Taky by mě zajímalo kde je Subaru BRZ (Toyota), které je primárně sportovní auto, přijde mi nejsportovnější z výše uvedených (pokud se nejedná o supersporty).
A co tam vlastně dělá ta žabácká kopie TT?
narozdíl od TT to je primárně sportovní auto, které všude chválí za skvělé jízdní vlastnosti a hravost.
Tak by mě zajmalo jak dopadla Toyota GT86 resp. Subaru BRZ? To se u nás neprodal jediný kus nebo se na ně jenoduše zapomnělo?
Prodeje Toybaru stojí za starou bačkoru.
Proč to není článek na 10 kapitol? :-PProč jste nastavovali kriteria pro výběr, když je nedodržujete? Panamera má 4 dveře, 4 místa a je těžká, Mini cabrio je derivátem klasického Mini, jaký model reprezentuje Alfu Romeo?
Tak v první jedenáctce máte dokonce 2, slovy dvě, sportovní auta. Není to moc? :-DA5ka, Panamera, SLko, Scirocco... to jste pane Duchoni vymýšlel hlavou? :-O
ad "My tedy budeme za sportovní automobil považovat dvoudveřový vůz, jenž není přímým karosářským derivátem „obyčejného“ modelu."... u zmíněné panamery se nějak nemůžu dopočítat, pořád mi jeden pár dveří přebývá :)Pak by mě ještě zajímalo co u Alfy Romeo počítáte za sportovní dvoudveřový automobil. Brera se už nedělá, 4C se ještě nedělá, 8C to také nejspíš nebylo, Giullieta QV má nějaké dveře navíc, takže by snad MiTo QV? :)
Mini kabrio je ovšem taky přímým karosářským derivátem obyčejného modelu, takže tenhle žebříček se opravdu moc nepovedl. :-/
oprava jen benzinove ne traktoroidni.
doufam ze sportovni auto je taky klasifikovano jako benzinove a traktoroidni. Pak u rcz a koncernu se nebudeme bavit o tak vysokych cislech.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.