Přidávám jen krátké konstatování - podle výsledků "statistiky" to ukazuje, že Němci hodnotí Škodu a Hyundai na stejno. Přesto v Česku soudě podle příspěvků některých "odborníků" "diskutérů" automobilka Hyundai vyrábí samé nekvalitní šunty...Překvapil mne také výsledek značky Dacia, která si i v náročném trhu v Německu vysloužila zajímavé ocenění.
No podle diskuteru na zdejsim foru bych spise rekl, ze hyundai dela nadpozemska auta a nejvetsi a predtazeny sunt je skodovka. Asspon tak to vyzniva v diakuzich pod clanky. A pokud nekdo skodovku pochvali, tak je hnedka lyncovan.
Myslím si Tome, že by měli všichni diskutéři používat rozum a ověřit si různé zdroje hodnocení značek (a jejich srovnatelných modelů), jako apříklad poukázak asd na www.reliabilityindex.com - https://www.reliabilityindex.com/top-100... Je tam uvedena kupodivu i Fabia na 49. místě. Osobně považuji konkrétní umístění jako nepodstatné a všechna auta z té stovky aut považuji za "srovnatelná" a "použitelná". Záleží jen na vkusu a prioritách, co si kdo vybere a nemá přece smysl urážet a hanobit "konkurenci". Tohle by si měli především "diskutéři" obou zmíněných značek uvědomit. Ať si každý vybere a spokojeně používá to svoje a má radost, že stejně tak je spokojen ten, kdo si vybral "konkurenci".
:-D :-D :-D To mi pripomina, ze za nejspokojenejsi narod sveta byli pred par lety prohlaseni Danove. :-)Kdo tam treba byl a zazil danskou lekarskou peci, ci mel dokonce tu smulu a osobne pobyl v nemocnici, netusi v cem ze jsou lepsi, nez ty ceske realie. Ono to tam tedy lepsi neni, jen Danove, na rozdil od Cechu a Moravanu, maji pocit (lepe receno, je jim to vtloukano do hlav), ze jsou svetova spicka. Bez ohledu na to, zda je to pravda, ci ne. Kdyz se pak jeste v lete otepli na par dni na 28 °C, zasviti slunicko a na moment prestane foukat ten otravny vichr (ano, dle nasich meritek je ten jejich neustaly vitr temer vichrem), Dan se nadsenim rozplyva, ze "like a Caribbean".Cele je to o ocekavani versus realita. A uplne stejne tak se to ma i s 'merenim' spokojenosti. Mereni jakekoliv subjektivni veliciny povazuji za prinejmensim pochybne, protoze neexistuje jasna a spolecna srovnavaci baze. Kdyz se k tomu jeste prida subjektivni interpretace odpovedi jednotlivych respondentu a opet subjektivni interpretace celkovych vysledku 'pruzkumu', vznika z toho velmi solidni galimatyas, ze ktereho kdokoliv vydoji jakykoliv vysledek.Verim, ze jednoducha a relativne levna auta mohou byt spolehlivejsi nez premiovky. Lec to jeste vubec nemusi znamenat, ze majitel drahe a luxusni premiovky musi nutne byt i pres vice poruch mene spokojeny nez majitel jednoducheho a levnejsiho auta. Jiste, nejaka korelace mezi poruchami a spokojenosti zcela nepochybne existuje. Nicmene vedle spolehlivosti jsou zde jeste zcela jine faktory, ktere mohou mit v individualnich pripadech naprosto zasadnejsi vahu.Domnivam se tedy, ze spokojenost majitelu ve vztahu k jejich autum nepostacuje merit jen spokojenosti se spolehlivosti. Jednak je spojenost to naprosto subjektivni a jednak ma spokojenost podstatne vice slozek.
Takže jednoduše řečeno, majitelé premiových vozů jsou se svými vozy nespokojeni.Proč si je ale potom kupují?
Bohužel je to především společenská prestiž a potom bohatá výbava a koně. prostě se to sice občas porouchá, ale furt máte jiné auto než všichni ostatní v ulici. Jen málokterý bohatý člověk si kupuje auto s vysokou užitnou hodnotou.
Především je to rozdíl v kvalitě, odladění, odhlučnění a podobně.
Kvalita? To je prosim pekne co? :-O
treba komplet vejfuk z nerezu nebo tlumici materialy na spravnejch mistech
Nekdy
Souhlas, J.D. Power je založená na spokojenosti zákazníku (nejen se spolehlivostí, ale i s přistupem dealera atp.). Tam je to především o tom jestli dané auto předčilo očekávání majitele. Proto se v britském tak často objevuje nahoře škodovka. Zákazníci od ní nic nečekali a tak byli příjemně překvapeni. Obecně většina těch statistik, co média vydávají za statistiky spolehlivosti se spolehlivostí nijak zvlášt nesouvisí:Třeba statistika od ADAC je jen z výjezdů k poruchám. Nejde jen o odtahy, ale někdy i naprosté banality (třeba vybitá baterka).Statistika z německých STK "TÜV autoreport" vypovídá zas o přístupu majitelů k údržbě.Snad jediná mediálně známá statistika, co opravdu vypovídá o spolehlivosti je www.reliabilityindex.com ,který vydává pojišťovna Warranty direct . Majitel si u ní pojistí úhradu servisních nákladů spojených s opravou auta po skončení záruky (něco jako rozšířená záruka). Pojišťovna pak proplácí případné opravy a vede si statistiku u jednotlivých modelů a značek.
Samohodnotenie spokojnosti zakaznikov dokaze mnohe skreslit:Priklad.Kupim si Yugo. Cakam, ze sa pokazi za prvy rok 10x a ono sa pokazi len 5x. Som spokojny zakaznik, auto predbehlo moje ocakvania.Kupim si naozajstne auto. Cakam, ze sa nebude kazit a ako na potvoru, mam 2x idem do servisu. Som teda nespokojny zakaznik a auto ma sklamalo.
autorevue, ale i dalsi servry casto zamenuji ruzne statistiky JDPower, kterych ma tato spolecnost hned nekolik desitek, zde se pise o jedne statistice a ukazuje se na tabulce s poradim jinav tabulce je poradi znacek podle poruch na 100 vozech dle servisu a asistencnich sluzeb v Nemecku, tedy vesmes tatistika kam data dodavaji autorizovane servisy a asistencni sluzby fungujici pro dane znacky v ramci zarucnich servisu, o spokojenosti majitelu je jina statistika
Má poslední zkušenost ze Švédska, jezdí tam sice Volvem, ale bydlení je na úrovni Felicie.
Myslim, ze vnimani bydleni je take velice subjektivni.Osobne mi napriklad takove to stredoevropske stredostavovske bydleni nevyhovuje. Naproti tomu se mi velice libi skandinavsky styl (ne, skutecne ne kvuli Ikei). Zjistil jsem napriklad, ze drevostavba ma naprosto ohromnou atmosferu a ze se tam citim mnohem lepe nez ve zdenem dome. Stejne tak se mi libi jedoduchost a funkcnost interieru. Skutecne netouzim po domacnosti plne nepotrebneho haraburdil. Nakonec, clovek toho pro zivot zase tak moc nepotrebuje.Nicmene, vas pohled na vec respektuji a de facto i chapu.
Unimobuňky máme v Česku často na sekačku a nářadí.
Dobre vam tak! :-)
Nabídka Mitsubishi je přímo úchvatná. :-D. Auta před panelák a ani vandal to auto od lítosti nepoškrábe.
Ta auta např. ASX si může koupit jen automobilový analfabet který se snad v jiném autě neprojel. Navíc musí mít zdeformované estetické cítění protože tak nehezká a zastaralá auta nikdo jiný v Evropě neprodává. Ano když vidím současné Mitsu, první co mě napadá je lítost.
A me je lito tebe.
Když čtu některé příspěvky, tak mě přepadá lítost nad duševním zoufalstvím jejich pisatelů.
nevím čím jezdíte vy,ale proč kdokoliv s jiným pohledem .....je analfabet?.......a ano,když čtu takhle demokraticky se vyjadřujícího se člověka,první co mě napadá je lítost
Tak vidím že potrefená husa se ozvala. Vidím že můj příspěvek jsi četl s červenými brýlemi na očích. Psal jsem o tom že si to může koupit jen ten kdo se neprojel v jiném konkurenčním autě. O jiném názoru nepadlo ani slovo. A analfabet je ten kdo je v dané problematice nevzdělaný. Já aut projel opravdu hodně a ASX je v rámci kategorie bezkonkurenčně nejhorší.
To že si někdo sedne a projede se v tisíci autech ještě neudělá z Analfabeta automobilového Verného Odborníka.
Žádná husa, žádné brýle. Píšu o výkladu jednoho pojmu jinými slovy - demokraticky. Nebo mám ještě přidat výklad pojmů mlžení, odpověď na něco jiného ?
Tak to jsme každý jinde. Já o demokracii nepsal ani slovo. Hlavní myšlenka je že Mitsu třeba ASX si může koupit jen ten kdo se neprojel s žádným z konkurenčních modelů stejné třídy. Ta auta jsou prostě horší než konkurence a to téměř ve všem. Co se týká demokracie, tak ano každý si může dobrovolně koupit to chce i když je to objektivně špatné. To je jeho demokratická volba.
Hmmm. Tady už musím zareagovat. Jsou i lidé, kteří se nechodí vozit v kde čem, ale vybírají dle parametrů a zejména praktických kritérií. Design a zastaralost je u nich až na druhém, či třetím místě. Souhlasím s tím, že nové ASX je i za mne prvotřídní obludárium (zejména zepředu), již několikrát oživené, s konstrukčně zastaralou technikou a velmi mizernou antikorozní úpravou. Tady ale kritika končí. Verze s nepřímovstřikovým dvoulitrovým atmosferickým motorem (110kW) s originál přestavbou na LPG je super lákadlo pro někoho, kdo hodně jezdí a nechce mít v budoucnu problémy. Velký profil pneumatik, který je na tomto autě doslova ohyzdný, však přináší velmi pohodlnou jízdu každému, kdo nemá sportovní ambice, ale nechce vědět o dírách a výmolech. Při kvalitním nástřiku podvozku a dutin hned v počátku, považuji v dnešní době tento vůz za velmi zajímavou koupi pro kohokoliv, kdo chce sedět výš, pohodlně a nehledá "pozlátko" a ty nejmodernější technologie. Naopak má na oplátku možnost ocenit mačkací tlačítka a poctivé otočné ovladače.
Demokracie a svoboda mají jiný význam pánové. Prakticky opačný, protože demokraticky většina omezuje svobody menšiny.
Chlapi, to myslíte ten systém, kdy sedí u ohně dva vlci a ovečka a hlasují, co bude k večeři? Vskutku vypečený systém. B-]
No, pokud bude ta ovečka řádně ozbrojená B-]
k22: No, jak už vidíme v přímém přenosu, tak bude řádně odzbrojená ;-)
Demokraticky se může i nesouhlasit, či někomu odporovat,. Nebo snad né a musí se jenom chválit a nastoprocent souhlasit ?
Velký soused to zase podělal a nestíhá na primitivní a předražená vozítka z Malé Bolky.
nejspokojenější zákazníky má Škoda, podívejte se na naši republiku..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.