Toto jsou nejprodávanější manažerské vozy roku 2017. Superb poráží Teslu

42 komentářů

cosworth
10. února • 15:19

skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje

Martin
11. února • 19:51

Jdi už do prdele! Koho zajímá číst ty tvoje debility pod každým článkem o autech nebo tam, kde se vyskytuje Škodovka? Nevyhovuje ti? Fajn! Ale tobě jde jen a jen o dehonestování tohoto výrobce. Normální lidé nekomentují to, co je nebaví nebo nezajímá. Ty normální nejsi, jsi prostě ubožák a idiot!

PeterL
12. února • 20:18

Povedal to síce dosť vulgárne, ale mal pravdu. Škodovky sa fasujú, asi ako montérky. 85% z nich sú služobné vozy, takže to sedí.

Roman1
12. února • 15:28

Líp bych to nenapsal.

audax
10. února • 15:09

superb porážea teslu,ano,nieje to žiaden zázrak,superb na rozdiel od tesly je auto,ktoré sa dá kúpiť,u tesly je to lotéria,kedy a či vôbec bude niekedy objednaný exemplár vôbec vyrobený a dodaný.....

Joe Doe
10. února • 10:50

Zaujimave, Lexus ES nasiel v roku cca 86 500 majitelov - globalne. V tabulke ale chyba. Takze cely rebricek je prinajmensom diskutabilny - kedze vynechava auta, ktore do segmentu patria.

Josef
10. února • 12:56

Nejde jen o Lexus, určitě by se našly zajímavé počty prodeje třeba Toyota Chamry... (nějak se "vytratil" i Passat, Mondeo,... což jsou přímí konkurenti Superbu)
A doplním to větami, které jsem napsal v příspěvku výše - cituji:
"...Myslím si ale, že je srovnávání Superbu s MB E ( a "svatou trojící" obecně) nesmyslné a poněkud nechápu, o co v podobných zveřejňovaných "pseudotestech" a "pseudotabulkách" výsledků prodeje "autorům" jde. Nebo snad koncern VW ("marketing"...) chce "zviditelnit" úspěch Škody a chce, aby Škoda nahradila v koncernu značku Audi - aby Superb ve "svaté trojici" nahradil A6?..."
Myslím si, že je až směšné to, co provádí "sympatizanti" Škoda. Je přece jasné, že Superb je celkem povedené a hezké auto. Ale žádný zázrak to není a od "a" do "z" vyvinutý "originál" už vůbec ne. Prvky koncernové "stavebnice" VW samozřejmě nezapře a v rámci celosvětových výsledků prodeje to též zdaleka není "vítěz"...
Obávám se toho, že někteří "marketingoví stratégové" Škody (VW) ztratili soudnost. Méně totiž znamená často více. Něco podobné v Česku vidíme v počínání i v případě "reklamy" Hyundai, jejíž produkty jsou nepochybně už srovnatelné se Škodou kvalitou a logicky už i cenou... Ale proč taková "agresivní" "reklama"?
Zákazníci nakonec stejně rozhodnou a jsou v konečném důsledku vítězi - je z čeho (naštěstí) vybírat, a proto si každý může koupit to, co se mu nejvíce líbí a co mu vyhovuje. Stačí jen vybírat a zkoušet a nenechat si nakukat demagogie "marketingových" "expertů". A všechny "zaručené" informace z "odbroného" tisku brát s rezervou.

Tom
10. února • 5:56

Slova celosvetove a SuperB uz jasne ukazuji, ze clanek je smysleny, uvadi pokrivene vymysly a je to jen dalsi PR blabol tovarnicky z Boleslavi co vyrabi auta s pulkou motoru :-D. Na tomto serveru kazdodenni standard.

Josef
9. února • 20:17

Celkem zajímavá "tabulka" s "výsledky", které vypovídají vše:Pořadí 2017 Pořadí 2016 Model Prodej v 2017 Rozdíl v % naproti 2016
1. 2. Mercedes-Benz E​ 385.350 36,0%
2. 1. BMW 5 337.427 6,2%
3. 3. Audi A6 255.443 - 6,4%
4. 4. Škoda Superb 141.107 - 2,0%
5. 10. Hyundai Grandeur 132.162 92,1% Více na: https://www.autorevue.cz/nejprodavanejsi-manazersk... ... Všeobecně oblíbená a zavedená "svatá trojice" německých značek jasně a s přehledem ovládá kategorii manažerských vozů v celosvětovém měřítku - skoro milion prodaných kusů. Výsledek Superbu je výborný, ale pořád v jeho případě půjde o "druhou ligu" a mezi "svatou trojici" se nikdy nezařadí, nejenom výsledkem prodeje. Stejně tak to vypadá i s Hyundai, jehož výsledek v podobě Grandeur je zajímavý, zejména ve skokovém nárůstu prodeje a v tom, jak "šlape na paty" Superbu.
M-B E je podle výsledků prodeje nejenom mým dlouhodobým favoritem na automobilovém trhu v kategorii sedanů (sportovních sedanů)...
Když si vzpomenu na cenu předváděcího Superbu atakujícího hranici 1,3 milionu, který jsem měl možnost si vyzkoušet, tak přesto, že byl doslova prošpikován všemi vymoženostmi a výbavou, stejně na MB E podle mne nestačil... A podle výsledků prodeje to vypadá, že to stejně viděli (vidí) i ostatní...
Myslím si ale, že je srovnávání Superbu s MB E ( a "svatou trojící" obecně) nesmyslné a poněkud nechápu, o co v podobných zveřejňovaných "pseudotestech" a "pseudotabulkách" výsledků prodeje "autorům" jde. Nebo snad koncern VW ("marketing"...) chce "zviditelnit" úspěch Škody a chce, aby Škoda nahradila v koncernu značku Audi - aby Superb ve "svaté trojici" nahradil A6?... ;-)

Mirek
9. února • 20:46

Já si myslím, že kdyby do toho žebříčku zařadili i Octavii, tak to škodovka natřela všem. :-D

Kvicala
9. února • 21:20

Obávám se, že i pouhé zařazení Fabie by velmi znatelně zahýbalo veškerými dosud platnými žebříčky!

skodafil
9. února • 18:18

Jak se to s poruchovostí dnešních škodovek a Superbů zvlášť? Myslel jsem jednoduchá auta, musí jezdit pořád, ale zapředl jsem na tohle téma debatu s taxikářem a ten hodně láteřil. Zaprvé jsme nejeli v jeho autě, protože to bylo po necelém roce a 75 kkm na výměně turba. Podle něj to není výjimečný případ, prý se Superby jako taxíky pořád sypou. Nemáte někdo nějaká tvrdá data?

Alias
9. února • 19:53

To same, Octavia 2.0 TDI ve zhruba sto tisicich spojka, o EGR a turbu nemluve. Dalsi, novejsi Octavia 2.0 TDI ma spojku OK, ale totalne odesla ve 120tis ridici jednotka. Oprava 40litru. Nyni nova Astra a zatim OK.

Antiautomat
9. února • 19:45

Naposledy som sa viezol s taxikarom, ktory do stupania radil 5 pri 12oo/min. Bol som ticho. Ked sa toto zopakovalo, bol som na zadnom sedadle skruteny v agonii ako paragraf....nedalo mi a musel som vybafnut : odpovedal mi ze jeho auto to nie je.

Franta
9. února • 19:02

Vlastní zkušenost:
Máme okt.2,0tdi c.r. r.v.2012 najeto 78 tkm.
Totálně se rozpadla spojka ,která následně poškodila převodovku!!!
Oprava(výměna) 50tis.Kč.
P.S.podle servisu nic neobvyklého....Tak hezký den.

Vypítko
9. února • 15:54

Od kdy je škodovka mezi vip? Dyť je to pro socky ne? Fujtajbl ani na ulici se tomu radši vyhnout

Zdenek
9. února • 15:33

Běžte už s těma škodovkama do řiti nic jinýho nečtu než škoda,škoda a zase jen škoda
Je to už trapný přitom to je jeden krap za druhym....:-(

Kvicala
9. února • 14:19

Tleskám autorovi za výborně napsaný a objektivní článek!Ostatně jako vždy,když se zde píše o Škodě,což bychom všichni samozřejmě uvítali i častěji.Perfektní práce!

()Uqsch*(&h
9. února • 14:21

Se Skodou na vecne casy a nikdy jinak. B-]

Antiautomat
9. února • 19:50

Ak by v portfoliu mali to, co som kupoval ako O1 Tour za pablbych 13,oooe (aj s vybavou ako tempomat, paket pre zle cesty, maxidot, stredova opierka, apod) v robustnom benzine, ktory prezije aj zrazku s inou galaxiou, kupil by som hned dve.

Petr Maleček (dj.kure)
11. února • 11:58

Hezky sis obhájil výbavu, kterou máš u jiných automobilek v základu :-)) O1 nikdy. Příšerné jízdní vlastnosti, nuda.

Antiautomat
11. února • 13:42

mat nove /NOVE/ auto za cenu uzkej fabie? Navyse take, ktore bude jazdit do aleluja?

Antiautomat
9. února • 20:53

Minus nasiel tu konfisku v ponuke. KDE? BERIEM!!!

aaabbbccc
9. února • 13:56

Hmm, dosť slabý nadpis.Chýba tam výrazne "Šok!":-D

Antiautomat
9. února • 12:33

Superb v 1.4TSi je podla mna vyborne auto, nic mi tam nechybalo a jazdil naozaj dobre.
Ako vacsi rodinny pekac idealne. Nie som Skoda fanatik, ale kara je to dobra a rad by som ju mal v garazi. Hejteri sa sice po tomto rozleju od zurivosti na kolomaz, ale je to tak, v tomto smere a mixom vlastnosti velku konkurenciu nema. Len konstatujem skusenost.

PeterL
12. února • 20:15

Dobre vedieť. Končí mi operák na F10.

kjacg&*^qcd7+9dshC9owcdhj
9. února • 12:45

BMW 535i xDrive je podla mna vyborne auto, nic mi tam nechybalo a jazdil naozaj dobre.
Ako vacsi rodinny pekac idealne. Nie som BMW fanatik, ale kara je to dobra a rad by som ju mal v garazi. Hejteri sa sice po tomto rozleju od zurivosti na kolomaz, ale je to tak, v tomto smere a mixom vlastnosti velku konkurenciu nema. Len konstatujem skusenost.

qwertz
9. února • 20:46

pětkový bavorák jsem jednu dobu řídil a můžu říct, že soukromě by bych bral Superb za jakékoli situace, a to se mi aktuální generace vzhledově zas tak moc nelibí. BMW je extrémně předražené co do náhradních dílů, motory nespolehlivé (stačí prolézt BMW forum), uvnitř výrazně méně místa. Pro mě osobně BMW jako značka dost kleslo.

wedfCAo*&CJ976-*/
11. února • 11:23

BMW predrazene? Tak pro Vas mozna, zrejme nejste sam. A neni to spise tak, ze kdyz se Vam zda prilis predrazeny, tak na nej proste nemate? BMW 5 je manazersky dostavnik, se vsim vsudy co k tomu patri. Cena vozu i servisu je nastavena na firemni zakazniky, protoze cca 80% tech aut porizuji firmy pro sve managery. Firmy a zivnostnici naklady na ta auta odepisuji z DPH, takze prilis neresi, zda je servis prijde na 500 nebo 5000 EUR. (Toto kriterium nabyva na vyznamu az v pripade vozidel pro radove zamestnance.) BMW 5 ve firme typicky slouzi 4 roky a pak jde z domu Co se s vozem deje v tomto druhem zivote, vubec neni predmetem zajmu jak BMW tak ani te puvodni firmy. Toto je filosofie konstrukce, vyroby a pouziti BMW 5 rady a je dobre mit to pri nakupnim rozhodnuti na zreteli. BMW 5 rady pri vyssim najezdu, cca 250 tkm a vice, mivaji jedine skutecne neobvykle problemy s ustrojim rozvodu hnaciho vykonu na kola. V hridelich nahonu lze pozorovat trhliny, zrejme unavoveho charakteru. Problem lze ovsem resit vymenou, kterazto je v autorizovanem servisu skutecne nakladna. Je treba se pripravit na vydaje v radu i par tisic EUR. Coz na druhou stranu u vozu s puvodni cenou nekde kolem 65 000 EUR zase neni az tak prekvapive. U sikuly v male garazi pri pouziti druhovyrobnich dilu lze cenu srazit i na 20%. Jen je treba aby sikula vedel co a jak a aby pouzil dily od puvodiho serioveho dodavatele. I tak je ale bezna udrzba BMW 5 rady jako je vymena dvouhmotaku, brzdoveho oblozeni, katalyzatoru. NOX senzoru apod. podstatne nakladnejsi nez treba stejne zasahy na Opelu Inisgnia. Clovek by takove vozidlo mel porizovat s vedomim techto nakladu. Pokud si pak ruzne na forech stezuje, ze je servis BMW 5 rady prilis predrazeny, ukazuje to mimo jine, ze poridil neco, co prevysuje jeho financni moznosti a protoze si pri koupi ani nezjistil jake jsou skutecne provozni naklady. Mohu vrele vsem doporucit, aby pred koupi BMW 5 a vyssi rady velice dobre zvazili, nejen zda na to maji, ale i zda je pro ne auto skutecne takovou prioritou. Uprimne, BMW 5 rady je fajn, ale v zivote jsou i je prijemne veci a je otazkou, zda je nutne se jich kvuli autu vzdat. Osobne si myslim, ze tak drahe auto by si mel poridit jen ten, kdo i kvuli tak drahemu autu nemusi nic obetovat. Preji vsem hezky zbytek vikendu.

wedfCAo*&CJ976-*/
11. února • 11:25

Pardon, DPH se mi tam vloudilo v zapalu psani textu. Samozrejme jsem mel na mysli 'z dani'.

Antiautomat
9. února • 20:51

konecne normalny uzivatelsky nazor a nie to, preco je nutne mat na zadnom dekli nalepene nakusnute jablko. Metafora.

Antiautomat
9. února • 19:42

To rad kvitujem, mam za to ze to, co je dobre, reklamu nepotrebuje. Nech Vam sluzi dlhe roky a kilometre k Vasej spokojnosti!
Mam za to ze ohlas a nasledna spatna (spiatocna, nie zla po Vasom) vazba je jedinou a najlepsou reklamou. A to sa dnes ceni.
Takze mame tu dalsi pozitivny report od majitela, tentokrat je to spomenuty model.

petr r. (petrumr)
9. února • 17:35

a proč jste si to auto neponechal? Neodhadnul jste auto po finanční stránce?

C89*^sdch*^h*%b
9. února • 18:18

Probuh, prece nebudu mit auto ze stejneho segmentu jako souseduv Superb 1.4TSi! :-P

Antiautomat
9. února • 19:37

pomerne slaby argument na investiciu ;-)

Joe Doe
9. února • 12:11

Alternativny titulok:Predaje Superbu klesli, Hyundai Grandtour rastol 92.1%.No jo, lowcost mainstream porazil premiu s alternativnym pohonom a minimalnou distribucnou sietou.Sprava na urovni 'Papez je katolik', 'Nemci su v Berline' a 'Medvede seru v lese'.

tomi852
9. února • 17:48

'Nemci su v Berline'... to by som si taký istý už nebol :-D:-D

jean
9. února • 11:57

Podľa tabuľky Teslu porazil mercedes, BMW, Nissan, Toyota..., zvláštne, že autor si vybral práve Supereb, ktorý vlastne do toho zoznamu ani nepatrí.

qwertz
9. února • 20:42

manažerské vozy jsou ty, které dostávají manažeři jako služebák a tady je Superb velmi oblíbenou volbou.Pro mě je překvapením spíše TESLA jejíž výstupní kvalita je na úrovní východoněmeckého trabantu. I když to jsem trochu přehnal, trabant měl díly karoserie slícované lépe.

jogurt
9. února • 21:58

No to sice jo, ale jinak bylo portfolio kupujících tehdy Trabantu i dnes Tesly v podstatě stejné. Taky to chtělo kus fanatismu, kus naivity a kus sebemrskačství.

Petet
9. února • 12:01

Platená politická reklama škodovky. K autorovi sa je “škoda” vyjadrovať.

Kuk Vykuk
9. února • 19:32

Tam zapoměli dát Pasáta :-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud