Nejrychlejší třídu E opět pořídíte od Brabusu. Ze čtyř litrů vymáčkne 700 koní

I Brabus odhalil, co chystá do Frankfurtu.

Na aktuální třídu E od Mercedesu se už podívali zkušení inženýři od AMG a silnější variantě 63S nadělili 612 koňských sil. Jenže pro změnu netovární úpravce Brabus vždy musí jít ještě o něco dál, proto představuje svůj balíček úprav. Limuzínu vyšší střední třídy tak lze pořídit s výkonem rovných 700 koní.

Dosáhli toho zejména díky elektronickým úpravám mapování čtyřlitrového osmiválce se dvěma turbodmychadly. Točivý moment byl navýšen z 850 na taktéž kulatějších 900 newtonmetrů. Zbytek pohonného ústrojí zůstává stejný. Pohon všech kol a devítistupňová převodovka umožňuje zrychlení z nuly na stovku jen za 3,2 sekundy. V nabídce je i varianta kombi, která zaostává o jednu desetinu.

Brabus ukázal, jak vylepšil faceliftovaný Mercedes-AMG A45

Brabus ukázal, jak vylepšil faceliftovaný Mercedes-AMG A45

Krom hlučnějšího výfuku, který lze ztišit klapkou, Brabus vyvinul i vlastní bodykit. To, že se nejedná o žádného garážového úpravce dokazuje i fakt, že všechny úpravy karoserie byly testovány ve větrném tunelu. Kompletní ostrou image dokreslují disky o průměru 21 palců.

Německý úpravce slibuje vysokou míru individualizace. Novinka bude vystavena na autosalonu ve Frankfurtu. Prohlédněte si ji zatím ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků