Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

ACE  |  05. 04. 2019 17:27

Troufnout a konkurovat to jsou zcela odlišné věci.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 04. 2019 21:16

Já si také troufnu na šampióna v boxu. Otázkou zůstává, jak velký výprask dostanu.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  18. 04. 2019 17:18

mb su pro teplousky

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 04. 2019 18:04

Velice podobný golf vidím už tak půl roku na jednom prekladisti aut v A u Schwertbergu pořád na stejným místě.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  05. 04. 2019 18:05

Tady ty vytočené 2 litry jsou tak trochu nesmysl. Není lepší na takový výkon podstatně větší motor?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 04. 2019 18:27

Třeba jako Bmw 3l 6válec diesel a 4turba.Menší motor méně váhy a menší spotřeba než kdyby dali r5 2,5l s Rs3

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  05. 04. 2019 20:01

v pripade ked ma auto kovane piesty a poriadnu prevodovku tak by to mohol byt aj 2,0l ale v pripade golfa , kde idu len na zisk a nie na kvalitu asi nemozeme cakat nic

Odpovědět  |   | 
jano  |  05. 04. 2019 21:58

Trefa. Po pár km budú z nich hrkalky. BMW schnitzer 140i má 420ps a nikto nad ní m neonanuje./3litre/ ,ale určite dlhšia výdrž a ten zvuk a záťah paráda.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 04. 2019 19:02

AMG je jenom naleštěný prd.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  05. 04. 2019 20:00

aby im ten haldex raz nezhorel

Odpovědět  |   | 
karel.  |  05. 04. 2019 20:56

Neshořel v Chironu, neshoří ve slaboučkém Golfu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 09:41

ak porovnavas chiron s golfom tak ok .. uz ti musi byt jasne, ze rovnaka prevodovka by nezvladla w16 a priecne ulozeny maly natlakovany 4 valcek, ktory dava v pomere 70:30 na predne kolesa vykon

Odpovědět  |   | 
C&K  |  06. 04. 2019 10:43

1. Neporovnávám.
2. Haldex není převodovka
3. Haldex v Golfu nemá rozdělení 70:30
4. Jenom říkám, že haldex nemá na rozdíl některých jiných systémů 4x4 omezení pro přenos výkonu/toč. momentu a lze jej postavit bez problémů na 1500hp/1600Nm a tudíž není žádná věda postavit jej na 400hp výkonu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 12:38

nikto nehovori, ze haldex je prevodovka, momentalne sa pouziva 5.ta generacia, co je pravda vie preniest az 3200nm , ale v tomto pripade riadiaca jednotka ovlada pripajanie zadnej napravy pomocou axialneho cerpadla .. kde oproti "starym" mechanizmom alebo inym pouzivaju klasicky torsen (tourqe sensing) kde maju medzinapravovy diff a nie len cez viaclamelovu spojku a v tom pripade nie ze zapotreby eLSD cize elektronicky .. technika je super ale su veci, ktore spravi mechanika lepsie

Odpovědět  |   | 
C&K  |  06. 04. 2019 14:00

Mluvil jsi o "hoření haldexu", tak neodbíhej od tématu a vysvětli, proč by měl haldex hořet.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 14:55

jednym slovom drzi to viaclamelova spojka a nie poctivy mechanicky diff , pri zabavkach na parkovisku zvykavali mat problem zadne napravy , nestihali chladit , nemali externy chladic oleja ... mozno su novsie generacie trosku lepsie, ze su aj lahsie ale podstata tam zostala cize pravdepodobne to bude to iste len trosku lepsie .. ono to nie je prava stvorkolka , to ze chiron ju ma ale pripaja predok podobnym sposobom a nie zadok , nakolko ma motor v strede nie vpredu

Odpovědět  |   | 
C&K  |  07. 04. 2019 14:56

Znovu neodpovídáš na základní otázku, proč by měla mezinápravová spojka hořet? Nikde jsem neviděl haldex hořet. Jediný případ, kdy může shořet je situace, kdy z něj unikne olej, ale to shoří i diferenciál.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 13:00

vsak to sa pri nadmernej zatazi stava , ako ked robis len donuty ci drifty , aj ked s haldexom ako som vravel nemozes driftovat lebo v tych pripadoch odchadzal ... nema externe chladenie oleja cize pri vacsich zataziach kolabuju

Odpovědět  |   | 
C&K  |  08. 04. 2019 14:00

Jenom plácáš, dej sem odkaz jak haldexy hoří, jinak jsi lhář a bajkař.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 16:35

vacsina ludi si ci uz taketo auta alebo ine kupuju len aby sa ukazovali , ich maximalne vykony nevyuziu mozno nikdy a preto sa nedocitas kazdy den o tom ... keby sa to auto vyuziva tak ako sportove tak by nevydrzalo ani polovicu toho co realne sportove auta s normalnym podvozkom .. rozumies tomu?

Odpovědět  |   | 
jp  |  08. 04. 2019 17:56

Golf R chodi dverma napred celou zimu. V sezone dostava zaprah na okruzich. Mam 140k km, a haldex bez problemu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 04. 2019 21:36

To je sice pekne, ale kym sa tuna onanuje nad tuningom, BMW, Daimler a VAG su obvineni z dieseloveho kartelu...

https://www.theguardian.com/business/2019/apr/05/bmw-... ...

Odpovědět  |   | 
fela  |  06. 04. 2019 13:12

Ďakujem za príspevok, veľmi zaujímavé čítanie

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  06. 04. 2019 16:32

eRko mame jako sluzebak, jo jezdi to pekne, pekne prska do vejfuku, ale clovek si na tech 300 kobil zvykhne rychle a je to normalka, kde jsou ty doby kdy ferarko melo 300 koni a svezeni bylo lepsi nez v osobaku se trista konma.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 04. 2019 18:41

300 koní je sice porad 300 koní, ale hmotnost Golfu může být vyšší, než u Ferrari.
Je třeba se dívat na parametr koně na tunu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 18:48

to dnesny ludia nerobia a zaroven nepozeraju rozlozenie vahy

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 04. 2019 18:24

Co to je AMG, nějakej zahradní traktůrek?

Odpovědět  |   | 
majkl  |  06. 04. 2019 20:17

jako vzdy auto k hovnu...pak si to koupi zase nakej kreten,kterej si tu bude honit ego a otravovat a ohrozovat tim lidi na silnich...

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  07. 04. 2019 07:47

👍🏼👍🏼👍🏼

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  07. 04. 2019 11:01

Na dnesni preplnene silnice k nevyuziti. Jedine k machrovani a s tim spojenym pruserem.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 04. 2019 00:24

Naopak malé/menší auto s vyšším výkonem použiješ na přeplněných silnicích nejlíp.Rko má 300koní ale taky něco pokuď je v palbě váží.Skoro podobně může fungovat polo gti.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  07. 04. 2019 12:26

Stále to bude krabice z kufrem na ho.A předražená.To už je lepší ojetý nissan gtr,je hezčí a s normálním motorem a né pojebaný tsi.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  08. 04. 2019 07:15

a k cemu je to dobre ? mala krabicka, moc bezpecnosti to nebude mit, necekam ze by to skrz echt vyztuhy melo 1,5 tuny ( v euro ncap tam udela 5 hvezd kazdy srot), to jak nekdo nahobluje s tolika koňma do neceho, tak nazdar bazar, uz jen vystrihaj mrtvolu, resp. zbytky

Odpovědět  |   | 
Radon  |  25. 04. 2019 19:42

To snad plati o vsech malych sportovnich autech a to jeste casto nemaji mezi ridicem a stromem motor, jako ten Golf

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 4 příspěvky
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A