Kdyz bych chtel 3.5s za 1.7M tak radeji Audi RS3 B-]
Překrásné auto. To si koupím
Rakovinomety mířej šupem do hrobu. Smrťák máchá kosou a padaj tam jeden za druhym. Letos smrťáka sponzoruje fašounskej vrah Putler a jeho průser, kterým podtrh stoličku všem fosilním surovinám, který prodává a tím nakop přechod keektroautům k rychlosti světla. Jupí.
A já si myslím, že letošní energetická krize ukáže, jak jsou elektrokáry k ničemu, následovat bude baterková krize z nedostatku baterek, krachy evropských automobilek a pak se tenhle sociální experiment zelených dementů a bruselokratů složí jako domeček z karet.
Opak je pravdou.BEV jsou stále v pozici (cílová skupina zákazníků) z kategorie movitých. Většina z nás má k vlastním BEV výkonnou fotovoltaiku s výkupem přebytků a poněkud jiné příjmy.BEV je odpovědí na soběstačnost v době, kdy hrozí nedostatek benzínu, nebo jeho přemrštěné ceny. Spalovák si totiž doma nenatankuješ, BEV si doma klidně nabiješ z vlastního zdroje, takže kilometrová fronta k nejlevnější pumpě na okrese je nám u zadečku :-)K pochopení je třeba se oprostit od demagogií typu "BEV je experiment". Není, BEV je realita budoucnosti, ta auta jsou prostě lepší prakticky ve všem už teď, co terve za 10 let. Jen ještě nejsou dostupná každému, ale to je tak se vším co vzniká nové.
Jezuskotku, tak ty máš poněkud jiné příjmy! No to jsem si sedl na zadek! 😁A ještě mi pověz, ty první cenová skupino, budeš soběstačný i 300 km od tvého Southforku s výkonnou fotovoltaikou? Asi ne, co? Budeš soběstačný v zimě okolo vánoc, když je noc nejdelší? Asi ne.. A pokud nebude palivo do aut, tak moje tankování bude to nejmenší, co mě bude zajímat, protože to taky znamená, že se kompletně rozpadne stávající supply chain a tím bude problém s dodávkami potravin, vody, a spousty dalších věcí. A že stojí nafta přes 40Kč? Na rozdíl od tebe nejsem socka a i takové tankování na dalších 1000km ve frontě 2-3 aut je asi 5x rychlejší, než půlhodinové "občerstvení" té tvé vyflákané elektrokáry na dalších 200km (já vím, ty nenabíjíš, ty sis zašel na kafe. 😁)Takového dementa jsem už dlouho neviděl, leda bys byl prepper, ale to bys byl stejně zase za dementa, takže u tebe je to prašť jako uhoď.
Ked uz nic ine po dvoch hodinach jazdy mas na pol odiny odstavit auto, kvoli bezpecnosti, ci ty rad ohrozujes posadku a okoloiducich?Omg…
To je mi ale poněkud jedno a většině ostatních taky, z čeho ty si jezuskotku - sedáš na zadek. To je tvůj problém, tvoje věc.Já jsem ti posal jak se věci mají. jestli ti to vadí, nebo s tím nesouhlasíš, nebo jsi proti tomu .... opět není můj problém, ale tvůj, jezuskokotku.Soběstačnost FVE v zimě spočívá v tom, že nakupuješ za přebytky, které jsi v létě vyrobil a prodal. Ale to je evidentně nad tvoje schopnosti si to spočítat, že? :-)Tak ono nejde o to, jestli benzín zmizí z planety úplně (to fakt nezmizí, troubo), nebo na něj jen díky rostoucí ceně nedosáhne více lidí, nebo nebude po nějakou dobu třeba lokálně. BEV + FVE toto ohrožení eliminuje do pozice soběstačnosti.Tady evidentně narážíme na tvoji neschopnost význam toto slova chápat.A dál nějak nevidím smysl diskuse. Ty nejsi socka, tak tankuješ za 40, budeš třeba za 60 a je ti to fuk.Já taky nejsem socka, takže mám BEV + FVE, tankuju si doma a tvoje myšlenkové pochody jsou mi taky fuk, troubo. Nejezdím a nikdy nebudu jezdit 1000km + 5min + 1000km. To je celodenní zábava pro vygumované blbečky, co na takovou akci dva roky šetří ..... a ne pro normální lidi.Takže kde tvé moudro vlastně narazilo na problém? Nikde žádné nevidět, kromě těch ve tvé palici :-)
Podla dnesnych info je ropy tak na 40 rokov takze benzin zmizne urcite z planety
Pěkný výkřik, ale většina lidí nejezdí denně > 300km, pokud ano, není BEV pro ně zatím ideální. Pokud jezdíš do práce 50km tam a 50km z5, tak je ti dojezd šumák. Nemyslím si, že by většina dojížděla víc. Při 6l/100km u spalováku máš spotřebu 30l/týden, za 52 týdnů 1560l, při 40kč/l = 62400 Kč. Aktuálně si nemyslím, že pokud budeš tankovat BEV ze zásuvky tak nějak ušetříš, možná dokonce zaplatíš i víc, pokud se ty elektrárny ve Francii nerozjedou a Putin cakne plyn. Ale to je krátkodobý efekt, ale kdo uvažuje o BEV uvažuje i o FV. Při spotřebě 20kWh/100km máš týdenní spotřebu za cestu do práce 100kWh, tj pokud chceš pokrýt 100% spotřeby po 52 týdnech, potřebuješ 5,2kWp což odpovídá těm 5,2MWh které potřebuješ na cestu do práce. 5.2 kWp = 12 panelů?Nejde ani o to, že by nebyla nafta, nebo že bude místo 40Kč za 200Kč a budeš platit za cestu do práce ne 5.000 Kč ale 25.000 Kč měsíčně. Tím, že to někdo (kdo na to má) zainvestuje se spotřebuje v tomto případě o 1560l paliva méně. Je to určitě málo (z hlediska 8mld l spotřebovaných paliv v ČR ročně) ale lepší něco než nic. V ČR by v tomto modelovém případě bylo potřeba 250.000 elektroaut (máme jich 12.500 a určitě všechny nejezdí 100km denně), aby spotřeba paliva v ČR klesla o pouhých 5%. Ale pořád lepší něco než nic. Ekologicky (dinosauři a prach z brzdových destiček) a ekonomicky (z hlediska ceny paliva) to dává smysl už teď. Teď ještě lacinější BEV, rychlejší nabíjení, větší kapacita a menší váha baterek, efektivnější pohony a spalováky budou historií. A na tom všem pracují dnes vývojáři ve všech automobilkách. Za 5 let se budeme na spalováky dívat jako na relikt z doby minulosti, protože BEV jsou tišší a nesmrdí.
Myslím, že na tyhle absurdní nesmysly nemá smysl ani reagovat. Já nemám auto jen na ježdění do práce, FVE v baráku určitě nechci a 70 tisíc ročně za PHM je nic. Destičky mi vydrží několik let a myslím, že brzdím asi stejně jako baterkáři - u těch se ale musí zastavit 2-3 tuny, takže bych i řekl, že toho sedřou i víc.A pak už nemám sílu vyvracet ty nesmysly o FVE+BEV, je to další ekologická katastrofa.
Uff, už jsi něco slyšel o rekuperaci? A kam se ty brzdové destičky ztrácí tě ani nenapadlo, co?Odsoudit argumenty ostatních jako absurdní nesmysl ti jde pěkně.Ale na víc ta tvá víra nestačí. Říkat někomu se silnou vírou aby se zamyslel nedává moc smyslu.Stejně budou tvrdit že BEV je neekologické i když značná část energie půjde ze slunce, větrů a vodních elektráren. Pohybovat se pomocí 20kWh/100km je pro spalováky neuskutečnitelné a jak ukazuje třeba Mercedes, půjde to ještě níže. Takže u BEV jsme na začátku, u spalováků začínáme být u konce.Takže se halt bude potřeba smířit se změnou, stejně tak jako se kdysi při nástupu aut diskutovalo o tom, že koně jsou přeci lepší. A jak to dopadlo víme všichni. A to tenkrát nemohl každý věřící dštít svou víru přes online diskuze a sociální sítě.Možná je to škoda, že to tenkrát nebylo, asi bychom se dnes dobře bavili názory tehdejších lidí.
Uz jsi dostal poradny vyprask a totalne se ztrapnil, tak sem lezes pod jinym nickem, zbabelce?
to bylo na mě? pse mám už dlouho....
"uff", doporučuji číst vyklidněný, protože rekuperaci jsem zohlednil. Já totiž skoro nebrzdím - kupodivu totiž jezdím plynule a plachtím, takže brzdy používám buď k mírnému dobrždění (auto má necelé 2 tuny s řidičem), nebo nouzovému brždění. Tedy plus minus ekvivalent rekuperace.O ekologičnosti BEV se budeme bavit, až to bude tak jak píšeš. Zatím to tak není, a myslím si, že ani nebude - letošní zima tu velkou ekolež předvede v plné parádě. Tyhle ekocancy greténů jsou v přímém rozporu s realitou, a to jsme se ještě ani nedostali k "ekologii" a lifecycle akumulátorů, to je taky ekomňamka pro ropáky.Takže až budou elektromobily opravdu ekologické, jejich výrobu nebude třeba dotovat (Apropos, dotoval někdo spalováky proti koním? Já myslím že ne - prosadily se samy svou přidanou hodnotou.) a budou mít provozní efektivitu jako normální auto, tak si jej klidně koupím. Jenže to v dohledné době nehrozí a za 10 let se tomuto dotačnímu pinožení budeme smát a jeho původce proklínat jako dnes proklínáme ty pitomce, co dotáhli biopaliva.Ohledně víry, to je taková věc: já myslím, že tady věří někdo úplně jiný. :-D
Koukám že jméno ti sedí.Takže jednou jsou BEV těžké, pak z tebe vypadnou 2t i s řidičem :-).Pokud teda nevážíš 200kg tak KIA Niro EV se tam vejde taky, EV6 je krapet víc, ale ne zas tak moc.A rekuperace, světe div se, se u BEV nemusí používat a plachtit se dá taky.A když brzdíš, tak rekuperuješ, pouze pokud brzdíš hodně, tak jdeš do brzd.Ekologie, myslíš si že někdo bude těžit dál suroviny, když může recyklovat baterky, kde je X krát menší nákladovost než při jejich prvotní těžbě? To se vůbec nebavím o dalším využití pro BEV již nevyužitelných baterek.Nevím co ukáže letošní zima, ale očividně si vystrašen putinem, já si myslím, že se vše srovná, protože nevím o nikom, kdo by nad energiemi nepřemýšlel. Týká se to jak firem tak lidí. A za to může jejich cena. Klesne poptávka (kdo by to za tu cenu kupoval, nebo minimálně nepřemýšlel nad tím jak to snížit), zmizí strach a cena klesne. Někomu halt poteče kWh za 10, 20 nebo 30Kč, a někomu poteče ze střechy za investici, kterou do FV dal.Nevím čemu říkáš opravdu ekologické, ale možná ti to nikdo neřekl ale ani spalováky opravdu nejsou ekologické. Ale BEV ekologičtější jsou, závisí to na nájezdu.Tvůj nájezd (pokud ti to nežere 12l/100 - 70000Kč) ale ukazuje že by bylo BEV pro tebe ekologičtější, samozřejmě v kombinaci s tou FV.O dotacích na BEV v ČR nevím, tam kde jsou v Evropě jsou menší, než DPH které z prodeje stát získá. Máme tu dotace na FV, kde to smysl dává, pokud by došlo k uvolnění podmínek a zejména možnost tu energii prodávat skutečně komukoliv, tak by to přivedlo ještě více zájemců. A největší dotace do elektromobility dávají akcionáři Tesly, ale to je jejich věc. Někdo má Teslu, někdo bitcoin, někdo jako overnight u ECB a někdo to má pod polštářem. Každého věc.
Tohle jako ukázka úplně stačí. Tenhle LOLan zamrzl s "argumenty" někde v roce 2011. Evidentně je má pouze vyčtené, protože to je čisté "copy-paste", tyhle už jsme všichni za posledních 10let četli tisíckrát.
Niektorym ludom nerozumiem, ako keby spali 10 rokov a idu sa vyjadrovat k problematike ktorej nerozumeju.Recyklacia baterii je uz teraz na 95%, degradacia baterii 1 mil. km s ubytkom 20% …atdJedine s cim sa da suhlasit je energeticky podiel obnovitelnej energie v cr, kde vyse polovica je z uhlia
LOL: Co to meleš?????
