Nejspokojenější zákazníky v Německu má Mitsubishi. A co další pozice?

Cajt  |  23. 05. 2019 08:12

Velký soused to zase podělal a nestíhá na primitivní a předražená vozítka z Malé Bolky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 05. 2019 13:29

nejspokojenější zákazníky má Škoda, podívejte se na naši republiku..

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 05. 2019 08:50

Nabídka Mitsubishi je přímo úchvatná. . Auta před panelák a ani vandal to auto od lítosti nepoškrábe.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  23. 05. 2019 10:08

Ta auta např. ASX si může koupit jen automobilový analfabet který se snad v jiném autě neprojel. Navíc musí mít zdeformované estetické cítění protože tak nehezká a zastaralá auta nikdo jiný v Evropě neprodává. Ano když vidím současné Mitsu, první co mě napadá je lítost.

Odpovědět  |   | 
jaroslav muknšnábl  |  23. 05. 2019 10:22

nevím čím jezdíte vy,ale proč kdokoliv s jiným pohledem .....je analfabet?.......a ano,když čtu takhle demokraticky se vyjadřujícího se člověka,první co mě napadá je lítost

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 05. 2019 10:38

Demokraticky se může i nesouhlasit, či někomu odporovat,. Nebo snad né a musí se jenom chválit a nastoprocent souhlasit ?

Odpovědět  |   | 
Verny  |  23. 05. 2019 11:59

Tak vidím že potrefená husa se ozvala. Vidím že můj příspěvek jsi četl s červenými brýlemi na očích. Psal jsem o tom že si to může koupit jen ten kdo se neprojel v jiném konkurenčním autě. O jiném názoru nepadlo ani slovo. A analfabet je ten kdo je v dané problematice nevzdělaný. Já aut projel opravdu hodně a ASX je v rámci kategorie bezkonkurenčně nejhorší.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 05. 2019 12:13

Žádná husa, žádné brýle. Píšu o výkladu jednoho pojmu jinými slovy - demokraticky. Nebo mám ještě přidat výklad pojmů mlžení, odpověď na něco jiného ?

Odpovědět  |   | 
Verny  |  23. 05. 2019 13:56

Tak to jsme každý jinde. Já o demokracii nepsal ani slovo. Hlavní myšlenka je že Mitsu třeba ASX si může koupit jen ten kdo se neprojel s žádným z konkurenčních modelů stejné třídy. Ta auta jsou prostě horší než konkurence a to téměř ve všem. Co se týká demokracie, tak ano každý si může dobrovolně koupit to chce i když je to objektivně špatné. To je jeho demokratická volba.

Odpovědět  |   | 
Tohares  |  23. 05. 2019 14:54

Demokracie a svoboda mají jiný význam pánové. Prakticky opačný, protože demokraticky většina omezuje svobody menšiny.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  23. 05. 2019 15:16

Chlapi, to myslíte ten systém, kdy sedí u ohně dva vlci a ovečka a hlasují, co bude k večeři? Vskutku vypečený systém.

Odpovědět  |   | 
k22  |  24. 05. 2019 09:44

No, pokud bude ta ovečka řádně ozbrojená

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 05. 2019 11:51

k22: No, jak už vidíme v přímém přenosu, tak bude řádně odzbrojená

Odpovědět  |   | 
Bushi  |  26. 05. 2019 15:34

To že si někdo sedne a projede se v tisíci autech ještě neudělá z Analfabeta automobilového Verného Odborníka.

Odpovědět  |   | 
Bushi  |  23. 05. 2019 10:28

Když čtu některé příspěvky, tak mě přepadá lítost nad duševním zoufalstvím jejich pisatelů.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 05. 2019 10:49

A me je lito tebe.

Odpovědět  |   | 
primy porotec  |  23. 05. 2019 09:12

To mi pripomina, ze za nejspokojenejsi narod sveta byli pred par lety prohlaseni Danove.

Kdo tam treba byl a zazil danskou lekarskou peci, ci mel dokonce tu smulu a osobne pobyl v nemocnici, netusi v cem ze jsou lepsi, nez ty ceske realie. Ono to tam tedy lepsi neni, jen Danove, na rozdil od Cechu a Moravanu, maji pocit (lepe receno, je jim to vtloukano do hlav), ze jsou svetova spicka. Bez ohledu na to, zda je to pravda, ci ne. Kdyz se pak jeste v lete otepli na par dni na 28 °C, zasviti slunicko a na moment prestane foukat ten otravny vichr (ano, dle nasich meritek je ten jejich neustaly vitr temer vichrem), Dan se nadsenim rozplyva, ze "like a Caribbean".

Cele je to o ocekavani versus realita. A uplne stejne tak se to ma i s 'merenim' spokojenosti. Mereni jakekoliv subjektivni veliciny povazuji za prinejmensim pochybne, protoze neexistuje jasna a spolecna srovnavaci baze. Kdyz se k tomu jeste prida subjektivni interpretace odpovedi jednotlivych respondentu a opet subjektivni interpretace celkovych vysledku 'pruzkumu', vznika z toho velmi solidni galimatyas, ze ktereho kdokoliv vydoji jakykoliv vysledek.

Verim, ze jednoducha a relativne levna auta mohou byt spolehlivejsi nez premiovky. Lec to jeste vubec nemusi znamenat, ze majitel drahe a luxusni premiovky musi nutne byt i pres vice poruch mene spokojeny nez majitel jednoducheho a levnejsiho auta. Jiste, nejaka korelace mezi poruchami a spokojenosti zcela nepochybne existuje. Nicmene vedle spolehlivosti jsou zde jeste zcela jine faktory, ktere mohou mit v individualnich pripadech naprosto zasadnejsi vahu.

Domnivam se tedy, ze spokojenost majitelu ve vztahu k jejich autum nepostacuje merit jen spokojenosti se spolehlivosti. Jednak je spojenost to naprosto subjektivni a jednak ma spokojenost podstatne vice slozek.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 05. 2019 09:27

Má poslední zkušenost ze Švédska, jezdí tam sice Volvem, ale bydlení je na úrovni Felicie.

Odpovědět  |   | 
primy porotec  |  23. 05. 2019 09:45

Myslim, ze vnimani bydleni je take velice subjektivni.

Osobne mi napriklad takove to stredoevropske stredostavovske bydleni nevyhovuje. Naproti tomu se mi velice libi skandinavsky styl (ne, skutecne ne kvuli Ikei). Zjistil jsem napriklad, ze drevostavba ma naprosto ohromnou atmosferu a ze se tam citim mnohem lepe nez ve zdenem dome. Stejne tak se mi libi jedoduchost a funkcnost interieru. Skutecne netouzim po domacnosti plne nepotrebneho haraburdil. Nakonec, clovek toho pro zivot zase tak moc nepotrebuje.

Nicmene, vas pohled na vec respektuji a de facto i chapu.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 05. 2019 10:18

Unimobuňky máme v Česku často na sekačku a nářadí.

Odpovědět  |   | 
primy porotec  |  23. 05. 2019 13:09

Dobre vam tak!

Odpovědět  |   | 
asd  |  23. 05. 2019 10:33

Souhlas, J.D. Power je založená na spokojenosti zákazníku (nejen se spolehlivostí, ale i s přistupem dealera atp.). Tam je to především o tom jestli dané auto předčilo očekávání majitele. Proto se v britském tak často objevuje nahoře škodovka. Zákazníci od ní nic nečekali a tak byli příjemně překvapeni.
Obecně většina těch statistik, co média vydávají za statistiky spolehlivosti se spolehlivostí nijak zvlášt nesouvisí:
Třeba statistika od ADAC je jen z výjezdů k poruchám. Nejde jen o odtahy, ale někdy i naprosté banality (třeba vybitá baterka).
Statistika z německých STK "TÜV autoreport" vypovídá zas o přístupu majitelů k údržbě.

Snad jediná mediálně známá statistika, co opravdu vypovídá o spolehlivosti je www.reliabilityindex.com ,který vydává pojišťovna Warranty direct . Majitel si u ní pojistí úhradu servisních nákladů spojených s opravou auta po skončení záruky (něco jako rozšířená záruka). Pojišťovna pak proplácí případné opravy a vede si statistiku u jednotlivých modelů a značek.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  23. 05. 2019 13:27

autorevue, ale i dalsi servry casto zamenuji ruzne statistiky JDPower, kterych ma tato spolecnost hned nekolik desitek, zde se pise o jedne statistice a ukazuje se na tabulce s poradim jina

v tabulce je poradi znacek podle poruch na 100 vozech dle servisu a asistencnich sluzeb v Nemecku, tedy vesmes tatistika kam data dodavaji autorizovane servisy a asistencni sluzby fungujici pro dane znacky v ramci zarucnich servisu, o spokojenosti majitelu je jina statistika

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 05. 2019 13:48

Samohodnotenie spokojnosti zakaznikov dokaze mnohe skreslit:
Priklad.

Kupim si Yugo. Cakam, ze sa pokazi za prvy rok 10x a ono sa pokazi len 5x. Som spokojny zakaznik, auto predbehlo moje ocakvania.

Kupim si naozajstne auto. Cakam, ze sa nebude kazit a ako na potvoru, mam 2x idem do servisu. Som teda nespokojny zakaznik a auto ma sklamalo.

Odpovědět  |   | 
Bushi  |  23. 05. 2019 10:38

Takže jednoduše řečeno, majitelé premiových vozů jsou se svými vozy nespokojeni.Proč si je ale potom kupují?

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  23. 05. 2019 11:16

Bohužel je to především společenská prestiž a potom bohatá výbava a koně. prostě se to sice občas porouchá, ale furt máte jiné auto než všichni ostatní v ulici. Jen málokterý bohatý člověk si kupuje auto s vysokou užitnou hodnotou.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 05. 2019 13:14

Především je to rozdíl v kvalitě, odladění, odhlučnění a podobně.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 05. 2019 13:45

Nekdy

Odpovědět  |   | 
primy porotec  |  23. 05. 2019 13:49

Kvalita? To je prosim pekne co?

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 05. 2019 07:00

treba komplet vejfuk z nerezu nebo tlumici materialy na spravnejch mistech

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 05. 2019 21:20

Přidávám jen krátké konstatování - podle výsledků "statistiky" to ukazuje, že Němci hodnotí Škodu a Hyundai na stejno. Přesto v Česku soudě podle příspěvků některých "odborníků" "diskutérů" automobilka Hyundai vyrábí samé nekvalitní šunty...
Překvapil mne také výsledek značky Dacia, která si i v náročném trhu v Německu vysloužila zajímavé ocenění.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 05. 2019 07:59

No podle diskuteru na zdejsim foru bych spise rekl, ze hyundai dela nadpozemska auta a nejvetsi a predtazeny sunt je skodovka. Asspon tak to vyzniva v diakuzich pod clanky. A pokud nekdo skodovku pochvali, tak je hnedka lyncovan.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 05. 2019 22:30

Myslím si Tome, že by měli všichni diskutéři používat rozum a ověřit si různé zdroje hodnocení značek (a jejich srovnatelných modelů), jako apříklad poukázak asd na www.reliabilityindex.com - https://www.reliabilityindex.com/top-100...
Je tam uvedena kupodivu i Fabia na 49. místě. Osobně považuji konkrétní umístění jako nepodstatné a všechna auta z té stovky aut považuji za "srovnatelná" a "použitelná". Záleží jen na vkusu a prioritách, co si kdo vybere a nemá přece smysl urážet a hanobit "konkurenci". Tohle by si měli především "diskutéři" obou zmíněných značek uvědomit. Ať si každý vybere a spokojeně používá to svoje a má radost, že stejně tak je spokojen ten, kdo si vybral "konkurenci".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

včera | Svět motorů | 11 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

včera | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A