Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

34 komentářů

Asdfghjkl
8. dubna • 7:15

a k cemu je to dobre ? mala krabicka, moc bezpecnosti to nebude mit, necekam ze by to skrz echt vyztuhy melo 1,5 tuny ( v euro ncap tam udela 5 hvezd kazdy srot), to jak nekdo nahobluje s tolika koňma do neceho, tak nazdar bazar, uz jen vystrihaj mrtvolu, resp. zbytky :-D

Radon
25. dubna • 19:42

To snad plati o vsech malych sportovnich autech a to jeste casto nemaji mezi ridicem a stromem motor, jako ten Golf :-)

Daniel
7. dubna • 12:26

Stále to bude krabice z kufrem na ho.A předražená.To už je lepší ojetý nissan gtr,je hezčí a s normálním motorem a né pojebaný tsi.

Jaky
7. dubna • 11:01

Na dnesni preplnene silnice k nevyuziti. Jedine k machrovani a s tim spojenym pruserem.

Michal
8. dubna • 0:24

Naopak malé/menší auto s vyšším výkonem použiješ na přeplněných silnicích nejlíp.Rko má 300koní ale taky něco pokuď je v palbě váží.Skoro podobně může fungovat polo gti.

majkl
6. dubna • 20:17

jako vzdy auto k hovnu...pak si to koupi zase nakej kreten,kterej si tu bude honit ego a otravovat a ohrozovat tim lidi na silnich...

Tojejedno
7. dubna • 7:47

👍🏼👍🏼👍🏼

Kuk Vykuk
6. dubna • 18:24

Co to je AMG, nějakej zahradní traktůrek? B-]

Eurohujer
6. dubna • 16:32

eRko mame jako sluzebak, jo jezdi to pekne, pekne prska do vejfuku, ale clovek si na tech 300 kobil zvykhne rychle a je to normalka, kde jsou ty doby kdy ferarko melo 300 koni a svezeni bylo lepsi nez v osobaku se trista konma.

stealth01
6. dubna • 18:41

300 koní je sice porad 300 koní, ale hmotnost Golfu může být vyšší, než u Ferrari.
Je třeba se dívat na parametr koně na tunu.

OnlyTruth
6. dubna • 18:48

to dnesny ludia nerobia a zaroven nepozeraju rozlozenie vahy

Joe Doe
5. dubna • 21:36

To je sice pekne, ale kym sa tuna onanuje nad tuningom, BMW, Daimler a VAG su obvineni z dieseloveho kartelu...https://www.theguardian.com/business/2019/apr/05/bmw-... ...

fela
6. dubna • 13:12

Ďakujem za príspevok, veľmi zaujímavé čítanie

OnlyTruth
5. dubna • 20:00

aby im ten haldex raz nezhorel :-D

karel.
5. dubna • 20:56

Neshořel v Chironu, neshoří ve slaboučkém Golfu.

OnlyTruth
6. dubna • 9:41

ak porovnavas chiron s golfom tak ok .. uz ti musi byt jasne, ze rovnaka prevodovka by nezvladla w16 a priecne ulozeny maly natlakovany 4 valcek, ktory dava v pomere 70:30 na predne kolesa vykon :-D

C&K
6. dubna • 10:43

1. Neporovnávám.
2. Haldex není převodovka
3. Haldex v Golfu nemá rozdělení 70:30
4. Jenom říkám, že haldex nemá na rozdíl některých jiných systémů 4x4 omezení pro přenos výkonu/toč. momentu a lze jej postavit bez problémů na 1500hp/1600Nm a tudíž není žádná věda postavit jej na 400hp výkonu.

OnlyTruth
6. dubna • 12:38

nikto nehovori, ze haldex je prevodovka, momentalne sa pouziva 5.ta generacia, co je pravda vie preniest az 3200nm , ale v tomto pripade riadiaca jednotka ovlada pripajanie zadnej napravy pomocou axialneho cerpadla .. kde oproti "starym" mechanizmom alebo inym pouzivaju klasicky torsen (tourqe sensing) kde maju medzinapravovy diff a nie len cez viaclamelovu spojku a v tom pripade nie ze zapotreby eLSD cize elektronicky .. technika je super ale su veci, ktore spravi mechanika lepsie

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
C&K
6. dubna • 14:00

Mluvil jsi o "hoření haldexu", tak neodbíhej od tématu a vysvětli, proč by měl haldex hořet.

OnlyTruth
6. dubna • 14:55

jednym slovom drzi to viaclamelova spojka a nie poctivy mechanicky diff , pri zabavkach na parkovisku zvykavali mat problem zadne napravy , nestihali chladit , nemali externy chladic oleja ... mozno su novsie generacie trosku lepsie, ze su aj lahsie ale podstata tam zostala cize pravdepodobne to bude to iste len trosku lepsie .. ono to nie je prava stvorkolka , to ze chiron ju ma ale pripaja predok podobnym sposobom a nie zadok , nakolko ma motor v strede nie vpredu

C&K
7. dubna • 14:56

Znovu neodpovídáš na základní otázku, proč by měla mezinápravová spojka hořet? Nikde jsem neviděl haldex hořet. Jediný případ, kdy může shořet je situace, kdy z něj unikne olej, ale to shoří i diferenciál.

OnlyTruth
8. dubna • 13:00

vsak to sa pri nadmernej zatazi stava , ako ked robis len donuty ci drifty , aj ked s haldexom ako som vravel nemozes driftovat lebo v tych pripadoch odchadzal ... nema externe chladenie oleja cize pri vacsich zataziach kolabuju

C&K
8. dubna • 14:00

Jenom plácáš, dej sem odkaz jak haldexy hoří, jinak jsi lhář a bajkař.

OnlyTruth
8. dubna • 16:35

vacsina ludi si ci uz taketo auta alebo ine kupuju len aby sa ukazovali , ich maximalne vykony nevyuziu mozno nikdy a preto sa nedocitas kazdy den o tom ... keby sa to auto vyuziva tak ako sportove tak by nevydrzalo ani polovicu toho co realne sportove auta s normalnym podvozkom .. rozumies tomu?

jp
8. dubna • 17:56

Golf R chodi dverma napred celou zimu. V sezone dostava zaprah na okruzich. Mam 140k km, a haldex bez problemu.

Zelí
5. dubna • 19:02

AMG je jenom naleštěný prd. :-D

Sir_CHerokee
5. dubna • 18:05

Tady ty vytočené 2 litry jsou tak trochu nesmysl. Není lepší na takový výkon podstatně větší motor?

jano
5. dubna • 21:58

Trefa. Po pár km budú z nich hrkalky. BMW schnitzer 140i má 420ps a nikto nad ní m neonanuje./3litre/ ,ale určite dlhšia výdrž a ten zvuk a záťah paráda.

OnlyTruth
5. dubna • 20:01

v pripade ked ma auto kovane piesty a poriadnu prevodovku tak by to mohol byt aj 2,0l ale v pripade golfa , kde idu len na zisk a nie na kvalitu asi nemozeme cakat nic :-D

Michal
5. dubna • 18:27

Třeba jako Bmw 3l 6válec diesel a 4turba.Menší motor méně váhy a menší spotřeba než kdyby dali r5 2,5l s Rs3

Michal
5. dubna • 18:04

Velice podobný golf vidím už tak půl roku na jednom prekladisti aut v A u Schwertbergu pořád na stejným místě.

ACE
5. dubna • 17:27

Troufnout a konkurovat to jsou zcela odlišné věci.

dpcstb
18. dubna • 17:18

mb su pro teplousky

Mirek
5. dubna • 21:16

Já si také troufnu na šampióna v boxu. Otázkou zůstává, jak velký výprask dostanu. :-D

Doporučujeme

Články odjinud