Toto jsou nejprodávanější auta světa. Jednička se nemění, ale SUV posilují

39 komentářů

Jarda
6. ledna • 19:32

Co dělá nějaká až 27. škodovka v galerii 21 nejprodávanějších aut na světě? A ještě k tomu hned jako první v galerii. Jděte s tou bezvýznamnou škodovkou někam.

qwertz
21. prosince • 19:13

S tou Corollou to bude obvzlášť podivná statistika, vzhledem k tomu, že se vyrábí jedno auto pro japonsko, jiné auto pro export, jindy se jako Corola prodává rebrandovaný Auris...Touto metodou by se daly prodej Golfu spočítat jako Golf+Leon+Octavia+A3. Nevím jak u audi, ale ten zbytek je technicky totožné auto (rozhodně víc podobné než jednotlivé vozy které toyota prodává jako Corrolu)

Josef
20. prosince • 21:28

Jo, zaujal mne výsledek prodeje Honda Accord, i když Honda ho v Evropě už neprodává. Přesto, že že řada zdejších "odborníků" kritizovala Hondu za nekonvenčnost (nebo dokonce ošklivost) jejich modelů, ukazuje se podle výsledků celosvětového prodeje, že se rozhodla správně.

Josef
20. prosince • 21:14

Diskuse k tomuto článku je bezpředmětná. Článek sděluje prosté konstatování, kolik se prodalo toho kterého modelu té které značky na světě za rok (větší část roku). Nic více a nic méně.
Možná stačí poznamenat, že to, že je někdo mistr republiky, ještě neznamená, že je i mistrem světa. Pro někoho může být ale mistr republiky více, než mistr světa. Má to smysl někomu to vymlouvat? A kazit mu jeho radost z jeho přesvědčení?

Milhaus
20. prosince • 10:10

Zase článek o Škodovce takže dnes máte splněno ? V žebříčku je 20 automobilů. Nechápu proč do všeho ser*te hned tu Škodovku když je na 27. Proč teda neuděláte žebříček 30 aut ?

bzzz
20. prosince • 10:57

I kdyby udelali jen TOP 10 a zminili umisteni Skodovky resp 'ceskych' znacek, tak je to v Cechach na ceskem webu ocekavatelne, normalni, v poradku. Navic budoucnost/uspech Skodovky ma velky vliv na budoucnost naseho hospodarstvi/prumyslu... slovy klasika, se s tim smir.

Peter
20. prosince • 11:15

Teď jsem viděl škodovku co vezla hnůj, není to důležité ale je potřeba o tom v Čechách vědět a napsat asi to si o Vašem příspěvků myslím.

Milhaus
20. prosince • 11:17

:-D doufám že ten hnůj bude mít dobrý vliv na budoucnost Škodovky a vytáhne to ještě víc naší ekonomiku montovny

bzzz
20. prosince • 12:14

Pokud povazujes mladoboleslavskou Skodovku za montovnu, tak jsi jeste vetsi (doplni si sam), nez jak pusobis.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
20. prosince • 14:32

Montovna to nie je.Ale musis uznat, ze Skoda si nevyvija ani vlastne motory, ani vlastne podvozky atd. Je to skratka tercialna znacka v ramci koncernu a spravidla dostava to, co v Koncern v ramci svojej business strategy, do ktorej Skoda velmi kecat nemoze, uzna za vhodne.Ak chces porovnanie, tak Volvo a Mazda mali v ramci Fordu ovela vacsiu samostatnost, napriek tomu, ze vlastnicka struktura bola odlisna - Ford vlastnil 100% Volva, ale len 34-35% Mazdy. Navyse to bol Ford, ktory vyuzival techniku svojich dcer (motory MZR, 5-valec od Forda....).Alebo si pocul o skodovackom motore, ktory by pohanal Golf GTI?

Aladin
20. prosince • 15:16

Škoda kompletně vyvíjí motory mpi. Rusko, Asie, Afrika, Blízký Východ....není to z hlediska prodejů zanedbatelné.

bzzz
20. prosince • 8:44

VW koncern a japonske automobilky davaji zbytku sveta (ktery navic zachranuji predevsim trucky) pekne na frak, a samozrejme bravo Korejci. Toto neni sledovani kabelovky/bulvaru za par kacek nebo statistika prodeje z Horni Dolni.

Joe Doe
19. prosince • 23:10

Ford F-series nie je v US sales klasifikovany ako auto (passenger car), ale ako truck, inymi slovami, ako uzitkove vozidlo.

Antiautomat
19. prosince • 20:05

A teraz k veci. Ten narast predaja SUV nie je nahodny. Vezmime si dnesnu produkciu tzv. sedanov a este takzvanejsie limuzin (ktora limuzinou, okrem katalogu nie je):
a/ svetlou vyskou je na tom tak biedne ze kazde parkovanie je skuska nervov; b/ svetla vyska, este raz, je tak mizerna ze na vylet na chatu si musite kupit druhe auto; c/ vyhlad z dnesnych kvazisportovych a este kvaziviac tzv. stylovych salamparkov (rozvediem dalej) pripomina vyhlad z T34 d/ v mnohych dnesnych tzv.stylovych sedanoch na zadnom sedadle je skor lepsia preprava osob v polohe lezmo kedze sa tam skratka nevojdu e/ pozriete do spatneho a vidite priezor ako v spomenutom T34 f/ nepouzitelny sedan, alebo kombi vyjde, ak sa to spocita cele, drahsie ako SUV /viz totalne nepouzitelne BMW5/. Tak k.rva nalozim pol tony veci na vylet a kilometer pred cielom zistim, ze tam necham olejovu vanu. Naco mi je take auto? g/ CENA. V dnesnej dobe je mozne vyrobu nastavit na poziadavku dopytu velmi pruzne. No a ak si porovnam cenu SUV s cenou kombika, preco by som nemal ist do SUV, ktore je skratka vohdnejsie pre denny zivot, ze. Okrem toho, z vyssie polozeneho sedadla mam lepsi prehlad o tom, co sa deje vpredu. Nie, toto naozaj pre debilnu zakladnu osobitnu nemienim rozvadzat.
To okrem ineho, aj vysvetluje oblubu SUV derivatov s pohonom jednej napravy. Je to skratka o kubikoch a pozitelnosti.

ajfelko
20. prosince • 21:12

Plne súhlasím ohľadne svetlej výšky. Ešte 15rokov to bol štandard ( 15cm a viac ). Teraz to nazývajú SUV. Jednou vetou povedané : "Chcem tam prísť v kľude s tým, že vidím, kam idem."

pacho
20. prosince • 0:56

bože môj, dakedy sa na výlet na chatu sa všliapalo peši, no čo už časy sa menia, pomaly aj na WC sa pôjde na SUV, len ich upravia tak aby boli hovnobrodivé.

Smejkal
19. prosince • 21:43

A pan mluvila která jazykem ? :-O

tvoja mama
20. prosince • 9:39

smejkal smejkal, ak si sa narodil pred 1993 a nevies slovensky tak si idiot, ktory ak spravil maturitu tak si asi vyfajcil riaditela. ak si sa narodil po 1993 tak si stale hlupy :D rozumu zdar!

Ales Beseda
19. prosince • 19:47

Ano, Corolla, emoce stranou, tohle auto je bez přehánění dokonalé. Protože odstraněním emocí získáte vozidlo. A ruku na srdce, vozidlo je přesně to, co denně potřebujete¨. Na blbnutí si pak můžete pořídit cokoli jiného. Přesně tahle Corolla stojí v mé garáži a nic víc nepotřebuji. Protože na blbnutí už mě moc neužije. A stejně to vidí miliony lidí kromě Jeremyho Clarksona...

homer
20. prosince • 9:27

chvilku jsem jeden sedan provozoval a ten úžasnej kufr mě přiváděl k šílenství, v zimě zasněžený a zamrzlý víko, náklad někde metr a půl hluboko, dát dovnitř lyže kolo nebo lopatu byla velká strategie, sedan je jenom póza - užitečnost zoufalá

Roman
20. prosince • 16:36

No vidíš, já zas už odmalička nechápal, jak může jezdit někdo v něčem tak ošklivým jako je už z principu každej kombík nebo hatch. Navíc hatch mám tak nějak automaticky za auto pro ženskýB-]

tvoja mama
20. prosince • 9:37

kup si garaz

homer
20. prosince • 13:07

garáže mám tři ale v práci, na nákupech, na návštěvách, na horách neboli všude na venkově stojíš venku - ještě nějaká moudrá rada?

Roman
19. prosince • 21:15

Přece jenom ale chci auto na který se můžu dívat, když k němu přicházim a né se otáčet na druhou stranu, protože je tak ošklivý, že ho ani nechci vidět. I když je fakt, že poslední model Coroly už neni vyloženě hnusný auto, jako ty předchozí.:-D

tvoja mama
20. prosince • 9:38

roman roman ty si ale expert. A co tak si kupit kvalitne a pekne auto?

Roman
20. prosince • 16:33

Jo, to s tebou souhlasim ale už jsem to psal jinde, že s autama je to jako s ženskejma. Buď hezký ale blbý nebo dobrý ale ošklivý:-D

tvoja mama
20. prosince • 16:36

ale obcas vynimka potvrdzuje pravidlo. ale s tymto s tebou suhlasim. a tak je to aj byvanim :D

Marex
20. prosince • 0:56

Jiní zase oceňují tu spolehlivost a až pak ten vzhled. Ono je to mnohem lepší, než stát nasraně u krajnice a dívat se na nefunkční, ale dle tebe pěkné auto :-D

pacho
20. prosince • 0:52

tak to si musíš kúpiť škodovku.

Joe Doe
19. prosince • 23:07

Pozri, COKOLVEK z dielne VAG si pozriem s asi takym zaujmom ako sivy asfalt. Tie auta totiz tazko odlisit od pozadia, nech je akekolvek.A to plati aj o Bugatti, Lambe a Bentley.Za Corollou sa otocim, pretoze to auto je skratka zaujimave.

Roman
20. prosince • 16:40

Za Quasimodem se taky lidi otáčeli, protože byl zajímavej:-D

Luděk
19. prosince • 18:53

Takovou krasavici nechali padnout o 7%, asi ve firmách a RVHP došly peníze.

Eurohujer
19. prosince • 18:23

To je divny kde je auto roku poslednich deset let? Urcite se do statistik nezapocitalo cesko, to by skoda byla hned na prvnich peti mistech.

Antiautomat
19. prosince • 19:47

Nic v zlom, ale Vas dvor nie je stred Galaxie. Blbe, ze.

Marex
20. prosince • 0:54

To byla zřejmě ironie ;-)

CT6
19. prosince • 16:40

Schade Wagen je pre pepikov a cobolov, ktori potrebuju velky KUFR na zemaky, pripadne vozenie vzduchu! Neva, ze to hovno pojede, dojebane to uz je v showrooome, ale ten KUFR, skrabka, iluzia, ze ako jazdena bazarofka to bude stat viac a image burana s vyplastenymi ocami z Hornej-Dolnej staci k predajom na vychodoeuropskych postsocialistickych specifickych trhoch:-D Bleee:-P

Antiautomat
19. prosince • 19:46

hm, mne pripadate ako prave taky modelovy pripad onej Dolnej-Hornej. Nazvime to slusne: kazdy nazor ocenujeme ;-)

Aladin
19. prosince • 17:11

Tohle nemůže nikdo normální vypustit z klávesnice. Žít s tebou musí být bingo.

JirkaX
20. prosince • 6:58

A bude ještě zajímavý kolik dalších podobných ubožáků mu dá hlas.

Doporučujeme

Články odjinud