Tady se ale zase zrodil idi0t, BEV frustrát, tenhle LOL :-)
Měl jsem možnost testovat jak Teslu 3, tak EV6 (zatím ne ve verzi GT). Tesla 3 je proti EV6 ošklivé káčátko (subjektivně i objektivně), po usednutí dovnitř je to pak úplně jiný vesmír. Nikdy bych neřekl, že KIA dokáže udělat tak prémiový interiér jako právě v EV6. Skvěle vypadá, ovládání je ergonomické, materiály prémiové. Tesla 3 proti tomu na pohled laciná, materiály jsou na pohled i dotek jak z vietnamské tržnice, v 15 000 titsích všechno vrzalo jako stará V3S. Nikdy jsem nebyl fandou korejcu, ale EV6 je opravdu povedený BEV.
Já taky. Tu Teslu 3 ….. totiž vlastním. A ty lžeš.Sedačky Tesla 3 s přimhouřením oka ty v KIA EV6 bez potíží deklasují. V Tesle jsou totiž skutečná “křesla”, v KIA jen další více či méně dobré sedačky.Design je subjektivní, nemá smysl na něm stavět hodnocení na úrovni “lepší auto”. To dělají pitomci. Hezčí auto podle mě fakt není LEPŠÍ AUTO, JURO!Po usednutí dovnitř (do Tesly) je to opravdu jiný vesmír, protože vůbec nic není tak, jak jsme v Evropě ze spalováků zvyklí. Je to prost úplně jiné. To co tam ale je, je v Tesle prémiově provedené. Je vidět, že jsi v ní doopravdy nikdy neseděl. Akorát si vymýšlíš. Takže žádné zaostávání za EV6 se nekoná.Naopak, infotainmet EV6 je o několik generací pozadu oproti Tesle. Je to pomalé, nepřehledné, oproti Tesle výrazně horší grafika, je to jako první iPhone oproti iPhone 12. To je …. Realita. Tím se ale potýká každá další automobilka, i to Porsche si tím utrhlo megaostudu …. Infotainment jako z Dacie …. To je v kontextu faktu, že Tesla má infotainment ve formě iPad Pro i s výkonem prakticky už více než 8 let ….. celkem směšné.Co se týče vrzání, poptej se v okolí majitelů vozů KIA :-) Přál bych ti, aby tento model byl lepší :-)
Miandysi, je mi celkom luto, ze si sa ojebal a kupil chujovinu za peniaze, za ktore si mohol mat slusne auto (a namyslim tym tento korejsky ksunt). Ale ty to mas v povahe, co uz s tebou.Ad Tesla: na tej nie je premiove nic, okrem ceny. A spracovanie uz vobec nie, to je parodia. Vratane modelu S.
Tesla s bola navrhnuta niekedy v roku 2008, na tu dobu ma nadcasovy design a maloktore sportove auto aj dnes vyzera lepsie, kvalita bola za tie peniaze otrasna, teraz tesly 3 a y vyrobene v cine maju kvalitu spracovania minimalne na urovni kia !V com je tesla premiova je aerodynamika, spotreba, siet nabijaciek, uroven riadenia, zrychlenie, design je vec vkusu ale urcite sa takmer kazdy za teslou otoci…
To je ale tvůj problém, čeho ty lituješ. Chápeš to?Můj vůz je z Čínského Shanghaie, pokud jsi měl možnost získat nějaké informace, jakože nemáš, auta tam sjíždějí z linky v prvotřídní evropské kvalitě. To si lze ověřit přímo na mítě u někoho, kdo již model z Číny má, nebo na internetu, kde je řada potvrzujících videjí, že to, co ty popisuješ, je historie stará několik let, která už dávno neplatí.Já jsem si koupil to, co jsem chtěl. O nějakém ojebání tedy nemůže být vůbec žádná řeč. A za ty peníze mi nikdo jiný žádný lepší elektromobil prostě nenabídl.
Koukam, ze tady si nekdo zoufale lze do kapsy. Zeby obhajoba vlastni zoufale garaze? Tesla M3 je z pohledu materialu uvnitr velmi bidna, na tom se shoduji dokonce i ti majitele, kteri nemaji hlavu zastcenou do Elonova anusu. Koukni na youtube, je tam mraky videi, at se dal neblamujes.
Hele Karle, tvé dojmy z Youtube a mé osobní zkušenosti, to je to oč tu běží. Ni jiného k dispozici není.Proč bych já měl lhát? Nakonec dominantní prodeje Tesla 3 stojí za mým postojem, nikoliv tvým.A to je vše. Nevěř iluzím, že mě zajímá, co ty si myslíš o Tesle. To jako fakt ne :-) A pozor, nezajímá to žádného z milionů majitelů těch aut.Je to stejné jako s iPhony … blejte si o nich co chcete, žádného z uživatelů iPhonů to prostě nezajímá.
"… blejte si o nich co chcete, žádného z uživatelů iPhonů to prostě nezajímá."A proto komentujes kazdy prispevek, ktery nesedi s tvym pokrivenym videnim sveta. Trosku schizofrenie. Jiri nahore to s tebou trefil dokonale.
Ale to sis vymyslel, já rozhodně nekomentuji "každý příspěvek", který prezentuje jiný názor, než mám já, jak si tupě představuješ. Ale víme, jaké názory napadáš a jak často tady cizí názory komentuješ ty :-)Je to tady totiž černé na bílém :-)Já, když už se rozhodnu pro komentář, tak komentuji výhradně naprosté lži a holé nesmysly.Až jednou dospěješ, tak to pochopíš a přijde ti to přirozené a možná, pokud na to jednou získáš schopnosti, to budeš dělat taky.Ono je totiž správně, říkat lidem NELŽI! .... když lžou. Víme?
Tá posledná veta hovorí "sama za teba."
Jojo, přesně tak, někteří majitelé Tesly jsou jako zarytí ajfounisti, to je stejná kategorie lidí. I kdyby konkurence vyrobila cokoliv lepšího, tak je to prostě nezajímá. Značka přebíjí všechno. Steve Jobs/Elon Musk jsou pomalu polobohové. Něco odporného jako Android by nevzali do ruky, protože se toho štítí. Ale jsou i takoví příznivci Mercedesu, BMW, Hondy a dokonce i Škody!
To je stejný omyl jako ta kravina o "zarytých ajfounistech". My Tesláci totiž vítáme každý elektromobil. Je to přechod na druhý břeh k nám. Majitel Tesly si vybral Teslu dobrovolně, ví proč. Není pravda, že majitel Tesly nekouká po jiných elektromobilech, to je pitomost, bábol.
Majitel Tesly ma pocit, ze si vybral dobrovolne a vie preco. V skutocnosti sa nechal ojebat. Musi sa ale nechat, ze Musk je v tom ojebavani docela dobry.A Ty konkretne si ovca, ktora sa potrebuje identifikovat s nejakou skupinou, aby niekam patrila a mala nejaky pocit sebahodnoty, inak nevie, kde je sever.
Vždycky když někdo popisuje údajné pocity lidí, které vůbec nezná, můžete si být jisti, že je to kardinální a sebestředný pitomec.Nic víc.
Ja by som to povedal este inak - majitelia Tesiel su az na vynimky totalni idioti, resp. sa tak chovaju. Vid mindrakys.
Oni si totiž neustále musí zdůvodňovat svou volbu, aby si sami před sebou nepřipadali jako pitomci. O naprosté nekvalitě všeho u Tesel si štěbetají i vrabci na stromech, podobnost s přehypovaným a stejně nekvalitním a polofunkčním iphonem je velmi velká, obojí je náboženství, kde se věřící navzájem ujišťují o své víře a nepřipouští si herezi.Hrají si na machra a hajzl mají na chodbě.
Tohle je alespoň ukázkový MINDRÁK příspěvek!Takhle to má vypadat, trotlobiti :-)
Mindráci jste akorát tak vy dva.Mindrák z Tesly, z Muska, z elekromobilů, z iPhonů .... spíš by mě zajímalo, z čeho mindráky nemáte. Bylo by toho méně.Z čeho by tak mohl mít nějaký majitel Tesly mindrák, to mi vysvětli chytráku. To si moc rád přečtu.
Este dodam, ze dovodom je prirodzeny fakt, ze ten kult osobnosti, ktory si buduje Musk funguje, tak ako u napr. radikalneho nabozenstva a inych foriem fanatizmu, predovsetkym na intelektualne podmierecnych jedincov, ktori proste potrebuju, aby im niekto ukazal spravnu cestu, sami su v zivote strateni. Majme s nimi sucit.
BEV mění pravidla hry. S vysokou pravděpodobností vymaže “premiové značky” a přivede na trh nová jména. Technologie BEV totiž bere prémiovým značkám prémiovost. nemají do ní čím přispět.BEV od Porsche je stejné, jako BEV od KIA, nebo od Škodovky. Porsche nemá žádný vlastní, úžasný elektromotor, nemá žádnou úžasnou baterii (ty má mimochodem pořád jenom Tesla), nemá žádné vlastní technologie, které z Porsche dělají to, co z Porsche dělalo Porsche v kategorii spalovák.Na tuhle realitu dojede řada prémiovek a dorovná je mainstream.Jak vidíte, nadupaný BEV zvládne mimo Tesly také KIA, ŠKODA a řada dalších za ceny hluboko pod prémiovky typu Porsche, které však těmto TOP BEV nedokáží dynamikou konkurovat.Podívejte se do katalogů, které modely aut se spalovákem mají ve specifikaci 400_500kW a z nuly na 100 dávají za 3,5s. Kua vždyť tohle jsou parametry supersportů Lamborgini, Ferrari …. A teď to dává městský prodloužený hečbek pro rodinu za směšných 1.8 mega? A pak se podívejte na jejich cenovky. A jestli jsou to také auto pro běžné použití, tedy ne jen “supersporty” na blbnutí.BEV zcela převrací zažité praktiky, obrací automotive vzhůru nohama.Mně se to líbí! :-)
Automotive se meni a s temi BEV hodne. Nekde na foru jsem videl, ze EV ted budou vzajemne jiny jako trh lednicek. Asi ano, vice se to presune do role spotrebaku. Motory jsou stejny, je rozdil jestli je to 400V ci 800V platforma ... velikost baterky, kvalita palubnich systemu je to je cely. Velke sdileni komponentu mezi vendory ... rozdily mezi znackami jsou mensi a mensi. Si pak rikam, jestli bude tolik znacek potreba.
Boze, ty jsi fakt kokot!
Kokot to sice je, ale tady má bohužel pravdu. A až Tesla vyladí k dokonalosti 4680, tak to bude poslední hřebík do rakve fosilům.
Proč "bohužel" ...?
A kdy myslis, ze to tak bude? :-D :-D :-D
Není podstatné kdy, podstatné je, že se to stane. Je to nevyhnutelné. A my, boomeři, milovníci vůně benzínu na to budeme čumět jak péro z gauče a nenaděláme s tím vůbec nic. Někteří by se na to měli psychicky připravit, aby je to potom nesejmulo.
Aby si sa vobec toho dozil, kokutku.
Ze jsou BEV slepa ulicka dnes uz chape kazdy, kdo nema v hlave nakaleno. Ani masivni protezovani ze strany EU na tom nic nezmeni. Naopak ICE vozy tady s nami budou jeste velmi dlouho - ani ty ani tve deti se konce ICE aut vnedozijete. Psotupne se prejde na jiny zdroj energie, masovka vsak baterie uricte nebudou. A bude to trvat 50 - 100 let. Klidne se vsadim.
Omyl.ŽE JE BEV SLEPÁ ULIČKA, Juro …. si dnes namlouvají už jen ti největší ubožáci, JURO :-)JO, VSAĎ SE …. Ale vo co, že? Co máš? Zrezlou Oktávku?Jiný zdroj energie, než elektrický zdroj energie, pro automotive fakt nebude. Ne v tebou citovaných příštích 50-100 letech.Nakonec to bude vždycky elektřina, i když by sis zřejmě přál, aby to byly …. Nějaké tvé utkvělé scifi dojmy. Třeba jogrt.Akumulátor (baterie) ať už si pod ní představuješ do budoucna cokoliv, bude naprosto nezbytná součást energetické infrastruktury. Úložiště energie totiž bude v budoucnu tím nejdůležitějším komponentem ze všech. A je jedno, jak to bude v budoucnu vypadat a z čeho to budeme vyrábět.
Sranda je Jirko, že to co píšeš ty se vůbec nevylučuje s tím co píšu já. Ano, BEV je slepá ulička a já k tomu ještě dodávám, že to bude pro planetu ekologická katastrofa. To ale nic nemění na tom, že prodej nových ICE končí a skončí velice rychle. Až se z toho některým zamotá makovice. Boomeři budou dojíždět starý šroty a nastupující generace se na ně bude chodit dívat jako do ZOO. Ono je totiž potřeba si uvědomit, že automobilita jako taková se od základu změní. Optika dnešní mládeže na tuto problematiku je diametrálně odlišná od té minulé. A to se netýká jenom automobility, ale i zakládání rodiny, atd. Budeš/budeme čumět, kam se to vyvine.
