 15. misto, ale napr. v kategorii 3-letych aut by byl 9. a Focus, ktery je celkove 9. by byl beznadejne posledni s katastrofalnim vysledkem:
1. nejhorsi Focus: 20.5
2. nejhorsi 307: 15.5
3. nejhorsi Megane: 11.2

Je tedy videt, ze celkove docela slusne dopadnuvsi Focus by po rozdeleni na jednotlive kategorie dle stari dopadl v roce 2005 zcela desive. Pikantni je, ze auta z B-segmentu, ktera jsou autorem oznacovana za korejsky propadak maji u roku 2005 cislo 14.7, coz je lepsi, nez 307 a o kus lepsi, nez Focus. Ve vsech zverejnenych kategoriich krome velkych dodavek se u roku 2005 pres 20 dostala jen 3 auta: Focus, C-Max a Vectra, nebezpecne se tomuto cislu priblizil dalsi Opel, Signum (19.5).

Logika celeho razeni mi unika, nevim, jestli chteli autori testovat ingeligenci ctenaru a jejich schopnost najit si sami data, ktera k necemu jsou (pokud tedy statistiky ADACu vubec k necemu jsou), vyvolat flame na zaklade nesmyslne a neuplne statistiky, nebo jen zapracovala lenost a nutnost "neco vo tom napsat, aby se nereklo".

Odpovědět  |   | 
MHPlus  |  21. 04. 2008 11:16

"Věřím pouze statistice, kterou si sám zfalšuji"

Odpovědět  |   | 
stoural  |  22. 04. 2008 21:32

A tys cekal neco jineho od bulvaru autorevue.cz z dilny cpressu?

Odpovědět  |   | 
Japan  |  22. 04. 2008 22:10

Tento clanok je uplne mimo reality,je vseobecne zname,ze japonske znacky su spicka v spolahlivosti a ostatny sa im len snazia priblizit.Neviem,ako niekto moze takyto blabol vobec niekde zverejnit.

Odpovědět  |   | 
johny  |  21. 04. 2008 13:10

nechapu jak nekdo muze tvrdit, ze nejspolehlivejsi jsou nemecky auta... (jeste jsem snad nevidel bmw, ktery by do roku neprestalo kvuli nejaky vazny zavade jezdit xD) a ta statistika co tu je je taky asi hodne nezavisla:D

Odpovědět  |   | 
pavelcz1  |  22. 04. 2008 19:05

Článek je o ničem, ale diskuze taky, je tu pár lidí co napíšou něco rozumnýho, ale je tu hlavně kupa oslů co píše stylem: Nechápu jak tohle auto XY může bejt na pozici N, já auto mám doma uŽ X let a nemělo ani jednu závadu, nebo naopak: mám ho doma a furt se na na něm něco se*e ... Bože někdy to je fakt hrůza...

Odpovědět  |   | 
a  |  22. 04. 2008 21:58

ahojte vsetci vospolok
Skusim nejak rozumne a nezaujato zhrnut vsetky skusenosti s nasimi autami.
Su to auta ako moje, tak dedkove, strykove a otcove. Kedze som autickar vzdy som sa zaujimal o vsetky nase auta v rodine a mal som ich podstive odsledovane a vyskusane.
Ide o rozne typy a rozne casove odstupy takze sa nelakajte lebo to bude vyzerat akoby sme mali kazdy rok 5 aut ale ide o obdobie 15 rokov.
Mali sme ich v rodine naozaj vela a rozne znacky.
Co sa tyka tychto statistik, no neviem, ale punto na spici mi pride jak 1,2 HTP V12 quattro.

Zacnem tymi najväcsimi haraburdami co sme mali.

Vitazom ceny najhorsie nase auto vyhrava

Renault Megane Scenic 1,9 dti / za 3 roky - 3x poloos, 2x vodna pumpa, 2x prevodovka, zadrety motor, vymlateny piest atd., celkovo opravy cca 150 000,-Sk, nehovorim o ramenach a spol, tiez problemy s elektrikou.

Renault Clio 2002 1,6 16V, mal som ho rok z toho bolo plne pojazdne pol roka / v kuse sa palili cievky, jedna stoji 3500,-Sk, menil som tri, odisla poloos, opravy spolu 30 000,-Sk

Renault 19 - vadne cerpadlo

Renault 25 - to si nepametam bol som skolacik, ale mali sme ho asi 2 roky, druhy rok motor vytahany, menili sa tlmice atd.

Audi A6, 1998, 2,8 V6 full /vajicko/ za 2,5 mega / dvakrat vybuchol kompresor na klimu, odisiel tiptronic za 300 000,-Sk

VW Polo - 1998, 1,4 16V, nebolo najhorsie ale po roku vsetko v interiery skripalo, skratka bakelitak

auta co za nieco stali

nejlepsie

Porsche Carrera 1998 - mali sme ho 2 roky - bezchybne

Mercedes SL 500 V8, 1992 - kupovali sme ho ako stare auto asi 7 rocne, najazdene cca 250 000km, akurat odisla spinacia skrinka ale neviem ako sa to podarilo v garazi, nieco sa tam skratka zaseklo a otec to nejak zalomil, nic vazne, ostatne bez zavad

Mercedes SEL 600 V12, 1992 a 1995 bezkonkurecne auta, absolutne nekompromisna kvalita.

