Nejrealističtější podoba F1: jezdec měl kameru v helmě

Nejrealističtější podoba F1: jezdec měl kameru v helmě

Rychlou jízdu se naučili režiséři snímat perfektně, započal to už John Frankenheimer se svým filmem Grand Prix a následovali ho mnozí další. Umisťovali kamery všude možně a výsledky byly vynikající. Přesto byli v těchto dnech všichni překonáni.

Stalo se to, když usedl do vozu F1 Lucas di Grossi, zkušební jezdec Pirelli. Z jedoucí Toyoty natočil na barcelonském okruhu Circuit de Catalunya dech beroucí záběry, které nejvěrněji dokládají, co zažívají jezdci v nejrychlejších vozech světa. Kameru měl totiž umístěnou přímo v helmě… 

 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků