Nejoblíbenějším autem roku 2001 je…

Škoda Fabia Combi byla včera v pražském hotelu Hilton vyhlášena „Autem roku 2001 v České republice“. V novinářské části ankety o tom rozhodla porota složená z jedenatřiceti odborných redaktorů deníků...
Nejoblíbenějším autem roku 2001 je…
Škoda Fabia Combi byla včera v pražském hotelu Hilton vyhlášena „Autem roku 2001 v České republice“. V novinářské části ankety o tom rozhodla porota složená z jedenatřiceti odborných redaktorů deníků, motoristických časopisů, rozhlasu a televize. Fabia Combi tak zvítězila v tvrdé konkurenci pětice finalistů před vozy Ford Mondeo, Mercedes třídy C, Opel Corsa a Audi A2. Soutěže se celkově zúčastnilo 24 nových typů automobilů.

Kromě titulu Auto roku 2001 v České republice si Fabia Combi také odnesla titul „Nejoblíběnejší auto roku 2001“ a to na základě výsledku hlasování veřejnosti. Z celkového počtu 83 229 odevzdaných hlasů připadlo na Fabii Combi plných 18,7%, tedy 15 581 hlasů (10 517 na anketních lístcích, 4 124 po internetu a 940 telefonicky).

Tato ocenění pro Fabii Combi jsou pokračováním úspěchu kratší verze modelu. V anketě německého časopisu Bild am Sonntag získala Škoda Fabia Zlatý volant, dále se stala automobilem roku 2000 britských časopisů What Car? a Auto Express. Obsadila první místo v soutěži Auto 1 v České republice a Rakousku. Patří jí rovněž titul Auto roku v Dánsku, Chorvatsku, na Slovensku a v Litvě.

-zsda-
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků