Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Na veřejnost unikly technické specifikace korejského hot-hatche i30 N. Výkon dosáhne 271 koňských sil.

Divize N od Hyundaie plánuje svůj vstup mezi ostré hatchbacky. O tom nás Korejci informovali již před lety. Dosud jsme však nevěděli, jakou techniku máme očekávat. Po jihokorejské prezentaci však unikly podrobné informace o technice modelu i30 N. S informací přišel australský Motoring.

V Nošovicích bude vznikat ostrý hatchback s předním pohonem. Pod kapotou se objeví čtyřválcový dvoulitr přeplňovaný turbodmychadlem. K dispozici budou dvě výkonové varianty. Základ poskytne 246 koní, silnější verze 271 koňských sil.

Jaké značky hledali lidé na Googlu nejvíce? U nás to byl Hyundai

Jaké značky hledali lidé na Googlu nejvíce? U nás to byl Hyundai

Převodovka bude manuální šestistupňová, za příplatek však i automatická osmistupňová se dvěma spojkami. Na kola se bude výkon přenášet srze mechanický samosvorný diferenciál. Dalšími speciálními prvky budou adaptivní tlumiče, upravená kontrola stability a možnost volby jízdních režimů.

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

V interiéru se dočkáme nového třírameného volantu, sportovních sedaček, jiné hlavice řadící páky a dalších doplňků. Na trh by se silný model N mohl dostat ještě na závěr letošního roku.

Na autosalonu v Paříži 2016 Hyundai ukázal koncept závodní RN30. Právě připravovaný hothatch by si z něj mohl některé designové prvky vzít. Prohlédněte si jej v obsáhlé galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků