Nejspolehlivější auta dle J. D. Power 2010

146 komentářů

tt
24. března • 9:02

VW se v americe montuje uplne z jinych dilu nez v evrope

homer
23. března • 14:13

Koupim auto a jsou tři možnosti: jsem spokojenej, vůbec mě nezajímá, pěkně mě sere. A po takový zkušenosti už mám jasno pro příště. Co nevim jestli stihnu najít to pravý než umřu.

Jarda
22. března • 11:44

Vypada to, ze tazeni na podporu domaciho prumyslu uz proniklo i do statistik JDP

Hunter
22. března • 11:17

Chevrolet Monte Carlo, Buick LaCrosse, Mercury Montego ... to si opravdu někdo koupuje tak hnusný auta? Takový obludnosti dělali Korejci před 15ti lety. Vkus američanů vážně nechápu.

Francesco
22. března • 9:09

Zdar chlapi, sice se tu všichni dohadujete co je kvalita a spolehlivost a čtete přiblblý testy, který stejně jako ostatní studie v celém světě považuji za stupiditu. Podle mě je auto kus od kusu prostě originál... můžeš mít úplně dvě stejné auta a jeden s tím bude nadmíru spokojený a bude pět chválu a druhýmu se to bude srát od předu dozadu :-) Auto je prostě kus od kusu. Je fakt, že když automobialka udělá botu, měla by se k tomu postavit čelem a okamžitě jednat, i za cenu toho že se ztrapní a klesnou jí zisky.. Nejde tu o mikrovlnku za pár stovek, ale o věc, která Vás může zabít a riozhodně pár stovek nestojí.. Můžem se nad timhle tématem bavit dokola. Osobně mám Focuse (rv 05) a zatím bych na něj nedal dopustit jako na ostatní vozy ford, které jsou v současné době na trhu. Zdar

kamil
22. března • 19:34

Ne tak docela, dají se z toho vydolovat zajímavé informace jako např. jaké nedostatky auto má, jakými trpí konstrukčními vadami apod. Samozřejmě je potřeba brát výsledky s rezervou.
Můžu uvést třeba na Fabii, ta měla blbě řešenou elektroniku, takže příliš často odchází žárovky v předních světlech (proto měla horší výsledky v TUV), pak první motory 1.2 HTP měli konstrukční vadu díky níž šel motor do věčných lovišť atd. (což se může projevit např. v těchto statistkách JD Power).
Takže chce to číst s rozumem.

MIlhaus
21. března • 20:50

Nevím nevím. Jsou to jen blbosti. Já vlastním renault megane z roku 2000 a mám najeto za celou dobu 60tis. nic se mi na tom nevysralo....celkem na tachometru 220tis a fakt bez problémů. Šéf vlastní VW passat dva roky starej kupovaný fung nový a každej měsíc v servisu...a tokovejch znám vic...

Marty
21. března • 18:06

Proč sem cpete studie na auta prodávaná v USA? To je pro evropana k hounu3-[

Zdenek
21. března • 19:12

Zvlast, kdyz spousta aut ma jen stejny nazev, ale jsou z jinych komponent

zoki
21. března • 20:48

Presne tak. Aj za čias socializmu, keď som praxoval v mladoboleslavskej škodovke, tak do áut na vývoz (áno napr. aj do anglicka sa robili s prehodeným riadením) išli iné (lepšie a kvalitnejšie) diely, ako pre tie na naše (socialistické) trhy.

Radek.
22. března • 1:47

Bejvávalo. Dnes když si v ČR objednáš Golf Combi, tak tě taktně upozorní že dodávka z MEXIKA bude trvat zhruba půl roku...

tazzz
21. března • 13:54

co je platné majiteli jednoho vozu (a kdo jich má doma sto?), že na sto autech bylo 150 poruch, když zrovna na tom jeho jich bylo třeba pět?Znám mnoho příkladů, kdy stejně stará vozidla stejného typu měly diametrálně rozlišné počty poruch a stejné rozdíly panují i v servisech - jeden příklad za všechny: kamarád kvůli prasklince musel nechat vyměnit přední sklo u Citroëna C3 a "odborníci" v autorizovaném servisu to udělali tak precizně, že mu začalo mírně do auta zatékat.Trvalo mu půl roku, než v servisu uznali reklamaci a než přišli na to, kde ufělali chybu ... a to zdaleka nebyl jediný problém (vada počítače, který špatně dávkoval směs a mezi 2.200 a 2.400 ot/min se projevovaly výkonové skoky a podobné lahůdky tento servis řešil stejným způsobem).Naproti tomu jeho kolega, který koupil ten samý vůz ve stejné době (byla to nějaká akce) neměl za pět let jediný problém.Chci tím říci, že je to jen o štěstí, na jaké auto člověk narazí a jaký má servis.Dohadování o kvalitě a poruchovosti WV, Toyoty nebo Mazdy je blbost - rozhodně patří mezi špičku, což se patrně nedá říci o Dacii nebo Ladě.Jenom prostě některé typy těchto značek nejsou úplně povedené.

heh
21. března • 14:31

jako pravdu máš v jednom, když se podíváš na prodeje lidovejch vozítek ve státech a podíváš se na JD power za posledních x let... tak lidový vozítka maj ve státech... prostě neskutečnou až ku*vskou smůlu... prostě němci byli vždycky smolaři, 2 světový války prosraný, prosraný bitvy o kolonie... kecám, němci měli jednu kolinii v číně, jednu provincii tam tenkrát získali :))

Petr
21. března • 15:51

Presne :-D
A navic maji neskutecnou smulu i doma - v dlouhodobych testech AutBildu vzdycky vyberou vuz, ktery se totalne s*re a proto VW a Skode patri chvost tabulky. ALe zbytek produkce je perfektni a bez poruch - to vzdycky jenom ten jeden kus, ktery jde do AutoBildu:-D

Toper
21. března • 16:54

A ještě doporučuji tento článek, i když ty namítneš, že je zajisté podplacený.auto.idnes.cz ...

itti
21. března • 20:31

Ale to je přece PR z Auto Bildu, tj. jedno auto = nulová vypovídací hodnota, takže soráč, pro mne nezájem, a to mám M6, která v tom samém plátku byla roky tzv. "první" a teď až druhá. Jinde píši, proč je to o ničem...B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
21. března • 20:51

Já s tím problém nemám. Vím, že statistiku neudělám z jednoho kusu. Ale mnohým to stačí, k jejich radosti. Ne k tomu, aby se dovtípili nějaké relevantní pravdy.

tazzz
21. března • 20:19

o tom, že je Octavia lepší než Passat se mluvilo víc než dost a asi to bude pravda.V podstatě je to v souladu s mým názorem, že i u renomované značky (kterou bezesporu WV Group je) se tu a tam něco nepovede.Je to důsledek neustálého vývoje a žádná automobilka se tomu nevyhne.Ono to srovnávání kvality a poruchovosti aut různých tříd a cenových kategorií je zcestné - nelze přeci očekávat, že Porshe bude poruchovější než Peugeot 306 apod., protože eventuálí kupci by do něj nešli.Nevím jak kdo, já osobně dávám přednost zkušenostem známých před těmito statistikami (a na netu lze najít řadu diskusních fór na toto téma), které už ze způsobu, jakým jsou sestavovány nemohou být objektivní (např. kolik lidí dnes dává auto do značkového servisu, ze kterých se čerpají fakta na tyto statistiky, lze ve statistikách zohlednit výdrž výfukového systému a katalyzátorů nebo objektivně zhodnotit rozdíl v laku karoserie po x letém užívání auta?)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kamil
22. března • 19:27

Když už tak srovnávat srovnatelné, tedy Octavii s Golfem a Passata se Superbem.

tazzz
28. března • 13:36

To máte pravdu, trochu mi to ulétlo, ale to je celkem jedno.V podstatě mi šlo hlavně o to, že podobné statistiky jsou asi tak vypovídající, jako statistiky o průměrném platu nebo statistika o nažranosti 4 lidí, kdy jeden schlamstne kachnu, další tři olížou talíř a podle statistiky jsou všichni 4 po obědě ...

Toper
21. března • 16:52

Zmiňuješ zde AUto Bild, tam Škoda Octavia obsadila 7. místo, což asi nevypadá jako chvost tabulky. Mimochodem Kia Ceed je na místě šestém. Taky tedy žádná sláva. První je BMW 1er.

Petr
21. března • 23:21

Ceed zadna slava? 1er znamka 1+, Ceed znamka 1.
Passat, Fox, Polo, Touran - znamky 5 a horsi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
21. března • 23:22

Btw. Octavka mela stesti, ze ji testovali s benzinovym motorem. V dieselu by se delila o posledni pricky s Passatem.
PS: Ceed byl v dieselu.

Toper
22. března • 10:22

Tak si najdi jiný test Octavie s 2.0 TDI na 100 tis a přečti si ho. Dopadl výborně. Zde máš odkaz, když neumíš (nebo spíše nechceš) použít vyhledávač.www.autozeitung.de ...

kamil
21. března • 18:26

Octavia je už na 8. místě, dostal se před ni Fiat Brava ;-) Jinak poslední místa testů AutoBildu vypadají takhle:
62. Audi A2 1.4
63. VW Passat 2.0 TDI
64. VW Fox 1.2
65. Citroen C8 2.2 HDI
66. Peugeot 307 2.0 HDI
67. VW Polo 1.2 (56 trestných bodů)
68. VW Touran 2.0 TDI DSG (77 trestných bodů)TOP 10 aneb nejlepších 10:
1.-2. BMW 130i + Mazda 6 1.8 (bez jediného trestného bodu)
3.-4. Mazda 5 + Toyota Prius (1 bod)
5.-6. BMW 320i + Kia Ceed 1.6 CRDI (3 body)
7. Fiat Bravo 1.9 MJT (4 body)
8. Škoda Octavia II 1.6 FSI (5 bodů)
9. Mercedes E320 CDI (6 bodů)
10. Ford Focus 1.6i (8 bodů)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
itti
21. března • 20:26

No jo, tak jedno auto otestované redakcí je statisticky relevantní?Nj, vrátím diplom.Jedno auto má nulovou, tj. žádnou vypovídací hodnotu.Leda že se mají čtenáři o čem bavit u piva.Mohli vzít jednou auto vedle a tomu se moh vysypat motor po 30 tkm, viz. M6 s 1,8 benzín, jisté Doris z mazda klubu.BTW:ta paní na rozdíl od většiny chlapů,co píši na net blbosti vč, redaktůrků ala ex-goes, technice rozumí a umí.Vč. manuálního fortelu. Takže mohli vzít její slavnou M6 a byl to fatální propadák. Tak kde je pravda? M6 je hyper spolehlivá nebo průserová? Všechny tyto statistiky jsou o lejnu a tahle z A.Bildu zejména.Nazdárek B-]
No a nějaká americká,tak tu bych ani nečet.Amíci neumí ani šlapat na správný pedál, a to mají jen dva...:-D

Petr
21. března • 23:15

Cti poradne - tva argumentace je prave k smichu - u VW zrovna vzydcky vyberou ten nejhorsi kus z cele produkce - zbytek je v poradku. Nenech se vysmat.

Toper
22. března • 10:15

Od tebe jsem tu žádný argument ještě nečetl, jen vše hloupě neguješ.

Petr
22. března • 13:40

Jelito, uz jsem ti to psal na auto.cz - tim, ze odveci reagujes na vse se jen zbytecne ztrapnujes.

Toper
22. března • 15:57

Vidím, že když nemáš argumenty, začínáš jen urážet. Což ostatně děláš od začátku. Móresy z diskuzní žumpy auto.cz sem, prosím, netahej.Věcně reaguji na tvé nesmyslné příspěvky, které nemají s realitou nic společného. Ty si jen vymýšlíš. Žádný odkaz, žádný argument, jen výhrůžné urážky.

zdenek
21. března • 18:36

Jen tam nejak nevidim ty skodovky na chvostu;-)

kamil
22. března • 19:23

Tak sem dám komplet přehled Škodovek a ať je to zajímavější, tak i Toyot (ať se je o čem hádat :-D ):3. Toyota Prius II (1 bod)
8. Škoda Octavia II 1.6 FSI (5 bodů)
11. Škoda Roomster 1.9 TDI (9 bodů)
17. Toyota Auris 1.6 (12 bodů) - stejné místo jako Dacia Logan :-D
27. Toyota Avensis 2.0 D-CAT (15 bodů)
56. Škoda Fabia 1.4 16V (31 bodů)
57. Škoda Octavia I 1.9 TDI (32 bodů)

Petr
21. března • 23:19

Tak to jsi asi slepy - Skoda Fabia 49 misto, znamka 4, Skoda Octavia 50. misto, znamka 4

Toper
22. března • 10:13

Škoda, že tu Octavii (tu na tom 50. místě) terstovali před deseti lety (test vyšel 1. Dubna 2000) a Fabii před sedmi. Pro tebe asi jako kdyby to bylo včera. Hlavně, že jsi tu výše tvrdil, jak se všichni roc co rok zlepšují, ale pro škodovku to u tebe neplatí. Za celou dobu jsi sem nenapsal jeden jedinný důkaz, který by potvrzoval tvoje domněnky. Jen po všech opakuješ jejich dotazy.
A jak už tu od někoho padlo, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, i když tobě stačí i špejle od nanuku.

Petr
22. března • 13:39

Jasne, vsechny testy koncernu VW jsou stare deset let. I test Passata 2.0 s vystiznym nazvem "Der ewige Patient" ktery jim stal v servisu vic, nez jezdil na silnici.

Toper
22. března • 15:53

Ne všechny, ale ty co jsi sám vzpomínal, jsou staré deset a sedm let. Opravdu jako by to bylo včera.
V té době nebyl Ceed ani na rýsovacím prkně.

Toper
21. března • 18:32

No tak je na osmém, já to za tragédii nepovažuji, naopak z 68 testovaných dopadla škodovka výborně. ;-)

kamil
22. března • 19:14

V tom máš naprostou pravdu.

hannah
27. března • 13:48

Jo. je tu ovšem jeden problém. Tuhle anketu nesoudí technici na základě objektivních dat. Je to anketa typu "národ sobě". Dokonce ani příslušné auto nemusíš mít, abys ho mohl v anketě hodnotit.

jogurt
21. března • 15:14

Zapomněl sis vzít prášek......

jogurt
21. března • 14:05

Je hezké, že máš pravdu, jen tak nějak nezapadáš do těch keců majitelů šlapacích aut výše.

Posraldescu
21. března • 10:57

A kde je Dacia?

jogurt
21. března • 11:13

no v řiti přece...

heh
21. března • 10:40

Acura TSX první mezi malými prémiovými vozy.. pěkné pěkné, jsem rád že v tom jezdím, mám prostě vkus

ASF
21. března • 9:21

skip, Autor skor myslel neopodstatnene vychvalovane niekolkymi individuami / na www.auto.cz, napriklat prispievatel GTI/, ktory priam nenavidia napriklad Subaru a pred VW sa priam modlia.
Ja som spokojny uzivatel Subaru STi, pred tym Subaru Outback a v rodine Subaru Outback, Toyota Corola a bez poruch aj po najazdeni v narocnejsich podmienkach stovky tisic Km. Mame v rodine auta s zenskym pohlavnym organom na kapote /Renault/ a presne vystihuje za co tie auta stoja. Podobne je na tom v nasej rodine VW grupe a jeho nepodarky.

Petr
21. března • 9:22

GTI je magor. Toho na auto.cz nebere nikdo vazne.:-D

Toper
21. března • 9:41

A tady zase nebereme vážně tebe. ;-)

Petr
21. března • 9:59

Jasne, jelito, od tebe to sedi. Trouba bez vlastniho nazoru spamujici vsechny diskuse tady i na auto.cz.

Toper
21. března • 10:03

Děkuji, ale ne, to bude nespíš tvůj problém. Vzhledem k tomu, jak mne tu urážíš, tak tě rozhodně nepovažuji za slušného diskutéra.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
21. března • 10:06

Nebyl jsem to ja, kdo zacal urazenim ostatnich a konkretne i me. Kdo s cim zachazi, s tim take schazi.

Toper
21. března • 10:07

Kde jsem tě, Petře, urazil?

Petr
21. března • 10:10

Jiz tradicne ani nevis, co pises. Koncim tuto debatu protoze to jako obycejne nikam nevede. Btw. proc pouzivas na auto.cz jiny nick?

Toper
21. března • 10:11

Ty si myslíš, že když má někdo stejný nick tady a na auto cz, tak je to ta samá osoba?

Petr
21. března • 10:12

Opet nepochopil.

Toper
21. března • 10:15

Tady dneska chápeš asi jen ty, dle toho co píšeš.
Tak mi to tedy vysvětli. Když už mě tu urážíš a nedovedeš podat byť je jeden jedinný rozumný důvod.

skip
21. března • 8:57

"Pozoruhodná je dlouhodobá pozice Volkswagenu. U nás vychvalovaný příklad německé kvality je v USA v tomto směru dlouhodobě u dna"Není on u dna i v Evropě? Pokud si pamatuji, Passat v dlouhodobém testu Autobildu skončil na krásném, předposledním místě, daleko třeba za AR 159.

Jan Pressler
21. března • 23:48

No, tak jsme se zase pobavili. Od konce roku je VW největší koncern světa a Volkswageny nejsou vůbec tak špatné. Rozhodně ne horší, než ty americké sráče od GM. Ale to nemá asi cenu vysvětlovat někomu, kdo chce psa bít. :-)Nejlepší auta v USA jsou ty, co se tam dovezou z jiných kontinentů. :-)

Petr
22. března • 0:03

Skutecne jsme se pobavili - na tobe.
VW byl nejvetsi koncern sveta pouze 2 (slovem dva) dny, nez si uvedomili, jakou blbost do sveta tou tiskovkou pustili. Pak to stahli, jenom ty jsi to nezaregistroval.To ze v USA jsou nejlepsi auta ty, ktere tam dovezou z jinych kontinentu nikdo nezpochybnuje - BMW, japonci a korejci jsou skutecne to nejlepsi, co tam jezdi. Bohuzel, VW k tem "lepsim" opravdu nepatri.

kamil
22. března • 19:11

To nebyla blbost a nikdo nic nestahoval, jen se srovnávala dvě odlišná čísla. Koncern VW za rok 2009 skutečně vyrobil nejvíce aut na světě, nicméně Toyota jich nejvíce prodala ;-)
No a v tom je ten problém těch dat, páč se srovnává výroba vs. prodej.

hannah
28. března • 5:17

To je logické, protože toytota měla na konci roku největší neprodané zásoby z výroby předchozího roku ze všech automiblek. Prodala je pod cenou na rozvojových trzích. To je jádro pudla této hry čísel. Jasné je ovšem to, že toyota o svou letitou pozici už přišla. A vzhledem k prodejům 2010 to vypadá, že nafurt. Vůbec se jí totiž nepodařilo prosadit se na rozhodujících trzích.

Composite
21. března • 10:18

vw a kvalita nie je dávno to čo bývalo, staré golfy, passaty,... vydržia neuveriteľne dlho a veľa, dnešné nové sú úbohosťou kvality, prepracovania, ... katastrofa

Petr
21. března • 9:16

Je to tak. Nechapu, proc je v CR koncern VW povazovan ze nejaky etalon kvality. Ty auta jsou hluboce podprumerna a kvalitou je predci jak Francouzi tak Korejci - vyrobci, na ktere priznivci koncernu nahlizeji z patra.
Dnes je VW co se kvality tyce jednou z nejhorsich znacek vubec. A neni to jen o J.D.Power. Tebou zminovane dlouhodobe testy Autobildu to potvrzuji - konec tabulky patri suverenne koncernu VW - z poslednich/nejhorsich 11 vozu jsou dve Skodovky a sest VW.

Uživatel peugeota
21. března • 9:51

No tak to jsem se zasmál...
Kde a v čem jako ti francouzi předčí Wolks. Ti nemají ani na škodovku! Otevřete si prosím motorový prostor např. fábie a jakéhokoliv peugeota, tam kde u té pitomé fabky jsou všechny kabely řádně uchyceny, v ochranných hadicích a podobně, tak u peugeota vidíte holé dráty, prostě ve stylu naser naper! 10 let jsem měl jako referentské auto pitomou oktávku, problémy tam byly, to ano ale vše se řešilo v servise na jednom místě s jedním člověkem, servisní intervaly a výměny důležitých dílů byly řešeny v termínech daných výrobcem. Dneska mám peugeota a to je katastrofa! Kromě toho, že z auta (r.v. 2007) doslova odpadávají části výbavy (např. zrcátka), tak přístup servisu je docela katastofa.Při poslední tkzv. servisní prohlídce mi ani nezkontrolovali hladinu oleje (to nemluvím o tom, že ho měli vyměnit, protože výměnu hlásil displ.), prostě se to jen vyresetovalo a klídek...Jo a systém výměny dílů je taky fascinující, jsou tam dvě oddělení, servis a náhradní díly.Takže když vám servis řekne například že potřebujete ten a ten díl, tak musíte jít k vedlejší přepážce, tam si ho sám objednat, a potom vám to servis namontuje no prostě úžasné...Je tedy pravda, že se potkáte aspoň s více lidma , pokecáte a pod. Pokud ale na opravu spěcháte, tak to mějte pevné nervy. Servis bohužel už vyměnit nemůžu, vyzkoušel jsem všechny co mám v dosahu svého bydliště a pracoviště a všude to je stejné, takže se jedná o jakýsi standart téhle automobilky, o jiných si nemíním ani dělat iluze.

Mirek
21. března • 15:16

Říká se, že automobilka Peugeot má velkou oblibu u nás a na Slovensku z prostého důvodu. Symbol lva ve znaku automobilu...Asi my slované k tomuto symbolu síly a svobody tak-nějak tíhneme. Jak jinak se dá vysvětlit velká obliba aut koncernu PSA, které prostě na pohled vypadají moc pěkně (design prodává...otřepaná fráze),ale kvalita je příšerná.

Petr
21. března • 9:55

Zijes minulosti - Francouzi poslednich pet let na sobe tvrde makaji a kladou nejvetsi duraz na kvalitu a s tim souvisejici spolehlivost - v minulosti na to toitz doplatili a specialne renault se jen velmi tezko zbavuje nalepky nespolehliveho vozu. Proto ten duraz prave na tuto oblast. moderni francouzi jsou o svetelne troky jinde.Ten pribeh o upadavajicich zrcatkach doufam nemyslis vazne. Bud mas neskutecnou smulu, nebo si umis hezky vymyslet.

uživatel peugeota
21. března • 16:36

Jo tak to teda myslím smrtelně vážně, naposledy to bylo předminulý týden, je to už čtvrté upadlé zrcadlo!!Na nové se čeká 14 dnů takže zatím jezdím bez něj! Docela by mě zajímalo, kdo by byl odpovědný kdyby mi to uletělo za jízdy a například to chytl někdo do očí, no nedělám si iluze, byl by to řidič...

Toper
21. března • 10:01

Aha, a proto, když jsem otevřel vrátka pojistkové skříně na pažoutovi 3 roky starém, zděsil jsem se, protože jsem nenašel pojistky uložené v jedné patici, ale visící na různých kabelech v klubku drátů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
21. března • 10:05

Aha, a proto, když jsem otevřel vrátka pojistkové skříně na VW 3 roky starém, zděsil jsem se, protože jsem nenašel pojistky uložené v jedné patici, ale visící na různých kabelech v klubku drátů.

Toper
21. března • 10:07

Příště ti to vyfotím, vysvětlíš mi to. Jde o P307.

Petr
21. března • 10:11

Příště ti to vyfotím, vysvětlíš mi to. Jde o Passat.

Toper
21. března • 10:12

Ano, rád.

Toper
21. března • 9:34

Obávám se, že absolutně nechápeš, co pojem kvalita znamená.
Ve světle této skutečnosti je vše, co si sem napsal, jen názorem nějakého školáčka. ;-)
Dovzdělěj se.Kvalitu má nadále VW na špičkové úrovni.

Composite
21. března • 10:25

tak mi povedz, prečo golf nevydrží bez poruchy do 100 tis km, a RA4 nemá problém vydržať do 100-120 tis km, kde sa aj tak menia veci, ktoré sa musia meniť?

Toper
21. března • 10:48

A proč se na to ptáš mne? Já to nevím. Vlivů může být tisíce, stejně jako jsou tisíce spokojených majitelů Golfů a stovky spokojených majitelů RA4.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Composite
21. března • 15:56

tisíce umelo spokojných, ktorí si nepriznajú svoju chybu, tisíce, ktorí zamlievajú, aby nevypadali ako blbci.vieš aké je najpredávanejšie auto na svete? Je to corolla od toyoty ;-) a prečo má toyota cca. 6 modelov v TOP10 podľa kategorií a VW možno 1 kus? A vieš prečo toyota obsadzuje prvé priečky v kvalite po 6 a viac rokoch a VW sa nedostane ani do TOP20?Prešli mi rukami staré aj nové golfy, fóbie a iné krámy, ale autá od VW nikdy viac, fuknčne, jazdne pohode, ale problémy a kazovosť vysoká.

Toper
21. března • 16:45

Mě je jedno, jestli je někdo uměle spokojený. Já se tady jen podivuji nad faktem, že jednou jsou vysoké prodeje třeba teď Corolly ukazatelem kvality nebo kdovíčeho a v zápětí se zde dočtu, jak "nejprodávanější zcela jistě neznamená i nejlepší, nejkvalitnější, nejspolehlivější"...Jinak já auta neopravuji, takže mi rukama neprochází stovky aut, ale v dosti autech jezdí součástky, které jsem viděl vznikat, znám jejich rozměry i materiál a jejich případné nedostatky.

lamal
23. března • 13:12

Toper to vazne bludy pises ty poznas suciastky ? :-D A podla toho, ze su z urcite lepsieho materialu ako tie v Toyote je VW etalon kvality, ze ? To uz vazne su kecy zakomplexovaneho fanatika znacky a nie objektivne nazory slobodne mysliaceho uzivatela...nevadi, vsak ked ta tie komplexy naplnaju tak ich ries aj nadalej a VW je etalon vsetkeho haha ...

Toper
23. března • 17:06

A proč bych nemohl znát součástky, když je pro automobilky vyrábíme? Zákazník si specifikuje z čeho je chce, to nerozhodujeme my.

lamal
23. března • 21:51

odkial vies ake pouzica aj napr toyota? jaj jasne vyrabate pre toyotu aj vw a do toyoty idu horsie materialy a zle navrhnute velkosti ze ? :-O to si zas tak zadrel ze az, okrem materialov ide aj o navrh auta ten je najpodstatnejsi a nejaky vyrobca potahov o tom moze hovno vediet tak ako aj ty....a hras sa tu, na vyrobcu suciastok aby si tu obhajil svok preferovany koncern, to uz je choroba co tu predvadzas

Toper
24. března • 9:11

Ale já jsem o Toyotě nikde nepsal. My děláme pro VW, BMW, Porsche, Škodu a Kia/Hyundai a pár věci pro Ford. Psal jsem to výš. A něděláme potahy ale strojírenské součástky z kovů.
Jestli je součástka špatně navržená, to my neřešíme a většinou to ani neposoudíme. My dodáváme to, co si u nás objednali, nemáme pravo cokoliv měnit.

lamal
24. března • 11:46

no presne z toho dovodu co si napisal to vobec nemozes posudit do coho ide lepsie a do coho nie :-D takze zbytocne vytiahnuty `vyrobca` suciastok, pre koncern VW to nieje ziaden argument tieto rozpravky

Toper
24. března • 13:01

Já tu od začátku píšu svoje zkušenosti. Posoudit mohu to, co vyrábíme třeba pro korejce a co pro němce. Nic jiného jsem tu ani nepsal. Vymýšlet si nepotřebuju, proč?
A jak jsem už napsal, korejci tak nároční nejsou a třeba ani to BMW neřeší kdejakou malichernost. Problémy a reklamace chodí nejčasteji od škodovky a VW díky prkotinám jako sem tam nějaký škrábanec, špona nebo moc oleje při balení.
A jak koukám, jsem tu jediný, kdo má aspoň nějakou zkušenost a nepíše tu o svých dojmech a předpokladech. Od nikoho jiného jsem tu totiž žádný argument nečetl. Jestli ty máš své osobní zkušenosti s dodávkami pro Toyotou, tak je sem prosím napiš, budu rád za srovnání.

lamal
24. března • 13:12

tu vobec nejde o dodavky ja len argumentujem proti tvrdeniu, ze vw je nejaky TOP v spolahlivosti a kvalite...toyota je v tomto smere spicka uz roky rokuce a vw na nu nema to je fakt a nejake dodavky a reklamacie o tom nesvedcia... ked toyota lepsie navrhne techniku ako celok a ma aj kvalitne spracovanie to je uspech, vsak japonci mali vzdy vyspelejsiu techniku a ich auta sa s eu nedali porovnavat aj ked nevyzerali tak sebavedomo.. samozrejme uz sa naskok dotiahol a aj EU ma vyspelu techniku no stale to na japoncov nema na to mas aj tie statistiky, na co ich popieras ked vw sa umiestnuje na spodu ? to nevyriesis nejakymi skusenostami z akceptovania odchiliek v obchodnej sfere...

Toper
24. března • 13:43

V žebříčku dlouhodobých testů v Auto Bildu se nové modely od škodovky (O2 a Roomster) umístily výborně, dokonce před Aurisem a Avensisem. A tvrdil jsem tu snad někde, že jsou ty toyoty krámy? Ne.
Ale našlo se tu dost lidí, kteří něměli problém označit škodovku za šmejda.
Testy a různé tabulky od TÜV, JD Power, Dekry, spokojeností zákazníka ukazují různé výsledky. Jednou je VW na špičce, tak tu všichni svorně tvrdí, jak je to podpalcené a jak ta tabulka lže a nic neukazuje a když je na dně, tak tu zase tvrdí, jak je ta tabulka pravdivá a super.Je hodně moderní nadávat na VW. Kdo nadává, je v kurzu a je to machr. A kdo si dovolí argumentovat, tak mu hned někdo vynadá a že se v tom nevyzná. Klidně sem dej odkaz na nějaký článek, tabulku nebo hodnocení, kde se bude psát o tom, jak je Toyota super, proč ne, klidně si to přečtu, ale hlavně ať to není deset let starý článek. Protože doba se dost změnila a třeba právě ta naše škodovka stoupla hodně vysoko.

lamal
24. března • 14:03

skodovka stupla hodne vysoko to ano, ale od cias skody 120, taka toyota co mala v 88r ? to je pravda az tak stupat nemoze....ja netvrdim ze vw ci skoda je smejd, vobec nie myslim, ze su to schopne auta a maju dobre spracovanie aj interier na druhej strane stale sa vyjma tohoto radia len do priemeru...nemam nic proti tym znackam, pokial maju nieco dobre tak preco nie napr novy golf 6 sa mi paci a s nejakym silnejsim TSI by som si ho kludne vedel predstavit... ci to je moderne nadavat alebo nie to nieje o tom - je to o fanatickosti fanusikov hlavne dieslov TDi ktory z toho robili vzdy nieco brutal extra a nikdy to tak nebolo a fanaticky si to presadzuju vsade ako modlu tisicrocia...o to ide a nadavaju ti ktori niesu fanaticky zatazeny a vytikaju na margo toho fanatizmu tie chyby co ten koncern ma...o tomto to je... navyse nejde len o motory TDi ale aj podvozky, ktore byvali hodne slabe oproti vyspelym japoncom... ani si nejak nezastavam toyotu aj ta ma chyby, to mas tak nemci sa vzdy sustredili na to co sa dalo vidiet a chytit /teda dizajn interier plasty atd/ a japoncici hlavne na techniku a kvalitu a to ostatne zaostavalo...ide potom o to kto co preferuje ale technicky lepsie vozy boli japonci a ano prave historia robi automobilku kvalitnou...nie par modelov ktore sa podarili...mozno sa budu darit aj nadalej a zmeni sa to..

Toper
24. března • 14:19

Mě jen udivuje, že se zde první vyrojí ti, kteří potřebují napsat, jaký je VW šmejd. Bylo to i v této diskuzi, bude to i v další. Nevím proč to tak je, ale odpůrci jsou vždycky ti první, co to potřebují vytroubit do celého světa.

lamal
24. března • 14:31

to je tym fanatizmom lebo ludom to uz lezie na mozgy ako tvrdo to bolo s kazdej strany fanatikov presadzovane tak sa nasli aj ti, kt. to tak liezlo na nervy,ze reagovali tak ako fanatici ale proti koncernu...netreba vraviet to, ze ten fanatizmus nebol opravneny... za tie roky sa to stalo uz klise

Toper
24. března • 15:28

Tak to je pravda. Klišé je plný internet, kde kdo na něm staví svoje argumenty.

lamal
24. března • 17:12

aj na nete sa najdu dobre zdroje, nejde vsetko cez knihy a press ako kedysi....popripade TV... treba vediet hladat a urcit ci zistit co je doveryhodne

Petr
21. března • 9:51

Chces me potahovat za slovicka ale moc ti to nejde.
Spolehlivost jde ruku v ruce s kvalitou, jelito.
A pokud je spolehlivost mizerna, znamena to, ze i kvalita neni kdovijaka.
Ale budis, specialne pro takoveho prostacka jako ty - nahrad si slovo kvalita v mem prechozim prispevku slovem "spolehlivost", a uz ti to bude mozna srozumitelne.

Toper
21. března • 9:57

Spolehlivý může být i koňský povoz, ale za kvalitní ho bude považovat asi málokdo. Prejte.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kamil
21. března • 18:13

A proč by nemohl být koňský povoz kvalitní ?

Toper
21. března • 18:23

Já netvrdím, že by nemohl být kvalitní, jen píšu, že ho za kvalitní bude považovat málokdo (v ČR). Typicky člověk bydlící v paneláku bude mít asi jinou představu o dopravním prostředku než sedlák na vesnici.

kamil
21. března • 18:28

Proč by jej nemohl nikdo považovat za kvalitní ? Přece pohodlí neznamená totéž jako kvalita.

Toper
21. března • 18:35

Tak se zeptej ve svém okolí, proč nevymění auta za ekologický, kvalitní a spolehlivý koňský povoz. Opět nikde netvrdím a nikde sem ani nenapsal, že ho NIKDO nemůže považovat za kvalitní, píšu, že takových lidí u nás bude málo, ne že neexistují. ;-)

jogurt
21. března • 9:12

Buď v klidu a utři si nudli. VW ač patří mezi tři největší světové výrobce, je v USA zastoupen relativně málo, tak se v JDP neobjevuje. Stejně jako se americká auta neobjevují v čele evropských žebříčků.O "spolehlivosti" údajů JDP svědčí nejen absurdní meziroční skoky, viz Jaguar, ale například i postavení technického antihitu současné doby, toyoty. Ač má skutečné a zásadní problémy s kvalitou řady modelů, zasahující do bezpečnosti jízdy, v JDP je pořád na čelních pozicích. Proč, protože JDP je vlastně česky JPP (jednapanipovidala). O seriózní údaje rozhodně nejde. A z evropského pohledu na auta už vůbec ne.

artsvec
21. března • 9:30

Ona pověstná "německá kvalita" je v dnešní době už jen mítus.

Toper
21. března • 9:35

Německá kvalita stále hraje prim, ty jeden "mítusi". B-]

artsvec
21. března • 9:40

Jestli hraje německá kvalita prim, tak co potom hraje japonská kvalita ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
21. března • 9:42

Nejdřís si ujasni, co pojem kvalita znamená, když ho chceš používat. ;-)

Composite
21. března • 10:23

kvalita je určitý stupeň splenenia normy, kde nemecká má vysoký rozsah nekvality voči japoncom, kde to čo nemci tolerujú japonci vracajú do procesu ako šrot

Toper
21. března • 10:46

A o čem konkrétně mluvíš?
Já mám zkušenost s normami korejců (velmi benevolentní) i s TSkem. A zrovna u TSka, jako preferované normy, je za zmetek považována i vizuální vada na součástce, která nikdy nespatří světlo světa. Příkladem budiž škrábanec na hliníkovém pouzdře vymezujícím vůli na šroubu. Pro VW zmetek, pro asiaty bezproblémová součást. Mimochodem pro mne taky bezproblémová - nijak nenarušující funkci.

rout
21. března • 11:44

On mluví o japoncích, jestli jsi si nevšiml.:-D

Toper
21. března • 12:41

S japonskou automobilkou bohužel nemám osobní zkušenost. Žádná tady v blízkosti není. Ale Hyundai/Kia i němcům (potažmo Škodě) dodáváme a vím, jaké mají na nás požadavky. Němec sebere jen to, co je podle jeho výkresů a ještě, když to je i čisté/nepoškrábané, ale korejscům je to v podsattě jedno. Jejich nároky jsou nižší. Stačí dodržet výkresy/normy a o zbytek jim až tak nejde.

Composite
21. března • 15:53

mne je na háku či mám poškrábanú funkčne neobmedzenú sučiastku, ktorú aj tak nikdy neuvidím.
prečítaj si niečo o systémoch výroby v japonsku. Proste vyrábajú rýchlo, ale testy robia prísne aj malá závada a letí to preč, samozrejme sa to stále oplatí, lebo kvalita je vysoká a prejaví sa to aj v cene.

Toper
21. března • 16:37

Jenže já jsem reagoval na tvůj příspěvek, který obsahoval nějakou zmínku o německých normách, které obsahují "vysoký rozsah nekvality voči japoncom". A já ti říkám, ty tvé normy jsem nikdy neviděl a neznám je. Ale normy co znám a se kterými denně pracuji, tak jsou přísnější právě ty německé. Budu rád, když mne zde odkážeš na konkrétní normy o kterých si psal, případně mne nasměruješ na ty systémy výroby používané v Japonsku. Protože nic jiného než obecný popis se najít nedá a každý si to tutlá jako své know how. V žádné automobilce nesmíš nic fotografovat (ani ve výrobě) a neřeknou ti nic jiného, než obecné fráze a to, jak jsou dobří. To tvrdí samozřejmě všichni.

oooooooooo
21. března • 20:41

To je mimochodem průser celého automobilového průmyslu.Slavné tušim 5S lidi z automotive budou vědět přišlo z japonska a prukopnikem v autoprumyslu byl ale tušim GM a kde je? :-)
Perfektni myšlenka s tim že ani nepohledový dil nesmi mit škrabaneček se zvrhla ve vyplnovaní milionu papírů,grafů atd.To že není čas na hlidaní KLÍČOVÝCH věcí kvůli tomu už začiná pomalu ale jistě lidem ve víru těchto šíleností unikat - existuje jedno přisloví.Méně je někdy více.Ono když požadavky přerůstají přes hlavu někde je třeba plnit jen formalně že?Třeba odfajfknout že něco proběhlo i když to tak není.

