Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

ACE  |  05. 04. 2019 17:27

Troufnout a konkurovat to jsou zcela odlišné věci.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 04. 2019 21:16

Já si také troufnu na šampióna v boxu. Otázkou zůstává, jak velký výprask dostanu.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  18. 04. 2019 17:18

mb su pro teplousky

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 04. 2019 18:04

Velice podobný golf vidím už tak půl roku na jednom prekladisti aut v A u Schwertbergu pořád na stejným místě.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  05. 04. 2019 18:05

Tady ty vytočené 2 litry jsou tak trochu nesmysl. Není lepší na takový výkon podstatně větší motor?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 04. 2019 18:27

Třeba jako Bmw 3l 6válec diesel a 4turba.Menší motor méně váhy a menší spotřeba než kdyby dali r5 2,5l s Rs3

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  05. 04. 2019 20:01

v pripade ked ma auto kovane piesty a poriadnu prevodovku tak by to mohol byt aj 2,0l ale v pripade golfa , kde idu len na zisk a nie na kvalitu asi nemozeme cakat nic

Odpovědět  |   | 
jano  |  05. 04. 2019 21:58

Trefa. Po pár km budú z nich hrkalky. BMW schnitzer 140i má 420ps a nikto nad ní m neonanuje./3litre/ ,ale určite dlhšia výdrž a ten zvuk a záťah paráda.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 04. 2019 19:02

AMG je jenom naleštěný prd.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  05. 04. 2019 20:00

aby im ten haldex raz nezhorel

Odpovědět  |   | 
karel.  |  05. 04. 2019 20:56

Neshořel v Chironu, neshoří ve slaboučkém Golfu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 09:41

ak porovnavas chiron s golfom tak ok .. uz ti musi byt jasne, ze rovnaka prevodovka by nezvladla w16 a priecne ulozeny maly natlakovany 4 valcek, ktory dava v pomere 70:30 na predne kolesa vykon

Odpovědět  |   | 
C&K  |  06. 04. 2019 10:43

1. Neporovnávám.
2. Haldex není převodovka
3. Haldex v Golfu nemá rozdělení 70:30
4. Jenom říkám, že haldex nemá na rozdíl některých jiných systémů 4x4 omezení pro přenos výkonu/toč. momentu a lze jej postavit bez problémů na 1500hp/1600Nm a tudíž není žádná věda postavit jej na 400hp výkonu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 12:38

nikto nehovori, ze haldex je prevodovka, momentalne sa pouziva 5.ta generacia, co je pravda vie preniest az 3200nm , ale v tomto pripade riadiaca jednotka ovlada pripajanie zadnej napravy pomocou axialneho cerpadla .. kde oproti "starym" mechanizmom alebo inym pouzivaju klasicky torsen (tourqe sensing) kde maju medzinapravovy diff a nie len cez viaclamelovu spojku a v tom pripade nie ze zapotreby eLSD cize elektronicky .. technika je super ale su veci, ktore spravi mechanika lepsie

Odpovědět  |   | 
C&K  |  06. 04. 2019 14:00

Mluvil jsi o "hoření haldexu", tak neodbíhej od tématu a vysvětli, proč by měl haldex hořet.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 14:55

jednym slovom drzi to viaclamelova spojka a nie poctivy mechanicky diff , pri zabavkach na parkovisku zvykavali mat problem zadne napravy , nestihali chladit , nemali externy chladic oleja ... mozno su novsie generacie trosku lepsie, ze su aj lahsie ale podstata tam zostala cize pravdepodobne to bude to iste len trosku lepsie .. ono to nie je prava stvorkolka , to ze chiron ju ma ale pripaja predok podobnym sposobom a nie zadok , nakolko ma motor v strede nie vpredu

Odpovědět  |   | 
C&K  |  07. 04. 2019 14:56

Znovu neodpovídáš na základní otázku, proč by měla mezinápravová spojka hořet? Nikde jsem neviděl haldex hořet. Jediný případ, kdy může shořet je situace, kdy z něj unikne olej, ale to shoří i diferenciál.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 13:00

vsak to sa pri nadmernej zatazi stava , ako ked robis len donuty ci drifty , aj ked s haldexom ako som vravel nemozes driftovat lebo v tych pripadoch odchadzal ... nema externe chladenie oleja cize pri vacsich zataziach kolabuju

Odpovědět  |   | 
C&K  |  08. 04. 2019 14:00

Jenom plácáš, dej sem odkaz jak haldexy hoří, jinak jsi lhář a bajkař.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 16:35

vacsina ludi si ci uz taketo auta alebo ine kupuju len aby sa ukazovali , ich maximalne vykony nevyuziu mozno nikdy a preto sa nedocitas kazdy den o tom ... keby sa to auto vyuziva tak ako sportove tak by nevydrzalo ani polovicu toho co realne sportove auta s normalnym podvozkom .. rozumies tomu?

Odpovědět  |   | 
jp  |  08. 04. 2019 17:56

Golf R chodi dverma napred celou zimu. V sezone dostava zaprah na okruzich. Mam 140k km, a haldex bez problemu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 04. 2019 21:36

To je sice pekne, ale kym sa tuna onanuje nad tuningom, BMW, Daimler a VAG su obvineni z dieseloveho kartelu...

https://www.theguardian.com/business/2019/apr/05/bmw-... ...

Odpovědět  |   | 
fela  |  06. 04. 2019 13:12

Ďakujem za príspevok, veľmi zaujímavé čítanie

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  06. 04. 2019 16:32

eRko mame jako sluzebak, jo jezdi to pekne, pekne prska do vejfuku, ale clovek si na tech 300 kobil zvykhne rychle a je to normalka, kde jsou ty doby kdy ferarko melo 300 koni a svezeni bylo lepsi nez v osobaku se trista konma.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 04. 2019 18:41

300 koní je sice porad 300 koní, ale hmotnost Golfu může být vyšší, než u Ferrari.
Je třeba se dívat na parametr koně na tunu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 04. 2019 18:48

to dnesny ludia nerobia a zaroven nepozeraju rozlozenie vahy

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 04. 2019 18:24

Co to je AMG, nějakej zahradní traktůrek?

Odpovědět  |   | 
majkl  |  06. 04. 2019 20:17

jako vzdy auto k hovnu...pak si to koupi zase nakej kreten,kterej si tu bude honit ego a otravovat a ohrozovat tim lidi na silnich...

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  07. 04. 2019 07:47

👍🏼👍🏼👍🏼

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  07. 04. 2019 11:01

Na dnesni preplnene silnice k nevyuziti. Jedine k machrovani a s tim spojenym pruserem.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 04. 2019 00:24

Naopak malé/menší auto s vyšším výkonem použiješ na přeplněných silnicích nejlíp.Rko má 300koní ale taky něco pokuď je v palbě váží.Skoro podobně může fungovat polo gti.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  07. 04. 2019 12:26

Stále to bude krabice z kufrem na ho.A předražená.To už je lepší ojetý nissan gtr,je hezčí a s normálním motorem a né pojebaný tsi.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  08. 04. 2019 07:15

a k cemu je to dobre ? mala krabicka, moc bezpecnosti to nebude mit, necekam ze by to skrz echt vyztuhy melo 1,5 tuny ( v euro ncap tam udela 5 hvezd kazdy srot), to jak nekdo nahobluje s tolika koňma do neceho, tak nazdar bazar, uz jen vystrihaj mrtvolu, resp. zbytky

Odpovědět  |   | 
Radon  |  25. 04. 2019 19:42

To snad plati o vsech malych sportovnich autech a to jeste casto nemaji mezi ridicem a stromem motor, jako ten Golf

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A