keby náhodou niekoho zaujímali čísla v SR http://autoviny.zoznam.sk/cl/100212/650628/Predajne-vysledky-automobiliek-za-rok-2009
Díky za tip, dobrý web :-)
http://www.zapsr.sk/kategoria/Statistiky/
Docela se jich prodalo dost na to že je to sedan a Chevrolet. Jen tak dál;-)
je to omyl, alebo naozaj existuje VW California medzi polslednymi autami v rebricku? alebo je to Ferrari? Mozno je to znak, ze si ide VW odkupit Ferrari :o))
Prodány 2 ks? Kde se vzaly? Pro salóny? Počátkem února budou teprv k vidění u prodejců....
Ale proc v ruznych tabulkach jsou u stejneho auta ruzne pocty prodanych kusu, treba Peugeot 407 Coupe v celkovych registracich 6 kusu, to same auto v te same tabulce je jeste jednou s jednim kusem (dohromady sedm), ve stredni tride uz je ovsem jenom ten jeden kus. Ale ve sportovnich vozech je opet sest kusu. Mam tomu rozumet tak, ze se prodalo sedm 407 Coupe z nich sest bylo ve sportovni uprave a jedno dokoncene jako stredni trida? To asi ne.
Podívejte se třeba na registrace jednotlivých modelů (celkově) - Ford Forus tam je jednou na 12. místě a pak ještě na 299. s 5ti kusy atd - ty tabulky jsou prostě mimo, asi jsem natvrdly taky.
sorry, Ford Focus
Honda S200...nový model :-D
S2000
Pokud by se oktávie vyráběla jako krátký hatchback jako u golfu nebo focusu nebo meganu...... pak bych ho bez diskuzí zařadil do nižší střední třídy, ale oktávie se dělá pouze v dlouhém provedení a pak patří spíše do střední třídy, kam ji ostatně i v zahraničí od začátku výroby zařazují. A nemají s tím žádný problém. Novináři v čr by naopak měli být rádi, když by se jim podařilo oktávii vyšoupnout z nižší střední a na první místo by se tak mohl dostat některý z jejich favoritů např. focus. (Nicméně ten se jim stále pořadím propadá níž a níž - natvrdlí zákazníci holt nechtějí pochopit, že to cukání ve volantu je znakem nějakých vyšších prožitků, ale spíš uvažují o vůlích v kulových čepech).Jinak podle uživatelských rozměrů by například BMW řady 3 muselo patřit vždy do nižší střední třídy a BMW řady1 do malých vozů, což se mnohokrát tady ožvejkávalo bez toho, že by aspoň stín dopadl na novinářské mozky.
S jeho rozmermi a "výbavou" smelo "útočí" do segmentu malých aút ....O2 je typickým predstaviteľom nižšej strednej triedy a je komické radiť ju o triedu vyššie.
Clovek se dozvi veci, na slovensku jsou 4,5m auta kompakty :-D
A kam potom patří VW Jetta? do střední protože je prakticky stejně velká jako OII? T opotom Passat logicky patří do vyšší střední? :-)):-DTakový řeči znám, BMW 1 velkostí Fábie a podobně... U prémiových aut jsou velikosti tříd trochu jiné, vlastně původní, to běžné znáčky neustále zvětšují zejména střední třídu, protože často nemají vyšší střední :-P
A ty jsi jeste neslysel o tom, ze firma muze mit 2 modely v jedne tride?! Nebo je to snad zakazane?!
Jistě, BMW 3 do té třídy nepatří - je prťavé. To samé BMW 5. Ano, jsou to "luxusní" auta, ale rozměrově patří níže
BMW 3 není prťavé:)) ... je tak akorát ... ty trendy nafouknute vozy ala posledni mondeo jsou zbytecne velke ... BMW 5 je male? Clovece, mam strasny problem s mistem :)))
neni prtave - jen nejde s trendem .. takz eje proste prtavy ... BMW1 velikosti fabie je taky narez .. a jak v tom jezdi komplet rodinky a nikdo to nekritizuje :-D
BMW 1 je podstatně větší než Fábie ... chce to jen sednout a povozit se ... samozřejmě jednička není rodinné auto
nech mě hádat. jezdíš Octavií... Střední třída? Seděl si někdy vzadu?
No tady si nekdo poradne nabehnul... vezmi si metr a bez merit.
Jenze to, v jake variante se dela, neni urcujici pro to, do jake kategorie bude zarazen.
Teda větší blbost jsem ještě neslyšel, Octavie je svými rozměry na úrovni konkurence nižší střední třídy kam taky patří.Srovnání délky aut:Octavia - 4.569 mmCorolla sedan - 4.540 mmCivic sedan - 4.545 mmRenault Fluence - 4.618 mmFiat Linea - 4.560 mmRenault Fluence, Toyota Corolla a Fiat Linea se taky vyrábí jen jako dlouhé sedany, znamená to snad, že to jsou taky auta střední třídy ?Ostatně o tom vypovídá i nabídka motorů ! Schválně sem vypiš všechna auta střední třídy, která mají v nabídce benzínovou 1.4ku BEZ turba jako Octavia.
Jenomže kategorie automobilů se řadí podle rozvoru náprav. A jelikož Octavie má podvozek z Golfu, tak je ve stejné kategorii jako Golf tj. nižší střední třída. To, že má Octavie obrovský zadní převis neznamená, že je ve střední třídě. Nejdříve si zjistěte fakta, než začnete psát něco takového.
Muzu vedet kde jsou vypsana ta kriteria? Me by zajimalo jaky rozvor je definovan pro nizsi stredni a jaky pro stredni.
A proč je tedy ve střední tříde VW Jetta?
To byla trefa na solar :-)
K čemu je v bmw rozvor, když kabina začíná půl metru za předním kolem. Rozvor je o ničem. Dacia wagon má rozvor větší než A6 a taky není ve vyšší střední třídě. Rozvor jako ukazatel je blbost.
Asi je těžké smířit se s tím, že produkt Mladé Boleslavy je velice průměrné auto, patřící do nižší střední třídy, ale asi se s tím budete smířit. Jediné, co je na tom autě nadprůměrné je jeho cena, která rozhodně neodpovídá hodnotě vozu. No ale když to čecháčkové pořád kupujou, tak proč né ;-)
Radoby fundovany nazor od svetaka nekoho, ktery pise "produkt Mlade Boleslavy" :-D A jaka je ta cena, ktera by mela odpovidat? :-D
asi jako to BMW .. prumerne auto s X desitek let stale stejnou podlahou a napravama za nadprumernou cenou
Hehe vždycky se člověk dobře pobaví nad těmito bláboly:)) ...
K čemu je BMW rozvor? Třeba k jízdním vlastnostem s Octavií nesrovnatelné...
S tím musím 100% souhlasit. Bmw je proslulé nestabilním chováním. Toho je naštěstí většina uživatelů automobilů v evropě ušetřena, protože většina zodpovědných výrobců tento pseudo klasický koncept dávno, dávno, dávno opustila. Díky tomu i majitelé oktávií a 99% uživatelů ostatních osobních automobilů si tím nemusí lámat hlavu.
Ja mam znameho psychologa, tak kdyby neco, tak napis ... zaridim ti sezeni ... hradi to pojistovna
:-D pane, Vam dnes jde karta ;-)
a kčemu jsou ti jízdní vlastnosti, když budeme uvažovat o poskakování v koloně po praze v zácpě při čtyřech lidech v autě?asi by měli kategorizovat nejen podle rozvoru a k tomu každou kategorii ozačit písmenem (A,B,C,D) podle realného vnitřního prostoru.
Přesně tak, to by se dalo stejně tak argumentovat že Thalia není malé auto jako Clio protože má kufr...
Peugeot 207 a 308 medzi sportovimi automobilmi??? A dalej mi akosi nesedi ani ta tabulka predanych modelov... Neviem, ci som polointeligentny, alebo su tie tabulky cudne, a akosi medzi sebou nesedia... Pozrite sa napriklad na celkovy pocet predanych P 207 a na pocet predanych 207 medzi sportovymi vozmi...
Protoze nekde je to jen konkretni typ v ramci modelove rady, jinde typ jako takovy. Takze v komplet prodejich mas treba Peugeot 207 ve vsech verzich, ale pak ho muzes mit jako CC ve sportacich, SW v MPV, nejaky CrossRoad v SUV... To si vymyslim, ale takhle to v principu je. V tabulkach to bohuzel neni videt, protoze to ani samo sdruzeni dovozcu presne neudava.
Je to správně, akorát SDA-CIA má podivné kategorie ... tak proto mezi sportovními vozy je uveden například Peugeot 207. Zřejmě se jedná o 207 CC ...
Kdyby Schade něměla povinně zajištěný odbyt u státních a polostátních organizací a úřadů, tak je to prů.er roku. Tak kdopak je letos vytáhl? PČR, ČEZ, ČD, ČSA .....? Obecní úřady a magistráty? Nebo firmy, byť soukrmé, ale nehodí se nákup cizích vozů - O2, TM ..... :-P
Celní správá se pochlapila a na Kladně(nevim kolik jich po čr nakoupili) jezděj s Ibizou
Povinně zajištěný odbyt? To je co?
To jsou kecy psychoušů co vzývají teorii sionistického spiknutí ;-)
Ze statistik jsem ještě vyčetl, že 50,5% všech prodejů nových OA tvoří privátní sféra a 48% firemní sektor ...
Tento pomer ale muze byt u Skody docela odlisny, to asi ve statistikach nevyctete...
No jistě, už Škody to může být. To byl průměr za všechny auta.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.