Toto jsou nejprodávanější auta světa. Jednička se nemění, ale SUV posilují

CT6  |  19. 12. 2017 16:40

Schade Wagen je pre pepikov a cobolov, ktori potrebuju velky KUFR na zemaky, pripadne vozenie vzduchu! Neva, ze to hovno pojede, dojebane to uz je v showrooome, ale ten KUFR, skrabka, iluzia, ze ako jazdena bazarofka to bude stat viac a image burana s vyplastenymi ocami z Hornej-Dolnej staci k predajom na vychodoeuropskych postsocialistickych specifickych trhoch Bleee

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  19. 12. 2017 17:11

Tohle nemůže nikdo normální vypustit z klávesnice. Žít s tebou musí být bingo.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 12. 2017 06:58

A bude ještě zajímavý kolik dalších podobných ubožáků mu dá hlas.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 12. 2017 19:46

hm, mne pripadate ako prave taky modelovy pripad onej Dolnej-Hornej. Nazvime to slusne: kazdy nazor ocenujeme

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  19. 12. 2017 18:23

To je divny kde je auto roku poslednich deset let? Urcite se do statistik nezapocitalo cesko, to by skoda byla hned na prvnich peti mistech.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 12. 2017 19:47

Nic v zlom, ale Vas dvor nie je stred Galaxie. Blbe, ze.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  20. 12. 2017 00:54

To byla zřejmě ironie

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  19. 12. 2017 18:53

Takovou krasavici nechali padnout o 7%, asi ve firmách a RVHP došly peníze.

Odpovědět  |   | 

Ano, Corolla, emoce stranou, tohle auto je bez přehánění dokonalé. Protože odstraněním emocí získáte vozidlo. A ruku na srdce, vozidlo je přesně to, co denně potřebujete¨. Na blbnutí si pak můžete pořídit cokoli jiného. Přesně tahle Corolla stojí v mé garáži a nic víc nepotřebuji. Protože na blbnutí už mě moc neužije. A stejně to vidí miliony lidí kromě Jeremyho Clarksona...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  19. 12. 2017 21:15

Přece jenom ale chci auto na který se můžu dívat, když k němu přicházim a né se otáčet na druhou stranu, protože je tak ošklivý, že ho ani nechci vidět. I když je fakt, že poslední model Coroly už neni vyloženě hnusný auto, jako ty předchozí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 12. 2017 23:07

Pozri, COKOLVEK z dielne VAG si pozriem s asi takym zaujmom ako sivy asfalt. Tie auta totiz tazko odlisit od pozadia, nech je akekolvek.

A to plati aj o Bugatti, Lambe a Bentley.

Za Corollou sa otocim, pretoze to auto je skratka zaujimave.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  20. 12. 2017 16:40

Za Quasimodem se taky lidi otáčeli, protože byl zajímavej

Odpovědět  |   | 
pacho  |  20. 12. 2017 00:52

tak to si musíš kúpiť škodovku.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  20. 12. 2017 00:56

Jiní zase oceňují tu spolehlivost a až pak ten vzhled. Ono je to mnohem lepší, než stát nasraně u krajnice a dívat se na nefunkční, ale dle tebe pěkné auto

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  20. 12. 2017 09:38

roman roman ty si ale expert. A co tak si kupit kvalitne a pekne auto?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  20. 12. 2017 16:33

Jo, to s tebou souhlasim ale už jsem to psal jinde, že s autama je to jako s ženskejma. Buď hezký ale blbý nebo dobrý ale ošklivý

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  20. 12. 2017 16:36

ale obcas vynimka potvrdzuje pravidlo. ale s tymto s tebou suhlasim. a tak je to aj byvanim :D

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 12. 2017 09:27

chvilku jsem jeden sedan provozoval a ten úžasnej kufr mě přiváděl k šílenství, v zimě zasněžený a zamrzlý víko, náklad někde metr a půl hluboko, dát dovnitř lyže kolo nebo lopatu byla velká strategie, sedan je jenom póza - užitečnost zoufalá

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  20. 12. 2017 09:37

kup si garaz

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 12. 2017 13:07

garáže mám tři ale v práci, na nákupech, na návštěvách, na horách neboli všude na venkově stojíš venku - ještě nějaká moudrá rada?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  20. 12. 2017 16:36

No vidíš, já zas už odmalička nechápal, jak může jezdit někdo v něčem tak ošklivým jako je už z principu každej kombík nebo hatch. Navíc hatch mám tak nějak automaticky za auto pro ženský

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 12. 2017 20:05

A teraz k veci. Ten narast predaja SUV nie je nahodny. Vezmime si dnesnu produkciu tzv. sedanov a este takzvanejsie limuzin (ktora limuzinou, okrem katalogu nie je): a/ svetlou vyskou je na tom tak biedne ze kazde parkovanie je skuska nervov; b/ svetla vyska, este raz, je tak mizerna ze na vylet na chatu si musite kupit druhe auto; c/ vyhlad z dnesnych kvazisportovych a este kvaziviac tzv. stylovych salamparkov (rozvediem dalej) pripomina vyhlad z T34 d/ v mnohych dnesnych tzv.stylovych sedanoch na zadnom sedadle je skor lepsia preprava osob v polohe lezmo kedze sa tam skratka nevojdu e/ pozriete do spatneho a vidite priezor ako v spomenutom T34 f/ nepouzitelny sedan, alebo kombi vyjde, ak sa to spocita cele, drahsie ako SUV /viz totalne nepouzitelne BMW5/. Tak k.rva nalozim pol tony veci na vylet a kilometer pred cielom zistim, ze tam necham olejovu vanu. Naco mi je take auto? g/ CENA. V dnesnej dobe je mozne vyrobu nastavit na poziadavku dopytu velmi pruzne. No a ak si porovnam cenu SUV s cenou kombika, preco by som nemal ist do SUV, ktore je skratka vohdnejsie pre denny zivot, ze. Okrem toho, z vyssie polozeneho sedadla mam lepsi prehlad o tom, co sa deje vpredu. Nie, toto naozaj pre debilnu zakladnu osobitnu nemienim rozvadzat. To okrem ineho, aj vysvetluje oblubu SUV derivatov s pohonom jednej napravy. Je to skratka o kubikoch a pozitelnosti.

Odpovědět  |   | 
Smejkal  |  19. 12. 2017 21:43

A pan mluvila která jazykem ?

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  20. 12. 2017 09:39

smejkal smejkal, ak si sa narodil pred 1993 a nevies slovensky tak si idiot, ktory ak spravil maturitu tak si asi vyfajcil riaditela. ak si sa narodil po 1993 tak si stale hlupy :D rozumu zdar!

Odpovědět  |   | 
pacho  |  20. 12. 2017 00:56

bože môj, dakedy sa na výlet na chatu sa všliapalo peši, no čo už časy sa menia, pomaly aj na WC sa pôjde na SUV, len ich upravia tak aby boli hovnobrodivé.

Odpovědět  |   | 
ajfelko  |  20. 12. 2017 21:12

Plne súhlasím ohľadne svetlej výšky. Ešte 15rokov to bol štandard ( 15cm a viac ). Teraz to nazývajú SUV. Jednou vetou povedané : "Chcem tam prísť v kľude s tým, že vidím, kam idem."

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 12. 2017 23:10

Ford F-series nie je v US sales klasifikovany ako auto (passenger car), ale ako truck, inymi slovami, ako uzitkove vozidlo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2017 08:44

VW koncern a japonske automobilky davaji zbytku sveta (ktery navic zachranuji predevsim trucky) pekne na frak, a samozrejme bravo Korejci. Toto neni sledovani kabelovky/bulvaru za par kacek nebo statistika prodeje z Horni Dolni.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  20. 12. 2017 10:10

Zase článek o Škodovce takže dnes máte splněno ? V žebříčku je 20 automobilů. Nechápu proč do všeho ser*te hned tu Škodovku když je na 27. Proč teda neuděláte žebříček 30 aut ?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2017 10:57

I kdyby udelali jen TOP 10 a zminili umisteni Skodovky resp 'ceskych' znacek, tak je to v Cechach na ceskem webu ocekavatelne, normalni, v poradku. Navic budoucnost/uspech Skodovky ma velky vliv na budoucnost naseho hospodarstvi/prumyslu... slovy klasika, se s tim smir.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 12. 2017 11:15

Teď jsem viděl škodovku co vezla hnůj, není to důležité ale je potřeba o tom v Čechách vědět a napsat asi to si o Vašem příspěvků myslím.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  20. 12. 2017 11:17

doufám že ten hnůj bude mít dobrý vliv na budoucnost Škodovky a vytáhne to ještě víc naší ekonomiku montovny

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2017 12:14

Pokud povazujes mladoboleslavskou Skodovku za montovnu, tak jsi jeste vetsi (doplni si sam), nez jak pusobis.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 12. 2017 14:32

Montovna to nie je.

Ale musis uznat, ze Skoda si nevyvija ani vlastne motory, ani vlastne podvozky atd. Je to skratka tercialna znacka v ramci koncernu a spravidla dostava to, co v Koncern v ramci svojej business strategy, do ktorej Skoda velmi kecat nemoze, uzna za vhodne.

Ak chces porovnanie, tak Volvo a Mazda mali v ramci Fordu ovela vacsiu samostatnost, napriek tomu, ze vlastnicka struktura bola odlisna - Ford vlastnil 100% Volva, ale len 34-35% Mazdy. Navyse to bol Ford, ktory vyuzival techniku svojich dcer (motory MZR, 5-valec od Forda....).

Alebo si pocul o skodovackom motore, ktory by pohanal Golf GTI?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  20. 12. 2017 15:16

Škoda kompletně vyvíjí motory mpi. Rusko, Asie, Afrika, Blízký Východ....není to z hlediska prodejů zanedbatelné.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 12. 2017 21:14

Diskuse k tomuto článku je bezpředmětná. Článek sděluje prosté konstatování, kolik se prodalo toho kterého modelu té které značky na světě za rok (větší část roku). Nic více a nic méně.
Možná stačí poznamenat, že to, že je někdo mistr republiky, ještě neznamená, že je i mistrem světa. Pro někoho může být ale mistr republiky více, než mistr světa. Má to smysl někomu to vymlouvat? A kazit mu jeho radost z jeho přesvědčení?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 12. 2017 21:28

Jo, zaujal mne výsledek prodeje Honda Accord, i když Honda ho v Evropě už neprodává. Přesto, že že řada zdejších "odborníků" kritizovala Hondu za nekonvenčnost (nebo dokonce ošklivost) jejich modelů, ukazuje se podle výsledků celosvětového prodeje, že se rozhodla správně.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 12. 2017 19:13

S tou Corollou to bude obvzlášť podivná statistika, vzhledem k tomu, že se vyrábí jedno auto pro japonsko, jiné auto pro export, jindy se jako Corola prodává rebrandovaný Auris...

Touto metodou by se daly prodej Golfu spočítat jako Golf+Leon+Octavia+A3. Nevím jak u audi, ale ten zbytek je technicky totožné auto (rozhodně víc podobné než jednotlivé vozy které toyota prodává jako Corrolu)

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  06. 01. 2018 19:32

Co dělá nějaká až 27. škodovka v galerii 21 nejprodávanějších aut na světě? A ještě k tomu hned jako první v galerii. Jděte s tou bezvýznamnou škodovkou někam.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A