Nejrychlejší dodávka na Nordschleife? Top Gear po 13 letech poražen!

eLzyx  |  15. 09. 2018 11:00

vzhledem k tomu, že Tranzit je mnohem větší jak Transporter, tak je ten výsledek neporovnatelný. Navíc jestli mě paměť neklame, tak i podvozky jsou naprosto odlišné. Tranzit má vzadu listová pera jako správný náklaďák, Transporter má klasiku z osobáků ...

Odpovědět  |   | 
x-ray  |  15. 09. 2018 11:19

A který Tranzit je mnohem větší než Transporter s 5,4 m délky a 3,4 m rozvorem?

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  15. 09. 2018 13:19

Transit i Transporter má každý asi 80 různých velikostí a různých podvozků.

Odpovědět  |   | 
x-ray  |  15. 09. 2018 16:41

Samozřejmě a jsou to velikostně přímí konkurenti, protože jak malé, tak ty největší modely mají podobný objem nákladního prostoru.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  15. 09. 2018 19:32

člověče, to myslíte vážně, zkuste jednou zagoglovat, než něco vyplodíte, je neuvěřitelné jak může být někdo blbý, Transit je konkurent Crafteru nikoliv Transporteru

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  17. 09. 2018 13:05

Kromě googlení je třeba zapojit i mozek. Transit v roce 2005 kdy rekord zajel, byla modelová řada čítající auta konkurující jak Transporteru tak Crafteru. Dnes je to odlišeno pomocí dpolňkového jmíéna modelu, takže takový Transit courier je menší než Caddy. Ale pořád je to Tranzit. Takže by ses kolegovi výše měl uctivě omluvit. Jseš toho schopen?

Odpovědět  |   | 
V3S  |  18. 09. 2018 09:22

nemusíte psát pod jiným jménem, nemusíte svou hloupost potvrzovat další tupostí a ukazovat, že se neumíte smířit s tím, když uděláte chybu, v roce 2005, tomu bylo jako dnes, Transitu byl konkurencí Crafeteru PS: Schmitzová jela ve standardním Transitu, takže není potřeba sem motat Curier

Odpovědět  |   | 
baf  |  18. 09. 2018 13:47

Nešlo by to třeba slušně a včetně argumentů?

VW Transporter T6 krátký/nízký:
délka 4890, rozvor 3000, výška 1969, šířka 1904

Ford Transit r.v. 2009 krátký/nízký:
délka 4863, rozvor 2933, výška 2067, šířka 1974

Mě se jeví, že základní verze jsou rozměrově porovnatelné.
Jestli jste chlap, tak to uznáte a omluvíte se.

Odpovědět  |   | 
Vatanen  |  19. 09. 2018 14:59

Nejedna se o rocnik 2009, to byl uz jiny Transportér, a dodávky ne neporovnavaji, tak jak to predvadite.

Odpovědět  |   | 
baf  |  19. 09. 2018 16:44

Jasně byl to ročník 2006 jestli se nepletu, který se od roku 2009 velikostně vůbec nelišil.
Takže tudy cesta nevede...
A jak se tedy porovnávají dodávky?
Když jsou dvě auta velikostně stejná, srovnatelné užitné vlastnosti - samozřejmě každé jednotlivě v rámci své modelové řady, která se třeba i ne plně překrývá - tak jsou porovnatelné. Kdybych vybíral dodávku L1H1 tak Tranzita i Transportéra bych srovnával.
Nevidím důvod proč ne.
Pokud se mýlím, prosím poučte mne. Děkuji.
Škoda, že do toho nemůže vnést jasno V3S

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 09. 2018 10:36

A k čemu je to dobré??

Odpovědět  |   | 
...  |  17. 09. 2018 06:44

Aby se začali dodávky testovat na ringu, takže po záplavě sportovních aut, který na okreskách jen uskakují, a je zábavnější řídit Citroena c3 než Mercedes A AMG, budeme mít uskákaný dodávky.
A pak PPL, DPD.... 18 letýmu klukovi narvou pod ruku Citroen Jumper 3,0l Bi-Turbo Nordchslife Edition a ten to o někoho z nás omotá na jížní spojce

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  17. 09. 2018 22:54

Jako zajímavost, zábava, co na tom nechápete. A ještě větší sranda bude, až vezmou výkonnější verzi Transporter biTDI...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 23 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 20 N/A