Nejsilnější verze Porsche Panamera má výkon 671 koní. Je to hybrid

Nový supersedan bude schopný dosáhnout maximální rychlost 310 kilometrů v hodině.

Jedním z lákadel na stánku značky Porsche na ženevském autosalonu se stane nejsilnější verze nové generace vozu Porsche Panamera. Parametry jsou na tento typ automobilu až šokující.

Například zrychlení z klidu na stokilometrovou rychlost trvá jen 3,4 sekundy a lze dosáhnout maximální rychlost 310 kilometrů v hodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Těchto hodnot automobil dosahuje díky kombinaci benzinového osmiválce a elektromotoru. Spalovací agregát má sám o sobě 542 koní elektromotor pak 134 koní Spolu umí dosáhnout na maximální výkon 671 koňských sil, přičemž poháněna jsou všechna čtyři kola. Dosavadním vrcholem v nabídce verzí panamery II bylo Turbo s 404 kW.

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Označení novinky je Panamera Turbo S E-hybrid. Kapacita baterie činí 14,1 kWh a lze ji dobít z běžné zásuvky za šest hodin. Energie pak má vystačit na ujetí padesáti kilometrů v čistě elektrickém režimu.

Není to přitom první hybrid v rámci modelové řady Panamera. Již dříve se představila šestiválcová verze Panamera 4 E-Hybrid.

Rovněž nová varianta bude v nabídce v prodloužené verzi Exexutive. Tam si díky prodlouženému rozvoru o patnáct centimetrů pohoví i basketbalisté.  

Fotografie standardní verze Porsche Panamera II najdete zde:  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků