Nejprodávanější velké luxusní SUV v Evropě je BMW X5. Model X6 ztrácí

juchuch  |  16. 02. 2015 15:22

Právě jste objevili Ameriku. XC90 nemá motor, ML se jaksi designově odchýlila od zdravého rozumu, Q7 je na trhu 9 let a těsně před zahájením prodeje nové generace a Range jaksi pořád nemá renomé něčeho, co dojede dál než 200km od servisu. Takže je dost logické, že se X5 s 25%slevou prodává momentálně nejlépe. Otázkou je, zda ta sleva bude v červnu stačit. Osobně o tom vážně pochybuji.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 02. 2015 16:38

Slevu 25% !!!! to snad nemyslíš vážně.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 02. 2015 08:20

no, skor si myslim ze /aj ked mne sa viac pacila predchadzajuca generacia/, posledna X5 sa priblizila presne tomu, co zakaznici MB chcu. Opticky je auto viac nafuknute a tvary su jemne konzervativnejsie, cim vyhovie sirsiemu spektru zakaznikov. Vzhladovo je samozrejme uplne inde ako modny (resp.pa-modny) dizajnovy hnus menom X6, co by mohlo naznacit o.i. aj to, ze klientela ma tych grotestknych patvarov dost a nie kazdy je psychopat, ktory musi za kazdu cenu provokovat okolie a ukazovat aky je vypatlany. Dalej, je aj /vdaka tvarom/ praktickejsia. No a samozrejme ''novsia'', na co zakaznik sada ako mucha na lep. V neposlednom rade so 'zakladnym' trojlitrovym sestvalcom je to vcelku podareny mix osvedcenych vlastnosti. Bol by som zvedavy ako to jazdi s dvojlitrom a pohonom jednej napravy, bol by to moj tip na takeho cierneho zolika Do takeho niecoho by som na stare kolena aj siel, ale az po dokladnom prelezeni od unterbodenu az po strechu, aby som neobjavil zrady ako bakelit na prevodovke zospodu a podobne ekozvrhlosti co je jasna otocka a navsteva inej znacky.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  18. 02. 2015 03:42

Měnil jsem olej v převodovce, takže i ten bakelit, v němž je filtr. Docela jsem zíral, že je to z plastu. Dlužno však podotknout, že z velmi houževnatému.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 02. 2015 19:01

Prosím o opravu článku. BMW vyrábí premiova auta, nikoliv luxusní. Luxusní značky jsou Rolls-Royce, Bentley, již zrušený Maybach apod. Prémiové značky jsou audi, mercedes apod. Připadne ať mi redakce prozradí, co je na velkopřevorství vyráběné X5 luxusní?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 02. 2015 19:02

iPad je i d i o t. Velkoseriove. :)

Odpovědět  |   | 
Ef  |  17. 02. 2015 08:01

Myslím že zbytečně slovíčkaříš..mercedes vyráběl luxusní auta když RR a bentley ještě neexistovaly, tak asi tak..a vůdbec to slovo prémiové (mám na ně trochu alergii) se dříve vůbec nepoužívalo co si pamatuju, byly značky luxusní resp. noblesní a ty ostatní. ted se tou prémiovostí ohání i kdejaký hyundai.

Odpovědět  |   | 

Rozdíl mezi luxusním a pseudo-luxusním zbožím je ten, že luxusní zboží se neprodává se slevou v akci. Nikdy. Nebo si myslíš, že Cartier dává slevy na diamantové náhrdelníky?

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
BMW  |  17. 02. 2015 15:02

Není zboží, jako zboží, copak na náhrdelníku od Cartiera můžeš jezdit do práce ?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  17. 02. 2015 15:35

Rozdíl je v tom, že Cartier je opravdu luxusní značka. Podílem ruční výroby, kusovou produkcí, vybranými materiály, špičkovou kvalitou a naprosto excelentním prodejním servisem. Ani jedno se nedá říct o BMW. BMW je masovka, která se snaží dostat i do těch nejmenších mikrosegmentů na trhu, aby zvyšovala rok od roku svou produkci. Na rozdíl od Cartiera je zde minimální podíl ruční výroby, materiály jsou takové jaké jsou (nemusíme doufám rozebírat) a luxus je zde jen předstírán (nalakované plasty, které se tváří jako kov apod). Mimochodem, já jsem si taky myslel, že BMW, Audi a MB jsou luxusní značky, ale dostal jsem dost velkou čočku od kolegů z auto.cz. Ti mi důtazně vysvětlili, že tyto tři značky jsou prémiové a ne luxusní...

Odpovědět  |   | 
BMW  |  18. 02. 2015 11:46

Zeptám se znovu, ty jezdíš na náhrdelníku od Cartiera do práce ? pleteš hrušky a jablka. A už jsi si zjistil, co je cash flow ? když chce poučovat ...

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  18. 02. 2015 03:50

Ale prodává se slevou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia