Nejrychlejší předokolkou na Nordschleife už není Golf, ale Honda Civic Type-R!

18 komentářů

dm
25. dubna • 21:23

To auto je odporne, nechapu idiota, co si tohle dobrovolne koupi.

ACE
26. dubna • 9:27

Kyselý hrozny :-D:-D:-D Jasně, to je fakt nepochopitelný, kupovat si to nejlepší, inteligent jde logicky do nějaký sr.čky. ;-)

DDT
26. dubna • 10:47

tohle je nejlepší, skutečně? designem, technikou nebo cenou?

ACE
26. dubna • 19:36

Co takhle hodnotit to hlavní - jak jezdí? Ale pro pořádek, jak vypadá je těžké hodnotit, za mě paráda, zvláště proti bezpohlavnímu Golfu, technika, že by mezi nejlepšíma a cena? není nízká, ale to je celkem pochopitelný, není to dáčije.

Tom
26. dubna • 21:05

Asi mas pravdu, ale je to tak hnusny, ze bych do toho nesel. To radeji do toho bezpohlavniho Golfa nebo Focuse. Japonci se posledni dobou s designem uplne zblaznili.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
26. dubna • 21:21

Přesně je to individuální, pro mě je právě zase Golf na pohled hnus co uvíznul v sedmdesátkách (i když výkony nemá taky špatné), Ford nevypadá v RSu zle, ale zaskočilo mě, jak se tam sedí vysoko a jak má malej rejd.

Mirek
25. dubna • 10:26

To přece vůbec nemá smysl se nad tímto výsledkem jakkoliv vzrušovat. Pokud by se mělo cokoliv v tomto směru porovnávat, tak na stejně upravdné trati, ve stejný den a čas a nejlépe se stejným řidičem, jinek to jsou vždy jen nic neříkající výsledky s mnoha proměnnými.

pacho
25. dubna • 17:39

jasné, keď nevyhral VW, tak je to o ničom.

Mirek
26. dubna • 10:03

Promiň, že jsem si zapomněl nejdříve kopnout do VW, než jsem vyjádřil nezaujatý názor na výsledky, které nejsou vytvořeny za stejných podmínek.
Doufám, že podporuješ i ve sportu, aby například v běhu na 100 m běželi sprintéři každý samostatně a v jiný den. Jeden s větrem v zádech, další s protivětrem, jiný za deště...

Vlasta Vlastimil
25. dubna • 8:34

Civic je superkára, malý, svižný, rychlý. Pro mladýho borce sen. První auto co jsem si koupil byl civic z bazaru po čtyřech majitelích a stačilo se o něj dobře starat a bylo tospolehlivý auto, nikdy mě nenechalo ve štychu.

Mirek
25. dubna • 10:22

Civic a malý? To snad bývalo. HB 4518 x 1799 mm. Sedan 4648 x 1799 mm.

Karel
25. dubna • 8:05

Vývojový prototyp s vykuchanými sedačkami, bez infotaimentu a s trubkovým rámem. Nic, co by se dalo nazvat produkčním autem.
http://fastestlaps.com/articles/is-the-honda-civ... ...

Tomáš Kolínek
24. dubna • 21:50

Sračkavágen na to nemá a nikdy mít nebude!!!

ACE
24. dubna • 20:55

Nedávno jsem tu četl názor, že mu SQ-7 naloží, celkem rád bych to viděl.

Eurohujer
24. dubna • 16:16

Oktavka na hlinach ho prekona

Rudla
25. dubna • 7:42

Ochcávka mu nenaloží, ale Superb - hlavně v zatáčkách;-);-);-);-);-);-)

Specikk
24. dubna • 16:47

Ale jedině v TDi :)

7qwd(&*23hCD(723h
24. dubna • 16:53

Ne ne. Jedine s motorem Kuznecov. B-]

Doporučujeme

Články odjinud