Nejostřejší VW Golf stojí 897 900 Kč, o padesát tisíc méně než dřív

Nejostřejší VW Golf stojí 897 900 Kč, o padesát tisíc méně než dřív

Tuzemský importér značky Volkswagen zařadil do ceníku nový sportovní model Volkswagen Golf R. Ostrý hatchback s pohonem všech kol a přeplňovaným čtyřválcem 2.0 TFSI naladěným na 300 koní pořídíte nejlevněji za 897 900 Kč. Pokud si budete přát praktičtější pětidveřovou karoserii, musíte přihodit osmadvacet tisíc navrch. 

Test Volkswagen Golf 2.0 TDI 4MOTION: Něco za něco

Test Volkswagen Golf 2.0 TDI 4MOTION: Něco za něco

Dostanete tak auto se schopností akcelerovat z klidu na 100 km/h za 5,3 sekundy. Jestli ale chcete opravdu nejrychlejší Golf, bude vás to stát 957 900, respektive 985 900 Kč. Teprve s dvouspojkovou převodovkou DSG totiž Golf R zrychluje na stovku pod pět sekund.

Předchozí generace Golfu R, kterou jsme testovali loni v květnu, byla asi o padesát tisíc korun dražší. Volkswagen tak očividně pokračuje ve vstřícné cenové politice, kterou uplatňuje u ikonické verze Golf GTI nebo u kombíku Golf Variant.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků