Nejrychlejší třídu E opět pořídíte od Brabusu. Ze čtyř litrů vymáčkne 700 koní

I Brabus odhalil, co chystá do Frankfurtu.

Na aktuální třídu E od Mercedesu se už podívali zkušení inženýři od AMG a silnější variantě 63S nadělili 612 koňských sil. Jenže pro změnu netovární úpravce Brabus vždy musí jít ještě o něco dál, proto představuje svůj balíček úprav. Limuzínu vyšší střední třídy tak lze pořídit s výkonem rovných 700 koní.

Dosáhli toho zejména díky elektronickým úpravám mapování čtyřlitrového osmiválce se dvěma turbodmychadly. Točivý moment byl navýšen z 850 na taktéž kulatějších 900 newtonmetrů. Zbytek pohonného ústrojí zůstává stejný. Pohon všech kol a devítistupňová převodovka umožňuje zrychlení z nuly na stovku jen za 3,2 sekundy. V nabídce je i varianta kombi, která zaostává o jednu desetinu.

Brabus ukázal, jak vylepšil faceliftovaný Mercedes-AMG A45

Brabus ukázal, jak vylepšil faceliftovaný Mercedes-AMG A45

Krom hlučnějšího výfuku, který lze ztišit klapkou, Brabus vyvinul i vlastní bodykit. To, že se nejedná o žádného garážového úpravce dokazuje i fakt, že všechny úpravy karoserie byly testovány ve větrném tunelu. Kompletní ostrou image dokreslují disky o průměru 21 palců.

Německý úpravce slibuje vysokou míru individualizace. Novinka bude vystavena na autosalonu ve Frankfurtu. Prohlédněte si ji zatím ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků