Nejprodávanější velké luxusní SUV v Evropě je BMW X5. Model X6 ztrácí

12 komentářů

stealth01
16. února • 19:01

Prosím o opravu článku. BMW vyrábí premiova auta, nikoliv luxusní. Luxusní značky jsou Rolls-Royce, Bentley, již zrušený Maybach apod. Prémiové značky jsou audi, mercedes apod. Připadne ať mi redakce prozradí, co je na velkopřevorství vyráběné X5 luxusní?

Ef
17. února • 8:01

Myslím že zbytečně slovíčkaříš..mercedes vyráběl luxusní auta když RR a bentley ještě neexistovaly, tak asi tak..a vůdbec to slovo prémiové (mám na ně trochu alergii) se dříve vůbec nepoužívalo co si pamatuju, byly značky luxusní resp. noblesní a ty ostatní. ted se tou prémiovostí ohání i kdejaký hyundai.

runner42
17. února • 14:14

Rozdíl mezi luxusním a pseudo-luxusním zbožím je ten, že luxusní zboží se neprodává se slevou v akci. Nikdy. Nebo si myslíš, že Cartier dává slevy na diamantové náhrdelníky?

bafunak
18. února • 3:50

Ale prodává se slevou.

BMW
17. února • 15:02

Není zboží, jako zboží, copak na náhrdelníku od Cartiera můžeš jezdit do práce ?

stealth01
17. února • 15:35

Rozdíl je v tom, že Cartier je opravdu luxusní značka. Podílem ruční výroby, kusovou produkcí, vybranými materiály, špičkovou kvalitou a naprosto excelentním prodejním servisem. Ani jedno se nedá říct o BMW. BMW je masovka, která se snaží dostat i do těch nejmenších mikrosegmentů na trhu, aby zvyšovala rok od roku svou produkci. Na rozdíl od Cartiera je zde minimální podíl ruční výroby, materiály jsou takové jaké jsou (nemusíme doufám rozebírat) a luxus je zde jen předstírán (nalakované plasty, které se tváří jako kov apod). Mimochodem, já jsem si taky myslel, že BMW, Audi a MB jsou luxusní značky, ale dostal jsem dost velkou čočku od kolegů z auto.cz. Ti mi důtazně vysvětlili, že tyto tři značky jsou prémiové a ne luxusní...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BMW
18. února • 11:46

Zeptám se znovu, ty jezdíš na náhrdelníku od Cartiera do práce ? pleteš hrušky a jablka. A už jsi si zjistil, co je cash flow ? když chce poučovat ...

stealth01
16. února • 19:02

iPad je i d i o t. Velkoseriove. :)

juchuch
16. února • 15:22

Právě jste objevili Ameriku. XC90 nemá motor, ML se jaksi designově odchýlila od zdravého rozumu, Q7 je na trhu 9 let a těsně před zahájením prodeje nové generace a Range jaksi pořád nemá renomé něčeho, co dojede dál než 200km od servisu. Takže je dost logické, že se X5 s 25%slevou prodává momentálně nejlépe. Otázkou je, zda ta sleva bude v červnu stačit. Osobně o tom vážně pochybuji.

Antiautomat
17. února • 8:20

no, skor si myslim ze /aj ked mne sa viac pacila predchadzajuca generacia/, posledna X5 sa priblizila presne tomu, co zakaznici MB chcu. Opticky je auto viac nafuknute a tvary su jemne konzervativnejsie, cim vyhovie sirsiemu spektru zakaznikov. Vzhladovo je samozrejme uplne inde ako modny (resp.pa-modny) dizajnovy hnus menom X6, co by mohlo naznacit o.i. aj to, ze klientela ma tych grotestknych patvarov dost a nie kazdy je psychopat, ktory musi za kazdu cenu provokovat okolie a ukazovat aky je vypatlany. Dalej, je aj /vdaka tvarom/ praktickejsia. No a samozrejme ''novsia'', na co zakaznik sada ako mucha na lep. V neposlednom rade so 'zakladnym' trojlitrovym sestvalcom je to vcelku podareny mix osvedcenych vlastnosti. Bol by som zvedavy ako to jazdi s dvojlitrom a pohonom jednej napravy, bol by to moj tip na takeho cierneho zolika :-) Do takeho niecoho by som na stare kolena aj siel, ale az po dokladnom prelezeni od unterbodenu az po strechu, aby som neobjavil zrady ako bakelit na prevodovke zospodu a podobne ekozvrhlosti co je jasna otocka a navsteva inej znacky.

bafunak
18. února • 3:42

Měnil jsem olej v převodovce, takže i ten bakelit, v němž je filtr. Docela jsem zíral, že je to z plastu. Dlužno však podotknout, že z velmi houževnatému.

Zelí
16. února • 16:38

Slevu 25% !!!! to snad nemyslíš vážně.

Doporučujeme

Články odjinud