Nejrychleji rostoucí značkou aut na Facebooku je Mercedes-Benz

Trojcípá hvězda si v loňském roce vedla nejúspěšněji co do získávání nových fanoušků i jejich aktivity, říká firma SocialBakers. Automobilky patří na Facebooku k nejatraktivnějším značkám.
Nejrychleji rostoucí značkou aut na Facebooku je Mercedes-Benz

Značka Mercedes-Benz německého koncernu Daimler získala v roce 2013 více než tři miliony nových fanoušků na Facebooku a byla tak v tomto směru nejúspěšnější ze všech automobilek. Vyplývá to z přehledu společnosti SocialBakers.

Za Mercedesem skončily s výrazným odstupem BMW a Ferrari.

Česká společnost zaměřená na analytiku sociálních sítí zveřejnila také žebříček automobilových značek, které v roce 2013 zaznamenaly na Facebooku nejvíce interakcí (komentáře, sdílení, to se mi líbí...). I tentokrát zůstává pořadí stejné.  

Že značky aut na Facebooku „fungují“, dokazuje i další přehled z dílny SocialBakers. V žebříčku deseti globálních značek s největším počtem interakcí na Facebooku v roce 2013 jsou hned čtyři automobilové a jedna motocyklová. 

Socialbakers zahrnuli do svých statistik značky, které se objevily v žebříčku Best Global Brands 2013 společnosti Interbrands. Ve většině případů se jedná o globální stránky značek. Automobilky však mají také regionální stránky. 

Například oficiální stránka „vítězné“ značky Mercedes-Benz na Facebooku se aktuálně líbí 13 153 847 lidí. Stránka Mercedes-Benz Česká republika má 19 824 fanoušků.

Top 10 automobilových značek 

dle nárůstu počtu fanoušků v roce 2013

  1. Mercedes-Benz   + 3 207 507
  2. BMW                     + 2 526 627
  3. Ferrari                   + 2 232 524
  4. Nissan                  + 1 378 391
  5. Audi USA             + 1 282 030
  6. Porsche                + 1 234 457
  7. Volkswagen         + 739 810
  8. Hyundai                + 661 313
  9. Toyota USA         +  521 996
  10. Honda                   + 511 251

Top 5 automobilových značek

dle celkového počtu interakcí na Facebooku v roce 2013

  1. Mercedes-Benz   21 999 293
  2. BMW                     17 243 437
  3. Ferrari                   12 803 640
  4. Audi USA             9 959 737
  5. Porsche                5 378 191 

Top 10 značek

dle celkového počtu interakcí na Facebooku v roce 2013

  1. Disney                   35 644 497
  2. Mercedes-Benz  21 999 293
  3. BMW                     17 243 437
  4. Harley-Davidson 15 136 907
  5. Intel                       14 943 231
  6. Discovery             13 415 062
  7. Ferrari                  12 803 640
  8. MTV                      12 525 640
  9. Tiffany & Co.        11 439 733
  10. Audi USA             9 959 737

Zdroj: SocialBakers

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků