Ta tabulka je sice zajímavá pro akcionáře ale pro spotřebitele je totálně k ničemu a sestavit z toho článek je jako když komentátor se 130kg v TV nadává fotbalistovi, že běží pomalu a neumí střelit gól. Vždyť na tom nic není, míč patří do branky a jsme ve vedení a pak pojistit na 2:0 a kdybychom dali ještě další 3 góly tak jsme v poho, akorát hrajeme s Realem no :-D
Kolik z celkového množství kusů bylo homologovaných pro EU a kolik pro USA ?Kolik z celkového množství kusů bylo v prodejní ceně vetší než 30000 - 35000 € ?Kolik z celkového množství kusů bylo vyrobeno v kterém světadílu? Kolik z celkového množství kusů bylo přihlášeno k provozu?Holý součet je o ničem.
Obecně je to dáno tím, jak je auto jako celek. Nemá cenu si nic nalhávat, ale většina nám známých modelů neuchvátí snad žádnou vlastností. Prostě průměr ve všech směrech, ale v souhrnu tím vyhoví nejširšímu spektru zákazníků. Je to rozumné přibližovadlo z A do B co svou práci odvede tak, jak její majitel očekává. Nikdo s tím nebude jezdit vyloženě pro zábavu. Navíc kolem Toyoty panuje "neprůstřelná" aura spolehlivosti, což je do jisté míry pravda, ale i tak pověsti o spolehlivosti jsou často nadsazené. Z mého pohledu je Toyota, ale třeba i takové Subaru nebratelné z jednoho důvodu a to, že si tam nevyberu pohonné ústrojí. Vše jen "uječený" hybrid a nebo naprostý základ. Jenže to je přesně to, co lidem kupujícím tahle auta nevadí a odměnou jim bude i o něco nižší spotřeba, pokud se oni přizpůsobí autu (což je pro mě je absolutně nemyslitelné, do auta chci sednout a jezdit tak, jak mě se chce) A ten kdo vymyslel CVT měl dostat doživotní zákaz se na 50 metrů vůbec k nějakému autu přiblížit. Sám jsem něco najezdil v Yarisu, Aurisu, Priusu... Auto jede, je nenáročné, k žádnému "řidičově potěšení" tě nesvádí, prostě sedneš a dojedeš. A to je ten recept, proč je tak oblíbené u masy lidí.
Tak jak jsi to popsal jízdu v Toyotě, tak to vnímám i já. I když se tam snažíš z auta vyšťourat nějaký charakter, ať už podvozku nebo motoru, nic nenajdeš. Čekáš od VVTi nějaký točivý charakter s výkonovou špičkou? Kdepak, průběh výkonu je tak nudně utahaný, že i jízda s Favoritem byla větší zábava. Podvozek je spíš gumový než přesný a čitelný, a celkově člověk za chvíli už nehledá, jestli ho auto něčím překvapí. Protože nepřekvapí.
Nezpochybňuji kvalitu Toyoty,ale tahle anketa je úplně o ničem.Asi by se zastánci hodně divili,jak vypadá Toyota importovaná do Evropy a ty z Venezuely, Pákistánu, Jižní Ameriky apod. Navíc je jasné, že evropské automobilky ve jmenovaných a dalších zemích ,, východu" nemůžou konkurovat(pokud tam nemají svou montovnu),z důvodu obrovských Tudíž se porovnávají jabka s hruškami.
ovšem je to jen za americky trh, ale ta spolehlivost hlavně japonských značek tam je, zkrátka proč něco měnit když mi to pořád dobře funguje. A když už to mění, věřím že pořídí zase něco podobnyho a hlavně proto aby to spíš omladili z jiných důvodů než kvůli spolehlivosti.
Srovnáváš nesrovnatelné. Tipneš si, jaké motory ty “americké držáky” mají pod kapotou?Tipuji, že nic menšího než 2.5 litr tam nebude. A teď se rozhlédni kolem sebe, kdo v tvém okolí živí obdobné auto...
Corolla dvoulitr hybrid. Takže zase jsi mimo...
Dvoulitrový hybrid opravdu není nejběžnějším autem v Americe. Ani zdaleka.
prius má 1.8 hybrid.
Psal jsi "nic menšího". Já ukazuju, že opět nemáš pravdu.
Ty si tady hraješ takovou vlastní ligu, co? Budiž ti dopřáno...
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-ktera-s... ...
Ahoj, tahle statisika mluví asi za vše
Škodovka opět prohrává, NĚCO JE NA TOM SVĚTĚ PROHNILÉHO. B-]
Prohrává? Vždyť to je velký úspěch, neprodává se na největších trzích v USA a Japonsku a přesto má 33. místo. To je megaúspěch...
Koukám, Evropa hraje druhé housle.
Kdyby jen druhé housle...
Evropa je lídr. Bmw a Mercedes, Porsche, Bentley, Rolls Royce, jsou nejlépe vnímané vozy mezi zákazníky. Každý, kdo chce utratit prachy za kvalitní nebo repre auto, kupuje Evropu. Pravdu máš v tom, že srajdy typu clio a 2008, o těch nikdo neslyšel a doufám, že neuslyší, jinak bude děsná ostuda.
Evropa nebo Nemecko (jeste par tydnu) s Britanii?
Tak proč tu úžasnou a dokonalou evropskou produkci nikdo nekupuje? Golf v hluboké krizi, nový facelift to nezachrání.Clio je dlouhodobě druhé nejprodávanější auto v Evropě, když už se oháníš tím lídrem... O srajdách bys měl asi tedy pomlčet, asi budou především v tvé hlavě.
Aha, ..."evropskou produkci nikdo nekupuje?"...Na každém vidíš kde co, ale sám píšeš bohapustý nesmysly. Chyť se za nos.
Vsem je snad jasny ze to ze oktavka neni na prednich je prave tim ze cely svet ceka na prodej noveho modelu, skodovka proste nestiha dodsvat, kdyby mela skodovka jeste dve fabriky tak by si jeponci neskrtli ani v aziji..
Corolla je to totiž to nejlepší co se dá v kategorii koupit. Nejlepší nemyslím nejrychlejší, největší, nejkomfortnější atd. Je to prostě auto, co jezdí a nesere se (a hybrid plní to co většina uživatelů denně chce, je to automat, málo žere po městě a okolí atd.) a po 10 letech pořád jezdí, po 20...…...
To je pro vás vážně jediné kritérium spotřeba a spolehlivost? To že je to jinak permanentní opruz vám nevadí? Na druhou stranu chápu, že když člověk nic jiného nezná, tak si zvykne a už mu to asi nepřijde...
Nevím čím to je, ale Corolla mé ženy se kazí docela dost. Není to už v záruce, ale pokazil se centrál, nefungují (nebo občas) fungují tlačítka rádia/palubního počítače. A na můj vkus to docela dost žere olej (VVTi). Jinak je to nemastné neslané auto. Jak bylo výše zmíněno, taková Dacia. Jízdní zažitek nula.
A můžu se zeptat jak je to auto staré?
Nožná je to tou ženou :-D. Ne, vážně, každej ze známých co má Toyotu, tak drží opravdu s minimální snahou. Ale špatnej kus se může zjevit asi všude.
To, co jsem vyjmenoval, nejsou žádné závady, které by omezovaly auto na funkčnosti. S tímto může auto jezdit úplně normálně a na STK to nikoho nezajímá. Ale mě to otravuje.Jen říkám, že k bezporchovosti má Toyota daleko a mám to sám vyzkoušené. Je to takové obyčejné auto. Zpracování podprůměrné, materiály úplně obyčejné, jezdí to, nijak zvlášť to ani není úsporné. Žena si ho vybrala sama. Její boj.
Vidíš a u nás v rodinném okruhu se koncern sere nejvíce a to nemluvím o kvalitě interiéru - plastech, které po pár rocích totálně vyblednou, odloupe se lak na klikách a na dotyk jsou odporné. Plastové volanty se drolí jako rok stará houba na nádobí. A to je prakticky každý druhý kus. Japoncům kdysi lidi vytýkali tvrdé plasty v interiéru, ale zajímavé je, že dodnes vypadají prakticky pořád stejně i v těch nejlevnějších modelech typu Colt, Jazz, Yaris. S tím nekvalitním zpracováním to také není až tak pravda, pokud si někdo nemyslí, že třeba Daewoo je japonská značka, jakože si to "hloupí" Češi myslí. Taková Honda NSX má dodnes nejhezčí interiér co vůbec znám a spolehlivá technika. V té době se mohla jít Evropa vycpat (myslím to vážně). Třeba koncern, u kterého věčně nefunguje elektronika oken a centrálního zamykání, zadní nefunčkní osvětlení SPZ (schválně si večer všimněte, kolika vozům to nesvítí). U fábek přední zažloutlá světla, kde každou chvíli odchází žárovky a mohl bych pokračovat. A zrovna japonci měli už vesměs víceprvkové nápravy u aut nižší střední třídy, o kterých se mohlo někomu jen zdát. A ten vysoký posed jako na hajzlíku u rádoby sportovních ofcí včipu na 19 palcových barevných kolech. To jen pro ty mladé frajírky v nejtuctovějším autě v Česku, se kterým parádu opravdu neudělají. Spíše naopak. Jako pracovní dělník to ovšem smysl má vzhledem k té tuctovosti a dílům za hubičku. Tam člověka netrápí tyhle nefunčkní věci a vlastnosti.
No popisuješ poměrně vyžilé koncernové auta. Lak se začíná koupat někde u nájezdu od 180 tis výše, stejné s volanty. Daewoo zaniklo už před 20 lety, zmiňovat ho tady ukazuje na to, ve kterých vodách se pohybuješ. Dtto zmínka o NSX, žluté světla u první generace Fabie (1999), to už je hodně dávno.
Toper ono stažený tachometr o 100-150tkm u koncernu(sluzebni auta s velkými nájezdy) to se pak po víc jak 5letech auto co ma na tachu najeto 70tkm srat může.Vcelku logické.Moje Octa při tom věku a najetymi spodními km zavady 0.
Prostě normální mainstreamové auto, jako veškerý mainstream v Evropě.
Evropský mainstream je jiný. Pokud takto tedy bereme např. všudypřítomný VW. Má lepší materiály na všem. Má lepší slícování. Má více technických fines. Na Toyotě jde vidět, cítit i poznat, že zde v prvé řadě rozhoduje levné a jednoduché funkční řešení. To asi není nic vyloženě ke škodě...Ale stejně jako můžeš při práci sedět na dubové židli, tak si můžeš pořídit i vypolstrované, odpružené ergonomické křeslo. Na sezení funguje obojí, jenže ta dubová židle přežije v klidu i pět Hi-tech křesel. Stejně jako ta Toyota.
To s tou dubovou židlí přesně sedí. Nic nedělá, vydrží věky a celou dobu člověka tlačí. Stejný dojem jsem měl z Toyoty. Mně byla ta dubová židle protivná už po deseti minutách. To budu radši měnit poruchová ergonomická křesla každé 3 roky. :-)
Jenže VW není to hi-tech křeslo. I když si to fanatici rádi myslí.
Tak si tam doplň jiný evropský mainstream. Když jsi nepochopil sdělení. Vyjde to nastejno.
Mainstream je prostě mainstream. Toyota je klasický mainstream, ať se ti to líbí nebo ne. Evropa není v ničem napřed.
Asi si sedíš na vedení. Mainstream to je, nijak to ani nepopírám, ale mainstream v Evropě je jiný a popsal jsem to, než globální mainstream v podání Toyoty. Jednoduše řečeno, ty auta nejsou stejná, člověk je objektivně jinak vnímá.
To je mýtus. Koukni na statistiky a zjistíš, že se sere více než vag. A to jsou ještě za němci technologicky 10 let vzad. Na druhou stranu, určitě lepší, než francouzi, italové, možná korejci.
no nevím, ale třeba motory GDI nasadilo Mitsubishi už v roce 1995 u Carismy a němci objevili Ameriku s mizernými FSI až o deset let později. V hospodě s tím ale možná zaboduješ
Ano a to GDI pak take tise stahly, protoze byly velmi problemove a nefungovaly poradne ani na nemecky benzin. Naopak FSI aspon fungovaly.
ano vím, tyto motory byly celkem sklamáním (měly mít nišší spotřebu, ale neměly), ale o FSI tvrdit, že fungovaly je hodně odvážné. Konstrukčně byly hrozně odfláknuté, žraly obrovské množství oleje a o rozvodových řetězech je dnes už zbytečné cokoli psát.
Statistik je hodně a snad kromě německé, je všude mezi třemi nej ve spolehlivosti.
Škoda, že to nemůžeš ničím podložit, a to "technologicky 10 let vzad" už vůbec ne.
Na to že octa se neprodává v USA a kanadě tak 33příčka je super.
Ta RAV4 předběhne v prodeji toho forda jak se dostane na všechen trh plug-in.
Kdyby byla ta Skoda ctvrta, tak ji v tom nadpisu pochopim, ale takhle ...
To je jen informativni sdeleni. Vsichni nemuzou byt na prvnim miste. Proti tak obrovske svetove konkurenci je to uspech. Stojime vedle F Rangera a petkoveho Baaava.
My stojíme i na 14 míste! Hyundai Tucson!
Tak to gratuluji:-D
No shit Sherlock!
Pockat, podle ceskych diskuzi stoji Toyoty a Hondy (nevyjimaje/predevsim motory) za prd.
Nebude to tým, že eu motory a us motory nie sú rovnaké?
Ano, nastavení je odlišné. EU má tvrdší emisní požadavky.
Neházel bych Hondu s Toyotou do jednoho pytle. V Hondě je svezení o level až dva lepší. O další level lépe se ale svezu i v obyčejném VW (třeba i proto, že se tam (na výšku, nemám 150 kg) vejdu). Toyoty jsou takové japonské Dacie (pardon kromě historického Lancruiseru a rebrandované Z4), prodávají se všude, prodávají se hodně, spoustě lidí to stačí).
Diky za vesely prispevek, je videt ze krom Fabie HTP si v nicem jinem nesedel. Ale jestli te to uklidni, ve Fabii jsem zase nesedel ja, takze jsme na tom asi tak stejne :-D
stačí snížit sedačku.
1. snížením se sedačka nezvětší a ani neposune dostatečně dozadu2. taková japonskoamerická perlička: sedačka spolujezdce u některých (většiny?) Toyot není (ani v nejvyšších výbavách se sedmimístnou cenovkou) výškově nastavitelná! To kdyby bylo u VW, bude tu rozcupován... ;-)
jelikož máme jak Octavii III tak novou Corollu a předtím jsem jezdil služebním Aurisem tak ti vážený trolle píšu: Lžeš jako když Rudé právo tiskne!
Mám corollu 2015 a sedačka spolujazdca výškovo nastaviteľná nieje. Ale je pravda, že to je vec výbavy. V nižšej to proste nieje.
v RAV4 to není ani v nejvyšší výbavě!
Tak hlavně, že všechna evropská auta to mají hned v základu...
ta se sedmimístnou cenovkou nepochybně ano.
Idiote, má to běžný Auris, zvanile stupidní.
Sám jsi idiot. RAV4 za 1,2 milionu výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce nemá. A dementní prodavač v Toyotě tvrdil, že výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce nemá žádná Toyota. Pokud se následně ukázalo, že některá ano, menšího idiota to z tebe a dementa z něj nedělá, nýbrž právě naopak.
A víš,že mě nikdy nenapadlo si u spolujezdce výškově nastavovat sedačku? Spíše si natáhnout nohy.
no a?
1.liposukce nebo jak se říká odsátí té prdele2.udělat si řidičák abys nemusel sedět na místě spolujezdce.
My žijeme v Europe a preto si myslím že pre nás ako Európanov je podstatnejšie čo sa predáva tu.Američania a aj Aziati majú úplne iný vkus ako Európania. A keď sa pozrieme na predaje áut v Europe za rok 2019 tak tá úspešná celosvetová Toyota alebo Honda sa tu predávajú dosť slabo.A Americké Pickupi už prakticky vôbec.
jo americké pikapy tu nikdo nemá, tuhle sem cestou do práce potkal 4:-D Ramek a fordů F150 vč Raptorů tu jezdí hafo a občas je ivdět i to Silverado nebo GMC Sierra
no, když tedy žijeme v té Evropě proč není uvedeno, že evropský Hyundai Tucson se umístil na 14 místě ;-)https://automix.denik.cz/magazin/nejzadanejsi-auta... ... .....zato o škodovce na 33. míste se redaktor rozplývá.... To je přesně to, co se lidem na novinářích nelíbí, selektivní pravdy.
možná by bylo dobré si konečně uvědomit, že Evropa není jen ČR. Stačí vyjet kousek za hranice a je to celkem vidět, co tam jezdí. ČR je naprosto okrajový trh.
Nevidim nejmensi duvod, proc by bylo ku skode vedet, jak se co kde prodava. Je dobre uvedomit si, ze jedna vec je znalost a druha, zcela odlisna vec, je, jak s (jakoukoliv) znalosti clovek nalozi. Znalost jako takova neni dobra ci zla, ani podstatna ci nepodstatna.Pro mne je napriklad hodnotne vedet, ze Toyota a Honda jsou v globalnim meritku jinde, nez napriklad VW. S touto informaci lze za jistych okonosti a v jistych souvislostech prinosne nalozit. A tim nemam zrovna na mysli koupi noveho vozu. ;-)
Vecna/spravna poznamka.
Čiastočný súhlas a síce u Hondy. Tá v r. 2018 predala v Európe niečo cez 136.000 áut, čo je naozaj dosť málo. Tendencia je už roky klesajúca.Ale Toyota v rovnakom roku predala v Európe predala skoro 700.000 áut. Tendencia stúpajúca.
a zrovna RAMa má soused.
Dal jsem mínus, protože můj soused ho nemá:-D
GR Supra a 86 jsou takove japosnke Dacie? Zajimave :-)
Jedna má techniku od Subaru a druhá od BMW. Ale souhlas, zajímavá vozítka!
Toyota je držitelem 16,8% akcií Subaru.
Od koho ma techniku LC 500 popripade RC F?
Od Lexuse :-D
Chlapce, toto neobstoji ani ako trolling.
Stačí se v těch autech svést a pro ověření objektivity shlédnout pár testů (které dojem ze svezení potvrdí). Nechápu, proč si místní Toyota fans pořád tak lžou do kapsy...
Protože od r 2000 3x Corolla, 2x Avensis, C-hr, RAV NG? Poslední 3 pořád doma. Pouze stanovený servis a jinak kromě brzd bez investic? A ne že bych za 37 let nic jiného neřídil. Tak proto.
Nijak nezpochybňuju údajnou spolehlivost. Píšu o absurdním nekomfortu odpovídajícímu tak autům s poloviční cenovkou, (ne)výbavě, (ne)konfigurovatelnosti a o testy doložených podprůměrných jízdních vlastnostech. Pokud je pro někoho spolehlivost 100% jeho hodnocení a na ničem jiném mu nezáleží, pak OK, ale nechápu to...
Špatné jízdní vlastnosti? Corrola má jeden z nejlepších podvozku ve své třídě. Kam se na to serou ti nejhorší, Octosracka a podobně s předpotopním podvozkem. Ale komentáře blbecku s ojetými vraky asi nemá cenu komentovat. Kup si někdy AUTO a pak mel.
tak v případě RAV4 jsou vlastnosti avizovány jako vysloveně nebezpečné. Podvozky nemají prakticky žádné odhlučnění (resp. je ještě horší než už tak tragické u Škodovek), Motory s e-cvt vyjící jako sveřepí šakaly...
Jedna vlastnost lháři, losí test. A když to tak bereš, tak Auris TS při jednom srovnávání v losím testu porazila jen Honda Civic Tourer, naklepal to docela zajímavým autům. A přesto jeho jízdní vlastnosti určitě nepovažuji lepší než u některých jiných účastníků (https://www.autoforum.cz/zajimavosti/korejska-komb... ... ). Losí test o tom totiž výrazně nevypovídá, vypovídá to jen o tom, že jsi demagog a stupidní troll, co jezdí jen starou plečkou a závidí. Jak dopadla tvoje vojetina?
-li... :-D
A v cem ma ten podvozek lepsi?
nehovoriac o vybave, ktora je vacsinou takmer "plnka" a teraz pepik: 'ale ja nechci tempomat ani LED svetla, hlavne ze mozem vozit vzduch"
Právě že český pepík by rád matrix led, výklopné tažné, adaptivní podvozek, průvlak na lyže, digitální přístrojovku, výškově nastavitelná sedadla a podobné samozřejmosti v Evropě x let bežné. A má něco z toho Toyota (např. u RAV4)? Nemá.Taky by si pepík rád nakonfiguroval auto sám, a ne aby mu někdo k hlídání mrtvého úhlu nutil odporné chromované vější kliky jako z tuzingového aftermarketu a pod. konfigurační nesmysly. Umožní něco takového Toyota? Neumožní.Toyota po xx letech implementovala Android auto a teď to vytrubuje ve všech reklamách, jako kdyby to byl nějaký osmý div světa. Jestli tohle není na/pod úrovni Dacie, tak už nevím...
Přijeď na kafe a ukážu ti kolik z toho máme v nové Ravce a i v C-hr.Převážet lyže v kabině je tak trochu hazard se zdravím a pro mne zbytečnost. Úzké chromování na klikách ti vadí, ale že třeba nové modely VW mají více chromu než čínské kopie... Pepík by rád Matrix- LED, ale nemá ani na to,aby si koupil kvalitní halogenové žárovky a když se mu posere xenon, tak shání díly po vrakovištích. Android i když tam možná už je, nevím, nepotřebuju, na to mám telefon,tablet Ev. notebook.
Jenze nabizi jen par motoru a ladeni, ktere ceskeho nadridice nemohou uspokojit ani s 5 promile alkoholu v krvi. A clovek jezdici Toyotou se pepikum s cernobilym vnimanim sveta tezko skatulkuje.
to nemůže, protože je to ladění na americkojaponský rozvážný styl jízdy s maximálkou 110 km/h. V Evropě jsme trochu jinde...
Neztrácel bych energii na odpověď Joe Doe. Klapky na očích.
Od tebe to sedí. :-D :-D
Pozor, něco jiného je můj hluboký respekt a úcta k Audi za to, čím si museli projít a fanatizmus. Kdybych měl klapky na očích, tak nebudu dneska obdivovat dvě hodiny Lexus RC F a nebudu uvažovat o LC500 jako o velkém snu. Ja nerozlišuji lidi ani značky. Miluji všechny auta, které mají svou historii nebo které vynikají vyspělou technikou, což je třeba případ Lexe, který nemá žádnou historii, ale je precizní a technicky velmi dobrý. A to je velký rozdíl mezi Joe Doe, který má utkvělou představu, ze Japonci předběhli dobu a ze vyrábí to nejlepší na světě.
No někdo si tu do kapsy opravdu lže. Už to dost lámeš přes koleno, ti co si Toyotu vyzkoušeli, tak ví že je to nesmysl, tak to prubni v hospodě, tam snad ještě chvilku budeš mít šanci. ;-)
Toyota až na zmíněné výjimky je levné a kvalitní auto. Tou kvalitou se liší od Dacie. Jinak celkem v ničem nevynikají až na jejich sportovní 2 vozy, z nichž jeden není zas tak moc jejich a i u GT86 těžko říct, kolik z toho je Subaru a kolik Toyota. Hondy jsou skutečně o třídu jinde, spíše dvě viz Corrola vs. Civic.
Za sedmero horami a dolami pepici dostali infarkt myokardu.
To bude tim, ze autum Cesi rozumi nejlepe! :-D :-D :-D
Češi vědí vše nejlépe, je to tím, že jsou nechytřejší na světě. Proto se mají skvěle.Dobře jim tak....B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.