Toper
21. března • 20:47

No a ve svém důsledku je to tedy jak?
Uvidíš dva díly, jeden má stoh papírů a je vizuelně v pořádku, druhej má stoh papíru taky a je škráblý. Který díl je tedy lepší?

oooooooooo
21. března • 21:55

Absolutni nepochopení.To že se v DŮSLEDKU klade stejná váha na skrabnutí vis. dílu jako na problemy ktere ovlivnují funkčnost a to jsou ty co se nasledně hasí když proklouznou je špatně.
Ono ale to je jenom můj osobní názor špatně je toho víc,i věci ktere nejsou viditelne na první pohled,prostě nebýt v tom navázaný přimo nepřimo podstana čast průmyslu šlo by k zemi 5 automobilek z deseti.

zoki
21. března • 20:29

Jáj, ja sa váľam od smiechu. Ty asi nepoznáš típka s nickom Composite. On stále sedí za počítačom a neustále vypisuje do fór. A všade rozdáva svoje rozumy. Na Slovensku ho už asi všetci poznajú z diskusií o mobiloch, ale aj všeobecne o témach hardware a software. A ako vidím, už začína aj automobily. Ten pojedol všetok rozum sveta. A ten vtip o prísnejších normách v Japonsku ako v Nemecku má naštudovaný. Určite videl normy všetkých japonských automobiliek a aj nemeckých.
Toho proste nemôžete brať vážne. Jeho treba proste ignorovať. Jeho domnienky sú ako dogmy. A neskúšajte sa hádať z takým obmedzencom, lebo vás stiahne v rozhovore na svoju úroveň a ste stratení.

Toper
21. března • 20:45

No já ho neznám, ale když si mi to vysvětlil, tak je mi najednou jasné, že se asi ničeho, co bych nevěděl, nedočkám. Jde vidět, že auta jsou něco jiného než mobily nebo počítače.

Petr
21. března • 12:14

Ono to ovsem plati v soucasnosti i o korejcich - kvalita je na prvnim miste a opravdu vyrazuji i veci, ktere by u jine automobilky normalne prosli. Mluvim o zavodech Hyundai/KIA tady v evrope, jak je to jinde nevim. Nejvyssi uroven robotizace v Evrope jim take hodne pomaha snizovat vliv lidskeho faktoru a zmetkovost.

artsvec
21. března • 9:47

Tak mi to vysvětli, rád se nechám poučit od někoho kdo v tom zjevně má jasno.

Toper
21. března • 9:55

Kvalita zahrnuje několik oblastí, které se přímo podílí na "úspěšnosti" výrobku na trhu. Je tam zahrnuta jak spolehlivost, tak i třeba design, užité technologie, marketing, servis, dostupné příslušenství, ergonomie, bezepčnost, ekologičnost, image atd.Pokud na většinu výše uvedených oblastí můžeš odpovědět kladně (třeba si to obodovat od 1 do 10 b), poté z toho vyleze kvalitní výrobek. Upozorňuji, že pro každého může být stejný výrobek jinak kvalitní. Záleží na osobních potřebách a prioritách. Pokud většina potenciálních zákazníků oboduje výrobek stejně, dá se prohlásit za kvalitní a dá se taky předpokládat jeho úspěch na trhu. ;-)

Petr
21. března • 9:57

Jelito, opet, jako vzdy je vsem jasne, o cem je rec, jenom ty nechapes - tradicne.

Toper
21. března • 9:59

Aha, je to určitě tak, jak tvrdíš ty, prejte. :-D

Petr
21. března • 9:52

Jelito si hraje na slovickareni - zasadne rozlisuje kvalitu a spolehlivost i kdyz kazdemu je jasne, ze jdou ruku v ruce.

artsvec
21. března • 9:56

O úrovni některých diskutujících svědčí to, jak hned slovně napadají ostatní, když napíší něco co se jim nelíbí.

Toper
21. března • 10:05

Petr sem vtrhnul jak velká voda, všechny pourážel a určitě se považuje za toho nejchytřejšího. To je tedy úroveň. :-/

Petr
21. března • 10:08

Zjevne jsi artsvece nepochopil. S urazenim jsem nezacal ja a on nepsal o mne ale o tobe, jelito. Nezacal jsi totiz urazet jenom me, ale i jeho.

Toper
21. března • 10:08

A kde jsem tak učinil?

Petr
21. března • 9:20

Je videt, ze mas ten jogurt v hlave. Svolavacka Toyoty kvuli pedalum je predevsim preventivni. Ze svolanych cca 8 milionu se zavada prokazatelne projevila u par jednotek kusu - spocti si procenta, jestli to zvladnes. Toyota patri k nejspolehlivejsim znackam i nadale, at s ti to libi nebo ne.

Composite
21. března • 10:22

toto sa mi páči na toyote, že sa k tomu postavila čelom a nie zbabelo ako ford, citroen, peugeotm, honda,... kde si povedali, že lacnejšie bude platiť obetiam ako zvolávať všetky modely + teraz opravia viac chýb, ktoré opravovali postupne.
+ VW a iné značky, samozrejme aj toyota robia opravy po tichu počas garančiek.
čo poznám ľudí s toyotami, tak len spokojnosť, na vw len nadávky a to hovorím o vyšši modeloch, najspokojneší boli s bmw, čo sa týka poruchovosť a jednoduchosť.

smudliky
22. března • 7:25

To právě vůbec není pravda - Toyota se k ničemu čelem nepostavila. Naopak rok se všemožně vykrucovala, vedla právní bitvy se zákazníky a teprve až pod nezvratným tlakem důkazů kapitulovala. Pak naopak PR mašina přechodila chod na "režim pokory" a pár neinformovaných laiků v ČR, kteří nezažili ten rok předtím, to sežralo. V USA byl naopak přístup Toyoty oprávněně kritizován. Mimochodem americké komentáře ke zprávě JDP vyzdvihují právě to - že tradiční lídr (po určitém sesunu v loňském roce) po dlouhé době klesl tak hluboko a že jeho místo získávají domácí automobilky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
22. března • 13:36

Tohle je lez - moc to tem mediim zeres. Cela kauza je precenovana a slouzi k poskozeni jmena Toyoty hlavne v USA, kde ma silnejsi pozici nez domaci znacky.

Toper
22. března • 16:04

Máš nějaký důkaz? Link? Nějaký argument? Nebo zde ležeš jen ty?

hannah
26. března • 16:13

Stačí si přečíst pár příspěvků nezralého individue s nickem Petr a kromě lítosti nad jeho zoufalou psychosomatickou kondicí vyplyne na povrch ještě jedna věc: Ten chudák se neskonale mýlí ve svých zaujatých úsudcích. Tím nemyslím ani tak jeho zažranou zášť vůči všemu co je jekkoli spojeno s koncernem V.A.G. Především však je v omylu, když se domnívá a současně tvrdí, že pupkem automobilismu a alfou a omegou trhu jsou USA. Už dávno ne a to ani omylrm. Tenhle dnes zanedbatelný trh sice skutečně třímou v rukou dnes již ne američané, ale japonci a především korejci. Že se tam neprosazují evropské automobilky je sice pravda, ale on je to trh velikosti pouhé třetiny trhu evropského. A to, co je z hlediska autobyznysu podstatné, tedy Čína, to pevně a s obrovským náskokem před ostatními má v rukou kdo jiný než Volkswagen. V rozhodujících městech, tedy Shaghai, Peking, Guangzhou a dvaceti dalších tvoří VW+Škoda+Audi+maskovaný Seat nadpoloviční většinu aut, prodeje jdou jak po másle a volkswagenu je úplně jedno, kolik jejich aut se prodá v USA.

Petr
21. března • 10:30

A uplne nejlepsi jsou ti, co se na to vykaslou uplne - viz aferu kolem nefunkcnich airbagu u Roomstera.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bingo
21. března • 11:26

Nebo viz Toyota RAV4 s podobnym problemem, kde se oficialne nedelalo nic.

kamil
21. března • 18:09

To že s tím problémem u RAV4 neudělali nic máš z jakého zdroje ? Opět JPP ?

zdenek
21. března • 18:30

Z oficialniho vyjadreni Toyoty. Staci pouzit treba google a najit si toto prohlaseni ...

kamil
22. března • 19:04

Oficiální informace Toyoty:
Toyota have informed Euro NCAP that they do not intend to apply these modifications to cars already sold.Oficiální prohlášení Škodovky k Roomsteru:
Skoda have informed Euro NCAP that they do not intend to modify cars already sold to customers.Ta prohlášení jsou téměř stejná, přičemž Škodovka, jak tady někdo píše, při servisní prohlídce dělala úpravu. Kde je tedy ta jistota, že Toyota neudělala totéž ?

Petr
22. března • 21:58

Diky, konecne relevantni informace.

Petr
21. března • 23:51

Jiste ti nebude delat problem sem odkaz na toto prohlaseni postnout. Dekuji.

Toper
22. března • 10:34

Něco o tom je napsáno třeba tadymam.ihned.cz ...

Petr
22. března • 13:35

Umis cist? Kde tam vidis neco o nefungujicich airbagech RAV4?
Odkaz, ktery si postnul jsou jen nicneikajici dojmy nejake pofiderni autorky.

Toper
22. března • 15:50

Zato tvoje "příspěvky" jsou od renomovaného žvanila.

zdenek
21. března • 10:40

Skodovka to opravovala pri prohlidkach. Kdyz jsi chtel , mohl jsi zajet jen na provedeni upravy. Ale to se ti nehodi do kramu, co?

Petr
21. března • 12:08

Zapomnel jsi dodat, ze to opravovala na pozadani. Takze pokud clovek zrovna necte automagaziny a podobne, kde by se to dozvedel, tak doted jezdi bez funkcnich airbagu - v tom lepsim pripade. V tom horsim uz to ma za sebou.

Mirek
21. března • 13:28

Presne tak. A to je poze malý zlomek problémů. Pokud se človek neptá a nestojí na servisní prohlídky u sveho vozu (kde mu to umozní??odvolavaní se na bezpecnost prace atd.je pouze výmluva),nedoví se zhola nic. Z dobře ověřeného zdroje vím, že to co Toyota preventivně a hlavně seriozně opraví "pro jistotu" ve svolávacích akcích, to domácí Škodovka(a nejen Škoda,ale i jiné značky koncernu!!včetně VW!) tutlá, tají a každý servisní-přijímací technik má seznam chronických závad, které se při "garančkách" "TAJNĚ" opravují...A není jich málo!!Mám služební Fábii (2roky,47000km,1,4 Tdi a je to prostě tragedie!!), tak vím, o čem mluvím. Svoje soukromé auto mám zn. Honda (staré 4roky,57tis,.kmzávady absolutně žádné)a ač necítím žádnou zášť k naší automobilce, je to prostě nesrovnatelné...
Myslím, že serioznost výrobce se projeví taky tím, že Toyota se nebojí a poskytne informace médiím o problému, který se týká jejich produktu. Nemlží a netají!!Nedovedu si představit, že by to udělala ŠKODA, ač problémů s Fábií II. , Octávií II. (2.0 TDi)je víc, než dost a je to veřejné tajemství.

Zdenek
21. března • 18:29

Muzu se zeptat na ty problemy skodovek, kdyz jich je tak moc? A kdy Toyota preventivne upravovala airbagy u RAV4?
A ktere veci Skodovka tajne opravovala, aniz by to nekdo vedel? Neberte to spatne, ale evidentne jste dobre informovan, proto predpokladam, ze nebude problem tyto informace napsat...Jen si dovolim poznamenat, ze seriozni preventivni vymena mi neprijde neco, co menim ve chvili, kdy uz kvuli teto veci nekdo zemrel...

Petr
21. března • 23:52

Muzes sem dat nejaky relevantni odkaz ohledne tebou zminovaneho problemu RAV4? Jiste to nebude problem.

kamil
22. března • 19:06

"In the first frontal test, the airbags fired late owing to disconnection of a satellite airbag sensor early in the impact. Toyota re-routed the wiring to the sensor and modified the software in the control unit so that the airbags fired earlier in the event of a disconnection."www.euroncap.com ...

Pavel
24. března • 15:07

Citaj veci kompletne - dalej sa v stanovisku Euro NCAP uvadza, se Toyota tuto vymenu nevykona v uz predanych vozidlach - takze ziadna zvolavacka...Toyota have informed Euro NCAP that they do not intend to apply these modifications to cars already sold.

Zdenek
21. března • 12:16

To take neni presne. Na pozadani to upravovala MIMO SERVISNI INTERVAL, pri servisni prohlidce to delali automaticky. Na rozdil treba od Toyoty a jejiho problemu s airbagy u RAV4

artsvec
21. března • 9:11

Jestli to nebude tím, že v USA nemá nikdo potřebu tyto statistiky ovlivňovat ve prospěch VW

Doporučujeme

Články odjinud