Ford Sierra, Scorpio stare sopy ale bez problemov

Audi A6, 2,6 V6 1996 - v podstate Audi 100 - mali sme ho asi 2 roky - bez zavad

Chevrolet Lumina 3,1 V6, 1991 - moje prve auto za 40 000,-Sk od kamosa v podstate bez problemov len nemalo vobec roky ziaden servis a ja som ho zlikvidoval behom roka, ale predal som ho rovnako ako som kupil

Toyota Aygo 1,0 MMT 2006 - bezproblemov super auticko, posluzilo ako posunovac v ramci ekonomickeho schodku

Skoda Fabia 1,4 Mpi, 2001 /strykova/ - 5 rokov jazdil, odisli stab. tycky, nefungovalo kurenie, potom ju ukradli

Momentalne mame

BMW X5 3,0d, 2007 chituning 276PS, 590 Nm - toto auto ranajkuje vsetky Octavky a Passaty Tdi a ostatne sportove naradie typu Fabia RS alebo Octavia RS. Zvladne aj ine "sportove" auta a roznych tunerov ktory vytunia svoje Atry alebo 206, Clia a podobne ktore netvrdim ze su pomale, lebo take nacipovane 1,6 Clio na 140PS s lahko kasnou dokaze pekne vystrelit, lenze kym vystreli ja som uz za rohom. / Samozrejme netvrdim ze zlozim benzinovu novu Rsku nie som blazon, ale take tie bezne sportovejsie auta, pripadne Tdi 130k uz vobec nie su pomale len je zabava ked chce som mnou nejaky tunermajster s Octaviu nacipovanou, ospojlerovanou az po strechu pretekat na semafore lebo skratka ta X5 je katapult.

Hyundai Santa Fe 2,2 Crdi tiez chipnute 180Ps, 410 Nm tiez velmi solidny zatah, ale tu uz Octavia Tdi,130Ps vedie o dva chlpy
Kazdopadne je to velmi dobre auto za tu cenu az na par prkotin ktore som na zaruku vyriesil.

Ak to zhrniem tak uz nikdy ziadne francuzske auto nechcem ani vidiet.
Nechcem ani mercedes, ani audi, ani Opel, ak nemca tak BMW
Ak korejca tak Santa Fe je naozak OK, novy Veracruz sa mi poznava a rozmyslam nad nim za 2 roky.
Sranda ze japoncov sme nidky nemali ale rozhodne by som nemal problem ist do Toyota,Hondy aj Mazdy

Tak len som chcel zhrnut pozivanie vsetky nasich aut v realnom zivote pocas roznych podmienok a roznych soferov.
Kazdopadne kazde spominane auto dostavalo celkom zabrat a vobec sa extra nesetrilo, jedine stryko si setril Fabku preto bola leniva jak prasa

Odpovědět  |   | 
Japan  |  22. 04. 2008 22:07

Treba vyskusat Hondu,Toyotu,alebo Mazdu,potom uz budes vediet,ake su naozaj dobre auta a vzdy budu na cele rebricka.

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  12. 06. 2008 19:16

Kam ste to daly C4 já jí mám od roku 2004 a žádná porucha (najeto cca 62000km) jak ste jí mohli dát az na 14místo???????

Odpovědět  |   | 
Creative18  |  28. 06. 2009 18:03

Nevím, kterej "odborník" psal tento článek... Od kdy je Octavia střední třída? Ta patří do nižší střední třídy. Od kdy je Laguna střední třída? Ta patří do vyšší střední třídy? Od kdy je kompaktní MPV Fusion? To je fakt k smíchu. Lidi, kteří autům vůbec nerozumí píší články o autech. Ubohost sama....

Odpovědět  |   | 
vitek  |  01. 05. 2010 14:45

Ahoj všem. Německá auta byla v minulosti skutečně velice spolehlivá a měla výdrž. V současné době je to o poznání horší. Obecně problém Evropských značek (všech) je udržet standardní kvalitu. Většina značek má svoje špatné a dobré kusy a různé výkyvy v kvalitě. V Německých autech ne největší problém ve spolehlivosti elektroniky (nejspolehlivější elektornika je skutečně ta asijská, především Japonská). Myslím, že mně dá zapravdu každý, kdo rozumí elektronice a řídícím systémům. Každopádně auto nabité elektronikou, což dneska je většina vozů nad 0,5mega, bych Evropské raději nebral. Neříkám to proto, že jsem nepřítel německých aut, je to spíáš naopak. Auto však vlastním proto, že ho požtřebuji jako bezproblémový dopravní prostředek. To co píšu nejsou jen moje osobní zkušenosti, ale i zkušenosti švagra (Němce) a jeho kamarádů, který, protože je patriot, jezdí jen s Německými vozy. Zřejmě nejkvalitnější je Audi (není tak úplně pravda, že je to jen lepší VW - i když mnoho prvků je stejných - je taky otázkou kde jsou vyrobeny ). Jinak oblíbená značka je BMW, ale raději si teď koupím kvůli spolehlivosti Infinity FX 37S (a taky kvůli jeho kráse )) )

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A