Nejrychlejší třídu E opět pořídíte od Brabusu. Ze čtyř litrů vymáčkne 700 koní

I Brabus odhalil, co chystá do Frankfurtu.

Na aktuální třídu E od Mercedesu se už podívali zkušení inženýři od AMG a silnější variantě 63S nadělili 612 koňských sil. Jenže pro změnu netovární úpravce Brabus vždy musí jít ještě o něco dál, proto představuje svůj balíček úprav. Limuzínu vyšší střední třídy tak lze pořídit s výkonem rovných 700 koní.

Dosáhli toho zejména díky elektronickým úpravám mapování čtyřlitrového osmiválce se dvěma turbodmychadly. Točivý moment byl navýšen z 850 na taktéž kulatějších 900 newtonmetrů. Zbytek pohonného ústrojí zůstává stejný. Pohon všech kol a devítistupňová převodovka umožňuje zrychlení z nuly na stovku jen za 3,2 sekundy. V nabídce je i varianta kombi, která zaostává o jednu desetinu.

Brabus ukázal, jak vylepšil faceliftovaný Mercedes-AMG A45

Brabus ukázal, jak vylepšil faceliftovaný Mercedes-AMG A45

Krom hlučnějšího výfuku, který lze ztišit klapkou, Brabus vyvinul i vlastní bodykit. To, že se nejedná o žádného garážového úpravce dokazuje i fakt, že všechny úpravy karoserie byly testovány ve větrném tunelu. Kompletní ostrou image dokreslují disky o průměru 21 palců.

Německý úpravce slibuje vysokou míru individualizace. Novinka bude vystavena na autosalonu ve Frankfurtu. Prohlédněte si ji zatím ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků