Musím přiznat, že zadní svítilny mě naživo docela baví, ale to je asi tak vše. Jinak to auto vypadá otřesně (myslím Tatarrca obecně).
Super dobrá zpráva a potvrzení všeho co jsem o Hyundai říkal.20 miliard korun jsou obrovské peníze, ať už se na ně podíváme jakkoli. V případě nejnovějšího problému Hyundai ale bude stát tak obrovskou sumu jen jedna svolávací akce zaměřená na okrajové modely, bohužel elektrické.
Nechápu, že EU na jedné straně nesmyslně tlačí na snižování emisí a na druhou stranu se teď skoro všichni výrobci vrhly na SUV, která díky vyšší karosérii, většímu odporu vzduchu a jízdním vlastnostem rozhodně ke snížení emisí nepřispívají. Za meloun je to typické rodinné auto...
A co na tom nechápeš? (kromě shody podmětu s přísudkem: "výrobci vrhly").Rudozelená byrokracie v Bruselu tlačí něco (elektroauta)...... a lidi (tedy trh) chce něco zcela jiného (SUVčka).Standardní socík. Kdo pamatuje časy před 1989, tak není překvapen (ale zděšen)."Za meloun je to typické rodinné auto..."Bezpochyby, protože ten meloun je 40tis EURo, což vzhledem k platům v rozvinutých zemích není zas tak moc. Že my rozvinutí nejsme, to je věc druhá. Ale i zde je plno lidí, kteří mají platy na západní úrovni a pro ně je ta cena v pohodě.Stejně si to nakonec každý koupí na firmu, odečte DPH a zbytek odečte od daňového základu (čili ho to vyjde na méně než polovinu ceníkové ceny). Přeci po ČR (tedy aspoň po jejích civilizovanějších částech, ne ve Šluknovském výběžku) jezdí kvanta daleko dražších "rodinných" SUV od premiových značek. V Praze moc aut pod mega nepotkáte - stačí se postavit v poledne na Pavlák a dělat si u magistrály čárky do notýsku.
To ale není otázka ideologie, ale inteligence
To by mne zajímalo, z čeho dnes ti pražští vexlací, taxikáři, hoteliéři a kurvy žijí, když nemají turisty k očesání. Člověk by řekl, že jich ubude a s tím i těch hogo-fogo aut.
Zakomplexovanej vidlák si myslí, že v Praze se žije z vexlu?Tak se zamysli ty křupane: každej Jouda, kterej se narodí v tom tvém vidlákově a má v mozku víc než jen housku nasáklou slivovicí, udělá aspoň maturitu, tak pak fofrem spěchá najít si práci v Praze. Protože studovanej člověk nechce zůstat v tvém křupanově kydat hnůj. Chce slušnou kvalifikovanou práci. Pak v tom buranově zbudou jen takové zakomplexované nicky, jako jsi ty.Zkus si třeba najít statistiku, kolik procent vysokoškoláků má v populaci Praha a kolik ta tvoje vesnice za Bruntálem!Kolik v té tvé vesnici je konstruktérů, finančních analytiků, programátorů, marketérů, doktorů, profesorů, datových analytiků, expertů na umělou inteligenci, ...
Ano,jiste operacni leasing Pronajem Firemni autaKolik lidi opravdu vlastni takove auta - spocitas lehounce a bez notyskuTakze uber ty nicko socialni, zijici na ukor nekoho, protoze tak jako ty by nikdo rozumny nebyl schopen ani uvazovat
Proc mu nadavas? Za pravdivy prispevek? Co se te dotklo? Fakt, ze na zapade lidi berou prachy jake berou? Ja jsem spokojeny, jakozto vysokoskolak beru v oboru IT hodne slusne penize a svym prijmem slapu na paty zapadoevropskemu polodementnimu uklizeci hoven.To ze vetsina mych spoluobcanu nevydelava ani polovinu toho co ja je 1) jejich ostuda a neschopnost 2) ostuda a neschopnost tohoto statu kam to po r. 89 nechal zajit ;-)
Co to placas o tom, ze ziju na neci ukor?Naopak na muj ukor zijes ty a dalsi hromada nicek - ja platim duchod a zdravotni peci tak deseti dalsim lidem. Ty zjevne ani sobe (protoze clovek z tak nizkym IQ je cistym danovym prijemcem, cerpa peci za daleko vic, nez kolik plati).A bud si jist, ze v Praze je dost lidi s prijmem 100-300tis a pro ne je auto za 1.2M v pohode dostupne. Ono je totiz docela dostupne i pro lidi s nic moc platem 70tis.Navic - leasing i firemni auto opet platis nejakymi penezi (ktere musis napred vydelat). Ja mam taky auto na firmu. Ale ta firma je moje. To je nejak spatne? Proc bych si auto kupoval za svoje, kdyz ho mohu mit za min jak pulku na firmu? Bohati lide jsou bohati prave proto, ze nejsou pitomi a umej pocitat.
Bohatství člověka se v penězích nevyjadřuje. Peníze jsou naprosto podružné.
Peníze mě činí svobodným a nezávislým a poznám, když někdo jen plká nesmysly a tenhle 15 -ti člověk je totální ubožák.Armus - voják , skladník .
Peníze rozhodne neznamenají svobodu a nezávislost. Je vhodné v tomto materiálně nastaveném systému mít dostatek a hojnost, ale to z tebe nedělá nic. Možná spíše naopak, peníze a finanční bohatství člověka oklestuje a svazuje. Hodnota člověka se penězi nedá změřit, dá se změřit jen tím, kolik toho dělá pro druhé, jak jim pomáhá a jak se stará o ty, kteří peníze nemají. Vážím si lidí, kteří něco v životě dokázali, ale nejsou pro mě nijak výjimeční v porovnání se sockami (jak je tady někdy nazýváš). Z mého měsíčního příjmu by se ti asi roztočily panenky, přesto jsem na stejné úrovni jako poslední chudák a můj charakter se podle peněz určitě nepozná. Sám se podívej na svůj život a zeptej se, kolik (i neznámých) lidí děláš šťastnějšími, kolika lidem denně pomáháš a kolik radosti rozdáš. To je svoboda a nezávislost, to je síla a hodnota člověka. Peníze jsou jen výmyslem a hrou této společnosti.
Blbe ukecaná.Smrdíš korunou a budeš se tady chvástat .
Co to meleš, blbe?A že jsi blb je jasné už z toho, že jsi schopen napsat dementovinu typu "operacni leasing".Operační může být tak důstojník, systém či rádius. Ne leasing.
Tak už lidi nemusí plakat po zrušeném Kodiaqu RS....Dostanou teď dokonce něco lepšího.
a ještě udělají státu radost daleko větší pálkou v podobě spotřební daně a DPH z benzínu
Tipuju, že u aut s cenovkou nad mega bude DRTIVĚ převažovat nákup na firmu, takže jim je nějaká DPH u zadku.
DPH možná jo, ale spotřební určitě ne.
Všude samé Tarrraccco, u nás se prodal JEDEN kousek.
To chápu...
Když jsou lidi pitomí a kupujou jen Škodovky...Při tom Tarraco bude jen dost těžko v něčem horší.S touto motorizací je dokonce lepší, než býval Kodiaq RS, než ho zrušili.Pokud řadě lidí Kodiaq RS chybí a přesto si nekoupí Tarraco FR 2.0 TSI 180kW, tak je s nima něco v nepořádku.
Nekoupí si ho kvůli o polovinu větší spotřebě. Za o trochu větší peníze mohou mít X3 nebo SQ5 se šestiválcem, lepší dynamikou a nižší spotřebou.
Kde se to v lidech bere? BMW stanoví cenu X3 s R6 na nějaké peníze "od" a už všichni kupují za o trochu vyšší cenu prémii. X3 vyjde na řekněme dva miliony korun a to určitě bude prostor pro další výbavu.
souhlas, pro "BY" by kupce +- půl mega je v pohodě. např. bávo X3, 185 kW začíná na 1,7 mega.
Ožralý idiot zase mimo mísu.
Piju s mírou. Doporučuji Dr.Hawkinse, Vzestup po úrovních vědomí.
Mira,Mirek - velke M , pisspotA porad splacis 70k mesicne za 10valec i strizlivy anebo jen kdyz jsi pod obraz trosko
Tak nechlastej blbe a budeš v reálu.
Za o trochu větší cenu SQ5 :-DA spotřeba je opravdu u auta dost nad mega to nejpodstatnější, protože kdo si koupí auto za 1.2M nemá na benzín :-DZase to má větší výkon a kultivovanější projev, víš? Což je myslím pro lidi kupující si auta za mega a čtvrt důležitější, než pro vás, co si kupujete ojetiny za 70 tisíc - tam chápu, že je pro vás důležité, jestli za měsíc projedete z 6 tisíc, nebo 9 (protože pak už nezbude na Junior a Braník).
LOL. Jo mas recht Je to vtipne jak vetsina socek ma plnou hubu o tom, ze tohle by nekoupily za mega a ctvrt, to uz radeji za dve mega+ neco vole s sestivalcem. Miluju diskuze, a diskuze o autech zvlast, to se clovek pobavi :-))))
Za ty penize koupi neco daleko lepsiho ,ty neco v neporadku. Predrazeny wergl. Nic vic A je jedno,jestli je to Skodna anebo Seat .
Umíš číst? "Pokud řadě lidí Kodiaq RS chybí a přesto si nekoupí Tarraco"Jde o to, že:1) Kodiaq RS se prodával docela dobře (takže kecáš, že lidi kupovali někde jinde něco lepšího)2) Když ho zrušili, tak si na to plno lidí stěžovalo (a nyní dostávají ještě lepší možnost)Chápeš?
On ale nechce chapat. Chce se hadat. Jinak ja ti rozumim jak to myslis, ale lidi chteji jakoze sportovni SUV, ale v nafte. Ono to sice nedava smysl, protoze tohle 2.0 tsi je mnohem dynamictejsi nez 2.0 tdi i se dvema turby, ale holt lidi jsou lidi a ne vzdy jejich ciny davaji smysl.
Lidi chtej diesely? Mozna pred 3 lety. Ted prodeje dieselu rapidne klesaj.
Ale jen z umelych (regulatornich) duvodu.
Ano stezovali si na nadrazi ne,pardon oni si stezovali na lamparne. Kodiaq RS se skoro neprodaval a pokud uz ano,tak mimo uzemi Ceske kotliny. Sportline byl na tom o neco lepe,ale stejne mizive prodeje.
Same '' jako'' Dohromady neumi nic Predrazeny mastodont bez charakteru. HnusRad bych znal prodeje tohoto Kodiaqu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.