Kokot jsi ty a tvůj fotr.
Dobrá práce KIA. Konkurenční GT spalováky s takovou dynamikou za ty peníze nikdo nevyrobí. Další výhoda elektromobilů.
Co jsem viděl videa novinářů, co to testovali, tak to je masakr. Jen mě překvapuje, že to KIA prodává pod 2 mega. I na běžnou EV6 jsou nekonečné čekací lhůty.
Pokud uz bych teda uvazoval nad EV (jakoze neuvazuji), tak tohle by byla jasna volba. Kvalitou, zapracovanim, designem i technologiemi si tohle s Teslo vytre zadel. Bravo KIA.
Zbožná přání jedince, který o EV nemá páru a nikdy mít nebude (o EV neuvažuje). Prostě "bychař" jak vyšitý.
Ty jsi debil nebo jenom neumis cist?
To bych neřekl.
Zdravím Stealth01. Jen připomenu, že jsi mě cca pře 4 roky žádal o test Stigera GT. Nějaký pátek tě sleduji na YT Akcelerace Electric a musím smeknout před testy elektroaut, které děláš. Pokud mohu, rád bych viděl EV6 zimní test z Prahy třeba do Tater nebo Alp s přespáním (rozmrzáním auta a baterie) a "startem" ráno třeba při mínus 10-15 °C. Díky a vydrž, z mého pohledu jsi nejlepší svým nezaujatým přístupem k problematice elektroaut.
Tohle je az moc pruhledne, stealthe. Myslis, ze sem chodi jenom idioti, jako jsi ty sam?
To je pouze tvuj problem. Tvuj nazor stejne nikoho nezajima.
Proč ne? Mě by jeho názor zajímal :-). Nevím, proč tak hrr na něj...EV6 se fakt povedla, ve srovnání s ENYAQ je to víc UFO, pohon má lepší a tišší (oproti 4x4 v Enyaqu), nabíjí rychleji, ENYAQ je zase víc normální auto, má menší spotřebu a je v něm víc místa. To ovládání v EV6 (touch na loketní opěrce) je fail, sedačka by pro vyšší lidi měla být tak o 5cm níže.EV6 má vynikající materiál na sedačkách, bohužel větrané sedačky foukají vzduch z klima na záda, a ne nasávají jak to znám ze Superbu. Takže klima na 19 stupňů není na záda zdravá. Tohle se zase v Enyaqu nemusí řešit, tam má člověk smůlu.Každého věc, co se mu líbí, cenově se ale oboje dostává někam, kde to přestává dávat smysl. 1.8 za auto od KIA nebo ŠKODA? Fakt?
Tvl, koho zajima enjak? A proc ho do tohoto vlakna vubec tahas? Rec je o EV6 vs Tesla, Jsi naprosto mimo. Navic jsi tu zjevne novy a nevis, kdo je stealth.
EV6 si ale s Teslou skutečně “prdel nevytře”. Nemá s čím. Já sám BEV mám, KIA fandím, vlastně každý BEV je pro mě “dobře”.Ale tvůj výrok je blbost, je to nesmysl.EV6 je přímý konkurent Tesla 3. A bohužel, ani tohle GTčko nepřekonává nejvyšší model Tesla 3 Performance. V ničem. Tak to prostě je.Tady jsi úplně zbytečně ujel a udělal ze sebe …. Ty víš co :-)
Aaaa, blb alien aby ze sebe neprisel udelat jeste vetsiho dementa, nez za jakeho ho vsichni uz davno maji. to mas z toho, ze se vzdycky i v jednoduchem vlakne ztratis a vubec netusis, na co reagujes. Jako vzdycky a jako vsude, kde prilezes rozdavat sve radoby "moudra". A pak, jako vzdycky, odchazis jako zpraskany pes, kdyz se ti vsichni vysmeji.
Péťo, blábolením o alienech se nevyhneš tématu KIA EV6 versus Tesla 3. Tím ze sebe jen děláš pitomce, jak jedním, tak tím druhým.Stereofonní pitomec :-)A nyní zpět k tématu, dáš to? Nebo přijdeš s další kravinou o “S”práskaných psech?
Nechci ti do toho kecat, ale aliene, promiň miandysi, (nebo teď preferuješ Ivane Vávro?), na živě.cz už všichni vědí, co jsi za pitomce, tak jsi teď prišel otravovat vzduch sem? Další reakci ode mě nečekej, s takovými jako ty se nediskutuje. Páček...
Na komoru. Navic presne jak napsal Petr - ten debil uz po jedne reakci ztrati nit - jak jinak si vysvetlit, ze se te pta na motor ci infotainment. Vzdy debilem byl a debilem i zustane.
Aaaa Kája a jeho typický “tématický příspěvek”.Akorát se také trochu ztrácím Kájo. O čem píšeš? O KIA servopohonu? Nebo je tvůj příspěvek o jízdních vlastnostech EV6? Ne?Víte borci, když máte jen půlku mozku, často se vám stane, že nabudete dojmu, že je strašně důležité co si myslíte o tom druhém, jak se jmenuje, jaký má účet, kdo ho za koho má. No tak ne. Tímto způsobem ze sebe vždycky budete dělat jenom k0k0ty.Ten zbytek, co má mozek kompletní, zajímá téma. A to je elektromobil.Sorry, s tím nic nenaděláte, k0k0ti :-)
Nejsem si jist o čem mluvíš. Jedná se o motor EV6, nebo o infotainment Tesla 3? A také nevím, jestli seš vůbec schopen to nějak rozlišit ….Závěrem bych ti doporučil nevyřvávat do éteru, co ty si myslíš, že všichni ví. Každý, kdo tohle dělá, byl, je a vždycky bude za hňupa. A to platí tisíce let.Sorry, jestli se tě moje konstatování faktu dotklo. Co nadělám.
Úžasné auto. Jak technologiemi, podvozkem, designem, tak i interiérem Jednou bych si ho chtěl pořídit.Ty data o výkonu berou den. Už jsem viděl desítky testu na YouTube a úchvatné auto. Výrobky od Tesla se můžou zahrabat. Mám El. BMW I3 S a co dělá 180 k při váze 1300 kg je každý den dech beroucí. Co musí umět tahle Kia raději nedomyslim.Pro: Op lanNevyjadřuj se do diskuse kde se pouze ztrapnuješ. Jsi zamindrákovaný ubožák.
Ty sa zdrz hlasovania, kym si kupis auto. Tvoja elektropicovina je putova atrakcia, ktora neotoci z Prahy ani Brno bez toho, aby si nemal uzko v prdeli, kde to nabijes.
ja ti nevim. tesla performance stoji 80k a ma zrychlenie za 3.1 sekundy. a odost lepsiu spotrebu nez nokia / hnojdaj ...
Navíc I to cenove srovnani třeba s Eniaq GT vychazi úplně super.
Ach vy Češi. Enyaq RS Coupe 😂
Nazdar Davi, naprostý souhlas ať skapou russáci a fosilové
Na čo mi je taký výkon keď diktátor z EU mi chce prikázať 30km/h v obci a 100km/h na diaľnici takže na piču aj cena je tá tam
Ty jsi dobrý komik. Tobě by měli přikázat 0km/h.
Vrať se do russka ty sspeďáku.
Zrejme si si nevimol, ze SPD mate vy v tom vasom vyfetlande.
No ty ses material... liberalni levicova svoloci. Levicova spina jen krade a prerozdeluje, timje ta vase odporna ideologie znama. A nejvetsi tragedie je, kdyz levicova evropska svoloc kvici, aby se nekdo vratil do Ruska a jeste k tomu pridal dalsi R... boze, do ceho jsi to dusi dal. Tebe mel fotr vycakat tve matce radsi do huby.
Jake dalsi R ty analfabete? Ty se vrat radeji na zakladni! Tupoune.
Na zakladni... co? Udelej radsi neco dobreho pro svet a sve okoli a strel se do makovice ty euro levicacka luzo.
ty mas hlavně hodne vymeteno. Cim vic vymeteno, tím vic agresivity.
Buď v klidu stejně na něj nemáš. Si jen mindrákem postižený volič SSpd.
Elektrické pyčo s dojazdom 200 kilometrov :-D
Akorát, že většina aut, které mají zrychlení 0-100 pod 4 sekundy má dojezd podobný. Taková auta se kupují pro zábavu a ne aby se s nimi jezdilo 1000 km v kuse.
Elektricka Kia pro zabavu :DJaka je asi zabava randit s vorvanem :DMas asi divne choutky :D
Pokoušíš se zase vnutit světu nějakou novou blbost, tentokráte jedinou správnou zábavu "podle Petra"?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.