Nejsilnější verze Porsche Panamera má výkon 671 koní. Je to hybrid

Nový supersedan bude schopný dosáhnout maximální rychlost 310 kilometrů v hodině.

Jedním z lákadel na stánku značky Porsche na ženevském autosalonu se stane nejsilnější verze nové generace vozu Porsche Panamera. Parametry jsou na tento typ automobilu až šokující.

Například zrychlení z klidu na stokilometrovou rychlost trvá jen 3,4 sekundy a lze dosáhnout maximální rychlost 310 kilometrů v hodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Těchto hodnot automobil dosahuje díky kombinaci benzinového osmiválce a elektromotoru. Spalovací agregát má sám o sobě 542 koní elektromotor pak 134 koní Spolu umí dosáhnout na maximální výkon 671 koňských sil, přičemž poháněna jsou všechna čtyři kola. Dosavadním vrcholem v nabídce verzí panamery II bylo Turbo s 404 kW.

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Označení novinky je Panamera Turbo S E-hybrid. Kapacita baterie činí 14,1 kWh a lze ji dobít z běžné zásuvky za šest hodin. Energie pak má vystačit na ujetí padesáti kilometrů v čistě elektrickém režimu.

Není to přitom první hybrid v rámci modelové řady Panamera. Již dříve se představila šestiválcová verze Panamera 4 E-Hybrid.

Rovněž nová varianta bude v nabídce v prodloužené verzi Exexutive. Tam si díky prodlouženému rozvoru o patnáct centimetrů pohoví i basketbalisté.  

Fotografie standardní verze Porsche Panamera II najdete zde:  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků