Nejrychlejší kolo na slavném Nürburgringu s Ferrari: Jaký byl čas?

Nejrychlejší kolo na slavném Nürburgringu s Ferrari: Jaký byl čas?

Mnoho automobilek si zakládá na oficiálních záznamech o časech dosažených na okruhu Nürburgring. Namátkou se jedná o Alfu Romeo, Renault či Volkswagen. Maranellský výrobce do této skupiny nikdy nepatřil, což se ale teď možná změní. O nejrychlejší kolo na slavném okruhu s vozem Ferrari se postaral Christian Gebhardt z německého magazínu Sport Auto.

Pět červených klenotů Ferrari na jednom závodním okruhu

Pět červených klenotů Ferrari na jednom závodním okruhu

Autor rekordu zvládl okruh za 7 minut, 21 vteřin a 63 desetin sekundy. Překonal tak dřívější časy modelů 458 či Enzo. Neví se přesně, s jakými asistenty Gebhardt okruh absolvoval, video ale rozhodně stojí za zhlédnutí.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků