Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

ACE  |  05. 04. 2019 17:27

Troufnout a konkurovat to jsou zcela odlišné věci.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 04. 2019 21:16

Já si také troufnu na šampióna v boxu. Otázkou zůstává, jak velký výprask dostanu.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  18. 04. 2019 17:18

mb su pro teplousky

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 04. 2019 18:04

Velice podobný golf vidím už tak půl roku na jednom prekladisti aut v A u Schwertbergu pořád na stejným místě.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  05. 04. 2019 18:05

Tady ty vytočené 2 litry jsou tak trochu nesmysl. Není lepší na takový výkon podstatně větší motor?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 04. 2019 18:27

Třeba jako Bmw 3l 6válec diesel a 4turba.Menší motor méně váhy a menší spotřeba než kdyby dali r5 2,5l s Rs3

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  05. 04. 2019 20:01

v pripade ked ma auto kovane piesty a poriadnu prevodovku tak by to mohol byt aj 2,0l ale v pripade golfa , kde idu len na zisk a nie na kvalitu asi nemozeme cakat nic

Odpovědět  |   | 
jano  |  05. 04. 2019 21:58

Trefa. Po pár km budú z nich hrkalky. BMW schnitzer 140i má 420ps a nikto nad ní m neonanuje./3litre/ ,ale určite dlhšia výdrž a ten zvuk a záťah paráda.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 04. 2019 19:02

AMG je jenom naleštěný prd.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  05. 04. 2019 20:00

aby im ten haldex raz nezhorel

Odpovědět  |   | 
karel.  |  05. 04. 2019 20:56

Neshořel v Chironu, neshoří ve slaboučkém Golfu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 09:41

ak porovnavas chiron s golfom tak ok .. uz ti musi byt jasne, ze rovnaka prevodovka by nezvladla w16 a priecne ulozeny maly natlakovany 4 valcek, ktory dava v pomere 70:30 na predne kolesa vykon

Odpovědět  |   | 
C&K  |  06. 04. 2019 10:43

1. Neporovnávám.
2. Haldex není převodovka
3. Haldex v Golfu nemá rozdělení 70:30
4. Jenom říkám, že haldex nemá na rozdíl některých jiných systémů 4x4 omezení pro přenos výkonu/toč. momentu a lze jej postavit bez problémů na 1500hp/1600Nm a tudíž není žádná věda postavit jej na 400hp výkonu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 12:38

nikto nehovori, ze haldex je prevodovka, momentalne sa pouziva 5.ta generacia, co je pravda vie preniest az 3200nm , ale v tomto pripade riadiaca jednotka ovlada pripajanie zadnej napravy pomocou axialneho cerpadla .. kde oproti "starym" mechanizmom alebo inym pouzivaju klasicky torsen (tourqe sensing) kde maju medzinapravovy diff a nie len cez viaclamelovu spojku a v tom pripade nie ze zapotreby eLSD cize elektronicky .. technika je super ale su veci, ktore spravi mechanika lepsie

Odpovědět  |   | 
C&K  |  06. 04. 2019 14:00

Mluvil jsi o "hoření haldexu", tak neodbíhej od tématu a vysvětli, proč by měl haldex hořet.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 14:55

jednym slovom drzi to viaclamelova spojka a nie poctivy mechanicky diff , pri zabavkach na parkovisku zvykavali mat problem zadne napravy , nestihali chladit , nemali externy chladic oleja ... mozno su novsie generacie trosku lepsie, ze su aj lahsie ale podstata tam zostala cize pravdepodobne to bude to iste len trosku lepsie .. ono to nie je prava stvorkolka , to ze chiron ju ma ale pripaja predok podobnym sposobom a nie zadok , nakolko ma motor v strede nie vpredu

Odpovědět  |   | 
C&K  |  07. 04. 2019 14:56

Znovu neodpovídáš na základní otázku, proč by měla mezinápravová spojka hořet? Nikde jsem neviděl haldex hořet. Jediný případ, kdy může shořet je situace, kdy z něj unikne olej, ale to shoří i diferenciál.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 13:00

vsak to sa pri nadmernej zatazi stava , ako ked robis len donuty ci drifty , aj ked s haldexom ako som vravel nemozes driftovat lebo v tych pripadoch odchadzal ... nema externe chladenie oleja cize pri vacsich zataziach kolabuju

Odpovědět  |   | 
C&K  |  08. 04. 2019 14:00

Jenom plácáš, dej sem odkaz jak haldexy hoří, jinak jsi lhář a bajkař.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 16:35

vacsina ludi si ci uz taketo auta alebo ine kupuju len aby sa ukazovali , ich maximalne vykony nevyuziu mozno nikdy a preto sa nedocitas kazdy den o tom ... keby sa to auto vyuziva tak ako sportove tak by nevydrzalo ani polovicu toho co realne sportove auta s normalnym podvozkom .. rozumies tomu?

Odpovědět  |   | 
jp  |  08. 04. 2019 17:56

Golf R chodi dverma napred celou zimu. V sezone dostava zaprah na okruzich. Mam 140k km, a haldex bez problemu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 04. 2019 21:36

To je sice pekne, ale kym sa tuna onanuje nad tuningom, BMW, Daimler a VAG su obvineni z dieseloveho kartelu...

https://www.theguardian.com/business/2019/apr/05/bmw-... ...

Odpovědět  |   | 
fela  |  06. 04. 2019 13:12

Ďakujem za príspevok, veľmi zaujímavé čítanie

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  06. 04. 2019 16:32

eRko mame jako sluzebak, jo jezdi to pekne, pekne prska do vejfuku, ale clovek si na tech 300 kobil zvykhne rychle a je to normalka, kde jsou ty doby kdy ferarko melo 300 koni a svezeni bylo lepsi nez v osobaku se trista konma.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 04. 2019 18:41

300 koní je sice porad 300 koní, ale hmotnost Golfu může být vyšší, než u Ferrari.
Je třeba se dívat na parametr koně na tunu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 18:48

to dnesny ludia nerobia a zaroven nepozeraju rozlozenie vahy

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 04. 2019 18:24

Co to je AMG, nějakej zahradní traktůrek?

Odpovědět  |   | 
majkl  |  06. 04. 2019 20:17

jako vzdy auto k hovnu...pak si to koupi zase nakej kreten,kterej si tu bude honit ego a otravovat a ohrozovat tim lidi na silnich...

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  07. 04. 2019 07:47

👍🏼👍🏼👍🏼

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  07. 04. 2019 11:01

Na dnesni preplnene silnice k nevyuziti. Jedine k machrovani a s tim spojenym pruserem.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 04. 2019 00:24

Naopak malé/menší auto s vyšším výkonem použiješ na přeplněných silnicích nejlíp.Rko má 300koní ale taky něco pokuď je v palbě váží.Skoro podobně může fungovat polo gti.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  07. 04. 2019 12:26

Stále to bude krabice z kufrem na ho.A předražená.To už je lepší ojetý nissan gtr,je hezčí a s normálním motorem a né pojebaný tsi.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  08. 04. 2019 07:15

a k cemu je to dobre ? mala krabicka, moc bezpecnosti to nebude mit, necekam ze by to skrz echt vyztuhy melo 1,5 tuny ( v euro ncap tam udela 5 hvezd kazdy srot), to jak nekdo nahobluje s tolika koňma do neceho, tak nazdar bazar, uz jen vystrihaj mrtvolu, resp. zbytky

Odpovědět  |   | 
Radon  |  25. 04. 2019 19:42

To snad plati o vsech malych sportovnich autech a to jeste casto nemaji mezi ridicem a stromem motor, jako ten Golf

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 114 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A