Nejsilnější verze Porsche Panamera má výkon 671 koní. Je to hybrid

Nový supersedan bude schopný dosáhnout maximální rychlost 310 kilometrů v hodině.

Jedním z lákadel na stánku značky Porsche na ženevském autosalonu se stane nejsilnější verze nové generace vozu Porsche Panamera. Parametry jsou na tento typ automobilu až šokující.

Například zrychlení z klidu na stokilometrovou rychlost trvá jen 3,4 sekundy a lze dosáhnout maximální rychlost 310 kilometrů v hodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Těchto hodnot automobil dosahuje díky kombinaci benzinového osmiválce a elektromotoru. Spalovací agregát má sám o sobě 542 koní elektromotor pak 134 koní Spolu umí dosáhnout na maximální výkon 671 koňských sil, přičemž poháněna jsou všechna čtyři kola. Dosavadním vrcholem v nabídce verzí panamery II bylo Turbo s 404 kW.

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Označení novinky je Panamera Turbo S E-hybrid. Kapacita baterie činí 14,1 kWh a lze ji dobít z běžné zásuvky za šest hodin. Energie pak má vystačit na ujetí padesáti kilometrů v čistě elektrickém režimu.

Není to přitom první hybrid v rámci modelové řady Panamera. Již dříve se představila šestiválcová verze Panamera 4 E-Hybrid.

Rovněž nová varianta bude v nabídce v prodloužené verzi Exexutive. Tam si díky prodlouženému rozvoru o patnáct centimetrů pohoví i basketbalisté.  

Fotografie standardní verze Porsche Panamera II najdete zde:  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků