Prosím o opravu článku. BMW vyrábí premiova auta, nikoliv luxusní. Luxusní značky jsou Rolls-Royce, Bentley, již zrušený Maybach apod. Prémiové značky jsou audi, mercedes apod. Připadne ať mi redakce prozradí, co je na velkopřevorství vyráběné X5 luxusní?
Myslím že zbytečně slovíčkaříš..mercedes vyráběl luxusní auta když RR a bentley ještě neexistovaly, tak asi tak..a vůdbec to slovo prémiové (mám na ně trochu alergii) se dříve vůbec nepoužívalo co si pamatuju, byly značky luxusní resp. noblesní a ty ostatní. ted se tou prémiovostí ohání i kdejaký hyundai.
Rozdíl mezi luxusním a pseudo-luxusním zbožím je ten, že luxusní zboží se neprodává se slevou v akci. Nikdy. Nebo si myslíš, že Cartier dává slevy na diamantové náhrdelníky?
Ale prodává se slevou.
Není zboží, jako zboží, copak na náhrdelníku od Cartiera můžeš jezdit do práce ?
Rozdíl je v tom, že Cartier je opravdu luxusní značka. Podílem ruční výroby, kusovou produkcí, vybranými materiály, špičkovou kvalitou a naprosto excelentním prodejním servisem. Ani jedno se nedá říct o BMW. BMW je masovka, která se snaží dostat i do těch nejmenších mikrosegmentů na trhu, aby zvyšovala rok od roku svou produkci. Na rozdíl od Cartiera je zde minimální podíl ruční výroby, materiály jsou takové jaké jsou (nemusíme doufám rozebírat) a luxus je zde jen předstírán (nalakované plasty, které se tváří jako kov apod). Mimochodem, já jsem si taky myslel, že BMW, Audi a MB jsou luxusní značky, ale dostal jsem dost velkou čočku od kolegů z auto.cz. Ti mi důtazně vysvětlili, že tyto tři značky jsou prémiové a ne luxusní...
Zeptám se znovu, ty jezdíš na náhrdelníku od Cartiera do práce ? pleteš hrušky a jablka. A už jsi si zjistil, co je cash flow ? když chce poučovat ...
iPad je i d i o t. Velkoseriove. :)
Právě jste objevili Ameriku. XC90 nemá motor, ML se jaksi designově odchýlila od zdravého rozumu, Q7 je na trhu 9 let a těsně před zahájením prodeje nové generace a Range jaksi pořád nemá renomé něčeho, co dojede dál než 200km od servisu. Takže je dost logické, že se X5 s 25%slevou prodává momentálně nejlépe. Otázkou je, zda ta sleva bude v červnu stačit. Osobně o tom vážně pochybuji.
no, skor si myslim ze /aj ked mne sa viac pacila predchadzajuca generacia/, posledna X5 sa priblizila presne tomu, co zakaznici MB chcu. Opticky je auto viac nafuknute a tvary su jemne konzervativnejsie, cim vyhovie sirsiemu spektru zakaznikov. Vzhladovo je samozrejme uplne inde ako modny (resp.pa-modny) dizajnovy hnus menom X6, co by mohlo naznacit o.i. aj to, ze klientela ma tych grotestknych patvarov dost a nie kazdy je psychopat, ktory musi za kazdu cenu provokovat okolie a ukazovat aky je vypatlany. Dalej, je aj /vdaka tvarom/ praktickejsia. No a samozrejme ''novsia'', na co zakaznik sada ako mucha na lep. V neposlednom rade so 'zakladnym' trojlitrovym sestvalcom je to vcelku podareny mix osvedcenych vlastnosti. Bol by som zvedavy ako to jazdi s dvojlitrom a pohonom jednej napravy, bol by to moj tip na takeho cierneho zolika :-) Do takeho niecoho by som na stare kolena aj siel, ale az po dokladnom prelezeni od unterbodenu az po strechu, aby som neobjavil zrady ako bakelit na prevodovke zospodu a podobne ekozvrhlosti co je jasna otocka a navsteva inej znacky.
Měnil jsem olej v převodovce, takže i ten bakelit, v němž je filtr. Docela jsem zíral, že je to z plastu. Dlužno však podotknout, že z velmi houževnatému.
Slevu 25% !!!! to snad nemyslíš vážně.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.