Nejprodávanější auto světa má po modernizaci. Dostalo více výkonu a vyřešilo asi největší problém

41 komentářů

Kuan
12. října • 18:55

A kde je 4-válec 1,2 L? To fakt u Combi bude jen hybrid za 900 tis?

Rudiger
21. června • 16:14

No, ešte keby tak poriešili prístrojovku, je obrovská a dosť nízko, kombíku je nanič keď musí vyšší vodič sedieť so sedačkou posunutou dozadu.
Potom ani 2700mm rázvor nepomôže a je tam málo miesta pre posádku ...

Petr
2. června • 23:14

Bezpohlavni auto. Interier des, exterier bes.

ACE
3. června • 16:44

Prostě inteligentní volba, bezproblémové, úsporné a přitom slušný výkon.

homer
4. června • 7:47

Umí už konečně Japonec nějaké rozumné financování? Raketa na začátku, natažený splátky a raketa na konci v tom byli vždycky mistři. Proto taky v chudý cz hovno prodaj.

ACE
4. června • 10:15

Nevím o tomto způsobu placení přehled nemám, když něco kupuju tak na to mám.

homer
4. června • 10:24

Máš pravdu, třeba točenou zmrzlinu nikdo financovat nebude.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
4. června • 16:02

Jistě, každý známe své hranice. Někteří se zadluží i kvůli dovolené nebo dárkům na vánoce, někdo se zadlužit nehodlá a pořizuje si to na co má. Každého věc.

homer
4. června • 21:51

Hotovost za spotřebič? Už jsi slyšel o ceně peněz v čase?

ACE
5. června • 9:29

Já ti to nevnucuju, pokud je to pro tebe výhodnější, tak v pohodě, pro mě ne. Jen bylo zarážející, že o tom u Toyoty nevíš.

5. června • 20:09

Neví, protože nechce.

Mirek
4. června • 23:20

No to by mě zajímalo, jak tohle chceš aplikovat na běžného zaměstnance, který nemá žádnou firmu.

homer
5. června • 10:18

Dávám dohromady peníze na koupi auta tzn. než bude odpovídající suma prachy se válí a já nemám auto. Nebo najdu výhodný finanční produkt tzn. jezdím hned a penize " pracujou" pro mě. Naco potřebuješ mít firmu?

Mirek
5. června • 15:54

A ještě, nikdo nepsal, že se nechají prachy jen tak válet, než se něco koupí.

homer
5. června • 20:01

A co uděláš s nejakejma stotisicovkama nekolik měsíců? Vyjebanejch pár procent mínus poplatky a daně je ztráta casu

Mirek
5. června • 21:51

Ještě ti to usnadním, čekám geniální řešení, jak koupit auto u běžného zaměstnance, když jsi ACEmu odpověděl "Hotovost za spotřebič? Už jsi slyšel o ceně peněz v čase?" Běžný zaměstnanec nevydělá na auto za rok, či dva "A co uděláš s nejakejma stotisicovkama nekolik měsíců?". A jistě mnoho lidí ví, že i automobilky nabízejí koupi auta na půjčku (úvěr) od automobilky bez navýšení.

Mirek
5. června • 20:25

Umíš vůbec normálně odpovědět a ušetřit si ty hlouposti kolem, nebo umíš psát opravdu jen ty hlouposti.

Mirek
5. června • 15:48

Obecné kecy jsem nečekal.

4. června • 9:26

Už dávno, ale nesmíš být zaslepený kretén.

homer
4. června • 10:26

Zasvěť mě ty chytrý prodejče.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
4. června • 12:53

Copak, každý, kdo nekritizuje, je hned prodejce? No ty jsi dobře vypatlaný kokůtek.

homer
4. června • 21:47

Ohrom publikum alespoň přijatelnym finančním produktem, do toho!

5. června • 10:50

A proč? Dospělý si to umí najít sám a děti auta nekupují.

homer
5. června • 20:05

Japonec nikdy neměl konkurenční financování aut. Proto žádný nepotkáš. Proto taky nemáš žádný odkaz.

5. června • 20:08

Jak je možné, že potkávám tolik Toyot, když je nikdo nekupuje? Corolly se rozlézají jako houby po dešti, RAVky se taky těžce množí, Yarisy tu byly vždycky ve velkém.
Mazdy se na to, kolik stojí, a na dost podprůměrnou dynamiku motorů, prodávají taky docela hezky.
Suzuki byla u nás vždycky okrajovka, Subaru taktéž, a jediný, kdo fakt padá, je Honda. Ale tam je to kombinací cen, motorizací a divného designu.
Tak už tu konečně přestaň lhát, dementku.

JK
3. června • 0:06

Normální spotřebák, tak jako většina konkurence Corolly. V téhle třídě není mnoho aut, které by si člověk koupil kvůli designu. Nicméně kombík i sedan patří ve třídě k tomu koukatelnějšímu.

Kevil
2. června • 20:19

Cena v článku nikde. Při koupi nového auta mě určitě zajímá obrazovka...

David
3. června • 6:52

S faceliftem můžou jít trochu nahoru. A už teď je možné se dostat s tím výkonnější hybridem, executive výbavou (co bude mít všechny ty nové cool veci) na mega.

Pikus
2. června • 19:27

Pěkný, konečně výbava, motory a interiér na úrovni doby. Snad to nezabiji cenou. Nicméně lepší nabídka nez třeba Golf.

JK
2. června • 13:57

Když koukám na tu středovou obrazovku, ze které zmizely úplně fyzická tlačítka i jen např k ovládání hlasitosti hudby, tak jsem ještě raději, že jsme na facelift nepočkali.

Milan
2. června • 14:02

Hlasitost sa da nadalej ovladat fyzickymi tlacidlami. Treba si zvacsit foto, je to tam vidiet.

JK
2. června • 15:32

Už to vidím. No to je hodně hloupý řešení. Alespoň pro mě. Kolečko je kolečko. Ale každému sedí něco jiného.

Q
2. června • 16:04

To snad musí potvrdit každý, že kolečko se za jízdy snadněji trefuje a otáčení je mnohem rychlejší než postupné mačkání tlačítek. Ví to určitě i inženýři Toyoty. Otázkou je, proč zvolili horší řešení.

To snad ne.
2. června • 16:08

Co to řešíte za kokotiny? To nejde na volantu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Q
6. června • 8:45

Ano, ale v životě řidiče existují i situace typu:
A) Nevím jak u Toyoty, ale u mého auta jsou při vypnutém zapalování vypnuté i ovládací prvky na volantu.
B) Když něco ovládám pravou rukou na infotainmentu, klimě apod., a potřebuju změnit hlasitost, tak zpravidla už rovnou použiju ten čudlík na ovládání hlasitosti.
C) Jak už tady řekl jiný duskutující, tak i v dnešní době existují lidí, kteří s někým tvoří pár, přičemž druhá polovička nemá před sebou druhý volant s multifunkcí.
D) Určitě by se našlo i něco dalšího.
Ano, možná je to kokotina, ale proč rušit něco, co dobře funguje?

JK
2. června • 17:34

Jasně že jde, ale u každé Corolly jednou přijde den, kdy one man show obchoďáka vystřídá rodina. A ovládání fyzickými tlačítky bývá pro spolujezdce lepší / rychlejší intuitivnější, než za jízdy patlat displej, nebo nejdebože používat řidiče každou chvíli jako remote "Hey řidič, ztlum to".

Zelí
3. června • 7:44

Spolujezdec se v autě nudí, takže může si v klidu hrát s displejem. Aspoň se zabaví a neotravuje.

JK
3. června • 9:47

Je mi líto, že máte smůlu na otravné spolujezdce. Nicméně jízda v českých podmínkách není vždy úplně plynulá, vzdálenost sedadla od obrazovky je otázkou individuáýlní velikosti jednotlivých spolucestujících a tak může být zpravidla velmi nekomfrotní až otravné zkoušet něco nahmatat na displeji, když u kolečka stačí velmi intuitivní a rychlý pohyb. Jak říkám, já jsem rád, že jsme na facelift nepočkali, protože mě by to nevyhovovalo, ale určitě jsou i tací, kterým vyhovuje více nový přístup. V tomto ohledu je vždy pro zákazníka nejlepší cestou možnost výběru, než soubor internetových pravd.

To snad ne.
3. června • 11:16

Děláš z toho drama. Čudlík je lepší, ale spolujezdci to je opravdu jedno.

JK
3. června • 15:20

Jsme na diskusi o autech. Každej post je úplně zbytečný drama. ;)

2. června • 14:56

Než tyhle stěží nahmatatelné trpaslíky, to radši celodotykové ovládání. To se fakt krutě nepovedlo.

Doporučujeme

Články odjinud