Nejprodávanějším vozům v ČR vládne Škoda a Volkswagen

137 komentářů

bartosh
11. srpna • 21:09

výborně!!!;-)

fri
11. srpna • 6:35

Objemy prodejů dělají fleety a ty jsou dnes v ČR beznadějně uplacené koncernem VW, fleet manageři by prosadili i Dacie, kdyby se za to měli mít dobře . Naprostá většina řidičů nemá vůbec vliv na výběr služebáku a jezdí v tom co nafasuje, takže prodeje nakonec vůbec nevypovídají o nějaké oblíbenosti či kvalitě auta. .

Revan_21
11. srpna • 12:56

A jee:D to tady dlouho nebylo:D rozdělování prodeju na firemní a soukromý sektor:D
To ale vubec nikoho nezajímá.... Prodej rohlíku se taky nerozděluje na firemní a soukromý.
Duležité je prostě jen a jen konečné číslo.
A to že to nevypovídá? Množství těch aut na silnici vypovídá o pravém opaku.

VW
11. srpna • 17:22

JJ není co řešit, stejně postupem času všechny firemní auta skončí v soukromém sektoru v rukách méně majetných!

Mirek
11. srpna • 17:21

A jak budeš tyto prodeje obhajovat v zahraničí? To snad je jen česká specialita, že prakticky firmy kupují jen auta Škoda. Nedávno jsme měli ve firmě servis na stroje z Německa a Rakouska a jedni přijeli autem s názvem, který neumíš snad ani vyslovit, natož napsat, Hyunadai i30 a druzí KIA Ceed. Není ti to divné?

Revan_21
11. srpna • 17:47

Mirečku. Německo má více jak 80 milionu lidí. To že kvám přijel někdo z německý firmy a měl korejce vubec nic neznamená. Víš kolik musí být v německu firem?To ale nic němení na tom, že rodělovat prodej na firemní a soukromý sektor je blbost.
To vymyslel jen ta korejský automobilka, aby sama sobě trochu zvedla ego. Tyhle hodnoty nikdo nikdy nerozděloval... protože to je vedlejší. Duležité je konečné číslo.

Mirek
11. srpna • 17:53

Nechej si své důvěrnosti. Já nenapsal, že všechny firmy.... Omezenost uvažování nechej jen sobě. Jen je docela zvláštní, že firmy se světoznámými jmény a dostatečně velké již kupuji korejské auta. Bližší informace ti neposkytnu. Pokud sis nevšiml, tak jsem žádné rozdělení na soukromý a firemní sektor neudělal, jen jsem se na to téma vyjádřil, přesněji u mnohých firem, které dělají pro Škodu a uvedl i důvod. A věř, že vím o čem píšu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
11. srpna • 18:30

Já ani neřekl že tys něco takového řekl.

Mirek
11. srpna • 18:34

OK

Mirek
11. srpna • 18:34

OK

VW
11. srpna • 17:45

Aby ses nemýlil situace se začíná docela měnit! Hodně Českých firem po zážitcích s motory TSI začíná přecházet ke Korejcům, vzhledem i k 5-7leté záruce i když jsou s ní někdy docela problémy! B-]

Revan_21
11. srpna • 17:48

Já jsem teda firemní škodovku v benzínu viděl opravdu jen zřídka... Přávážně to jsou naftáky...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
11. srpna • 17:59

Tak to nemáš aktualizované info! Firmy kupuji Fabie a Octavie většinou již benzinu! A současný prodej benzínu / jiné než MPI a TSI se nevyrábí/ je procentuálně vyšší jak naft!

Revan_21
11. srpna • 18:25

Jestli je to opravdu tak... vtom případě mi do docela nahráva...
(zaměřím se ted na octavii) jestli octavie kupuji většínou v benzínu.... tak to rozhodně není tak, že by vetšína octavek byla prodaná do firemního sektoru... protože pouze 21% registrovaných octavii v čr je s benzínovým motorem.

VW
11. srpna • 18:42

Musím opět opakovat že nemáš aktualizované info! Za posledních 7 měsíců Škodovka 65,27% benzíny a 33,2 nafty! Pokud nevěříš tak info je na netu!

Revan_21
11. srpna • 20:15

http://prodeje.periskop.cz/cz/skoda/...
Ano je. 79% prodaných octavii je v naftě.

VW
11. srpna • 20:28

Já psal Škodovek ne Octavii!

Revan_21
11. srpna • 20:34

Já ale mluvil o octaviich

Revan_21
11. srpna • 17:36

What? Hyunadai? Coto je? a že já to neumim vyslovit? Tak to promin no:DDDD

Mirek
11. srpna • 17:40

Mám ti dát odkazy na tvé vyjadřování se v diskuzích na téma Hyundai? Trpíš ztrátou paměti?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
11. srpna • 18:06

Nech ho na pokoji, má Oct1 1,8T a to podle mého názoru není zrovna nejhorší volba! Ten motor 1,8T je asi nejlepší motor co se do Octavii dával!

Mirek
11. srpna • 18:20

Je mi jedno co má a také vím, že se tu nedávno holedbal, že auto vyměnil a je to jeho volba a do jeho auta se mu nemontuji a montovat nehodlám.

Revan_21
11. srpna • 17:42

Netrpím :-) Variace jako jsou jundeeee nebo hundaaaaj atd... jsou psané záměrně.
Narážím tím na to, že ta "automobilka" musí lidem nakazovat lidem jak má její užásné jmeno vyslovovat.

Mirek
11. srpna • 18:02

Já nevím, ale mi nikdo nic nenakazoval. Jen jsem se dozvěděl, jak to Korejci správně vyslovují. Chceš říci, že německé a anglické výrazy čteš a říkáš foneticky, tak jak jsou napsány, nebo tak jak je němci či angličané říkají? Je mi jasné, tobě nebudou ani Němci a ani Angličané nic nařizovat.

Mirek
11. srpna • 12:45

Tak nechápu, co se na tom komu nelíbí. Ještě jeden problém tady je. Pokud firma pracuje pro Škodu, tak je docela velkým faux pas přijet na jednání s autem s jinou značkou, než koncernovou. Od toho se odvíjí mnohdy i výběr aut pro služební flotily.

Revan_21
10. srpna • 11:26

Už se těším až sem příjde Zíbo, a začne tady blejt ty svoje hovadiny :D

VW
10. srpna • 11:34

A taky!

Buffalo
10. srpna • 10:29

heh... kterej vůl by zařadil auto postavený na podvozku golfu do vyšší střední ? :))

Revan_21
10. srpna • 11:24

joo... Kdyby bylo víc tříd tak by se OIII umístila někde mez stření na N. střední... takhle ale spadá do střední třídy.

marcelo
10. srpna • 13:07

No jasně, O3, která je menší než Opel Astra prý patří do střední :-D
Někteří fanoušci Škodovky postrádají soudnost.

Mirek
10. srpna • 13:16

Mne vždy rozesměje, že stačí vzít jakoukoliv škodovku, strčit jí o třídu výše než kam patří a česká telátka jsou blahem bez sebe, že mají auto např. ze střední třídy, ale nějak přehlížejí, že je to technika o třídu níže. Ale co by pro ten pocit neudělali a zaplatit navíc za třídu se přece musí. :-D

Revan_21
10. srpna • 15:18

A co je tam v technice o třídu níž? neber laskavě škoda základní výbava vs. konkurenční vozidlo s mnohem vyšší výbavou. Třeba RS který je v teměř plné palbě za 713k vs něco.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirus
10. srpna • 20:29

Vis co je v technice O3 o tridu niz? VSECHNO!Podvozek, stredni trida nejezdi na lesenarsky trubce misto zadni napravy.
Motor, stredni trida nema zakladni motor s brutalnim vykonem 86 koni.
Interier, stredni trida si nehraje na kvalitni plasty, ale skutecne je ma.A nemel tu o tom ze si psal at nesrovnavam zakladni vybavu, srovnavam zakladni vybavu O3 a jakyhokoliv auta ze skutecny stredni! Neargumentuj cenou tech aut, bavime se o rozdilu mezi tridama a ten neni ve velikosti kufru a tim co si do O3 muzes nacpat, je to prave o tomhle. At chces nebo ne Octavia si na stredni jen a jen hraje, ale nikdy v ni nebude i kdyby mela kufr 800l a rozvor 3,5 metru.

Revan_21
10. srpna • 20:57

A to sou blbosti:D proto jsem řikal at nesrovnánáš základní výbavu... protože základní výbava u každýho auta je prostě socialní výbava.
Cena kde začínají ostatní auta střední třídy (třeba opel insignia) je vic jak 500k. Když si vemeš tuhle cenu k cení octavia, tak zjistíš že za to máš výbavu elegance (kde rozhodně nejsou levné tvrdé plasty) a motorem který má 140koní.
A konkurent RS za tu cenu? ktery by se jí za ty prachy aspon trochu motoricky vyrovnal.
To že se od začátku roku prodalo cca 10000 octavia... (a 79% z toho jsou v naftě, takže to žádná socialní výbava nebude) + (bez DPH byl prodáno jen 85 vozidel) prostě mluví samo za sebe.
Argument že slabé motory maj vzádu tuhou nápravdu je agrument pro dementny... Naco u slabeho motoru protřebuješ víceprvek? na řezání zataček? RLY?
To jen pár dutých hateru se nemuže srovnat tim že se jim octavka cpe mezi jejich oblíbené plečky. Jseš stejnej jak ten jantar Zíbo... jen máš lepší slovník

Mirus
10. srpna • 22:55

A proto jsem ji schvalne uvedl, aby si pochopil v cem je jina stredni trida, jak cenou tak kvalitou a i vybavou, jak jsi i ty ostatne napsal, Octavka musi do vyssi vybavy aby se rovnala zakladu stredni tridy, TO JE TEN DUVOD, to je to proc nikdy nebude Octavka ve stredni tride, ale pokud nechces tak stejne nepochopis...Vybava elegance u Octavie kde cena jde klidne pres 600tis, znamena komplet tvrdy plasty na zadnich dverich, bez kousku latky, zajdi se podivat do salonu, to je dle myho prasarna a jen to potvrzuje ze si Octavia na stredni hraje ale nema na ni kvalitou.Konkurent RS za tu cenu? Pokud myslis ve velikosti kufru tak zadny, pokud vemem nizsi stredni coz je realna konkurence, tak co treba M3 MPS? da se sehnat kolem 600tis i min, ale to si napsal obracene, protoze Octavia by se mela motoricky "aspon" vyrovnat te Mazde, naopak rozhodne ne! :-PSlaby motor a tuha naprava je argument pro dementy? Proto sem ti ho napsal, aby si pochopil rozdil u aut stredni tridy, kde se nesetkas ani s tak slabym motorem v zakladu ani s tuhou napravou. B-]Ja se naopak srovnavam s tim, ze se konecne nekdo cpe mezi Vasi oblibenou Octavii, rozhodne umim uznat kvality konkurence a ne jen slepe velebit tvoji vysnenou Skodu, ktera se v mych ocich vic a vic snazi odrbat zakazniky a spoleha na patriotismus tech lidi ze si koupej znovu Skodovku.

Peter75
11. srpna • 12:28

Konkurent pre RS ktory ho prekonava je napr Astra OPC. Skoda sa vseobecne snazi definovat novy trhovy segment a to sa jej aj velmi dari. Hlavne v nasich koncinach. Zacalo to ponukou O I. Kus auta za rozumnu cenu. Vtedy stala nizsia stredna okolo 600 tis. Sk. Octavka mala cenovku kdesi na pol milione a ako bonus obrovsky kufor. Potreba velkeho kufra je vo vychodnej europe vseobecne rozsirena. Ustavicne ktosi nieco stahuje napriec republikou, pripadne sa cestuje na daleke dovolenky aj s plnou polnou. Toto sa na zapade moc nenosi a prave preto tam vitazi Golf. Je zdaleka viac vyvazeny ako jeho prerastena sestra.
Dalsim dovodom preco Octavka vitazi je fakt ze je oblubena u jednoducheho cloveka co sa v autach prilis nevyzna a ma rad uniformitu. Vnima to ako urcity status. Napriek tomu ze Octavka je mainstream v nasich koncinach ju jednoduchsi ludia vnimaju ako imidzovku " ma Octavku, ten sa ale ma". Je to smiesne ale je to tak. Taktiez ma rozsirenejsiu servisnu siet a to dodava ludom akysi pocit ze o ich tatosa bude Lepsie postarane.
Pravda je podla mna kdesi uprostred a realnu hodnotu Octavky ukazuju skor predaje v zahranici. Je uspesna, vela ludi oceni jej nesporne vyhody ale urcite to nie je imidzovka :)))
Ja ju hodnotim ako prakticke auto co dokaze uspokojit velmi protichodne poziadavky. Interier je strohy a posobi lacno. Korejci su v tomto dalej. Oni sa na nic nehraju oni skustocne robia kvalitnejsie interiery ako OIII. Mam na mysli ceed. Octavka ma vyborne motory, v tom su lepsi ako Kia. Skodu urobili umelu horsiu po stranke podvozku. Je to dan za torzku a taktiez za velke previsy. Tym narazam prave na vyvazenost kompletu. V tom je Golf lepsi pretoze prave on sa nehra na nieco cim nieje.
Argument ze OIII vie mat multilink je blbost. Aktualne ho ma len 1.8 tsi a RS. A to uz sa nebavime o mainstreame. Absenciu multilinku pociti kazdy a zvlast v spojeni s vacsimi prevismi. Staci vyjst na dalnicu s nerovnym povrchom. Taktiez vo vracackach nie je elastokinematika torzky na takej urovni ako pri multilinku. Ja mam tiez torzku a netvrdim ze je rovnako dobra ako multilink..

Revan_21
10. srpna • 23:28

Promin.... před tou závorkou stim motorem mělo být 77kw.

Revan_21
10. srpna • 23:26

Škodovka se vždy snažila nabídnout auta i poněkud ne příliš finančně zaopatřeným lidem... To že je tam navíc výbava (základní) kde vesměs není vubec nic je prostě jen výbava navíc. Rozhodně se tím nepropadá do nižší třídy... Stejně tak jako kdybys celou octavku potahnul vevnitř kuží, dal tam mega audio system, a všelijaké ruzné ptákoviny tak se to taky nevyšplhá do třídy luxusních vozu.
S tou mazdou si to myslel vážně- konkuretn RS? RLY? .DDDDDD Mazda 3 MPS na přístí rok má mít vrcholný výkon 200koní :-O. Jediné + tý mazdy je to, že bude lehčí než octavka:-) jinak by neměla absolutně proti rs šanci. Mazda 3 mps co se prodává ted má naprosto užásných (motor 2.3l benzin) s cenou 683 000:D (je to přímo z konfigurátoru Mazdy na jejich stránkách, netusim, jestli to náhodou není vtip ze strany mazdy) VS 713 000 (i s příplatkovou výbavou) za octavii která je větší a motor že by tu mazdu sežral i stou trapnou stříškou na vratech od kufru. Jestli tohle stojí 683000, kolik asi bude stát příští rok stim motorem co má 200koni? minimálne 750 000:-) sorry ale to by špatnej vtip.

Mirus
11. srpna • 0:03

To je taky jedna z veci ktera ji odsouva do nizsi stredni, proste pokud na stredni nemas tak si na ni nehraj...."Stejně tak jako kdybys celou octavku potahnul vevnitř kuží, dal tam mega audio system, a všelijaké ruzné ptákoviny tak se to taky nevyšplhá do třídy luxusních vozu."tohle si napsal jako kdybys konecne pochopil co se ti snazim naznacit :-) super!MPS mam samozrejme na mysli 2,3T, ktere je dle ceniku Mazdy za 604400 vc DPH
http://www.mazda.cz/upload/country/cs-cz/pdf_... ...
a jestli tech 77kW melo byt pred zavorkou s 2,3 benzin tak si vedle jak ta jedle.Tohle MPS ma totiz 191kW takze je spatny vtip, ze to neznas a jeste to zesmesnujes. Mimo jine je to za 604tis. opravdu v plne vybave, coz RS rozhodne neni ani za tech 620tis. ale to je vedlejsi, podstata je ze MPS je motorove i podvozkove kus dal nez tohle RS. Ten kufr prosimte nezminuj, to neni deviza, kterou by melo tohle auto ovlivnit rozhodovani.Trapna striska na vratech kufru, trapny lizatko ala spoiler na O3RS? Tohle placani si usetri, ja radsi vecny argumenty nez tvuj komplex ze spoileru.

Revan_21
11. srpna • 0:42

Koukní se do konfigurátoru od mazdá sám... tento motor tam prostě není...
Byl to 2.3 a v záveřecném protokolu byl výkon 77kw... i funkčnost a aktualita (neaktualita) stránek mluví o mazde sama za sebe.

Revan_21
11. srpna • 0:39

Ano... Proto taky nemuže spadnou no nižší střední :-)
Ohánět se cenou v AKCI není ani trochu retardovaný:-) a navic je to m3 hatchback :-) Velikostně srovnatelná m3 který by se RSu vyrovnala ted není. Řekněme si reálnou cenou (tak jako já u octavky) a ta je u m3 s tímto motorem 684 000kc... a pochybuju že vtom bude i příplatková výbava.
RS za 620 rozhodně není v plné :-) ale za 684, kolik to auto od mazdy reálně stojí už je výbava slušná.
Navíc, řekněme si to narovinu, proč tahle aute nejde brát jako vzájemnou konkurenci... OIII RS je pořádně rychle rodinné, velké auto...
kdežto ten hatchback rozhodně není velký, a už vubec né rodinný...

Mirus
11. srpna • 1:02

Dal jsem ti tu odkaz na cenik platny od 1.7.2013, motor 2,3T 191kW, Mazda 3 hatchback, jestli neumis ani cist tak je tezky ti neco vysvetlit..... ale kazdopadne je cena 604400,- at chces nebo ne, je to stejne jako bys rekl ze akcni cenik Renaultu nemuzes brat, ale ty musis protoze jinej nemaj, tak nelzi ze realna cena je 680tis.Dalsi tvoje domenka, ze v tom neni priplatkova vybava... a ktera? Kdyz od premiovyho audia, pres navigaci az po kuzi je uz vsechno za tech 604!!!Posledni odstavec si opet napsal zatemenym mozkem, protoze Octavia je nizsi stredni, Mazda 3 je nizsi stredni a jestli pro tebe je rozhodujici ze jedno auto je hatchback a druhy liftback tak se jen chytas nesmyslu. Nikdo se nebavil o tom jestli je Mazda vetsi rodinejsi apod. Konkurence to proste je, za lepsi penize, s lepsim motorem a lepsim podvozkem a o tom se celou dobu bavime.

Revan_21
11. srpna • 1:28

Promin, spletl jsemi si "Mirka" s "Mirusem"... takže to otom žes to ty sám řekl překoukni.

Revan_21
11. srpna • 1:25

Je tam jasně napsano že se jedna o AKČNÍ CENO! možná by se to chtělo lépe podívat.... takže reálná cena toho vozidla MIMO AKCI je 684 000kč.
Všechno? to jsi vyčetl z tý jedný kolonky motorizace? to bych chtěl taky umět.Jantar to nepochopil. To co sem napsal, že to mužes potahnout kuží atd... a stejně se do třídy luxusních vozu nedostane.
Tys sám ale přiznal že RS JE střední třída, ale nižší výbava už ne? Princip je totíž uplně stejnej... Posledni odstavec si opet napsal zatemenym mozkem, proč? Protože Octavia RS je jasně tebou řečená střední třída. Mazda 3 (191kw) nižší střední:-) proto tu ta konkurence být prostě nemuže.
Navíc srovnávat tyhle auta je prostě jak srovnávat jablka s hruškama. Až bude tenhle motor ve verzi sedan, tak se mužem začít o něčem bavit.

Mirus
11. srpna • 10:09

Koukam ze se fakt nemas ceho chytit tak placas vodu.... dnes je 11.8.2013, akcni cenik Mazdy plati od 1.7.2013, to znamena ze to MPS koupis za 604tis. dal to nerozmazavej protoze to tak je. A ano, staci precist jednu kolonku v ceniku, proto se myslel ze to dokazes i ty, ale bohuzel.....Opravdu uz nevis ceho se chytit, na zacatku se bavime o konkurenci, tzn nizsi stredni trida, kde je jedno jak ma auto velkej kufr, jestli je to sedan nebo hatchback, to na tom vubec nic nemeni, tak neargumentuj tim ze ve verzi hatchback, neni Mazda konkurenci.A hlavne pokud by byl tenhle motor v sedanu, tak bys rozjel dalsi mleti hovadin o tom ze ma horsi pristup do kufru a vzadu neni tolik mista jako v O3 apod. zatemneny myslenky. Ale o tom se NEBAVIME, diskuse byla o MOTORU A STEJNE TRIDE aut, tak to neprekrucuj.Odpovez mi jen na to, ze M3 MPS je lepsi nez O3RS, co se tyce motoru, podovzku a ceny/vybavy!! Jen na tuhle vec, o ktery se bavime, nemel nic okolo.

ceny
12. srpna • 13:40

Ono srovnání jenom ceníkových cen bez akce má asi fakt význam jen informační. Na prodejích budou mít velký podíl akce, kde je rázem poměr ceny a výbavy hodně jiný. A škodovky si v akcích stojí v porovnání s konkurencí hodně dobře. Jen to srovnání teď bohužel úplně není, protože na OIII zrovna žádná akce není.

Revan_21
11. srpna • 12:52

Ted jí koupíš za 604! Za 2 měsíce bude situace uplně jiná. Oháníš se akční cenou vs standartní cena. Ne, vubec ne není retardovaný (ano, je to ironie). O5 srovnáváš nesrovnatelnéJasně že není konkurencí, bože. Je to jako srovnávat microbus s autobusem.Ted vymejšlíš jen spekulativní hovadiny, abys mě měl jak urazit. Ubohé.Žemá lepší motor? To že má větší výkon neznamená že ten motor je lepší. Kdejakej jouda si umí naladit motor doma v garáži na x kw. Podvozek? možná.
Cena a výbava? těžko, protože nevíme, co ten tvuj leták z teska obsahoval za výbavu ;-)

Mirus
11. srpna • 14:07

A co kdyz bude za dva mesice O3RS za 750tis??? To je teda argument! A oficialni akcni cenik Mazdy je letak z Tesca? Dobre v tom plaves....
Ja v te Mazde narozdil od tebe jel a s klidnym svedomim muzu rict ze ten motor je spicka, ale ty si ver svym dojmum, ja se radsi presvedcim sam a ne podle videa na netu.

Revan_21
11. srpna • 14:46

To že za 2 měsíce bude u mazdy jiná cena není žádná spekulace. CO na tom nechápeš tvle:D ty jseš uplně mimo mísu!:D OIII RS má ted normální, běžnou cenu... není na ni momentálně žádná akce! Když je sleva na lahváče v obchodě tak to taky neplatí na furt.
Byla to nadsázka... Je to akční ceník... Slevový cení, který bude platit jen omezenou dobu.Jsi opravdu tak hloupej? Srovnávat akční ceník, se standartní cenou?

Mirus
11. srpna • 15:58

Ty delas pro Mazdu? Nejdriv nejsi schopnej najit jednu polozku v ceniku a ted je z tebe manazer, kterej rozhoduje o platnosti akcniho ceniku?
Nech si ty domenky a zjisti si fakta. Fakta jsou ze M3 MPS ma 2,3 turbo, 191kW, plna vybava vcetne navigace a premiovyho audia i kozeny sedadla, to vse za 604tis
Coz je proste lepsi alternativa k Octavii RS, ted, aktualne, neptal ses jaka konkurence bude k RS za pul roku, neprekrucuj!!Hloupej nejsem, jen si umim zjistit fakta a neplacam kraviny jen aby Octavia byla nejlepsi, trochu objektivity by neskodilo.
Jenze dle tvych reakci zaslape O3 do zeme i Mercedes tridy S, tak zij dal v omylu.

Revan_21
11. srpna • 16:07

Omyl, ty kraviny plácáš. Podivejse co píšeš. Mě už je vážně trapný se opakovat... ale proto, že si opravdu tak hloupý to řeknu ještě jednou.
Srovnávat akční cenu s cenou standartní je prostě kravina. Navic ještě u aut který navzajem není možné srovnávat jako konkurenci. Konkurence k velkemu liftbacku (či sedanu) muže být jen jiný liftback (či sedan).
Namaluj si to na kus kovu, a od rána do večera si stim třískej o hlavu, ty jantare. Už to konečně pochop, že srovnáváš jablka s hruškama!

Mirus
11. srpna • 17:08

Super! Beru to ze jsi konecne uznal ze je MPS lepsi, protoze posledni co ti zbylo je ten pseudoargument, ze nejde srovnavat liftback a hatchback, o to mi presne slo, diky za ucast ve hre. P.S. stale nejsem hloupej, ba naopak, mam svatou trpelivost, zvlaste s blbcema kterejch potkavam vic a vic.

Revan_21
11. srpna • 17:34

P.S. Já mužu říct o sobě to samé... Ty si dukaz mojí trpělivost.... Jinej člověk by to s takový hloupým demagogem jako jsi ty už dávno vzdal

Mirus
11. srpna • 19:02

Najdi si vyznam slova demagog nebo demagogie, to se neslucuje s nekym kdo
pise fakta a neskace od motoru, podvozku a ceny ke tvaru karoserie jako ty.Ty nemas trpelivost, ty nereagujes na dana fakta ale jen je zpochybnujes aniz bys vedel jak to skutecne je, proto ta diskuse s tebou nikam nevede.

Revan_21
11. srpna • 20:18

I moji psi mají inteligentnější reakce než ty.To že se stebou pořád bavím, jasně značí, že tu trpělivost mám.
Ty sis do hlavy nahnal pár pitomostí, který opakuješ pořád dokola... ikdyž to sou pitomosti.

Mirus
11. srpna • 23:30

Nejdriv hlupak, pak demagog a ted jeste pochybnosti o me inteligenci, no vidim ze mas spoustu temat kam uhnout aby sis nemusel obhajit sva nesmyslna tvrzeni.Bohuzel jsou to fakta a opodstatnene argumenty vcetne odkazu, co ti tu davam, kdezto tvoje placani do vody je nicim nepodlozeny a kdyz nevis kam, tak zacnes mlit nesmysly o necem jinem... to je cely.Zajdi si za nekym, myslim ze ti jeste nekdo muze pomoct, nebudes na to sam.

Revan_21
11. srpna • 23:49

Tuhle "taktiku" znám. Sám jí používám. Když už člověk neví co, tak se druhýho snaží udolat "chytrýma" kecama.
O tvé inteligenci jsem pochyboval od začátku:-)
Jinak obhajovat něco pred tebou nemá cenu. Nemá cenu se dohadovat s blbcem, protože mě umlátíš zkušenostma (co se tý blbosti týká). Jak už jsem jednou říkal

Mirus
12. srpna • 10:03

Tak odpovez na mou jednoduchou otazku proc neni MPS lepsi nez ORS? To se te celou dobu ptam, ale ty argumentujes tvarem karoserie (??) ale motor, podovzek a vybava/cena jsem se porad nedozvedel v cem ma Octavia navrch? Tak povidej.Neboj me nena.eres narazkama na mou inteligenci, dal jsem ti tolik argumentu a faktu, ale ty na ne nereagujes, ale to uz jsem psal, neumet si obhajit svoje tvrzeni fakty, ale placat o akcnim ceniku, pochybny vybave a liftback vs hatchback, jsou pouze domenky, fakta jsem ti dal JA, ty zatim ani jedno.

VW
12. srpna • 10:25

Stále stejná písnička!? Octavie je proste nejlepší a nejkrásnější jak Sněhurka v očích těch kteří doposud jezdili v Š 120 a podobných historických autech, ale jejich finanční možnosti nedosahují ani k OCT v základních výbavách! Kupují proto ojetiny v AAA a to RS je pro ně jen snem ze kterého se asi nikdy neprobudí! Kdo na to má tak se podívá usměje a jde někam úplně jinam!

Revan_21
12. srpna • 10:30

Co blbneš tvle. Nic takového jsem nikdy neřekl... Třeba staré TSI motory byla tragedie, která se jim snad už povedlo vyřešit.
Stebou bude třeba inteligentnější debate. Tam mi řekni. OIII RS je i většinou příplatokové výbavy za 713 000kč... Musíš uznat, že v této kategorii aut (velkých sedanu/liftbacku) není moc aut který sou takto velký, s motorem který má 220koní a jedoucí 250km/h.
Jistěže není perfektní, ale za ty peníze je to celkem slušný.

Mirus
12. srpna • 12:28

Jen kazdymu nadavej, debata s VW nebude inteligentnejsi, problem je v tobe, s tebou neni zadna debata inteligentni, za to nemuzou ostatni, ty se totiz neshodnes s nikym i kdyz ti da dukaz ze mluvis kraviny.

Revan_21
12. srpna • 13:02

Ale je:-) Řekl bych že na to kouká více nezaujatě než ty. Ty sem chodiš prostě jen hateovat.... a docela by mě zajímalo... když teda tady tak odsuzuješ škodovku, včem si vozíš zadek ty, hm?

Revan_21
12. srpna • 10:16

Jsi idiot? Jak mužeš srovnávat nesrovnatelná auta?
Mazda je menší, tim je i lehčí a bude i rychlejší... ale s tou levně vypadající maskou chladiče rozhodně není hezčí, není praktičtější, a ani moc levnější.
Takže se rozhodně nedá říct že je lepší.Tys mi nedal argumenty ani fakta... ale hloupe řečičky o autu ktere proto druhé není konkurence.... Hatchback nemuže konkurovat velkemu liftbacku (sedanu), stejně jako liftback nemuže konkurovat velkemu MPV nebo terenaku... Pochop to už, ty jantare.
MALEJ PICK-UP TAKY NEMUŽE KONKUROVAT VELKÝ TATŘE.

Mirus
12. srpna • 12:18

"Mazda je menší, tim je i lehčí a bude i rychlejší..."Mazda je lehci? Projdi si technicke info nez zas budes lhat. Ptal jsem se na motor, podovozek, cena/vybava, stale neodpovis? Samozrejme ze ty auta muzu srovnat, Mazda i Octa jsou nizsi stredni, tak proto. A pojem velky sedan/liftback je u tebe Octavia? To potom 5 ci 7kove BMW je co? Trajekt na silnici? Mas teda rozhled to ti povim.Hloupe recicky o autu? NE, opet jen a jen podlozena FAKTA.Hloupe recicky jsou jen a jen TVA parketa, viz:
" s tou levně vypadající maskou chladiče rozhodně není hezčí" o krase se nikdo nebavil
"Jsi idiot? Jak mužeš srovnávat nesrovnatelná auta?" stejna trida, nizsi stredni = srovnatelne autoVidis jak jsi trapnej a nedas jedinej argument abys vyvratil ma FAKTA?

Revan_21
12. srpna • 13:11

Další omyl :-) OIII RS je jednoznačně střední třída. Nemužeš srovnávat střední s nižší střední.Fakta to jsou, kamaráde, tak možná pro tebe. Kdyždej člověk je sám o sobě přesvědčenej že ON má pravdu, že JEHO názor je ten správnej a ostatní mu to nemužou vyvrátit... protože tvrděj něco jinyho než ty.
Až budeš mít víc nezaujatej postoj, tak se mužem o nečem bavit. Ale s prachsprostým haterem kterej si sem chodí lečit svoje komplexy se bavit nebudu.Jinak řeknu ti co je opravdový konkurent OIII RS. Např: Opel insignia sport 2.0turbo 162kw. Tyhle vozy jsou konkurenti OIII RS

Mirus
12. srpna • 16:06

O3RS nikdy nebude a neni stredni trida.Omyl, ja dokazu priznat ze je neco lepsi nebo horsi, ty ani nahodou, o te nezaujatosti pise ten pravej, vsimni si jak tady kdokoliv napise proti Octavii neco, tak ho zacnes presvedcovat ze to tak neni, neco si nastuduj a pak nam neco treba vysvetlis, ale o tom silne pochbuju.Ja komplexy nemam, precti si sve prispevky a najdi tam jediny argument, JEDEN JEDINY, kde priznavas ze je Ocatvia v necem horsi nez ostatni znacky. Nenamahej se, NIKDE, proto jsi zaujaty a proto nikdy nebudes objektivni. Viz prezdivka VW, ten by mel byt s tebou za jedno, ale jak vidis, staci myslet hlavou a nebejt zaujatej jako ty....

VW
12. srpna • 16:33

Nech mě na pokoji, já ti nic neberu! Každý máme své hračky a sny! Ale mám názor jaký mám! Někdo má Trabanta a nedá na něj dopustit!Také jsem měl Škodovku a nic proti! Ale nemyslím že je dnes Škodovka něco výjimečného! Zároveň si myslím že kvalitní Škodovky už skončily, ale to je dnes problém většiny aut vzhledem k úsporám a zlevnění výroby! Navíc dnes Škodovku drží u huby Koncern, ale buďme rádi aspoň i za málo! Jenom mě vadí někteří fanatici a jejich naprosto neobjektivní názory! Mě konkrétně spíše zajímá to co se pod těmi pěknými kabátky skrývá a z čeho to je smontováno!

VW
11. srpna • 10:20

Ohledně podvozku tak bohužel nemá Mazda v dané třídě konkurenci, zvláště ne v Octavii RS! Octavie je jen taková imitace rodinného sportovního vozu ale umí imitovat sportovní zvuk pomocí repráků! To je ale super nebo snad né! :-P

Mirek
11. srpna • 11:07

To jo, hlavně když v testech se všichni shodli, že ten umělý zvuk je pěkně zprasený a otravný.

Revan_21
11. srpna • 12:54

jel si vtom? Slyšl si že by ten zvuk byl pěkně zprasený a otravný? Viděl jsem mnoho videí, a rozhodně to neznělo zpraseně. Otravný? jak muže být otravný něco, co se dá jednoduše vypnout?

VW
11. srpna • 17:49

Tak mám takový dojem, že se ten prasečí ryk asi opravdu nedá vypnout jako u Renaultu!

VW
11. srpna • 14:39

Vypnout se to nedá, jen v případě že bys odstřihnul dráty k reprákům!

Revan_21
11. srpna • 14:42

Vypnou se to dá, přečti si článek

Mirek
11. srpna • 17:31

Test je jedna věc, když si to dotyční nevyzkoušeli, tak se přimlouvám za to, že to vypnout nejde a otravný zvuk budeš poslouchat stále.http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-skod... ... Trochu mě ale zarazil zvuk motoru. Už v ekonomickém nebo normálním módu totiž jeho brumlání způsobuje něco jako syntetizátor. Ve sportovním módu se zvuk výrazně zesílí a působí to zvlášť v nízkých otáčkách až směšně a nepatřičně, na delších trasách asi i trochu rušivě. Pouze při vytáčení do vysokých otáček se mi zvuk motoru v kabině opravdu líbil. Každopádně bych se ale přimlouval za možnost přibarvování zvuku motoru vypnout stejně jako to lze třeba u renaultů.

VW
11. srpna • 15:01

Tak promiň Test autoforum Pavel Janda píše něco jiného nebo špatně tomu rozumím, nejsem už nejmladší?

Mirek
11. srpna • 13:21

A ty jsi v tom jel? Mám se ti vysmát? Opět kdo nesdílí tvé názory........ Tak zase jedna blbost, kterou je nejlépe vypnout.
V testu např. na těchto stránkách:Po přívodu rezonancí ze sání (Ford Focus ST), vyluzování libozvučných tónů z reproduktorů (BMW M5) a ozvučení tlumiče výfuku (Audi 3.0 TDI biturbo) je tohle další způsob, jak dopřát posádce moderního auta zážitek z příjemného zvuku. A dlužno říct, že ze všech uvedených nejméně efektivní. Při akceleraci působí bručivý tón rezonátoru příjemně a uvěřitelně, ale v konstantním tempu zní uměle a ruší. Jistě, dá se vypnout, ale tím se ochudíte o zlověstné zabroukání při občasném zrychlování.

Revan_21
11. srpna • 13:33

Ted jsem si toho všimnul:D Focus ST, BMW M5, Audi 3.0 biturbo:D Vždyt je je uplně jiná liga:D Kdybys by aspon trochu inteligentní, tak by ti došlo, že srovnávat auta jako jsou BMW M5 či audi 3.0biturbo (který mají uplně jiný motor, a hlavně dělaný na to aby to nějaký ten příjemný zvuk louznilo) srovnavat s octavii:D LOL.
Octavia je prostě rodinne auto, kde jsou tyto zvuky nežádoucí. Upřímě si to raději poslechnu jen sám uvnitř, ikdyž to bude z reproduktoru. Než tim zvukem při sešlápnutí plynu utravovat lidi ve městech.

Mirek
11. srpna • 17:16

Ty jsi opravdu tak směšný, nebo to tu stále hraješ. Focus ST je nižší střední, A3 také a dle tetelících se Octavistů je Octavia ST střední třída. Tak to je opravdu jiná liga. Navíc se tam porovnává provedení "zvku" a ne kvality auta. Přesto ti děkuji za oznámení, že Focus...... je jiná liga než Octavia. Tedy dle tebe asi stojí Octavia za........ (doplň si své zařazení, hodnocení, abys mne zase nenapadal, že to píšu já). Jinak Focus ST je také kombi, tedy rodinné auto. Pokud sis nevšiml, tak test byl o Octavii ST.
Výše ses holedbal, že umíš uvažovat i číst a dokonce spojitě. Můžeš mi to blíže vysvětlit, jak se u tebe ta nemoc projevuje, když si tady evidentně neumíš dát dohromady ani 1+1?

Revan_21
11. srpna • 13:25

Vtom případě neumíš číst a aní chápat. Že po delší době zní uměle a ruší? To rozhodně není "zprasený". Zase to přehánění.

VW
11. srpna • 11:19

Pokud chci sportovní auto, tak pochopitelně nemůžu koukat na peníze! Pokud si chci na něco hrát na co ale nemám tak si koupím nějakou imitaci s umělým zvukem! Ale to pak místo pravého Tataráku ze svíčkové si ho mohu udělat např. z brambor!?:-D

Mirek
11. srpna • 12:17

Jinak řečeno, kdo chce imitaci...........(každý nechť si doplní dle svého výběru).
Teď jsem si vzpomněl, v jedné reklamě v tv řidič seděl v nějaké plechovce a napodoboval veškeré možné zvuky aut s výbavou, kterou on neměl. Tak komu se to líbí, má tu možnost také. ;-)

VW
11. srpna • 12:48

:-D:-D:-D

Revan_21
11. srpna • 13:00

sváma nemá cenu se vubec bavit. Jste stejní jako to retardovaný děcko Zibo, jen máte lepší slovník. Chodíte sem jenom hatovat a hádat se. Proto inteligentní debata sváma prostě nemá cenu. Jděte si honit triko nad tou svojí užasnou mazdou, a zde neotravujte.

Zíbo
10. srpna • 16:58

Plná výbava jo?myslíš ty sedačky s koženky ušitý s Gejských oblečků určitě si jim tam poslal něco ze svý kolekce. koženkový slipy s dírou na prdeli aby měli s čeho šít co?:-O

VW
10. srpna • 17:10

No konečně to jsme se načekali!B-]

Zíbo
10. srpna • 17:33

jo načekali a kde ste? že ty sedíš Revan_21 ve vaně plný pěny a von ti tam ukazuje fousatýho potápěče:-O

Revan_21
10. srpna • 19:40

Neříkej nám co děláš doma se svým tátou :-) Prosime tě oto :-) udrž si aspon minimální dustojnost :-)

Zíbo
10. srpna • 20:57

Revan_21 : hééj máš dobrou fotku na netu si nákej přičmoudlej asi budeš trochu stříklej z jihu co?:-D

Revan_21
10. srpna • 21:00

Já jsem bílej jako stěna :-) A ted jdi spát. Už je dávno po večerníčku:-) A zase si zajdi za tatuldou, at ti dá přes držku, jako včera:D ono tě to časem přejde :-)

Zíbo
10. srpna • 21:14

jasně bílej a kde? na tý fotce ?ani né na prdeli ty Lájoši z Chomutova :D

Revan_21
10. srpna • 22:25

Hele negramote :-) to je všechno co umíš? Urážet? to je docela chabý, když se na nic víc nezmužeš :D a jen tak mimochodem :-) Pocházim z Karlových Varu ;-)

Zíbo
11. srpna • 1:16

Revan_21: čmoude auta nad 50tis jsou drahý pro tebe stejnak bys to rozřezal a odvez na kárce do sběru:-O

Revan_21
11. srpna • 1:26

to bylo hodně slabý:D Měl by si víc cvičit, když chceš někoho urazit:D A bude to hodně těžký:D Protože já urážky od dementu neberu :-)

Zíbo
11. srpna • 1:44

už tě nechám sem tě dneska vykurvil dost, si to nepřiznáš ale já vím že jo tak čao příšte:-D

Revan_21
11. srpna • 1:45

Sorry zíbo:D ale já tě mam tvrdě na háku:D Proč myslíš že ti pořád odepiju:D vždy se těsim co za blbost to zase vybleješ:D

Mirek
10. srpna • 15:36

Co má RS společného se střední třídou? I Renault Clio je také i RS a nikdo ho do střední ani nižší střední necpe. Dokonce i jiná auta, jiných značek, jsou v plné palbě a nejsou ve střední třídě. Ty jsi zřejmě v té skupině lidí, o které jsem psal.

VW
10. srpna • 15:44

To snad nemyslíš vážně že OCT RS nepatří do střední třídy? B-]

Mirek
10. srpna • 17:01

Jasně že patří, stejně jako Superb do vyšší střední a Rapid do nižšší střední. Všichni naprosto důstojní zástupci po boku slabších koncernových krámů. Kam se hrabe Golf na Rapida, Passat na Octavii a A6 na Superba. A to nehodnotím ani ty ostatní konkurenční konzervy v těchto třídách.
A co je srandovní, podívej se, kde jsou tyto auta zařazena, v jakých třídách, např. zde:
http://www.auto.cz/cesky-trh-cervenci-2013-s... ...

Revan_21
10. srpna • 21:04

už jen to, dát octavii do stejně třídy jako rapida, svědčí o věrohodnosti toho článku.

Mirek
11. srpna • 10:55

Je vidět, že si vybíráš jen co se ti hodí. Navíc tobě jsem na nic nemusel odpovídat. Od začátku byl Rapid situován mezi nižší střední a třídu Fabie, tedy malá auta. To, že si to někdo dodatečně rozmyslel, aby ospravedlnil vysoké ceny, neznamená, že se tímto situace změnila. Vlastně změnila, pasuje to lidem jako ty, kteří mohou poukazovat na auto s velmi dobrou cenou v dané třídě. Ale nějak zapomínáš, že je to pouhé papírové přemístění o třídu výše, aniž by bylo porovnatelné s konkurencí. Rapid fakt šlape Golfu silně na paty, vlastně je dle tebe lepší. A Octavia vůbec nepoužívá techniku Golfu a některé prvky nemá možnost u některých motorizací ani použít, dokonce materiálově je na tom hůře. Octavia lepší než Passat. :-D:-D:-D:-D

Revan_21
11. srpna • 12:46

No vždyt jo. Rapid nižší střední, octavia střední... Logicky, jak muže být něco co je větší a luxusnější být ve stejný třídě jako rapid?

Mirek
11. srpna • 13:03

Opět neumíš číst?

Revan_21
11. srpna • 13:05

a ty chápat?

Mirek
11. srpna • 13:18

Já chápu a umím číst. Ty neumíš ani jedno.

Revan_21
11. srpna • 13:29

Umíš? tomu se dá jen těžko věřit. Jde oto jestli se ti tyhle dvě věci spojujou dohromady...

VW
11. srpna • 11:03

OK!

Revan_21
10. srpna • 19:39

Přesně jak jsem čekal:D ze mi nedokážeš odpovědět

VW
10. srpna • 11:58

JJ máš pravdu ve třídě Octavie by rozhodně vyhrála každým rokem od 1996!B-]

x12345678
20. srpna • 15:19

A jak teprve zamotá šišku našim adolescentům plná aplikace platformy MQB..... na stejném podvozku bude i Touareg, takže podle českých pubertálních diskutérů bude nižší střední a šmytec.

yoggi
10. srpna • 10:15

Pavel Hrabica:
To je rebricek, este ze to nie je oficialne radenie podla kategorii. Vo VW by vystrelili na mesiac od jedu. Ze taka lod ako passat sa da porovnat iba s octavkou :) No a Superb, to je ina liga, to uz ledva na to staci A6 pripadne BMW 5 ;-) Som rad, ze redaktori na Autorevue nemaju na starosti zadelovanie tried autam, lebo podla nich by aj citigo bolo niekde napomedzi segmentu B-C ( skor to C ):-D

VW
10. srpna • 10:00

Opravdu super prodeje na trhu, který Škodovku drží nad vodou?B-]

Revan_21
10. srpna • 11:25

no od začátku roku se u nás prodalo 28 000 škodovek... Ve srovnání s většíma trhama to je asi nic moc... ale v našem měřítku je to celkem hodně.

Zíbo
10. srpna • 18:34

prej 28000 si upad né sis neska nevzal xanax seš nákej v pyči:-O

Revan_21
10. srpna • 19:45

to jsou hodnoty vytažené z registru vozidel v ČR. Od začátku roku bylo u nás registrováno vice jak 28tis. NOVEJCH škodovek

Revan_21
10. srpna • 19:37
Zíbo
10. srpna • 20:21

jo to tomu určitě věřim ná nákejch stránkách co někdo zmastil za 2minuty bych se nedivil že sis tu tabulku napsal sám tvl já nevim jak můžeš takhle kecat a pak jít v klidu spát:-O

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
10. srpna • 20:59

Sorry:-) ale stránky tvořit neumím :-)
Tvuj chabej mozeček o5 nedokázal vytvořít inteligentní odpověd. Jak nečekané :-)

VW
10. srpna • 18:42

Krčma nepremává?

VW
10. srpna • 11:47

Při roční výrobní kapacitě cca 1 000 000 aut je zdejší trh pro Škodovku / VW / jen okrajovou záležitostí!? Tomu odpovídá i její zdejší cenová politika!? Přesun výroby do Indie, Číny, Ruska v žádném případě nepřinese Škodovce moc pozitiv! Koncernu je ale jedno kdo a kde její auta vyrábí, hlavně že z toho má zisky!? Je jen otázkou času kdy se Octavie začnou dovážet, nakonec třeba i z Číny?B-]

Revan_21
10. srpna • 19:44

myslím že až to tak nehrozí... To by pro škodovku moc dobré nebylo... Zaměstnává u nás opravdu hodně lidí... a každoročně to oněco naroste. To co se dělá u nás a v okolních státech stačí pokrýt tyto trhy...
Trhy se do těchto států přesouvají hlavně proto, že dovážet auta na tyto vzdálené trhy je nákladné... a při to množství i dost obtížné... Je lepší výrobu pro indický či čínský trh přesout tam. Lidi tam dostanou práci a ušetří se za dovozy.

VW
11. srpna • 11:00

Nevím, ale myslím si že přesun výroby Renaultu do Rumunska, Turecka, Ruska atd. přinesl automobilce značné zvýšení prodejů a tím i zisků při nižších výrobních nákladech!? A na druhou stranu asi žádné velké pozitivum pro kmenové zaměstnance ve Francii!?:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puk123
12. srpna • 8:56

Mám obavy, jestli nás dříve nedoženou v platech postupně Polsko, Slovensko, Turecko, Rumunsko, Čína, Indie, než my Francii a Německo. Co je u nás vysoké už teď jsou ceny energií a ani budoucnost nevypadá v tomto růžově. Škoda si energii vyrábí sama, ale tuzemští dodavatelé ne. Vidím to tedy tak, že konečná montáž tady ještě nějakou dobu pojede, ale dovoz komponent poroste.

VW
12. srpna • 10:17

Něco na tom je a všechno k tomu směřuje! Bydlím na hranicích z Polskem a vidím jak se tam všechno rychle mění k lepšímu! Vozový park neskutečně mládne! Dříve mizerné dýchavičné autobusy a dnes moderní nové! Daleko levnější a kvalitnější výrobky včetně potravin! Pochopitelně neberu v potaz to co sem naši obchodníci z Polska dovážejí! Doma si to Poláci neprodají a vyvezou to k nám, ale to není jen výsadou Polska ale i Německa a dalších států! Montáž laciných komponentů montovaných do aut je dnes naprosto běžný! Automobilky mají speciální provozy kde testují právě laciné díly ať již z Činy nebo jiných levnějších výrobců a pokud ty díly odpovídají bezpečnosti a přežijí předpokládanou záruku, tak je nakupují a montují! Tyto díly jsou i prodávané v originálních obalech automobilek! Vlastním Volvo a při výměně ložiska v předním kole jsem narazil na díly naprosto neznámých výrobců montovaných už při prvovýrobě! Jen tak pro zajímavost, v originál obalu označeném Volvo ložisko FAG cena kolem 7000,- a v originál obalu FAG ložisko FAG, na obalu malými písmeny Volvo a cena cca 2000,-! V tomto případě se ale jedná o velmi kvalitní ložisko Německého výrobce který dodává ložiska do prvovýroby! Demontované ložisko bylo ale neznámého původu a výrobce! Našel jsem i tlumiče pod označením NK!?

Revan_21
12. srpna • 10:25

NK je docela slušná evropská společnost... Myslim že sidlej v Dánsku nebo jinym tomto . Díly dělají slušné. Rozhodně to není žádná No-name čína.

VW
12. srpna • 14:29

Ještě jeden dotaz, náboj s ložiskem Volvo označení VHR!? Údajně nějaký zoufalý pokus o výrobu vlastních ložisek? Něco na to téma se psalo!

Revan_21
12. srpna • 18:05

VHR? otom jsem teda nikdy neslyšel... zoufalý pokus? a nevíte jak to stim dopadlo?

VW
12. srpna • 18:23

Info bylo že do některých serii Volv byly montována ložiska, které si Volvo samo vyrábělo! Bohužel místo nějakých 200-250t km tato ložiska odešla daleko dříve! Bližší informace nebyly uveřejněny! Pravděpodobný původ ložisek Čína????? To ložisko VHR jsem vymontoval po 145t Km! a namontoval originál FAG za 2366,-Kč !

Revan_21
12. srpna • 18:35

POkoušel jsem se něco o VHR dohledat, a nepovedlose.
Těžko říct jestli byl povod dilu Čina... Pochybuji že by si volvo chtelo takto pospinit povest...
Ikdyž Volvo ted vlastní Čínani... mozná tam nějaké pokusy jsou...

VW
12. srpna • 18:46

Bohužel jsem také pátral a nic! Poslední Volva jdou také s kvalitou dolů, jejich super benzinové 5vály používá už jen Ford, Kuga, Mondeo, Fokus! Benziny ve Volvu už jen 4válce! 5válce jen v naftě a cena jde také dolů pod 1mega, původně kolem 1,5!

Revan_21
12. srpna • 23:01

Nejen Volvo musí jit nutně s cenama dolu... Vem si tehda nová OII stála o více než 100 000 více.
Ted je otázka jak to zlevnování ovlivnuje kvalitu vozů

VW
12. srpna • 10:53

Ty díly NO-name se ale většinou skrývají i ve značkových obalech většiny automobilek! Jsou přebalovací firmy kde zaměstnanci vybrousí označení těchto výrobců a pak přebalí do svých obalů! Setkal jsem se i s prodejci, kteří ti za odebrání údajně značkového díly kdy jim ponecháš tento origo? obal poskytnou docela slušnou slevu!!!!

VW
12. srpna • 10:40

Tak dík za info! Položil jsem dotaz na některé obchodníky ale bohužel jsem odpověď nedostal! Originály ale mají být ve Volvu Sachs a to předpokládám že se jedná o lepší a dražší tlumiče? Na dily NK jsem ale ještě nikde nenarazil, až na autě!?

zdeněk
11. srpna • 10:46

Mám vážné obavy, že hlupákům to těžko vysvětlíš, když pro některé excelentní pitomce je jakákoliv zmínka o škodovce zaplacenou reklamou. Ale autům, designu, výrobě a prodeji rozumí dokonale, divím se, že nepracují v managementu.

iljic
10. srpna • 9:32

hehe, Superb o tridu vys nez Passat :)

Petr007
10. srpna • 21:27

A Octávia je také o třídu výš než by měla být.
Mají tam asi chybu.

x12345678
20. srpna • 15:13

Z pohledu zařazení Octavie I ano. Jinak ale samozřejmě ne.
Spíš mě opět děsí, co se dnes vydává za MPV, protože z prvních tří vozidel v dané kategorii není víceúčelovým vozem - tedy MPV - ani jedno. Sice picasso k tomu má ještě alespoň trochu blízko, empévéčkem ale není, tím je bez výhrad až jeho verze grand.
A jen tak trochu na vysvětlenou, MPV je multi-purpose-vehicle, tedy VÍCEÚČELOVÝ vůz. Co je proboha víceúčelového na roomsteru nebo na ix20? Vůbec nic, jsou to obyčejné piksly segmentu A s o něco zvýšenou střechou, patří do stejné kategorie jako fabia, polo, corsa, fiesta, fusion,....

defekt
10. srpna • 9:24

Zase reklama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doporučujeme

Články odjinud