APR má program i k prevodovce aby na 1-2 stupeň omezil kroutak.Úprava turba při stage4 asi nebude ale rovnou výměna za větší.Lepší pro vydrž je chip+intercooler(pojede to i v létě)
Temhle saskarnam se clovek s petilitrovou atmosferou jen musi smat :-D:-DAsi mi to tak nepojede ale taky mi to na 100Tkm neklekne:-)):-))
Leexx v jakým suv máš 5l atmosku?Možná ňáký starší MB/AMG.Proti 5litru jsou dnes spíš oturbený 6válce a ten Seat nikdy neměl mimo snad Leon Cupra.Pořád se ale dají koupit V8 u jiných výrobců a ty jsou dražší jak Seat.Ten kdo to bere nový to dřív prodá než dá 100tkm.
Po 100tKm dnes neklekne ani Renault 0,9l. Doby, kdy tříválec Wartburgu byl v 60tkm na generálku a zázrak Žiguli vydržel bez GO i 90000 jsou dávno pryč.
To máš pravdu. TSI lehne už po 30 tisicich
S CUPROU jsem najel už přes 120 000 km naprosto bez problémů.
Nápodobně, jen mám zatím s Cuprou 290 46tis.
Ale prosimte, evidentne jsi v zadnem TSI ani nesedel, protoze takovou blbost bys jinak z pusy nevypustil
Hans s části má pravdu-jsem vypoustel/měnil olej na 1.0tsi při 15tkm a slušná trochu ridsi vazelína.Nevím jestli by při 30tkm/2roky a první výměně to servis vůbec vypustil.Moje 2.0tsi šlape jak nový a už mám 70tkm bez problémů.
České SUV?
Ateca se vyrábí v Kvasinách, takže to je skutečně svým způsobem auto z Česka.
"svým" způsobem je české i Ferrari protože má v ČR vyrobené přední sklo, to je přeci logické
Já bych to radší ani nepsal nebo vám někdo vypálí barák
miluju koncern, to je tak krásná a logická věc...španělská auta vyrábějí češi, česká auta turci, britská zatím v británii ale seskládaná z německých dílů....
Já si nechal čipnout motor Ford o blbých 25 koní a nemůžu si to vynachválit. Navíc mi klesla spotřeba, naopak vzrostla spotřeba AdBlue.
Ono taky záleží z jakého počátečního výkonu. Jít ze 110 na 135 koní je podstatnější rozdíl, než ze 400 na 425:-DÚprava v článku sice hezká, ale odjet s +120 kW na sériovym podvozku a brzdách, to nebude úplný žůžo labůžo.
Stačí že na semaforech to majitel všem natře.
Já tak nějak pořád věřím, že jsme normální a že to nepotřebujeme na semaforech nic ukazovat ani dokazovat. ;-)
Naopak, když jsem kdysi jezdil Škodou 125 po dědovy s trochu polazeným motorem, byla neskutečná legrace s tím ukazovat...ale většinou jsem závodil sám, ostatní se prostě rozjížděli :-(
Při tvých zkušenostech je někdy tvá naivita až zarážející.
Jaké zkušenosti mas na mysli?
To, že už ti není dvacet...
No snad néé, ale je normální úprava, která i podle autora článku dost zavání průserem. Třeba je článek nepřesný, ale vypadá to že se na podvozku, brzdách a převodovce se nic nezměnilo. To už tak normálně nevypadá, nebo.....
Tak mně kromě Urusu přijde každé SUV divné svým vzhledem. Nikdy jsem si na tu karoserii nezvykl. A upravovat je mi přijde ještě divnejsi. Jenže ja nejsem trh, lidi to chtějí, tak co? :)
Ale na dalších semaforech už nedobrzdí, mno. :-)
to se opravdu najde blázen co dá skoro 300 tisíc za úpravu tohohle? :D
Jen mu dejte domu DSG...
Tuzing velkoobchod.
díky za to málo, že si vůbec alespoň někdy můžu přečíst nějaký článek o koncernu, je toho tady jak šafránu, více bych prosil..
Ty jantar
Neprosil.
Nezklamal
:-)Také Tě zdravím.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.