Toto jsou nejprodávanější auta světa. Jednička se nemění, ale SUV posilují

CT6  |  19. 12. 2017 16:40

Schade Wagen je pre pepikov a cobolov, ktori potrebuju velky KUFR na zemaky, pripadne vozenie vzduchu! Neva, ze to hovno pojede, dojebane to uz je v showrooome, ale ten KUFR, skrabka, iluzia, ze ako jazdena bazarofka to bude stat viac a image burana s vyplastenymi ocami z Hornej-Dolnej staci k predajom na vychodoeuropskych postsocialistickych specifickych trhoch Bleee

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  19. 12. 2017 17:11

Tohle nemůže nikdo normální vypustit z klávesnice. Žít s tebou musí být bingo.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 12. 2017 06:58

A bude ještě zajímavý kolik dalších podobných ubožáků mu dá hlas.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 12. 2017 19:46

hm, mne pripadate ako prave taky modelovy pripad onej Dolnej-Hornej. Nazvime to slusne: kazdy nazor ocenujeme

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  19. 12. 2017 18:23

To je divny kde je auto roku poslednich deset let? Urcite se do statistik nezapocitalo cesko, to by skoda byla hned na prvnich peti mistech.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 12. 2017 19:47

Nic v zlom, ale Vas dvor nie je stred Galaxie. Blbe, ze.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  20. 12. 2017 00:54

To byla zřejmě ironie

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  19. 12. 2017 18:53

Takovou krasavici nechali padnout o 7%, asi ve firmách a RVHP došly peníze.

Odpovědět  |   | 

Ano, Corolla, emoce stranou, tohle auto je bez přehánění dokonalé. Protože odstraněním emocí získáte vozidlo. A ruku na srdce, vozidlo je přesně to, co denně potřebujete¨. Na blbnutí si pak můžete pořídit cokoli jiného. Přesně tahle Corolla stojí v mé garáži a nic víc nepotřebuji. Protože na blbnutí už mě moc neužije. A stejně to vidí miliony lidí kromě Jeremyho Clarksona...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  19. 12. 2017 21:15

Přece jenom ale chci auto na který se můžu dívat, když k němu přicházim a né se otáčet na druhou stranu, protože je tak ošklivý, že ho ani nechci vidět. I když je fakt, že poslední model Coroly už neni vyloženě hnusný auto, jako ty předchozí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 12. 2017 23:07

Pozri, COKOLVEK z dielne VAG si pozriem s asi takym zaujmom ako sivy asfalt. Tie auta totiz tazko odlisit od pozadia, nech je akekolvek.

A to plati aj o Bugatti, Lambe a Bentley.

Za Corollou sa otocim, pretoze to auto je skratka zaujimave.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  20. 12. 2017 16:40

Za Quasimodem se taky lidi otáčeli, protože byl zajímavej

Odpovědět  |   | 
pacho  |  20. 12. 2017 00:52

tak to si musíš kúpiť škodovku.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  20. 12. 2017 00:56

Jiní zase oceňují tu spolehlivost a až pak ten vzhled. Ono je to mnohem lepší, než stát nasraně u krajnice a dívat se na nefunkční, ale dle tebe pěkné auto

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  20. 12. 2017 09:38

roman roman ty si ale expert. A co tak si kupit kvalitne a pekne auto?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  20. 12. 2017 16:33

Jo, to s tebou souhlasim ale už jsem to psal jinde, že s autama je to jako s ženskejma. Buď hezký ale blbý nebo dobrý ale ošklivý

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  20. 12. 2017 16:36

ale obcas vynimka potvrdzuje pravidlo. ale s tymto s tebou suhlasim. a tak je to aj byvanim :D

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 12. 2017 09:27

chvilku jsem jeden sedan provozoval a ten úžasnej kufr mě přiváděl k šílenství, v zimě zasněžený a zamrzlý víko, náklad někde metr a půl hluboko, dát dovnitř lyže kolo nebo lopatu byla velká strategie, sedan je jenom póza - užitečnost zoufalá

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  20. 12. 2017 09:37

kup si garaz

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 12. 2017 13:07

garáže mám tři ale v práci, na nákupech, na návštěvách, na horách neboli všude na venkově stojíš venku - ještě nějaká moudrá rada?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  20. 12. 2017 16:36

No vidíš, já zas už odmalička nechápal, jak může jezdit někdo v něčem tak ošklivým jako je už z principu každej kombík nebo hatch. Navíc hatch mám tak nějak automaticky za auto pro ženský

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 12. 2017 20:05

A teraz k veci. Ten narast predaja SUV nie je nahodny. Vezmime si dnesnu produkciu tzv. sedanov a este takzvanejsie limuzin (ktora limuzinou, okrem katalogu nie je): a/ svetlou vyskou je na tom tak biedne ze kazde parkovanie je skuska nervov; b/ svetla vyska, este raz, je tak mizerna ze na vylet na chatu si musite kupit druhe auto; c/ vyhlad z dnesnych kvazisportovych a este kvaziviac tzv. stylovych salamparkov (rozvediem dalej) pripomina vyhlad z T34 d/ v mnohych dnesnych tzv.stylovych sedanoch na zadnom sedadle je skor lepsia preprava osob v polohe lezmo kedze sa tam skratka nevojdu e/ pozriete do spatneho a vidite priezor ako v spomenutom T34 f/ nepouzitelny sedan, alebo kombi vyjde, ak sa to spocita cele, drahsie ako SUV /viz totalne nepouzitelne BMW5/. Tak k.rva nalozim pol tony veci na vylet a kilometer pred cielom zistim, ze tam necham olejovu vanu. Naco mi je take auto? g/ CENA. V dnesnej dobe je mozne vyrobu nastavit na poziadavku dopytu velmi pruzne. No a ak si porovnam cenu SUV s cenou kombika, preco by som nemal ist do SUV, ktore je skratka vohdnejsie pre denny zivot, ze. Okrem toho, z vyssie polozeneho sedadla mam lepsi prehlad o tom, co sa deje vpredu. Nie, toto naozaj pre debilnu zakladnu osobitnu nemienim rozvadzat. To okrem ineho, aj vysvetluje oblubu SUV derivatov s pohonom jednej napravy. Je to skratka o kubikoch a pozitelnosti.

Odpovědět  |   | 
Smejkal  |  19. 12. 2017 21:43

A pan mluvila která jazykem ?

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  20. 12. 2017 09:39

smejkal smejkal, ak si sa narodil pred 1993 a nevies slovensky tak si idiot, ktory ak spravil maturitu tak si asi vyfajcil riaditela. ak si sa narodil po 1993 tak si stale hlupy :D rozumu zdar!

Odpovědět  |   | 
pacho  |  20. 12. 2017 00:56

bože môj, dakedy sa na výlet na chatu sa všliapalo peši, no čo už časy sa menia, pomaly aj na WC sa pôjde na SUV, len ich upravia tak aby boli hovnobrodivé.

Odpovědět  |   | 
ajfelko  |  20. 12. 2017 21:12

Plne súhlasím ohľadne svetlej výšky. Ešte 15rokov to bol štandard ( 15cm a viac ). Teraz to nazývajú SUV. Jednou vetou povedané : "Chcem tam prísť v kľude s tým, že vidím, kam idem."

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 12. 2017 23:10

Ford F-series nie je v US sales klasifikovany ako auto (passenger car), ale ako truck, inymi slovami, ako uzitkove vozidlo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2017 08:44

VW koncern a japonske automobilky davaji zbytku sveta (ktery navic zachranuji predevsim trucky) pekne na frak, a samozrejme bravo Korejci. Toto neni sledovani kabelovky/bulvaru za par kacek nebo statistika prodeje z Horni Dolni.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  20. 12. 2017 10:10

Zase článek o Škodovce takže dnes máte splněno ? V žebříčku je 20 automobilů. Nechápu proč do všeho ser*te hned tu Škodovku když je na 27. Proč teda neuděláte žebříček 30 aut ?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2017 10:57

I kdyby udelali jen TOP 10 a zminili umisteni Skodovky resp 'ceskych' znacek, tak je to v Cechach na ceskem webu ocekavatelne, normalni, v poradku. Navic budoucnost/uspech Skodovky ma velky vliv na budoucnost naseho hospodarstvi/prumyslu... slovy klasika, se s tim smir.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 12. 2017 11:15

Teď jsem viděl škodovku co vezla hnůj, není to důležité ale je potřeba o tom v Čechách vědět a napsat asi to si o Vašem příspěvků myslím.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  20. 12. 2017 11:17

doufám že ten hnůj bude mít dobrý vliv na budoucnost Škodovky a vytáhne to ještě víc naší ekonomiku montovny

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2017 12:14

Pokud povazujes mladoboleslavskou Skodovku za montovnu, tak jsi jeste vetsi (doplni si sam), nez jak pusobis.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 12. 2017 14:32

Montovna to nie je.

Ale musis uznat, ze Skoda si nevyvija ani vlastne motory, ani vlastne podvozky atd. Je to skratka tercialna znacka v ramci koncernu a spravidla dostava to, co v Koncern v ramci svojej business strategy, do ktorej Skoda velmi kecat nemoze, uzna za vhodne.

Ak chces porovnanie, tak Volvo a Mazda mali v ramci Fordu ovela vacsiu samostatnost, napriek tomu, ze vlastnicka struktura bola odlisna - Ford vlastnil 100% Volva, ale len 34-35% Mazdy. Navyse to bol Ford, ktory vyuzival techniku svojich dcer (motory MZR, 5-valec od Forda....).

Alebo si pocul o skodovackom motore, ktory by pohanal Golf GTI?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  20. 12. 2017 15:16

Škoda kompletně vyvíjí motory mpi. Rusko, Asie, Afrika, Blízký Východ....není to z hlediska prodejů zanedbatelné.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 12. 2017 21:14

Diskuse k tomuto článku je bezpředmětná. Článek sděluje prosté konstatování, kolik se prodalo toho kterého modelu té které značky na světě za rok (větší část roku). Nic více a nic méně.
Možná stačí poznamenat, že to, že je někdo mistr republiky, ještě neznamená, že je i mistrem světa. Pro někoho může být ale mistr republiky více, než mistr světa. Má to smysl někomu to vymlouvat? A kazit mu jeho radost z jeho přesvědčení?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 12. 2017 21:28

Jo, zaujal mne výsledek prodeje Honda Accord, i když Honda ho v Evropě už neprodává. Přesto, že že řada zdejších "odborníků" kritizovala Hondu za nekonvenčnost (nebo dokonce ošklivost) jejich modelů, ukazuje se podle výsledků celosvětového prodeje, že se rozhodla správně.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 12. 2017 19:13

S tou Corollou to bude obvzlášť podivná statistika, vzhledem k tomu, že se vyrábí jedno auto pro japonsko, jiné auto pro export, jindy se jako Corola prodává rebrandovaný Auris...

Touto metodou by se daly prodej Golfu spočítat jako Golf+Leon+Octavia+A3. Nevím jak u audi, ale ten zbytek je technicky totožné auto (rozhodně víc podobné než jednotlivé vozy které toyota prodává jako Corrolu)

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  06. 01. 2018 19:32

Co dělá nějaká až 27. škodovka v galerii 21 nejprodávanějších aut na světě? A ještě k tomu hned jako první v galerii. Jděte s tou bezvýznamnou škodovkou někam.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A