V tomto roku bude veľky luxus kupa druheho,alebo tretieho auta do rodiny,navyše poriadne predraženeho.Prím budu hrať univerzalne lacnejšie spaľovaky.Uvídime či štaty naďalej budu ochotne liať stovky milionov eur na podporu e-nezmyslov aj za cenu zadlženia sa.Pri cene paliva +- 1 euro/L,už ani "vypočty" fanušikov EV koľko peňazi by som mohol ušetriť keby som jazdil na elektrickej haraburde prestavaju davať zmysel.Aj tak tie vypočty boli vždy pochybne.
Přání otcem mylšenky, viď. Prodeje v Evropě hovoří jasně. Propad spalováků a raktový nástup elektrifikovaných aut. U KIA (tady výrobce orientovaného na poměr cena/výkon) už tvoří 25% prodejů. Se s tím smiř. Elektrika je budoucnost stejně jako digitální fotografie.
Teď prý ovšem rostly v některých městech v Německu emise NOx, přestože tam celkový provoz osobních automobilů včetně dieselů kvůli karanténě výrazně klesl. Z toho ovšem plyne, že doprava osobními vozidly zřejmě nemá zas tak velký vliv na emise v ovzduší ve městech, jak se původně předpokládalo. Co když se emise NOx se budou ve městech i nadále zvyšovat, i kdyby tam jezdilo čím dál tím více elektromobilů a méně spalováků? ;-)
Ony se nezvýšily, ony jen neklesají, jak někteří předpokládali. Může to být také tím, že hlavním zdrojem je nákladní doprava a MHD, kde se toho zase tolik nezměnilo. Ale emise NOx nejsou jediné, co obtěžuje.
a co je v tomto roku za problém? chodíme do práce, od ledna nám zvýšili výplatu, nezaměstnaných není vidět, nic se nezdražuje spíš slevnuje a tak se nakupuje na e-shopech levněji než unor-duben. To elektrické haraburdí není jen o šetření, je rozdíl jestli soused couvá z pozemku na silnici studeným dieslem nebo hybridní toyotou na elektřinu.
tvuj optimismus o budoucnosti nasi ekonomiky vychazi z fatalni absence informaci
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.