Nejočekávanější Porsche se ukáže už dnes. Sledujte premiéru Taycanu online

Atomas  |  04. 09. 2019 11:10

Nastal den, kdy začíná akcelerace konce Tesly

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 09. 2019 12:22

Bude vtipné, jestli koncern Teslu nakonec opravdu koupí... Jak fandové (z obou táborů) rozdýchají takovou zradu

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 09. 2019 13:04

VW je moc chudobny, aby kupil celu Teslu, maximalne by tak mohol vlastnit par percent.

Jediny, kto teoreticky moze Teslu kupit celu je Apple, Google a mozno 2-3 dalsie tech firmy.

Odpovědět  |   | 
FA  |  04. 09. 2019 13:25

jo ty myslis apple, protoze ten jedinej ma dost cashe, aby zatah ty desivy dluhy tesly?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 09. 2019 13:30

Pozri dlhy inych automobiliek...🙂.

Tesla ma celkovy dlh asi 10 mld, ale 5 mld drzi v cashy. Vela firiem by chcelo byt v tejto pozicii.

A nie ten dlh som nemyslel, hovorim len o trhovej hodnote...

Odpovědět  |   | 
FA  |  04. 09. 2019 14:49

goog, aapl a dalsi jsou tam kde jsou diky praci s tvrdymi daty. tesla a jeji hodnota je furt o pocitech a zirani do kristalove koule s nadeji, ze to vyjde. a zatim to vypada, ze spis ne. resp. s kazdym dalsim kvartalem to vypada hur. pri pohledu na vyvoj ceny za poslednich 5 let je to +- sul nul, cimz je definovana cela tesla: poslednich 5 let se ceka, co bude a ze se to zlomi.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  04. 09. 2019 21:39

Google ma tuším vacsi cash ako Apple.

Odpovědět  |   | 
A.B  |  04. 09. 2019 15:17

No VW by Teslu dokázal koupit ze tři ročních zisků, což není žádné drama, resp. je to asi tak stejná finanční zátěž jakou VW zacáloval za dieselgate. Ovšem akcionáři by za tím chtěli vidět nějaký plán, který by jim ty peníze vrátil. A to je ten problém, takový plán by VW dohromady nedal, tudíž by mu to akcionáři zatrhli. Google nebo Apple si mohou Tesel koupit kolik chtějí, protože sedí na cash mnohonásobně větší než je tržní kapitalizace Tesly ovšem také si jí nekoupí, protože vyhazovat prachy oknem prostě profitabilní firmy nedělají.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 09. 2019 12:59

Za poslednych 10 rokov uz tych dni bolo aspon 100, len ten koniec nie a nie prist...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 09. 2019 13:35

Minimálně bude zajímavé sledovat jak si povede v prodejích ve srovnání s Tesla S, vůči které se profiluje jako konkurence. V Německu si tipnu, že to bude jasné, zbytek Evropy asi taky, otázka je co v USA a ve světě...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 09. 2019 18:23

Taycan a Model S byvaju casto spominane v jednej vete, ale su to dost rozdielne auta. Porsche je skor draha hracka na jazdenie s ovela krajsim interierom a Model S je skor rodinne auto, tech gadget s podstatne vyssim dojazdom ako Taycan, zaroven je lacnejsi a ma Supercharger network.

Drzim palce obom.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  04. 09. 2019 14:05

Mezilunární událost tisíciletí!Srovnatelná maximálně tak s velkým třeskem nebo s vyhubením dinosaurů po meči.

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  04. 09. 2019 15:20

A kdy že se ten Tesla killer začne prodávat??? Dnes? Tento týden? Měsíc? Stihnou to vůbec letos nebo až příští rok a v jakém množství?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 77 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 16 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta